אמאזון UK מסרבים להחזיר דמי משלוח למרות שהבטיחו. עדכון - דמי המשלוח הוחזרו
minime
כשאתה שיכור אל תכתוב באינטרנט...
כשאתה שיכור אל תכתוב באינטרנט...
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K

- תגובות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 725 פעמים
- קיבל תודות: 733 פעמים
שיקי - מחכים לעדכונים אחרי החג.
אין ספק שעשית כל מה שהיית צריך ומעבר.
אם הסיפור הזה ייגמר כך - אני משער שהיחס לאמזון ישתנה
מה שבטוח שמי שיצטרך להחזיר יחשוב היטב איך לעשות זאת.
@minime - כמו שכבר ענו לך - רוב הרסיברים לא שוקלים מעל 20 ק"ג, ולכן אין בעייה. וכל ה"צבועים" באתר פשוט לא יודעים.
אין ספק שעשית כל מה שהיית צריך ומעבר.
אם הסיפור הזה ייגמר כך - אני משער שהיחס לאמזון ישתנה
מה שבטוח שמי שיצטרך להחזיר יחשוב היטב איך לעשות זאת.
@minime - כמו שכבר ענו לך - רוב הרסיברים לא שוקלים מעל 20 ק"ג, ולכן אין בעייה. וכל ה"צבועים" באתר פשוט לא יודעים.
-
shiki
- חבר ותיק

- תגובות: 1930
- הצטרף: פברואר 2006
- שם מלא: שלומי
- מיקום: גדרה
- נתן תודות: 239 פעמים
- קיבל תודות: 175 פעמים
חג אורים שמח לכולם.
יכול לעדכן בשלב הזה לאחר השיחה הטלפונית איתם מאמש ושליחת החשבונית מקור שUPS נתנו לי קיבלתי את המייל הבא:
Hello,
I understand your concern regarding the refund of return postage charges for your order # XXXXXXXXXXXXX.
Thank you for providing us with the return postage receipt.
I've now forwarded the return postage receipt to our returns department and asked them to investigate.
We kindly request you to wait for 24 to 48 hours and once we receive an update we'll be able to assist you further.
To resolve the issue, I'll personally follow up with this and will send you an email with further details.
If you'll need our further assistance, please don't hesitate to discuss it with us.
Thank you for your patience and continued support. We look forward to seeing you again soon.
אני מניח שהם רוצים לחקור/לוודא מול UPS שאכן זה הסכום ששולם על ידי בגין המשלוח.
נקודת האור מבחינתי בסיפור ההזוי הזה שלפחות יש כבר שינוי בגישה שלהם לאחר השיחה הטלפונית.
יכול לעדכן בשלב הזה לאחר השיחה הטלפונית איתם מאמש ושליחת החשבונית מקור שUPS נתנו לי קיבלתי את המייל הבא:
Hello,
I understand your concern regarding the refund of return postage charges for your order # XXXXXXXXXXXXX.
Thank you for providing us with the return postage receipt.
I've now forwarded the return postage receipt to our returns department and asked them to investigate.
We kindly request you to wait for 24 to 48 hours and once we receive an update we'll be able to assist you further.
To resolve the issue, I'll personally follow up with this and will send you an email with further details.
If you'll need our further assistance, please don't hesitate to discuss it with us.
Thank you for your patience and continued support. We look forward to seeing you again soon.
אני מניח שהם רוצים לחקור/לוודא מול UPS שאכן זה הסכום ששולם על ידי בגין המשלוח.
נקודת האור מבחינתי בסיפור ההזוי הזה שלפחות יש כבר שינוי בגישה שלהם לאחר השיחה הטלפונית.
-
shiki
- חבר ותיק

- תגובות: 1930
- הצטרף: פברואר 2006
- שם מלא: שלומי
- מיקום: גדרה
- נתן תודות: 239 פעמים
- קיבל תודות: 175 פעמים
עדכון קצר
הבטיחו תשובה ביום ראשון תוך 48 שעות שכבר עברו אתמול.
פניתי עכשיו בצ'אט עדיין אין חדש. נותנים תחושה של משיכת זמן...
Me: Hello
I am still waiting for your answer regarding the postage refund. You’ve sent me an e-mail On Sunday 25.12.2016 and asked me to wait 24-48 hours. It's now almost 72 hours and still no answer.
You're now connected to Amazon from Amazon.co.uk
Amazon: Thank you for contacting Amazon. My name is Ciara. Would you mind please verifying the name on your account please?
Me: Sure
Noam Kalif
Amazon: Thank you Noam. I am sorry to hear that you have received no update on the postage refund. I am going to have a look into this for you.
May I confirm that this is for the
Yamaha NSSW300 Powered Subwoofer - Black ?
Me: Yep
Amazon: Thank you Noam. I am just going to have a look at that email. I will be a few moments if that is ok?
Me: Waiting
Amazon: Sorry Noam, I am still looking into this. I can see two receipts sent in for the return. Is it 1,664.00 Israeli New Shekel that you paid?
Me: Yes
Amazon: Thank you for confirming, I just wasn't completely sure. I am just going to have a look into this further
Me: No problem
Amazon: I can see that one of my colleagues has a follow up set to contact you in regards to this Noam so I am going to let them know that you have been in contact as they are looking into this for you.
Me: OK
Can you please tell me when will i get my money back? Iv'e contacted you so many times regarding this issue and spent more than an hour on the phone with a supervisor and he promised me that I will get my refund after you will confirm the amount with UPS
Amazon: I will email my colleague who is looking into this with UPS so that they can confirm this with them. I will ask them to contact you as quickly as possible as you want to get this sorted as soon as possible. Is there anything else I can help you with today?
Me: Not for now
Thank you for your service
הבטיחו תשובה ביום ראשון תוך 48 שעות שכבר עברו אתמול.
פניתי עכשיו בצ'אט עדיין אין חדש. נותנים תחושה של משיכת זמן...
Me: Hello
I am still waiting for your answer regarding the postage refund. You’ve sent me an e-mail On Sunday 25.12.2016 and asked me to wait 24-48 hours. It's now almost 72 hours and still no answer.
You're now connected to Amazon from Amazon.co.uk
Amazon: Thank you for contacting Amazon. My name is Ciara. Would you mind please verifying the name on your account please?
Me: Sure
Noam Kalif
Amazon: Thank you Noam. I am sorry to hear that you have received no update on the postage refund. I am going to have a look into this for you.
May I confirm that this is for the
Yamaha NSSW300 Powered Subwoofer - Black ?
Me: Yep
Amazon: Thank you Noam. I am just going to have a look at that email. I will be a few moments if that is ok?
Me: Waiting
Amazon: Sorry Noam, I am still looking into this. I can see two receipts sent in for the return. Is it 1,664.00 Israeli New Shekel that you paid?
Me: Yes
Amazon: Thank you for confirming, I just wasn't completely sure. I am just going to have a look into this further
Me: No problem
Amazon: I can see that one of my colleagues has a follow up set to contact you in regards to this Noam so I am going to let them know that you have been in contact as they are looking into this for you.
Me: OK
Can you please tell me when will i get my money back? Iv'e contacted you so many times regarding this issue and spent more than an hour on the phone with a supervisor and he promised me that I will get my refund after you will confirm the amount with UPS
Amazon: I will email my colleague who is looking into this with UPS so that they can confirm this with them. I will ask them to contact you as quickly as possible as you want to get this sorted as soon as possible. Is there anything else I can help you with today?
Me: Not for now
Thank you for your service
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K

- תגובות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 725 פעמים
- קיבל תודות: 733 פעמים
אתה לא מעדיף שוב להתקשר. גם עכשיו לא בטוח שיש שם חופש - אולי תתקדם יותר מהר.
-
shiki
- חבר ותיק

- תגובות: 1930
- הצטרף: פברואר 2006
- שם מלא: שלומי
- מיקום: גדרה
- נתן תודות: 239 פעמים
- קיבל תודות: 175 פעמים
@Itay_Pollak
·
השיחה הקודמת איתם הייתה די סיוט הייתי איתם מעל שעה! בטלפון העבירו אותי מאחד לשני, לא בא לי עוד פעם מה גם שהבטיחו שבודקים את הנושא מול UPS
אמתין עוד יום-יומיים אני מאמין שבסוף יסתדר
·
השיחה הקודמת איתם הייתה די סיוט הייתי איתם מעל שעה! בטלפון העבירו אותי מאחד לשני, לא בא לי עוד פעם מה גם שהבטיחו שבודקים את הנושא מול UPS
אמתין עוד יום-יומיים אני מאמין שבסוף יסתדר
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K

- תגובות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 725 פעמים
- קיבל תודות: 733 פעמים
שמע חשבתי על זה עכשיו ו...בלי רצון לפגוע בך או משהו, אתה יכול לעשות ככה:
אנשים פה אמרו שהם קיבלו זיכוי כספי על משלוח שעלותו היה 400ש"ח,
אז תבקש מהפקיד או מי שלא יהיה מולך שיזכה אותך על הסכום שהוא יכול ברגע זה, תגיד שזה יהיה בסדר מבחינתך.
בסיבוב השני תעלה מולם ותבקש את שאר הסכום.
אנשים פה אמרו שהם קיבלו זיכוי כספי על משלוח שעלותו היה 400ש"ח,
אז תבקש מהפקיד או מי שלא יהיה מולך שיזכה אותך על הסכום שהוא יכול ברגע זה, תגיד שזה יהיה בסדר מבחינתך.
בסיבוב השני תעלה מולם ותבקש את שאר הסכום.
·legopart כתב:שמע חשבתי על זה עכשיו ו...בלי רצון לפגוע בך או משהו, אתה יכול לעשות ככה:
אנשים פה אמרו שהם קיבלו זיכוי כספי על משלוח שעלותו היה 400ש"ח,
אז תבקש מהפקיד או מי שלא יהיה מולך שיזכה אותך על הסכום שהוא יכול ברגע זה, תגיד שזה יהיה בסדר מבחינתך.
בסיבוב השני תעלה מולם ותבקש את שאר הסכום....
אתה עם ההצעות שלך תגרום לו לקבל רק 400 ש"ח
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K

- תגובות: 17935
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1146 פעמים
- קיבל תודות: 2494 פעמים
·legopart כתב:שמע חשבתי על זה עכשיו ו...בלי רצון לפגוע בך או משהו, אתה יכול לעשות ככה:
אנשים פה אמרו שהם קיבלו זיכוי כספי על משלוח שעלותו היה 400ש"ח,
אז תבקש מהפקיד או מי שלא יהיה מולך שיזכה אותך על הסכום שהוא יכול ברגע זה, תגיד שזה יהיה בסדר מבחינתך.
בסיבוב השני תעלה מולם ותבקש את שאר הסכום....
זה לא כדורגל לא תהיה מחצית שניה.
·legopart כתב:שמע חשבתי על זה עכשיו ו...בלי רצון לפגוע בך או משהו, אתה יכול לעשות ככה:
אנשים פה אמרו שהם קיבלו זיכוי כספי על משלוח שעלותו היה 400ש"ח,
אז תבקש מהפקיד או מי שלא יהיה מולך שיזכה אותך על הסכום שהוא יכול ברגע זה, תגיד שזה יהיה בסדר מבחינתך.
בסיבוב השני תעלה מולם ותבקש את שאר הסכום....
שטות מוחלטת.
-
shiki
- חבר ותיק

- תגובות: 1930
- הצטרף: פברואר 2006
- שם מלא: שלומי
- מיקום: גדרה
- נתן תודות: 239 פעמים
- קיבל תודות: 175 פעמים
@legopart
·
תודה על הצעתך אבל אני לא מאמין בדרך הזאת ולדעתי זה רק יסבך עוד את העניינים (שגם ככה מסובכים)
כמו שכתבתי מוקדם יותר אני יודע שהצדק עימי ומאמין שבסופו של עניין הדברים יסתדרו, צריך הרבה סבלנות וסובלנות ומשניהם יש לי בשפע.
מקווה לקבל תשובות היום - מחר ואם לא אז אצור עימם שוב קשר טלפוני.
·
תודה על הצעתך אבל אני לא מאמין בדרך הזאת ולדעתי זה רק יסבך עוד את העניינים (שגם ככה מסובכים)
כמו שכתבתי מוקדם יותר אני יודע שהצדק עימי ומאמין שבסופו של עניין הדברים יסתדרו, צריך הרבה סבלנות וסובלנות ומשניהם יש לי בשפע.
מקווה לקבל תשובות היום - מחר ואם לא אז אצור עימם שוב קשר טלפוני.

