KSP ממש מתאמצים להשאיר טעם רע, לא?

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').

מנהל: מנהל אודיו

jtk
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4494
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 349 פעמים
קיבל תודות: 468 פעמים

KSP ממש מתאמצים להשאיר טעם רע, לא?

לינק להודעה #1 

אני משתדל להמנע מ-KSP אם יש אפשרויות אחרות, אבל ספק הכח שרציתי לא היה בחנויות אחרות. ספק במחיר ביניים, כבר באיזור המחירים שאני מחשיב מעבר למה שכדאי להוציא ב-KSP, אבל סה"כ מוצר אחד, לא דבר שעושה בעיות בד"כ, ורציתי להחזיר כבר את המחשב לפעולה, אז הלכתי ל-KSP.

* המחיר באתר שלהם מפורסם כ"מחיר אשראי". בחנות שאלתי אם יש הנחת מזומן. לא. רק בסכומים גבוהים
יותר. (אז למה מפורסם כמחיר אשראי?)

* החלטתי בכל זאת לשלם במזומן. רציתי לגמור את המטבעות ולשמור שטר אחד. היו חסרות לי 70 אגורות. שאלתי אם אפשר הנחה של 70 אגורות. "לא." כשסופרים את הקופה ישאלו אותו איפה זה.

* הביאו לי את הספק. הקופסא נראתה קצת כאילו שנפתחה, והיתה מעיכה בפינה. אמרתי שזה נראה כמוצר מוחזר. אמר לי, לא, רק יצרן אחד סוגר בעטיפת פלסטיק. ככה אלה מגיעים. אמרתי שהקופסא קצת קרועה בפינה. המוכר השני הציע לפתוח ולראות שהמכה לא הגיעה פנימה. במבט מהיר נראה שלא היה נזק לשקית הבועות הפנימית, אבל אמרתי שמי יודע מה קרה לזה, אני לא רוצה שישרוף את שאר המחשב. ביקשתי שיתן לי אחד אחר. המוכר: ככה זה מגיע, כולם אותו דבר. לא היה לא כוח להתווכח, טוב, שיהיה.

* הוא מדפיס קבלה, הופך, ומבקש שאחתום. למה לחתום? "שקיבלת את המוצר". קיבלתי את המוצר? זו מגילת 80
שורות, פונט קטן, שמוגדרת תעודת אחריות, כדאי שאעבור על זה. "זה למחשבים ניידים, אבל אם אתה רוצה להתחיל לקרוא..." עברתי קצת, זה לא רק למחשבים ניידים. הגבלות, סיפורים... שאלתי, אם אני מחבר את הספק והוא דפוק, יעשו בעיות בהחלפה? המוכר: לא, רק שולחים למעבדה, סה"כ כמה ימים. אני: לא יחליפו לחדש במקום? הוא: ככה הרשת פועלת, זה יכול לקחת אפילו פחות. החלטתי שלא סביר שיהיו בעיות ואין לי כוח להתחיל לחפש מקום אחר לקנות.

* הגעתי הביתה, הוצאתי את הספק והשאר מהקופסה. הוא מגיע עם מאגד כבלים רב פעמי שמחזיק באריזה את
הכבלים ביחד (שימושי גם לקשור כבלים בתוך המארז, אחרי ההתקנה). המאגד, גיליתי, היה גזור. מה אתם יודעים, ספק כוח שמישהו החזיר. אני לא יודע אם המוכר שיקר לי או שפשוט קיבל את זה מהרשת ולא ידע, בכל מקרה התנהלות לא ראויה.

הספק פועל, נראה בסדר, אם כי יש משהו קצת מוזר שאני אבדוק יותר לעומק.

בקיצור, דחיפת מוצר מוחזר כחדש, אחריות דרקונית ונסיון מכירה שלה כ"תחתום שקיבלת את המוצר", 0 גמישות או נחמדות, פרסום שמשתמע כהנחת מזומן אבל כלום בפועל.

אגב, כבל החשמל שהגיע עם הספק הוא עם תקע צרפתי/גרמני. חיבור ההארקה לא אפקטיבי בשקעים שבארץ. לא הפעם הראשונה שאני רואה מוצר עם כבל כזה בארץ, אבל כאן זה ספק עם גוף מתכת, שנוגע בגוף המתכת של המחשב כשהוא מותקן. לא יודע מי אישר לייבא את זה ככה.

of1978
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2291
הצטרף: אפריל 2008
מיקום: נהריה
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 220 פעמים

לינק להודעה #2 

תודה עם הפרסום...
מוסר השכל - צריך לבדוק טוב טוב את המוצר שמקבלים לפני החתימה ואם יש פגם הכי קטן לדרוש החלפה, סירוב שלהם מגדיר את הרגע לצאת מהחנות
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason

zovirax
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 14773
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 251 פעמים

לינק להודעה #3 

אף -פעם לא חשבתי לקרוא את מה שהם כותבים מאחורה.

החל מהרכישה הבאה שלי שם , כל קנייה שלי אני אשב מול המוכר ויקרא את כל המגילה מהתחלה עד הסוף לעומק.
נראה אם יהיה לו סבלנות לזה.

elrom
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 312
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: קרית אונו
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 33 פעמים

לינק להודעה #4 

אחרי מס' פעמים שקניתי ב KSP ובכולם היה סיפור כזה או אחר, החלטתי שאני לא קונה שם. גם אם במקום אחר המחיר יהיה כפול.

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4357
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 764 פעמים

לינק להודעה #5 

zovirax כתב:אף -פעם לא חשבתי לקרוא את מה שהם כותבים מאחורה.

החל מהרכישה הבאה שלי שם , כל קנייה שלי אני אשב מול המוכר ויקרא את כל המגילה מהתחלה עד הסוף לעומק.
נראה אם יהיה לו סבלנות לזה.
...
·

את המגילה והחתימה אתה מבצע אחרי ששילמת. ליד המחסנאי.

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4357
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 764 פעמים

לינק להודעה #6 

לא יודע מה אתכם...
אבל אני כנראה בין הבודדים שהוציא מהם כמה עשרות שקלים ללא קניה. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

היה להם את התקנון :
** אם תמצאו בחנות הנמצאת בעיר/אזור מגוריכם מוצר זהה, באספקה מידית באותם תנאי אחריות ותנאי תשלום דומים במחיר זול יותר מהמפורסם על ידינו, תוכלו לקבל אצלנו את המוצר או מוצר שווה ערך, במחיר זול יותר מהמחיר שמצאתם - בהתחייבות !
** התחייבות זו לא כוללת טלפונים סלולארים ומוצרי APPLE - זה לא היה כשקניתי את האייפד.

אמרתי אני חייב לבדוק אם זה עובד.
חנות מחסני חשמל נמצאת כ 100 מטר מהם.

בהתחלה הם לא רצו להשוות את האייפד למחיר שפורסם בעיתון במחסני חשמל.
הלכתי לקנות במחסני חשמל. חזרתי עם החשבונית. לא רצו לשלם בחנות. התנערו.

עכשיו בנושא הכסף .... זה לא היה מיידי. היה צריך לפקסס את החשבונית למשרדי הרשת ...אח"כ רצו לתת זיכוי.... בסוף אחרי שהעקשתי לקבל מהם כסף שלחו לי צ'ק בדואר.

אחרי ששילמו לי הם הוסיפו ** התחייבות זו לא כוללת טלפונים סלולארים ומוצרי APPLE

zovirax
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 14773
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 184 פעמים
קיבל תודות: 251 פעמים

לינק להודעה #7 

b2k כתב:
...
...
·

את המגילה והחתימה אתה מבצע אחרי ששילמת. ליד המחסנאי.
...
·בדיזינגוף סנטר אין מחסנאי

noam3039
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3421
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 82 פעמים
קיבל תודות: 494 פעמים

לינק להודעה #8 

תודה על המידע אני שמעתי הרבה עלהם ואיך השרות שלהם והם לא פחות טובים מהקולגות שלהם (n)
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html

toxin
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8493
הצטרף: אוקטובר 2008
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 46 פעמים
קיבל תודות: 602 פעמים

לינק להודעה #9 

כל ההתנהלות הכוחנית והדרקונית הזאת היא רק בגלל שהם אחת משתי הרשתות מחשבים החזקות בארץ. לא באמת אכפת להם מהלקוחות ויש אין ספור סיפורים עליהם ועל הרשת המתחרה, אייבורי. די מזכיר את הוט ויס.
לדעתי צריך לתמוך בחנויות הקטנות שעוד שורדות (אחרי שנסגרו לא מעט כאלו בשנים האחרונות בעקבות ההשתלטות של הרשתות) גם אם המוצר יותר יקר בכמה עשרות שקלים:

http://www.zigzag2000.co.il/catalog/index.php
http://www.tms.co.il/
http://www.iqpc.co.il/Home/index.asp
http://www.rsm.co.il/

שי-כ
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4374
הצטרף: מאי 2009
נתן תודות: 834 פעמים
קיבל תודות: 258 פעמים

לינק להודעה #10 

אתם חייבים להודות שזאת רשת משעשעת.
אם אתם שולחים מוצר באחריות לתיקון, הוא חוזר עם הודעה שאנשי המעבדה של KSP בדקו את המוצר ולא מצאו שום בעיה.
אז הם מבקשים לחתום להם שקיבלת את המוצר תקין ופועל כהלכה :lol:

...:cry:

jtk
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4494
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 349 פעמים
קיבל תודות: 468 פעמים

לינק להודעה #11 

toxin כתב:יש אין ספור סיפורים עליהם ועל הרשת המתחרה, אייבורי.
...
אני מכיר סיפורים על אייבורי, כולל כמה דברים בעייתיים מאוד שקרו לחבר, אבל הנסיון שלי איתם לגמרי בסדר. לא קניתי שום דבר רציני, רק פה ושם דברים. אבל הם עושים רושם הרבה יותר נחמד וגמיש (אולי תלוי גם בחנות הספציפית). לא עשו לי בעיות בטיפול בשני מקרי אחריות על דברים שלא אני קניתי ולא היתה לי חשבונית, כולל החלפה במקום לדבר קטן אחד, הנחת מזומן גם על סכומים קטנים, וכו'. ייתכן שבדברים יקרים באמת עדיף חנות קטנה ואמינה, אבל בטווח הביניים נראה לי שאייבורי הם די אפשרות ראויה.

אני קונה גם בחנויות קטנות, בעיקר באחת מקומית, אבל לא תמיד יש בחירה כשמחפשים משהו מסוים, וגם מחירים ומיקום החנות הם שיקולים.

rgulian
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 655
הצטרף: אוקטובר 2006
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

לינק להודעה #12 

יש מוצרים שצריך לבדוק ברגע שאתה קונה.
רוב הדברים שמגיעים בעטיפת ניילון ,חובה לפתוח ,כי יש מכונת עטיפה !!
זה לא רק מדובר ב-KSP.

RUJI
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 806
הצטרף: יולי 2007
נתן תודות: 26 פעמים
קיבל תודות: 15 פעמים
יצירת קשר:

לינק להודעה #13 

זה נורא תלוי מה רוכשים מהרשתות האלו.
כי אחרי הכל הן מייבאות את רוב המוצרים בעצמן. וזה עניין גם של מזל.

ספק כח לא הייתי רוכש שם.

אבל דיסק קשיח, DOK, כרטיס מסך וכו' ללא ספק...המחירים מפתים והאחריות זהה.

שיהיה בהצלחה.

Trip
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 948
הצטרף: פברואר 2008
מיקום: חיפה
נתן תודות: 27 פעמים
קיבל תודות: 91 פעמים

לינק להודעה #14 

toxin כתב:לדעתי צריך לתמוך בחנויות הקטנות שעוד שורדות (אחרי שנסגרו לא מעט כאלו בשנים האחרונות בעקבות ההשתלטות של הרשתות) גם אם המוצר יותר יקר בכמה עשרות שקלים:

http://www.zigzag2000.co.il/catalog/index.php
http://www.tms.co.il/
http://www.iqpc.co.il/Home/index.asp
http://www.rsm.co.il/
...
·מסכים X מיליון!
החנויות הקטנות מספקות שירות איכותי יותר, נעים יותר ובעיקר לא מנסות לעגל פינות. יש לי נסיון מאוד מאוד חיובי עם iqpc וגם עם TMS.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8335
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1180 פעמים

לינק להודעה #15 

בעבר הייתי קונה די הרבה מ- KSP כמה וכמה מחשבים שלי ושל חברים קניתי/הרכבתי משם.
עם השנים, הלך וחלחל אצלי שהם פשוט על הפנים. על הפנים בשירות (גם במכירה וגם לאחר המכירה) ושאי אפשר לסמוך עליהם עם מוצרים שקונים שם. הם מכרו לחבר שלי מחשב נייח משומש, יותר מזה? הצלחנו לעלות על זה רק בגלל שהמחשב קרס כל כמה דקות תוך כדי ההתקנה הראשונית של הווינדוס. אחרי כמה שעות של ייאוש ניסיתי לחפש מידע בחוברת של הלוח אם לגבי תמיכה של משהו ומצאתי שמישהו תיעד שם הרבה דברים לגבי המחשב (שכנראה היה אצלו קודם) כמו סטאפ מסויים שהוא עשה ללוח אם, כל מיני ססמאות ובכלל רישומים כלליים כאלה לגבי המחשב.

כיום, רק אם ממש אין לי ברירה אני קונה שם (או באייבורי) ומשתדל שאלו יהיו מוצרים שלא צריכים לקבל שירות לאחר המכירה. (כמו מארזי מחשב, מקלדת/עכבר וכו')
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”