טסלה - השרשור הרישמי

נושאים שאינם קשורים בהכרח לתחום הקולנוע הביתי או האודיו אך עדיין עשויים לעניין את הקהל שלנו.

חשוב שלא לערב נושאים שנויים במחלוקת (פוליטיקה למשל).
Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 52378
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 146 פעמים
קיבל תודות: 3137 פעמים

טסלה - השרשור הרישמי

הודעה שלא נקראה #1 

נו - מי הראשון שמזמין?

איך 36000$ (כ 125000 ש"ח) הופכים לכ 250000 ש"ח?! 8O

טסלה תשיק את הפעילות בישראל בחודש הבא
לא מחכה לאולם תצוגה רשמי: יצרנית המכוניות החשמליות תקים חנות פופ־אפ בקניון רמת אביב. תאפשר ללקוחות לבצע הזמנות מוקדמות תמורת תשלום ראשוני נמוך יחסית.


https://www.calcalist.co.il/local/artic ... 99,00.html
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

Borderline1
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2869
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 148 פעמים
קיבל תודות: 346 פעמים

הודעה שלא נקראה #2 

בקלות עם 83 אחוז מס ועוד מע"מ
כשתוסיף לזה הגבלת גובה הטבת מס לרכב חשמלי תגיע לתוצאה

Gad007
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 648
הצטרף: יולי 2019
נתן תודות: 27 פעמים
קיבל תודות: 81 פעמים

הודעה שלא נקראה #3 

מה לגבי עמדות טעינה? אין עדיין כאלו בארץ. בחול יש המון חניונים מצויידים בעמדות טעינה מהירה. כאן במקרה הטוב כמה תחנות דלק בודדות באזור המרכז יספקו שירות טעינה או החלפת מצברים. וגם אם תהיה עמדת טעינה בחניון בארץ, תמיד יהיה אדיוט עם מזדמה שיתפוס את העמדה היחידה... אז אתה קונה רב כזה וב 10 השנים הקרובות מוגבל לנסיעות בגוש דן בלבד. למרבה הצער, מי שגיל 40 מאחוריו, לא יזכה לחיות בארץ בעידן בו כל הרכבים חשמליים. בנוסף, הממשלה צפויה לבטל הטבות לרכבים חשמליים והיברידיים בגלל הגרעון שגורם לירידה בהכנסות של מס הדלק... מי שרוצה רכב חשמלי, שיעבור למדינה יותר נאורה משלנו...

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 52378
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 146 פעמים
קיבל תודות: 3137 פעמים

הודעה שלא נקראה #4 

Borderline1 כתב:בקלות עם 83 אחוז מס ועוד מע"מ
כשתוסיף לזה הגבלת גובה הטבת מס לרכב חשמלי תגיע לתוצאה
...
·

עצוב. מקומם. מרתיח. העובדה שבארץ משלמים על רכב משפחתי ממוצע מה שמשלמים בחו"ל על רכב יוקרה. ארץ אוכלת יושביה.
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 52378
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 146 פעמים
קיבל תודות: 3137 פעמים

הודעה שלא נקראה #5 

Gad007 כתב:מה לגבי עמדות טעינה? אין עדיין כאלו בארץ. בחול יש המון חניונים מצויידים בעמדות טעינה מהירה. כאן במקרה הטוב כמה תחנות דלק בודדות באזור המרכז יספקו שירות טעינה או החלפת מצברים. אז אתה קונה רב כזה וב 10 השנים הקרובות מוגבל לנסיעות בגוש דן בלבד.
...
·

אתה מתבלבל בין מדינת ישראל למדינות "אמיתיות". טסלה מודל 3 הבסיסי ביותר יכול לסוע כ 354 ק"מ על בטריה מלאה (מה שקורה כשאתה קם בבוקר אחרי טעינת לילה בחניה). זה המרחק מחיפה לאילת בערך. כמה אנשים צריכים יותר מזה ביום?! :roll:

https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Mod ... ifications

Gad007 כתב: למרבה הצער, מי שגיל 40 מאחוריו, לא יזכה לחיות בארץ בעידן בו כל הרכבים חשמליים. בנוסף, הממשלה צפויה לבטל הטבות לרכבים חשמליים והיברידיים בגלל הגרעון שגורם לירידה בהכנסות של מס הדלק... מי שרוצה רכב חשמלי, שיעבור למדינה יותר נאורה משלנו...
...
·


בארץ, מסכים איתך. במדינות נאורות יותר מאמין שתוך 10-20 שנה זה כבר יהיה סטנדרט (זה יד ביד עם רכבים אוטנומיים). לגבי המס - כן, כבר אמרתי, ארץ אוכלת יושביה. אני רוצה רכב חשמלי, אתה מסדר לי אזרחות במדינה נאורה? :lol:
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

sam22
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 20357
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 937 פעמים
קיבל תודות: 818 פעמים

הודעה שלא נקראה #6 

@Borderline1
·

אאל"ט המיסוי לפלאג אין ומין הסתם לחשמליות מלאות הוא לדעתי 20% ועולה ב2020 ל25

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 52378
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 146 פעמים
קיבל תודות: 3137 פעמים

הודעה שלא נקראה #7 

sam22 - אתה בטוח? כי זה לא מסתדר לחלוטין עם התמחור של 250K כשהמחיר בארה"ב הוא כ 120K (בש"ח).
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

Borderline1
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2869
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 148 פעמים
קיבל תודות: 346 פעמים

הודעה שלא נקראה #8 

@sam22
·
"לצד אלה מטילה רשות המסים גם מגבלה על גובה ההטבה הכספית שמקבלים רכבים היברידיים. על רכב שהציון הירוק שלו הוא עד 130, תוחל בתחילת 2020 תקרה של 20 אלף שקל וזו תרד בשנת 2021 ל־10,000 שקלים. ברכב שהציון הירוק שלו הוא עד 100 יהיה גובה ההטבה המרבי בשנת 2020 עד 60 אלף שקל. בשנת 2021 יירד גובה התקרה ל־45 אלף שקל. וכן הלאה."

"להלן עיקרי המתווה:

המתווה החדש של מיסוי כלי רכב היברידיים וחשמליים כולל שיעורי מס מופחתים שיועלו בהדרגה, לצד הגבלת סכומי ההטבה בתקרה שקלית.
אין שינוי בכללי הזכאות לשיעורי המס המופחתים – כלומר, עד דרגת זיהום 2 ברכב היברידי, עד ציון ירוק 100 ברכב חשמלי פלאג-אין, ועד ציון ירוק 50 (דרגת זיהום 1) ברכב חשמלי מלא.

להלן מתווה המעבר המדורג לשיעורי המס הרגילים:

​ 2019 (כיום)​ 2020​ 2021​ 2022​ 2023​ 2024​
רכב היברידי עד ציון ירוק 130​ 30%​ 45%​ 50%​ מיסוי רגיל​ ​
רכב פלאג- אין עד ציון 100​ 20%​ 25%​ 30%​ 40%​ 55%​ מיסוי רגיל​
רכב חשמלי​ 10%​ 10%​ 10%​ 10%​ 20%​ 35%​


בכלי רכב היברידיים נטענים וכלי רכב חשמליים קיימים דגמי יוקרה ששיעורי המס המופחתים מיצרים הטבת מס גבוהה ולא מוצדקת. כמענה לכך, נקבעו מגבלות שקליות לגובה הטבת המס, כך שההטבה, ביחס לשיטת המס הרגילה לו הייתה מוחלת על הרכב, לא תעלה על הסכומים הבאים (בש"ח).
להלן טבלה המפרטת את סכומי התקרה:

​ 2020​ 2021​ 2022​ 2023​ 2024​
רכב היברידי עד ציון ירוק ​ 20,000​ 10,000​ -​ ​
רכב פלאג- אין עד ציון 100 ​ 60,000​ 45,000​ 40,000​ 30,000​ -​
רכב חשמלי 75,000​ 75,000​ 75,000​ 60,000​ 50,000​


המשמעות המעשית של המגבלה היא שבנוגע לרכב שחל לגביו שיעור מס מופחת, יהיה צורך לבצע את חישוב המס בשני אופנים:
1. החישוב לפי שיעור המס המופחת, בתוספת מס יוקרה ובניכוי הפחתות המס המגיעות (אביזרי בטיחות)
2. חישוב המס כאילו מדובר ברכב רגיל, לפי 83% בתוספת מס יוקרה, בניכוי ההפחתות המגיעות, ובניכוי סכום תקרת ההטבה.

מס הקניה הסופי ייקבע לפי הגבוה משני הסכומים הנ"ל."

המקור:
https://taxes.gov.il/about/publicannouncements/pages/pa181219-1.aspx

sam22
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 20357
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 937 פעמים
קיבל תודות: 818 פעמים

הודעה שלא נקראה #9 

תענוג
העם דורש..... כל מיני דברים

reg11
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 153
הצטרף: ינואר 2009
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 15 פעמים

הודעה שלא נקראה #10 

@Borderline1
לא מדויק. גובה המס על רכב חשמלי 10% בלבד. כלומר המס אמור להיות כ 13,000 ש"ח. מגבלת פטור המס היא עד פטור של 70,000 ש"ח. כלומר בטסלה מודל 3 לא מגרדים אפילו את מגבלת פטור המס. לכן תמחור חזירי של טסלה עצמה שרוצה להחזיר את ההשקעות במדינה קטנה כמו שלנו במהירות.
המחיר האמיתי עם מרווחי שיווק שינוע ומע"מ אמור להיות כ 170 עד 180 אלף ש"ח
·

Borderline1
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2869
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 148 פעמים
קיבל תודות: 346 פעמים

הודעה שלא נקראה #11 

@reg11
·שני דברים
הפטור הוא ביחס למיסוי רגיל שהיה חל ולא ביחס למס המופחת שחל- קרא את הסוף של ההודעה של רשות המיסים.
אפילו לפי החשבון שלך, 13K כפול 8.3 עובר את תקרת הפטור...בלי להכנס לתוספת מס לרכבי יוקרה..

מיסוי יתר של רכבי יוקרה לא נקבע על פי עלות או מחיר הרכב בחו"ל ליבואן אלא לפי מחיר המחירון שלו בארץ לצרכן, נתון ערטילאי לחלוטין שנתון לחסדי היבואן ומוביל לעיוותים/

הערה נוספת, התמחור הבסיסי של טסלה הוא תיאורטי התוספות והשדרוגים בהרכבת הדגם הסופי מעלות את מחיר בפועל, גם במודל 3 לכמעט כפל המחיר הבסיסי ומביאות גם את הדגם הזה (שלא לדבר על הדגמים האחרים) למחיר של רכבי "יוקרה" כהגדרת רשות המיסים ולצמצום ההטבה במס שתחול לגביהן

kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7814
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 290 פעמים
קיבל תודות: 229 פעמים

הודעה שלא נקראה #12 

Huber,

ממה שאני מכיר, בטח ברכבי יוקרה, הפער מתקרה יותר לפי 3. בגלל זה במקרה הזה זה "רק" פי שתיים.

הייתי רוצה פעם אחת לעשות 0-100 ב P100. מעבר לכך אין לי עיניין ברכב הזה.

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 52378
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 146 פעמים
קיבל תודות: 3137 פעמים

הודעה שלא נקראה #13 

משתמש טסלה שיחרר ביקורת אמיתית אחרי שנה של שימוש - בניגוד לכל הביקורות ברשת שנעשה רק אחרי שימוש קצר. די מאיר עיניים:


ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 52378
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 146 פעמים
קיבל תודות: 3137 פעמים

הודעה שלא נקראה #14 

הבחור שיחרר וידאו המסביר על נושא הנהיגה החצי אוטונומית בטסלה שנה שאחרי גם - בעיני מאוד מחכים:

ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

טלHD
סמל אישי של משתמש
חבר כבוד
חבר כבוד
הודעות: 13429
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 922 פעמים
קיבל תודות: 1003 פעמים

הודעה שלא נקראה #15 

reg11 כתב:@Borderline1
לא מדויק. גובה המס על רכב חשמלי 10% בלבד. כלומר המס אמור להיות כ 13,000 ש"ח. מגבלת פטור המס היא עד פטור של 70,000 ש"ח. כלומר בטסלה מודל 3 לא מגרדים אפילו את מגבלת פטור המס. לכן תמחור חזירי של טסלה עצמה שרוצה להחזיר את ההשקעות במדינה קטנה כמו שלנו במהירות.
המחיר האמיתי עם מרווחי שיווק שינוע ומע"מ אמור להיות כ 170 עד 180 אלף ש"ח
·
...
·

מצחיק אתה...חשבת שמדינת ישראל תגבה רק 10% מס?
10% זה מס קניה (ועד 83% מס קניה על רכבי בנזין רגילים)
מה עם מכס ומע"מ?....
מס על מס על מס.

שלח תגובה

חזור אל “ללא קשר”