טויוטה קורולה סטיישן מול יונדאי איוניק. מי עדיפה?

רכבי ICE, פלאגינים, היברידים וחשמליים כמו ג'ילי, טסלה, איוניק, MG
JamesStone (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1244
הצטרף: יולי 2015
שם מלא: James Stone
נתן תודות: 409 פעמים
קיבל תודות: 125 פעמים

טויוטה קורולה סטיישן מול יונדאי איוניק. מי עדיפה?

נושא שלא נקרא #1 

לאחר מעבר על הרכבים שהוצעו, נשארנו עם שתי אופציות רלוונטיות.
טויוטה קורולה סטיישן (1.8 היברידי Space) מול יונדאי איוניק 1.6 היברידי פרימיום.

מבחינה השוואתית, הרכבים די דומים.

אשמח אם מי שמכיר וא/ו חווה את שני הסוגים יכתוב את דעתו.

תודה,

ג'יימס

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 666
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 62 פעמים
קיבל תודות: 102 פעמים

Re: טויוטה קורולה סטיישן מול יונדאי איוניק. מי עדיפה?

נושא שלא נקרא #2 

היי, שניהם מעולים, היונדאי יפה יותר, לטויוטה עדיפות בכל הנוגע לסחירות שמירת ערך, אמינות בטווח הרחוק, ו עלויות טיפולים.
אם פרטי אז טויוטה, אם ליסינג עבודה אז יונדאי.
בהצלחה.

JamesStone (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1244
הצטרף: יולי 2015
שם מלא: James Stone
נתן תודות: 409 פעמים
קיבל תודות: 125 פעמים

אופציה לרכישה לאחר כ-3 שנים...

נושא שלא נקרא #3 

15/01/2022 8:53  
Moshe984 כתב:
שניהם מעולים, היונדאי יפה יותר, לטויוטה עדיפות בכל הנוגע לסחירות שמירת ערך, אמינות בטווח הרחוק, ו עלויות טיפולים. אם פרטי אז טויוטה, אם ליסינג עבודה אז יונדאי.
...
האדם שמקבל את הרכב הזה, צפוי לצאת לפנסיה בטווח שלושת השנים הקרובות
ויש מצב שיציעו לו לקנות את האוטו...

מישהו מכיר את הכדאיות שברכישת רכב שהיה אצלך מהיום הראשון
ואחרי שלוש שנים מוצע לך לרכישה (מחברת אופרייט ליס)?

אשמח לטיפים ומידע בנושא.

ג'יימס

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1295
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 113 פעמים

Re: טויוטה קורולה סטיישן מול יונדאי איוניק. מי עדיפה?

נושא שלא נקרא #4 

לי אישית יש את האיוניק ולאבא שלי יש את הטויוטה (לא סטיישן)ולפני זה היה לו איוניק (דגם קודם).
שנינו מעדיפים לחלוטין את האיוניק !!!
הסיבה העיקרית היא הגיר הרציף (הבלתי נסבל) של הקורולה ! זה משהו שאי אפשר להתרגל אליו. פשוט *** של דבר !

בסטיישן של הקורולה יש ליבואן את החוצפה להביא עם כיסויי גלגלים מפלסטיק. לא מקובל כבר הרבה שנים בסיגמנט הזה של הרכבים.

עוד משהו בלתי נסבל בטויוטה זה התיקון האקטיבי של הההגה. זה כל כך רגיש ובלתי נסבל, שאני וגם אבא שלי מיד מנתקים אותו בתחילת הנסיעה.
ביונדאי התיקון הרבה יותר נורמאלי.
אופציית שמירת המרחק (בקרוז קונטרול) בטויוטה תמיד חוזר למצב הרחוק ביותר בכל תחילת נסיעה. חייבים לשנות כל פעם. דפוק לגמרי.

הדבר היחיד שאולי טוב יותר בטויוטה זה בידוד הרעשים. אני חושב שהטויוטה שקטה מעט יותר.
חוץ מזה לא מצאתי שום יתרון בטויוטה.

אני לחלוטין בעד יונדאי.

_____________________________
נזכרתי בעוד משהו מאוד חשוב.
בטויוטה של ליסינג המולטימדיה מותקנת בארץ (אנדרואיד) ואילו ביונדאי מקורית עם AA ו AC.
אין בכלל מה להשוות...עם יתרון ברור למערכת המקורית של היונדאי.

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 666
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 62 פעמים
קיבל תודות: 102 פעמים

Re: טויוטה קורולה סטיישן מול יונדאי איוניק. מי עדיפה?

נושא שלא נקרא #5 

הגיר של הטויוטה זה גיר רציף, לא בנוי ל "לחיצה" ממצב עמידה, כל עוד נוהגים במתינות ובעדינות, הכל טוב, הגיר מעולה, אמין לחלוטין חסכוני מאוד, בליסינג מרביצים תמיד עד לריצפה וזה לא בנוי לזה בגלל זה זה *** בפרטי אתה לא מז*** את הרכב ולכן זה תענוג כי לא מרגישים בכלל ש ההילוכים עוברים, הכל זה הילוך אחד = נהיגה חלקה.

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1295
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 113 פעמים

Re: טויוטה קורולה סטיישן מול יונדאי איוניק. מי עדיפה?

נושא שלא נקרא #6 

15/01/2022 15:55  
Moshe984 כתב:
הגיר של הטויוטה זה גיר רציף, לא בנוי ל "לחיצה" ממצב עמידה, כל עוד נוהגים במתינות ובעדינות, הכל טוב, הגיר מעולה, אמין לחלוטין חסכוני מאוד, בליסינג מרביצים תמיד עד לריצפה וזה לא בנוי לזה בגלל זה זה *** בפרטי אתה לא מז*** את הרכב ולכן זה תענוג כי לא מרגישים בכלל ש ההילוכים עוברים, הכל זה הילוך אחד = נהיגה חלקה.
...
משנת 1995 אני עם רכבי ליסינג. בכולם אני נוהג כאילו מדובר ברכב הפרטי שלי. כל מי שקנה את הרכב שאני החזרתי- כאילו זכה בלוטו.
רוב הנהגים ברכבי ליסינג לא חיות. מצד שני אפשר גם לתת אינסוף דוגמאות לאנשים שהורסים כל רכב שנוהגים בו, ללא קשר לבעלות ברשיונות.

אבל כל זה לא משנה את העובדה, שהגיר הרציף בקורולה זה זוועה אחת ענקית.
אני גם לא חסיד גדול של גירים רובוטיים, אבל בהשוואה לגיר רציף...הרובוטי פשוט המצאת המאה.

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 666
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 62 פעמים
קיבל תודות: 102 פעמים

Re: טויוטה קורולה סטיישן מול יונדאי איוניק. מי עדיפה?

נושא שלא נקרא #7 

גם לי היה ליסינג פעם, הנהיגה ברכב ליסינג שונה מרחק שנות או מנהיגה ברכב הפרטי, אבל כמו כל דבר מתרגלים ו שוכחים.
בהצלחה.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 59936
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 302 פעמים
קיבל תודות: 3658 פעמים

Re: טויוטה קורולה סטיישן מול יונדאי איוניק. מי עדיפה?

נושא שלא נקרא #8 

היה לי איוניק שנתיים וחצי, נסעתי לא מעט על הקורולה, אני אישית העדפתי את האיוניק מכל בחינה אפשרית (עיצוב, נוחות וכו). להגיד לך שההבדלים שמיים וארץ? לא, אבל אני אישית העדפתי את האיוניק. שיסע על שניהן ויחליט בעצמו, אלו רכבים מאוד נפוצים, לא מאמין שיהיה בעיה למצוא מישהו שיתן לך להתנסות.

שלח תגובה

חזור אל “רכבי ICE וחשמליים”