שלום
יש לי htc desire hd, אני לא מצליח לקרוא קבצי rtf בעברית שאני מקבל ב gmail.
מישהו מכיר אפליקציה שיכולה לעזור לי בנושא?
תודה
אפליקציה קוראת rtf
-
yakov42
-
- חבר שרק התחיל

- תגובות: 1
- הצטרף: מרץ 2011
- טלHD
-
- גורו

- תגובות: 14365
- הצטרף: נובמבר 2008
אותו כנ"ל לגבי קבצי TIF...המכשיר לא קורא אותם.yakov42 כתב:שלום
יש לי htc desire hd, אני לא מצליח לקרוא קבצי rtf בעברית שאני מקבל ב gmail.
מישהו מכיר אפליקציה שיכולה לעזור לי בנושא?
תודה...
- Pavelz
-
- חבר מביא חבר

- תגובות: 4032
- הצטרף: דצמבר 2006
- שם מלא: pavel
- מיקום: רמת גן
למה שזה יהיה ברמת המכשיר לפסול קובץ מסויים מקריאה ע"י אפליקציה כלשהי?
בטוח יש אפליקציה כזאת ואם אין זה רעיון לא רע לכתוב כזאת
בטוח יש אפליקציה כזאת ואם אין זה רעיון לא רע לכתוב כזאת
Need more cowbell
- Pavelz
-
- חבר מביא חבר

- תגובות: 4032
- הצטרף: דצמבר 2006
- שם מלא: pavel
- מיקום: רמת גן
מצאתי בפורום באינטרנט:
Here's how I fixed it:
1. -Installed K-9 Mail, which allows me to save the attachment.
2. -Installed Offiviewer, which converts the document and allows me to read it. Keep in mind, Offiviewer uses a third party server to convert the document, so I wouldn't follow this process with anything sensitive or personal, but it does what I need it to.
It's a band-aid until the problem is addressed, but for all this phone offers me, it's a minor inconvenience.
I hope this helps!
Here's how I fixed it:
1. -Installed K-9 Mail, which allows me to save the attachment.
2. -Installed Offiviewer, which converts the document and allows me to read it. Keep in mind, Offiviewer uses a third party server to convert the document, so I wouldn't follow this process with anything sensitive or personal, but it does what I need it to.
It's a band-aid until the problem is addressed, but for all this phone offers me, it's a minor inconvenience.
I hope this helps!
Need more cowbell