lg nano 90 - אכזבה

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K

מנהל: מנהלי וידאו

moshik82
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 55
הצטרף: נובמבר 2006
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

lg nano 90 - אכזבה

לינק להודעה #1 

שלום לכולם,

רכשתי לאחרונה את הנאנו 90 של LG, אחרי שנים היו לי מסכי סמסונג ופנסוניק והחלטתי קצת לגוון...מה אגיד לכם? אכזבה ענקית!
כיבכול המוצר אמור להיות מהסדרה הגבוהה ביותר (להוציא את מסכי הOLED), אך לצערי למסך קיימות זליגות אור/ עננות מטורפת שלא מאפשרת לצפות כראוי במסך בשעות הערב כלל! כבר לא מדבר על כך שכל אובייקט כהה שזז על רקע בהיר נוצרת מעין הילה מציקה, אלא על כך שחלקים נכבדים במסך מייצרים מראה כביכול מלוכלך (ברקע כהה או בהיר ובשעות הערב בעיקר).
מצטער שלא רכשתי את אחד המסכים של סמסונג מסדרה Q שהבנתי שהם מעולים והתופעה לא קיימת שם.
ח.י לא מאפשרים לבטל את העסקה אלא לשדרג למסך OLED בתוספת פסיכית של 5000 ש"ח! מיותר לציין שלו הייתי יודע על כך מראש, וודאי שלא הייתי מעלה על דעתי לרכוש מסך זה, ומצד שני גם לא הייתי רוכש את OLED, שאני בטוח שהיא מדהימה אך חורגת מהתקציב משמעותית.
אגב, לכל אלו שמבקשים להימנע ממסכי סמסונג רק בשל השירות של אלטרוניקס פרו, כפי שקראי פה רבות, אציין שלטעמי, על בסיס החוויה האישית שלי לא נתקלתי בשירות טוב יותר בחברת ח.י - עשרות שיחות טלפון, לאחר דקות ארוכות של המתנה, מעבר מנציג אחד לשני, הבטחה שיחזרו עם עדכון שלא מתקיימת, אמירות סתמיות ולא מקצועיות, הסכמה לשלוח טכנאי רק אחרי שיחות רבות, ושלא נדבר על שירותי ההתקנה שכבר בפתח הדלת מציעים "לשדרג" כל מיני דברים בעלויות מופקעות - בקיצור שירות ישראלי טיפוסי.
מישהו עבר חוויה כזו ובכל זאת הצליח לבטל את העסקה בשל סיבה זו אחרי מספר שבועות (שכבר ביום שלמחרת נפתחה תקלה על ידי)? או שהצליח לשדרג בעלות סבירה יותר?
אשמח לשמוע דעתכם...
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור

TheCoolest
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15069
הצטרף: מאי 2007
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 154 פעמים
קיבל תודות: 1794 פעמים
יצירת קשר:

Re: lg nano 90 - אכזבה

לינק להודעה #2 

@moshik82
·
אם קנית אונליין בחנות שמופיעה באתר ח.י. כמשווק מורשה, יש לך 60 יום להחזיר את ה-TV מכל סיבה.
עד כמה שידוע לי, מבצעים זאת מול החנות, ולא מול היבואן.
במידה ולא רכשת ממשווק מורשה שמופיע באתר של ח.י., לא תוכל להחזיר את ה-TV.
נערך לאחרונה על ידי TheCoolest ב 14/10/2020 14:32, נערך פעם 1 בסך הכל.

moshik82
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 55
הצטרף: נובמבר 2006
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

Re: lg nano 90 - אכזבה

לינק להודעה #3 

@TheCoolest
·

moshik82
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 55
הצטרף: נובמבר 2006
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

Re: lg nano 90 - אכזבה

לינק להודעה #4 

תודה על ההתייחסות. רכשתי בחנות פיזית ולא אונליין (כמובן שהמסך הוא של ח.י אחרת לא הייתי מקבל שירות כלל)
·

gvid
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 108
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 9 פעמים

לינק להודעה #5 

גם אני חוויתי את האכזבה הזו של מסך דגם 2020 עם זליגות אור איומות שהעכירו את כל הצבעים ולא היה ניתן לראות סצנות חשוכות בצורה נורמלית. אמנם זה היה מסך בסיסי לחדר שינה אבל השירות של ח.י. היה נוראי ולא הסכימו בכלל לשמוע למרות שקיבלו תמונות ברורות של המסך. למזלי היתה לי האפשרות להחזיר לחנות במסגרת ה-60 יום.
מבאס שזה קורה בסדרה היקרה שאם אני לא טועה זה מסך FALD שבכלל אמור למזער את התופעות האלו. לדעתי המסכים של LG מסדרת 2020 פחות מוצלחים משנים קודמות ושמעתי כבר על לא מעט מאוכזבים בנושא זליגת האור והעננות.

מקווה שיסתדר לך להחזיר כי זה נראה באמת משהו לא נורמלי.

dol
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 41
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 11 פעמים

לינק להודעה #6 

נראה זוועה, אני יוצא מתוך נקודת הנחה שהצילום מחמיר את הבעיה, אבל עדיין זה נראה לא תקין.
אני הפעלתי את האחריות על מסך סמסונג עם זליגת אור, הגיע טכנאי וקבע לי החלפת מסך בחדש.

slarti
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 939
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 145 פעמים

Re: lg nano 90 - אכזבה

לינק להודעה #7 

moshik82 כתב:שלום לכולם,

רכשתי לאחרונה את הנאנו 90 של LG, אחרי שנים היו לי מסכי סמסונג ופנסוניק והחלטתי קצת לגוון...מה אגיד לכם? אכזבה ענקית!
כיבכול המוצר אמור להיות מהסדרה הגבוהה ביותר (להוציא את מסכי הOLED), אך לצערי למסך קיימות זליגות אור/ עננות מטורפת שלא מאפשרת לצפות כראוי במסך בשעות הערב כלל! כבר לא מדבר על כך שכל אובייקט כהה שזז על רקע בהיר נוצרת מעין הילה מציקה, אלא על כך שחלקים נכבדים במסך מייצרים מראה כביכול מלוכלך (ברקע כהה או בהיר ובשעות הערב בעיקר).
מצטער שלא רכשתי את אחד המסכים של סמסונג מסדרה Q שהבנתי שהם מעולים והתופעה לא קיימת שם.
ח.י לא מאפשרים לבטל את העסקה אלא לשדרג למסך OLED בתוספת פסיכית של 5000 ש"ח! מיותר לציין שלו הייתי יודע על כך מראש, וודאי שלא הייתי מעלה על דעתי לרכוש מסך זה, ומצד שני גם לא הייתי רוכש את OLED, שאני בטוח שהיא מדהימה אך חורגת מהתקציב משמעותית.
אגב, לכל אלו שמבקשים להימנע ממסכי סמסונג רק בשל השירות של אלטרוניקס פרו, כפי שקראי פה רבות, אציין שלטעמי, על בסיס החוויה האישית שלי לא נתקלתי בשירות טוב יותר בחברת ח.י - עשרות שיחות טלפון, לאחר דקות ארוכות של המתנה, מעבר מנציג אחד לשני, הבטחה שיחזרו עם עדכון שלא מתקיימת, אמירות סתמיות ולא מקצועיות, הסכמה לשלוח טכנאי רק אחרי שיחות רבות, ושלא נדבר על שירותי ההתקנה שכבר בפתח הדלת מציעים "לשדרג" כל מיני דברים בעלויות מופקעות - בקיצור שירות ישראלי טיפוסי.
מישהו עבר חוויה כזו ובכל זאת הצליח לבטל את העסקה בשל סיבה זו אחרי מספר שבועות (שכבר ביום שלמחרת נפתחה תקלה על ידי)? או שהצליח לשדרג בעלות סבירה יותר?
אשמח לשמוע דעתכם...
...
·

צר לי לשמוע שזאת החוייה שלך

לצערי אלו בעיות נפוצות במסכי IPS. לח.י. יש שירות טוב מאוד (בעקרון) - אבל זה לא מספיק (לטעמי) בשביל לפצות על בעיית השחורים הגרועה של מסכי IPS.

לקח לי לא מעט שנים שקניתי סמסונג בשביל להבין שהפתרון הוא בכלל במקום אחר - סוני. הסדרות הגבוהות יותר של סוני (90) מגיעות עם פאנל VA ו-FALD. נותנות תמונה שלא נופלת (ואף עולה על) מסכי סמסונג, אנדרויד מובנה שעדיף בהרבה מה-TIZEN, ובלי השירות הגרוע של סמליין.

dilbert78
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1447
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 213 פעמים
קיבל תודות: 135 פעמים

Re: lg nano 90 - אכזבה

לינק להודעה #8 

moshik82 כתב:תודה על ההתייחסות. רכשתי בחנות פיזית ולא אונליין (כמובן שהמסך הוא של ח.י אחרת לא הייתי מקבל שירות כלל)
·
...
·

אם המסך לא תקין וקנית בחנות מתמחה, תפעיל אותם.
אגב מה גודל המסך?

deelad
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 132
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

לינק להודעה #9 

נראה זוועה לדעתי !
Q95T "75
Q95T "65

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2829
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: ירושלים
נתן תודות: 654 פעמים
קיבל תודות: 327 פעמים

לינק להודעה #10 

זליגת אור ידועה בטלוויזיות של LG
חבל על העצבים, תבטל עסקה, תחזיר את המסך
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |

moshik82
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 55
הצטרף: נובמבר 2006
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

לינק להודעה #11 

זהו.. שלאחר שסוף סוף הסכימו לשלוח טכנאי החליטו שאין כאן תקלה וזו הטכנולוגיה. מבחינתם הכל תקין ואין בכוונתם לבטל את העסקה או להחליף. ממש מביש..האמת שלא תיארתי לעצמי שבמסך שמתיימר להיות מהסדרות הגבוהות העננות תהיה בעוצמה כזו מורגשת...בכל מקרה למי שתהה לגבי המסך - ממליץ להתרחק ולבחור מסך אחר.
אגב המסך נקנה מאחת מרשתות החשמל, ככל שזה משנה...

yondon
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 210
הצטרף: דצמבר 2011
נתן תודות: 64 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

לינק להודעה #12 

לא הבנתי. השרות שלהם של 60 ימי החזרה לא קיים? הרי קנית לפי הבנתי ממשווק מורשה...

dol
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 41
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 11 פעמים

לינק להודעה #13 

מקרה מצער מאוד. במיוחד כשמדובר במסך חדש מסדרה גבוהה.
לפי דעתי אתה צריך להזמין טכנאי עוד פעם, נראה לי שנפלת על אדם לא מקצועי ולא אכפתי.
בכל מקרה, במיוחד בתקופה כזו, הכי חשוב הבריאות.
מקווה שמישהו פה שיש לו קשר עם נותן השירות יוכל לעזור לך, כי השם הטוב שיצא להם בפורום בהחלט מוכתם.

אם תוכל להעלות תמונה של gray uniformity 50% ו80% כדי שנוכל לקבל תמונת מצב יותר מדוייקת זה יהיה נחמד.

TheCoolest
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15069
הצטרף: מאי 2007
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 154 פעמים
קיבל תודות: 1794 פעמים
יצירת קשר:

לינק להודעה #14 

@yondon
·
זה תקף רק אם אתה קונה אונליין, לא בחנות פיזית.

Eliran15
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1362
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 193 פעמים
קיבל תודות: 95 פעמים

לינק להודעה #15 

יש לי נאנו 90 המצב אצלי אחרת לגמרי הטיוי מדהימה, זה ברור ששלך תקולה

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”