שרות מזעזע KSP

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').

מנהל: מנהל אודיו

shaylev80
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 703
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 70 פעמים

שרות מזעזע KSP

לינק להודעה #1 

שלום

האם למשהו יש פיתרון לאיך ניתן להשיג אותם פשוט לא יאומן שזה השרות בארץ...
אסביר בקצרה: בתחילת שבוע שעבר בצעתי שני הזמנות נפרדות (אני יודע טעות שלי שלא אחדתי אותם) על שניהם שלמתי הזמנה עם שליח כי זה האפשרות היחידה בימנו - שליח תוך 5 ימי עסקים מיותר לציין שהזמן חלף אתמול. מאז לא ניתן להשיג את KSP, נעשתה פניה דרך האתר מלפני שבוע ולא חזרו אלי וכל ניסיון טלפוני מוביל לניתוק הקו ללא מענה כלל בשל עומס.

אשמח לאיזו שהיא הארה :-) החבילה היא לילדים וחבל שיתכאזבו לפני החג.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4422
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 800 פעמים
קיבל תודות: 362 פעמים

לינק להודעה #2 

כל העניין ה "לפני החג" לדעתי יוצר הרבה בעיות,
לדעתי האנושות צריכה להתרגל ולא להיות כמו עדר ולרוץ לחנויות בגלל החגים, פשוט מיותר ויכול לחסוך עמסים.
בתקופה האחרונה, 5 ימים יכולים להפוך גם לחודש בלי בעיה.

תנסה להשאיר להם מייל,
יש טלפון באתר.
עזרתי? סמנו LIKE :)
מטעויות לומדים. מלימודים עושים עוד יותר טעויות.

(G)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2166
הצטרף: אפריל 2014
נתן תודות: 185 פעמים
קיבל תודות: 184 פעמים

לינק להודעה #3 

נסה לפנות דרך הדף שלהם בפייסבוק.

Elad8
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6181
הצטרף: ינואר 2006
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 430 פעמים

לינק להודעה #4 

legopart כתב:כל העניין ה "לפני החג" לדעתי יוצר הרבה בעיות,
לדעתי האנושות צריכה להתרגל ולא להיות כמו עדר ולרוץ לחנויות בגלל החגים, פשוט מיותר ויכול לחסוך עמסים.
בתקופה האחרונה, 5 ימים יכולים להפוך גם לחודש בלי בעיה.

תנסה להשאיר להם מייל,
יש טלפון באתר.
...
פותח השרשור עשה הזמנה לפני שבוע שזה קצת יותר מ"לפני החג" ול-KSP יש את המוניטין הזה לא מאתמול. אתה לא תאמין כמה אנשים עושים הזמנות אתמול והיום וכותבים דחוף!!! אני צריך את זה לחג.
אלעד

guyezra
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 33178
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 164 פעמים
קיבל תודות: 525 פעמים

לינק להודעה #5 

אני דיברתי עם השירות שלהם אחרי המתנה על הקו, ביצעתי הזמנה וקיבלתי באותו היום
אולי עניין של מזל

esloan
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2754
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 161 פעמים
קיבל תודות: 198 פעמים

לינק להודעה #6 

מנסיון איתם, הדבר היחידי שעזר היה לכתוב את החוויה השלילית בפייסבוק שלהם. מיד חזרה אלי נציגה.

shaylev80
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 703
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 70 פעמים

לינק להודעה #7 

@legopart
·

רשמתי בהודעה שניסיתי להתקשר אך לא הועיל, את המייל אני לא מוצא אשמח עם תוכל לשלוח לי.

@Elad8
.

דחוף זה לא הנושא ההזמנה בוצע לפני שבוע בידיעה שזמן אספקה הינו עד 5 ימים (ושולם כסף עבור זה במיוחד) אז מה הקשר לדחוף? יש פה התחיבות שהספק לא עומד באה, ואני מבין את המצב אך אם הספק לא יכול לעמוד בה שלא יגבה כסף נוסף עבורה...

@(G)
.

לצערי אין לי

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2821
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: ירושלים
נתן תודות: 652 פעמים
קיבל תודות: 325 פעמים

לינק להודעה #8 

אפשר לנהוג קצת יותר בסבלנות בתקופה הזאת שכל המשק מושבת... לא חייב לרוץ בפורומים ולרשום הודעות עם כותרת קיצונית כזאת.
מספיק קשה לעסקים היום.
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |

Amir64
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7896
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 1208 פעמים

לינק להודעה #9 

לפני שבועיים, ולפני כשבוע הזמנתי 2 הזמנות.
הראשונה הגיעה יום לאחר ההזמנה.
השניה הגיעה באותו היום.

"לא יאומן שזה השירות בארץ"
נראה שבסה"כ השירות מצויין, יחסית לזמנים בהם אנו נמצאים.
נראה שהיתה בעיה נקודתית עם ההזמנה שלך, וצריך סבלנות עד שיענו לך.

עם כל המגבלות החדשות על מספר העובדים המצומצם מאוד שניתן להעסיק,
מאוד צפוי שיהיו קשיים במענה טלפוני (מספר שנשים שמאיישים את המשרד), ובזמני אספקה (מספר האנשים העובדים בטיפול בהזמנות)

קשה מאוד לבוא בטענות לעסק שמנסה להמשיך ולהתקיים, למרות המצב, גם כשיש בעיות נקודתיות.
בהחלט אפשר, כשתשיג אותם, לבקש שלא יגבו דמי משלוח, כי לא סיפקו בזמן

niko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4355
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 496 פעמים
קיבל תודות: 247 פעמים

לינק להודעה #10 

מניסיון השירות שלהם זוועה/לא קיים ואני מדבר מלפני עידן הקורונה.....
אם חס וחלילה אין לי ברירה, אני רוכש רק מהחנויות שלהם, אין מצב שמזמין מהם משהו.
Front: paradigm S8v2 signature
Reciver: Anthem mrx 720
SUB: SVS sb3000
Projector: JVC x5500
Rear: Atlantic Technology 4200sr
Nvidia Shield

shaylev80
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 703
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 70 פעמים

לינק להודעה #11 

@vivi
·
אז לפי מה שאני מבין ממך בגלל המצב זה לגיטימי לא לעמוד בהתחייבויות ולא לתת מענה?
אין לא שום בעיה עם מועדי אספקה ארוכים תקרא מה כתבתי הבעיה שלא נותנים מענהכלל! ואני אפילו לא מצפה למענה מידי אלה לאיזשהו מענה, כלל לא ניתן לקבל שרות המענה הטלפוני מתנתק מיד והודעות ששלחתי לא מתקבלות תגובה שבוע...

לכלום המצב קשה וזה ברור וחלק ממניעה של הדרדרות המצב הכלכלי הוא להמשיך לעשות עסקאות אשר נותנות דרבון ותמריץ לחברות/ספקים

shaylev80
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 703
הצטרף: נובמבר 2014
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 70 פעמים

לינק להודעה #12 

@Amir64
·

אמיר שוב אני אומר אין לי תלונות על זמני אספקה ארוכים יש לי בעיה עם אי זמינות ללקוחות....
האם יש לך במקרה איש קשר/מייל אני אשמח לקבלו

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2821
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: ירושלים
נתן תודות: 652 פעמים
קיבל תודות: 325 פעמים

לינק להודעה #13 

@shaylev80
תראה, הדבר הראשון שחותכים במצב כזה זה שירות לקוחות, אני עובד מול יצרנים בארה"ב ואין מענה בשירות לקוחות כבר שבועיים בערך.
אף אחד לא התכונן למצב קיצון, ואנחנו נמצאים במצב כזה.
קצת יותר סבלנות לפני שרצים ברחבי הרשת להכפיש את העסקים שלנו שלצערי חלק גדול מהם יקרוס את המשבר.

נתנו לך כאן פתרון, פייסבוק, אתה לא יכול להתעקש ליצור קשר בדרך שאתה רגיל [טלפון? אימייל?] נסה ליצור קשר דרך פייסבוק אחר או שתפתח אחד... וגם שם, נדרשת סבלנות...

בהצלחה
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |

Nissim
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2670
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 123 פעמים
קיבל תודות: 53 פעמים

לינק להודעה #14 

גם אני חוויתי הזמנות ״תקועות״ ולא מעודכנות שלא נשלחו.
שיחה לשירות הלקוחות שיפרה קדמה את ההזמנה, אבל אני לא רואה שהיא מתקדמת לעברי באופן ממשי.

KSP צריכה לתגבר את כח האדם כרגע, לא לקצץ.

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7810
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1239 פעמים
קיבל תודות: 1100 פעמים

לינק להודעה #15 

הי, גם אני רוצה להסביר בקצרה, כי זה לא המקרה הראשון שנפתח פה בנושא ולבטח לא האחרון.
ולא מתייחס נקודתית למקרה המתואר לעיל אלא לאלטרנטיבה שהיא שלא יהיה ניתן להזמין אף מאתרים בארץ.
אז מה עדיף ???

הרי אתרי האינטרנט הישראלים שעדיין "פתוחים להזמנות און ליין", עובדים במתכונת מאוד מצומצמת מבחינת כוח האדם "התומך" בהזמנה לאחר המכירה קרי, שירות הלקוחות.
וזאת עקב הקושי להעמיד את כוח האדם הנדרש עקב מגבלות 15-30 אחוז מועסקים שהחוק מתיר.
כך שמצד אחד כמות המכירות עולות אבל כמות הנציגים שעובדת יורדת לכן העומס עליהם גדל ומן הסתם כך גם זמני ההמתנה.

מציע שנמשיך לפרגן למי שעדיין עובד. זה שאתה (והשאר) צודקים לחלוטין לגבי אי העמידה בלוחות הזמנים למשלוח וכן לזמינות השירות - לא יעזור.
לבטח שלא בתקופה כזו שנדרשת סולידריות, אחווה, הבנה, הכלה וכדו'...
השינוי מתחיל בנו.. !!
אמזון לא שולחים, איביי ועלי אקספרס זה לעוד חודשיים שלושה לפחות כנראה.
אז נותר רק את האתרים שבארץ.
עם כל הצדק שלנו, בואו ננסה להיות חכמים ולמנף את המצב כך שהשוק אחרי המשבר יוכל להתרומם.

תשאירו הודעה (פעם אחת מספיק) יחזרו אליכם.
כך קרה לי על חיוב שגוי שקיבלתי על נסיעה בכביש 6 החדש על רכב שנמכר לפני מספר חודשים.
לא היה ניתן להשיג בשום צורה את שירות הלקוחות, שלחתי להם מייל עם כל הפרטים וכן אישור העברת בעלות.
אחרי למעלה משבועיים וחצי קיבלתי מייל שכולל חשבונית זיכוי על אותה נסיעה. בלי שום הסבר, פנייה אישית של תודה שפנית, אנחנו מתנצלים ועוד.
פשוט חשבונית זיכוי. רצו רק לתקתק את הטיפול.

הזמנה של מוצר חשמלי שביצעתי באחד מאתרי הסחר הגדולים בארץ עם התחייבות למשלוח ליום העוקב למחרת, הגיעה אחרי שבוע.
בסקר ששלחו לי על שביעות רצוני מחברת UPS מילאתי הכל 5 כוכבים, למרות שאיחרו חבל על הזמן. אבל זה מובן לאור כל הטרפת והמצב ההזוי שאנחנו נמצאים בו.
עוד 2 הזמנות און ליין של בגדים ונעליים שביצעתי בסופ"ש האחרון שבדר"כ לוקח 3-5 ימי עסקים גג, תוזמנו לצפי משלוח אי שם לקראת סוף אפריל.
מבאס ? מאוד.
אבל אין אלטרנטיבה אחרת. אז תודה גם על זה והעיקר שכולם יהיו בריאים.
כל השאר הבל הבלים.. !! גם אם זה מאוד מעצבן אותנו ובצדק.
למכירה:
זוג סטליטים מעוצבים Monitor Audio Mass 10 בצבע שחור, 850 שקל... 8O

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”