שרשור תגובות: אוזניות הספורט של Bose במבחן ריצה

כל מה שאי פעם רציתם לדעת על אוזניות, מגברי אוזניות ומה שבינהם.
dcodish (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 330
הצטרף: יולי 2008
מיקום: ישראל
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

שרשור תגובות: אוזניות הספורט של Bose במבחן ריצה

נושא שלא נקרא #1 

למאמר: אוזניות הספורט של Bose במבחן ריצה

תמונה
חברת Bose היא שם נרדף לאיכות אודיו אצל הקהל הרחב. אוזניות הספורט החדשות המיועדות לתנאי שטח מעט שונות מהיצע המוצרים הרגיל של החברה, כאשר לצד איכות השמע שאסור שתפגע, יש לאפשר אוזניות קטנות שלא יפלו מהאוזניים ויהיו עמידות לתנאי ספורט שונים. האם הן עומדות במשימה?

LQDForce
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 776
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 83 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

איבדתי אותך כבר במשפט "שם נרדף לאיכות אודיו" :roll:

יצא לי לנסות אותן והן טובות, אך כמו רוב המוצרים שלהם - המחיר מופרז ולא משקף את התמורה.

אישית, מעדיף את ה MEElectronis S6P או את סדרת הסנהייזר 685 .
אז נכון, הסאונד הרבה פחות טוב - אבל הן נוחות לספורט וזה הייעוד שלהן.
נערך לאחרונה על ידי LQDForce ב 20/10/2013 18:20, נערך 3 פעמים בסך הכל.

Fima
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 112
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

אני חייב לחזק את LiquidForce.
אני משתמש באוזניות של סנהייזר 680i מ 2011 הדגם שהאוזניות שלו נראות דומות לאילו של BOSE.
בסנהייזר יש איטום מעולה לרעשי הסביבה וסאונד מצויין.
בשנה האחרונה, התחלתי להרגיש אי נוחות מסויימת
כשלאחר אימון הליכה של כשעתיים עד 3 שעות הרגשתי את לחץ "הזרוע" הנכנסץ לתעלת האוזן (כך שהאוזניה לא תיפול).
התעניינתי וגיליתי שיצאה סדרה חדשה 685i (כן, אני משתמש ב IPOD Touch 4)
ורכשתי את הדגם עם הקשת מעל האוזן OCX 685i במחיר 460 ש"ח.
אני משתמש באוזניות למעלה מחודש והן יושבות היטב ואני לא מרגיש את הלחץ שחשתי קודם בתוך תעלות האוזניים.

אני מסכים עם LiquidForce גם במישור תמורה יחסית לעלות.
מנסיוני עוד משחר ימי ה BOSE בארץ (ערב תצוגה/כנס במלון שרתון בת"א) המחיר של המוצרים היה מופרז (ביותר)
ולא שיקף עליונות או יתרון על מערכות איכותיות לא פחות ואף יותר בחצי המחיר.

אני לא מכיר דגמים נוספים של אוזניות BOSE - בזמנו עשיתי תחקיר עד שבחרתי סנהייזר
אך הדגם הזה נראה דומה מאוד לדגם MX 680i שיש לי מ 2011, העולות 320 ש"ח
או הדגם החדש CX 680 בעלות 410 ש"ח (חצי מחיר ממחיר ה BOSE).

עדכון
אגב את האוזניות הנ"ל של BOSE ניתן לרכוש ב 749 ש"ח מחנות עם יבואן רשמי (כגון קילומבו)
עם הנחת 5% על מזומן (710 ש"ח) למי שיתעקש.
חצי מחיר ממחיר ה BOSE - ל BOSE אמנם יש גם נרתיק לנגן, לסהייזר יש איטום/בידוד רעשים מצויין ששווה הרבה יותר.

dcodish (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 330
הצטרף: יולי 2008
מיקום: ישראל
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

נשמע שאתם מרוצים מהאוזניות שיש לכם.

אני לגמרי מסכים בעניין המחיר. כיוון שאני לא מכיר את האוזניות של סנהייזר אני לא יכול להגיב. ההתנסות שלי עם האוזניות של Bose מבחינת נוחות השימוש היתה מאוד חיובית וממה שהתרשמתי מהתמונות השיטה של Bose שונה ולדעתי טובה יותר.
לגבי רעשי רקע, הנקודה הזו צויינה גם בסקירה שלי. הן לא אוטמות רעשי רקע וכשבדקתי באתר שלהם, זה לא באג, זה פיצ'ר - כלומר משהו מתוכנן כדי שכאנשים מתאמנים בחוץ הם לא לגמרי מנותקים. יהיו שיגידו שזה מצויין, ויהיו שלא. מה שבטוח - הם לא צריכים להיות מופתעים מזה.
ולגבי המחיר - יש שני דגמים אחד עם i בסוף ואחד בלי. ההבדל הוא השליטה לאייפון שמייקרת בעוד 100-150 שקל. כיוון שהמחיר בחו"ל הוא $150 סביר שיהיה במחירים זולים יותר להשיג בארץ

LQDForce
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 776
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 83 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

סדרת ה 680 של סנהייזר עולה 220 שקל בארץ, ויש מבחר של מספר דגמים שונים לגמרי (אוזניות קשת, כפתור ו in-ear)
אז הנקודה שלי היא לא שה bose לא טובות, אלא שהן פשוט לא משתלמות.

ייאמר לזכות המפיצים שהמחיר תחרותי יחסית לחו"ל, מה שנדיר מאוד בתחום האודיו בישראל..

Fima
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 112
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אני מסכים - לא אמרתי חלילה שאוזניות BOSE אינן טובות.
גם אם הן טובות יותר, הן לא טובות פי 2 כפי שמתבטא במחיר.
לגבי רעשי הרקע, אכן ציינת זאת שאין ל BOSE איטום בהתאם לקהל היעד.
התייחסתי לנקודה הזו רק ביחס מה שאתה מקבל בתמורה למחיר ולא כ BUG כמובן (אני QA בעיסוקי הראשי).
בזכות צילומי ה HD המעולים בכתבה - הבליטות/זרועות של BOSE,
נראות כמעט זהות ל Sennheiser ונכנסות לאותה התעלה באוזן, אני לא רואה כאן שיטה אחרת.
בהזדמנות הראשונה שאהיה בקילומבו אנסה את האוזניות מבחינות נוחות וסאונד.
אין חשש שבמחיר הזה אתפתה לקנות אותן, טובות ככל שיהיו... :)

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

האם האוזניות האלה לא נחשבות In Ear ?
אני מחפש לריצה, רכשתי את Monster iSport וזה פשוט לא הגיוני לדחוף את זה לאוזן, זה כואב ולא נעים.
חפרתי בגוגל ורוב האוזניות מתחברות ככה לאוזן בצורה מפחידה.
האוזניות בכתבה נראה שהם פשוט "יושבות" על האוזן..
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

dcodish (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 330
הצטרף: יולי 2008
מיקום: ישראל
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

האוזניות שייכות לקטגוריה של אוזניות ספורט שפותרות בדיוק את הבעיה שציינת.
mp3lll כתב:האם האוזניות האלה לא נחשבות In Ear ?
אני מחפש לריצה, רכשתי את Monster iSport וזה פשוט לא הגיוני לדחוף את זה לאוזן, זה כואב ולא נעים.
חפרתי בגוגל ורוב האוזניות מתחברות ככה לאוזן בצורה מפחידה.
האוזניות בכתבה נראה שהם פשוט "יושבות" על האוזן..
...

Fima
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 112
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

האוזניות בכתבה הן In Ear, האוזניה נכנסת לאוזן, אך הזרוע נאחזת בתעלת האוזן.
כך שהאוזניה לא תיפול בפעילות ספורטיבית מאומצת, ריצה מהירה עם דילוגים למשל.

מנסיוני (הקצר עד עתה), האוזנית עם הקשת מעל האוזן הרבה יותר נוחות.
אין אין הרגשת הלחץ בתעלת האוזן המצטברת עם זמן והן נאחזות היטב ולא נופלות בעת ריצה.

LQDForce
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 776
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 83 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

אני גם מעדיף את הקשת, נהנה לרוץ עם ה PMX680 של סנהייזר (גם חצי מרתון והן לא הפריעו לי יותר מדי) .
הבעיה עם הקשת היא שהאוזניות לא מתאימות לשום שימוש חוץ מריצה. אי אפשר אפילו לקחת אותן למכון...

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

למה?מקשת פיזי נראה לי לא נוח...
נראה לי אמשיך לרוץ עם האוזניות של אייפון... הכי נוח.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

Fima
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 112
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

mp3lll כתב:למה?מקשת פיזי נראה לי לא נוח...
נראה לי אמשיך לרוץ עם האוזניות של אייפון... הכי נוח.
...
הצחקת אותי, אתה מתאמן עם האוזניות ?
זכיתי במקור ב IPOD TOUCH בהגרלת מנויי מפעל הפיס.
האוזניות שצורפו "התקלקלו" לאחר פחות משבוע - בגלל הזיעה והלחות.
רכשתי את האוזניות המשופרות עם שליטה בקול ודילוג שירים קדימה/אחורה,
גם התקלקלו לאחר שבוע (אגב, לאחר שהתייבשו חזרו לעבוד).
קניתי גם אוזניות של RADUS (בחנות של APPLE) - גם הן לא החזיקו.
עד שהגעתי לאוזניות הספורט של Sennheiser.

מכוני כושר אני לא סובל - כך שלא מפריע ללכת/לרוץ עם אוזניות הקשת,
אבל אני יכול לגוון ולשים מעת לעת את PMX680.

rib
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 215
הצטרף: פברואר 2005
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

LiquidForce כתב:סדרת ה 680 של סנהייזר עולה 220 שקל בארץ, ויש מבחר של מספר דגמים שונים לגמרי (אוזניות קשת, כפתור ו in-ear)
אז הנקודה שלי היא לא שה bose לא טובות, אלא שהן פשוט לא משתלמות.

ייאמר לזכות המפיצים שהמחיר תחרותי יחסית לחו"ל, מה שנדיר מאוד בתחום האודיו בישראל..
...
ממש לא מדוייק.

הסדרה העכשווית היא 685 והמחירים בקילומבו הם יותר מפי שניים מבאמזון לדוגמא.
ה685 קשת עורף עולה באמזון 220 ש"ח ובקילומבו 490 ש"ח.

אז שלא יעבדו עליכם... :@

LQDForce
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 776
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 83 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

עם כזו הבנת הנקרא, אין פלא שעובדים עליך...

א. לא דיברתי על סדרת 685 , אלא על סדרת 680 שעדיפה מבחינת עלות\תועלת (אני גם חושב שהצבע של 685 מזעזע, אבל זה סובייקטיבי)
ב. כשציינתי לטובה את המחירים התחרותיים התכוונתי ל BOSE ולא לסנהייזר...

נ.ב - אני לא סוכן של סנהייזר ובטח לא מנסה לעבוד על אף אחד כאן..
למען האמת, חוץ מליין הספורט שלהם אני לא אוהב את הסאונד של אף מוצר שלהם, אז אני רחוק מלהיות משוחד.

rib
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 215
הצטרף: פברואר 2005
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

LiquidForce כתב:עם כזו הבנת הנקרא, אין פלא שעובדים עליך...

א. לא דיברתי על סדרת 685 , אלא על סדרת 680 שעדיפה מבחינת עלות\תועלת (אני גם חושב שהצבע של 685 מזעזע, אבל זה סובייקטיבי)
ב. כשציינתי לטובה את המחירים התחרותיים התכוונתי ל BOSE ולא לסנהייזר...

נ.ב - אני לא סוכן של סנהייזר ובטח לא מנסה לעבוד על אף אחד כאן..
למען האמת, חוץ מליין הספורט שלהם אני לא אוהב את הסאונד של אף מוצר שלהם, אז אני רחוק מלהיות משוחד.
...
הצגת את ה680 עם מחיר טוב רק חבל שהיא הסדרה היוצאת.

ואם ציינת לטובה את המחירים של BOSE אז לך על זה גבר.. :?

שלח תגובה

חזור אל “אוזניות ומגברי אוזניות”