עד כמה הצרכן הפרטי לא מעניין את החברות הגדולות? פייבר של סלקום ופרטנר

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
viper83 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 206
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 25 פעמים

עד כמה הצרכן הפרטי לא מעניין את החברות הגדולות? פייבר של סלקום ופרטנר

הודעה שלא נקראה #1 

למי שלא בדיוק בא לקרוא הרבה מוזמן לקפוץ לפיסקה האחרונה.
"בוקר טוב" ככה נפתחה שיחה עם איש מכירות של סלקום שניסה לשכנע אותי להתחבר לטריפל או TV, אני כבר לא זוכר כי הצילצול שלו העיר אותי משינה והראש עוד לא עובד כהרגלו ואני בד"כ מסנן את השיחות ועל ההתחלה אומר שאין לי צורך.
לאחר הקפה חשבתי לעצמי, מה באמת יש בסלקום להציע עכשיו ללקוח בתוכנית של 500 מגה? נכנס לאתר ורואה ש"התוכנית הרגילה" 100 ש"ח לשנה וכעבור שנה 129 ש"ח ללא מבצעים והטבות, רגע אני בתור לקוח "וותיק" משלם 149 ש"ח על בדיוק אותו מוצר. מתקשר ומתחיל ההמשא ומתן כמו בכל בזאר טורקי שמכבד את עצמו, "ניתן לך החזר 30 ש"ח לשנה, מתאים?"
כמובן, כי אין משהו אחר.
לאחר מכן בודק אצל פרטנר כמה אצלהם, שנה ראשונה 100 ש"ח ואחר כך 129 ש"ח, נשמע מוכר? :D מתקשר ותוך דקה כבר יש אשת מכירות על הקו ומתחילים את שיחות החולין הרגילות, "כמה,למה, האם כולל, עם יש מבצע?" בקיצור אחרי השהיא מבטיחה שהיא לא משקרת בחיים וכי אצלהם יש פינג של 1ms ואני מסכים להתחבר. רק מה הקאצ' שכדי לקבל חודשיים ראשונים במבצע צריך לקנות DECO, אבל בהתקנה אפשר לסרב לקבל אותו,אני מחזיר תשובה אפילו תחינה "אבל אני ממש לא צריך DECO, אצלי בבית הכל מרושת ועובד פיקס" , לא חייבים!!!!!!!!!!! :evil: .
חייבים אז חייבים...מגיע טכנאי עם DECO שלא מכיר שום מבצע כזה (הרי ברור כי הוא לא קיים), התקשרות למוקד בתור לקוח פוטנציאלי וגם שם לא יודעים על מה אני מדבר, נסיון לקבל תשובה ממנהל מכירות נגמר שהבטחות להיתקשר והם גם לא מתממשות. דקות לפני כתיבת הפוסט נסיון אחרון לקבל איזה שהוא משוב, כבר משרות לקוחות ושם בהתחלה כמובן שלא מבינים על מה אני מדבר, אין סיכוי אצלינו, וגם אין במחשב שום זכר,מוזר. בקיצור ווידאתי שיפתחו תלונה נגד אותה בחורה (מס' תלונה בין 9 ספרות,מה זה בדיוק רומז?) וישלחו לי מייל עם פרטי העסקה מחדש.

בקיצור אנחנו שקופים קלפי המערכת רק כאשר אנחנו לא עושים שום דבר בנידון, ימשיכו להתעלל בנו איך שרק יכולים עם לא נציב להם גבולות. לא לפחד לדרוש את מה שמגיע לנו ותמיד אפשר ורצוי לקחת צעד אחורה עם משהו לא נראה לכם.
מציעה לכולם לבדוק בדיוק על מה אנחנו משלמים ולמה כ"כ קשה לנו לחיות בארץ. אתם מוזמנים להביע את דעתכם ואפילו לבקר את ההתנהלות שלי, הכל יתקבל בברכה.

MrYair
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3312
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 297 פעמים

הודעה שלא נקראה #2 

שמע בגדול ככה אנשי מכירות בכל החברות ימכרו את אימא שלהם ועוד יעשו בונוס על הכליות שלה
לגבי ה DECO יש חוק החזרת המוצר תוך 14 ימי עסקים כל עוד הוא באריזה וכ''ו

במקרה הכי גרוע אתה יכול למכור את הערכה ביד2 או משהו בסגנון

אבל היי לפחות תתעודד קבלת סיב אופטי דוך לבית

אני מחובר לסלקום פייבר אם שני ממירי TV קו טלפון ו 1000/100 איפי קבוע משלם 230 שח בחודש.
כשהיתי ביס ובזק היתי משלם ליס 230 שח על שני ממירים ועוד 140 שח לבזק תשתית 014 ספק אם איפי קבוע.

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”