את יהלי זה מענין וזו זכותו.12/01/2024 18:22mulder כתב: למה נתפסים כל פעם לנתון הזה, מתוך עשרות אחרים ? כבר הוכח שההשפעה שלו על התוצאה הסופית היא די נמוכה.
דגמי דנון נמדדים מעולה, אז? עדיין יש הרבה שאומרים שלא סובלים אותם. ואנתם שלדעתי לא כיכבו מעולם במדידות שם, תמיד יקבלו המלצה מעל כל חברת מיינסטרים.
בעולם האמיתי המדידות לא מעניינות 99% מהחובבים בתחום כשזה מגיע להחלטה על רכישה....
הכרזת מלחמה ללא הכרזה רשמית .
- istarmini
-
- חבר במועדון ה-15K

- תגובות: 17940
- הצטרף: יולי 2008
3 קידמיים טאנוי D
Sr/Bsr/ATMOS:ARENDAL
Storm Mk2
jvc NP5
סאבים אסקנדו+svs
הגברה בריסטון/רוטל/אדקום
Sr/Bsr/ATMOS:ARENDAL
Storm Mk2
jvc NP5
סאבים אסקנדו+svs
הגברה בריסטון/רוטל/אדקום
- mulder
-
- חבר שלא מהעולם הזה

- תגובות: 7662
- הצטרף: מאי 2008
- מיקום: תל אביב
לא מתווכח לגבי זכותו, פשוט לא מבין מה חשוב דווקא בנתון הזה שכל פעם הוא עולה פה?...
בלי קשר אני בהחלט בעד מדידות ובדיקות של מוצרים כאלה בצורה מקצועית כדי לוודא שהם לא בנויים ברישול וכו'.
- Amir64
-
- גורו

- תגובות: 10924
- הצטרף: אוגוסט 2012
למרות שהנתון הזה די חסר משמעות מבחינת איכות האודיו שהמכשיר מוציא, ובמיוחד כשקיים הבדל גדול באיכות האודיו של מכשירים שקיבלו את אותו ציון, אני יכול לקבל אותו כמסננת - לא לבחור במוצרים שקיבלו את הציונים הכי גרועים.12/01/2024 18:55mulder כתב: לא מתווכח לגבי זכותו, פשוט לא מבין מה חשוב דווקא בנתון הזה שכל פעם הוא עולה פה?
בלי קשר אני בהחלט בעד מדידות ובדיקות של מוצרים כאלה בצורה מקצועית כדי לוודא שהם לא בנויים ברישול וכו'....
וגם המסננת הזו היא בעירבון מוגבל, כי אם דווקא הייתי מתעניין במוצר מתחתית הרשימה, הייתי רוצה לראות מבחנים אחרים של הרבה פרמטרים אחרים ולא רק SINAD, וגם לשמוע אותו לפני שאקנה.
גם אני בעד מדידות, אבל בימינו, כשאפשר די בקלות למדוד THD ו- Noise בנפרד, הייתי מצפה לראות את 2 המדידות ולא סיכום שלהן.
לרוץ לדחוף אנשים לקנות מוצר מחברה רק כי למוצרים שלה יש ציון SINAD גבוה, זה לא לעייין.
אולי במירוץ שלהם לקבלת ציון גבוה הם מפספסים דברים בסיסיים שכן משפיעים על האודיו המתקבל?
-
mbd
-
- חבר מביא חבר

- תגובות: 3601
- הצטרף: מאי 2013
את הדברים הבאים כתב - AMIR הבעלים של - ASR והאדם שאחראי על ביצוע המדידות של המוצרים השונים .
רק רוצה לציין כמה דברים .
1. הוא לא קיבל את הרמקול מחבר האתר כמו שתמיד ניטען הוא רכש אותו בעצמו .
2. הוא האזין לרמקול לפני המדידות וכבר הגיע לדעה מסוימת .
3. אם תורתו אומרת שמדידות טובות מעידות על הנדסת בניה טובה זה ממש מוזר .
4. במקרה הזה המדידות לא טובות במיוחד . זה מביא למסקנה שההנדסה מאחורי הבניה גם היא לא טובה במיוחד .
5. ועכשיו תקראו את המסקנות שלו לגבי הרמקול . ומדוע רמקול שלא נמדד טוב קיבל ממנו את הציון הגבוה ביותר.
6. רמז . זה הצליל .
זה רק בא להדגיש ולהמחיש שמה שחשוב באמת בסופו של דבר זה הצליל שנשמע לאוזן ולא מדידות של מכשירים .
רק רוצה לציין כמה דברים .
1. הוא לא קיבל את הרמקול מחבר האתר כמו שתמיד ניטען הוא רכש אותו בעצמו .
2. הוא האזין לרמקול לפני המדידות וכבר הגיע לדעה מסוימת .
3. אם תורתו אומרת שמדידות טובות מעידות על הנדסת בניה טובה זה ממש מוזר .
4. במקרה הזה המדידות לא טובות במיוחד . זה מביא למסקנה שההנדסה מאחורי הבניה גם היא לא טובה במיוחד .
5. ועכשיו תקראו את המסקנות שלו לגבי הרמקול . ומדוע רמקול שלא נמדד טוב קיבל ממנו את הציון הגבוה ביותר.
6. רמז . זה הצליל .
זה רק בא להדגיש ולהמחיש שמה שחשוב באמת בסופו של דבר זה הצליל שנשמע לאוזן ולא מדידות של מכשירים .
This is a review and detailed measurements of the Ikea SYMFONISK
picture frame speaker designed by Sonos. I purchased it a couple
of days ago from Ikea store for US $199. Their website said they
had 42 in stock so they are planning to sell a lot of them. That said,
there was not a single person looking at their smart home/audio booth.
Ikea SYMFONISK Picture Frame Speaker Listening Tests
I had two rounds of listening tests, one when I first configured the speaker
prior to measurements, and another after. In the first round, I just had the
speaker leaning against a coffee table. As soon as I played a track on it,
I was shocked how good the sound was. Turn up the volume and it simply gets
louder and that is that. It wouldn't get hugely loud but it never seems to
show any signs of distortion. Overall tonality was very nice.
Post measurements, I went though my formal tracks using the positioning that
you see in the picture above. One after the other, the sound tonality was
close if not perfect. Dispersion was broad which gave a very nice feeling to sound.
It is like an open window to what is playing. Everything was right so
I felt no need to apply any EQ! As I type this, I am still listening to
the speaker and don't want to stop.
Conclusions
Measurements of this speaker unfortunately is not quite the same as
its in-use application. Still, signs of good design shine through in
the form of great directivity and to some extent frequency response
-- both on-axis and predicted-in-room. Subjective listening tests are
even more impressive indicating either I don't know what I am doing when
listening to speakers, or, wall mounting helps the response. Either way,
there is some genius design at play here that is absent in other smart
speakers I have tested and listened to. Considering that you can hang
this on a wall and have it not look like an odd thing sitting some place,
it is a major accomplishment.
Objective measurements don't fully support my highest honors but my listening
test results do. So it is my pleasure to give a strong recommend to Ikea
SYMFONISK picture frame speaker by Sonos.
https://www.audiosciencereview.com/foru ... view.25139
/picture frame speaker designed by Sonos. I purchased it a couple
of days ago from Ikea store for US $199. Their website said they
had 42 in stock so they are planning to sell a lot of them. That said,
there was not a single person looking at their smart home/audio booth.
Ikea SYMFONISK Picture Frame Speaker Listening Tests
I had two rounds of listening tests, one when I first configured the speaker
prior to measurements, and another after. In the first round, I just had the
speaker leaning against a coffee table. As soon as I played a track on it,
I was shocked how good the sound was. Turn up the volume and it simply gets
louder and that is that. It wouldn't get hugely loud but it never seems to
show any signs of distortion. Overall tonality was very nice.
Post measurements, I went though my formal tracks using the positioning that
you see in the picture above. One after the other, the sound tonality was
close if not perfect. Dispersion was broad which gave a very nice feeling to sound.
It is like an open window to what is playing. Everything was right so
I felt no need to apply any EQ! As I type this, I am still listening to
the speaker and don't want to stop.
Conclusions
Measurements of this speaker unfortunately is not quite the same as
its in-use application. Still, signs of good design shine through in
the form of great directivity and to some extent frequency response
-- both on-axis and predicted-in-room. Subjective listening tests are
even more impressive indicating either I don't know what I am doing when
listening to speakers, or, wall mounting helps the response. Either way,
there is some genius design at play here that is absent in other smart
speakers I have tested and listened to. Considering that you can hang
this on a wall and have it not look like an odd thing sitting some place,
it is a major accomplishment.
Objective measurements don't fully support my highest honors but my listening
test results do. So it is my pleasure to give a strong recommend to Ikea
SYMFONISK picture frame speaker by Sonos.
https://www.audiosciencereview.com/foru ... view.25139