למאמר: מזל טוב, גולן טלקום בת שנה!
שנה לאחר שחוללה רעידת אדמה ומהפכה בשוק התקשורת הישראלי, ועם למעלה מ- 257 אלף לקוחות, ציינה הבוקר גולן טלקום שנה להשקת פעילותה ולמהפכה הסלולארית.
שרשור תגובות: מזל טוב, גולן טלקום בת שנה!
- Kobikob
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 267
- הצטרף: אוגוסט 2011
- מיקום: חולון
- נתן תודות: 31 פעמים
- קיבל תודות: 15 פעמים
מזל טוב!
למרות שאני משתמש בקו העיקרי שלי בסים של הוט.
מדי פעם אני דואג גם להעיר את הסים של גולן שיש לי.
אני חושב שזאת החברה היחידה שבאמת דואגת שאנחנו לא נשלם מחירים הזויים כמו פעם.
להבדיל מהוט מובייל שבה אני נמצא בימים אלה, רק משום שהקליטה של גולן עדיין קצת חלשה בחלק מהמקומות.
ברגע שהבעיה הזאת תיפתר אני בהחלט מתכוון לנדוד מהוט.
שלא תבינו לא נכון, אני מאוד מרוצה מהרשת של הוט, הם הצליחו לבנות רשת יציבה ומהירה יחסית בתקופה כל כך קצרה. אך מבחינת מחירים , אני חושב ש"הראש" של הוט פועל בדיוק כמו של חברות הסלולר (אורנג' , סלקום, פלאפון- " ז*ן על הלקוח, רק תשלם לנו כמה שיותר ") ואני לא אוהב מדיניות כזאת.
אם זה היה תלוי בהוט המחיר היה עולה, זאת דעתי האישית.
*עריכה:
למה לעזאזל המילה "ב-ק-ו" מופיעה בכוכביות?!?!
למרות שאני משתמש בקו העיקרי שלי בסים של הוט.
מדי פעם אני דואג גם להעיר את הסים של גולן שיש לי.
אני חושב שזאת החברה היחידה שבאמת דואגת שאנחנו לא נשלם מחירים הזויים כמו פעם.
להבדיל מהוט מובייל שבה אני נמצא בימים אלה, רק משום שהקליטה של גולן עדיין קצת חלשה בחלק מהמקומות.
ברגע שהבעיה הזאת תיפתר אני בהחלט מתכוון לנדוד מהוט.
שלא תבינו לא נכון, אני מאוד מרוצה מהרשת של הוט, הם הצליחו לבנות רשת יציבה ומהירה יחסית בתקופה כל כך קצרה. אך מבחינת מחירים , אני חושב ש"הראש" של הוט פועל בדיוק כמו של חברות הסלולר (אורנג' , סלקום, פלאפון- " ז*ן על הלקוח, רק תשלם לנו כמה שיותר ") ואני לא אוהב מדיניות כזאת.
אם זה היה תלוי בהוט המחיר היה עולה, זאת דעתי האישית.
*עריכה:
למה לעזאזל המילה "ב-ק-ו" מופיעה בכוכביות?!?!
We need something to hold on to
- Av1
- עוסק בתחום
- הודעות: 1276
- הצטרף: יולי 2007
- שם מלא: שמעון מור יוסף
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 27 פעמים
- יצירת קשר:
מאמר שכתבתי לפני מס' ימים
כוח השוק ומסחר שאינו הגון
כל חכם אשר עיניו בראשו ,יכול לראות את ה"אמבוש" שכל השחקנים בשוק התקשורת עושים כיום : הוצאת שחקן משמעותי מהמשחק בכדי שהנותרים יוכלו לחלוק את העוגה בצורה חזירית...
העצוב הוא שה"עוגה" היא הכיס שלנו.
הניסיונות של מר מיכאל גולן לגרום לנו הישראלים לקבל את שייחלנו לו, לא ממש עוזרים והתרחיש הגרוע הוא שנחזור לזמנים שלפני "גולן טלקום"
מעטים מבינים כיום את המחיר העצום שכולנו נשלם אם חברת גולן טלקום תקרוס חלילה.
ואם הדבר יקרה יהיה זה מאוחר לנסות ולשנות. לכן הפוסט הזה בא להתריע, על מנת שלא נחזור לתשלום על כל דקת שיחה, "חבילות דקות", שיחות לחו"ל ועבור כל יעד, חבילות SMS וחשבוניות של 200 ש"ח ומעלה.
אבל הרבה מעבר לכך, אנו ולא אף אחד אחר מרתיעים ומזהירים גופים וחברות שלא לבוא ולהילחם ולשנות למענינו, שלא להתחרות ולשבור מונופולים, שלא לשנות ולהוזיל את ההוצאות שלנו.
זו תעודת עניות לנו כחברה שאיננו מתגמלים על הטובה שקיבלנו וזה לא ייתכן שמגיעה חברה כגולן טלקום שעושה בכדי לשנות לטובת כולנו
{ואין אחד שלא מרגיש זאת בכיסו בשנה האחרונה} ואנו בתמורה מחסלים את מקור הטובה.
נכון להיום אין באמת סיבה מדוע לא לעבור לגולן טלקום.
אומנם חבלי הלידה היו ארוכים וקשים מאוד עם הרבה טעויות {שאני מודה אפילו אני בזמנים הראשונים יצאתי מדעתי בניסיונות לקבל שירות}
אבל כיום היא חברת תקשורת כמו כל חברה אחרת ושוב איני מצדיק את הטעויות הרבות שנעשו אבל לכולם היו:
שנזכור את החוסר השמיעה שהיה עם פלאפון, בניתוקים של סלקום {להזכירך "סל-כלום"}, באי היכולת תקשורת באורנג' מחוץ למרכז ובחוסר כיסוי...
לכל שחקן חדש היו חבלי לידה ואנו שילמנו על כך אבל המחירים ששילמנו על הקשיים של החברות האחרות {שהיו גם גבוהים מאוד} הן כאין וכאפס לעומת המחיר שנשלם אם גולן טלקום תצא מהתחרות.
יש לתמוך במי שעשה בכדי לשנות את מחירי הסלולר שהיו נהוגים בישראל.
יש לעשות הכל בכדי שהוא יצליח כי ההצלחה שלו תשדר שאפשר לעשות זאת, בכל תחום שבו קיימים מונופולים.
אנו זקוקים לזה, אין מקום יותר בעולמינו שקבוצה קטנה תשלוט על גדולה יותר ותשמר את השליטה ע"י חיסול ניסיונות {מזכיר שיטות משטר אפלות}.
בכל מקום שיש תחרות והפרטה, המחירים יורדים ויש התמקצעות וייחודיות ומי שאינו רלוונטי לא נשאר במקומו, ואם מתוך בחירה יש קבוצה ששולטת אז שהטוב ינצח אבל אם אין באמת מסחר הוגן וחוקים ושנשמרים אז הכל מכור ונמשיך להיות כלואים בשוק שמוכתב לנו {אני מייחל ליום שתהיה אלטרנטיבה לחברת החשמל, לתאגידי המים, לראשות הנמלים, לרכבות ולכל מונופול אחר}
ב 10 שנים האחרונות הייתי לקוח של סלקום והאמת שאפילו לקוח מרוצה מהשירות שמבחינתי היה שווה את המחיר
אבל מאז כניסתה של "גולן טלקום" לשוק הסלולר, סלקום נערכה בהתאם וצמצמה משמעותית את שירותי הלקוחות שלה הן במענה הטלפוני והן במרכזי השירות ואז התוודעתי להקלטה הארורה שאני בטוח שגם אתם כמוני מאוד לא אוהבים
"זמן ההמתנה ארוך מהרגיל"
אני רוצה לבין, מה זה רגיל?
לפני גולן טלקום?
מאז שצמצמתם כוח אדם - על חשבוני? אני הרי המשכתי לשלם לכם את אותו הסכום, ובתמורה קיבלתי פחות, הרבה פחות.
המשפט הזה אמור לתת לי אשליה שהדבר ישתנה אי פעם או שמא זו הדרך שלכם לאמור "תן את הכסף ותפסיק לבלבל לנו את הראש"
מדוע הרגיל לא חוזר?
אז לאחר 10 שנים שבהם שילמתי מבלי לעשות חשבון {בעצם עשיתי חשבון, מעל 50.000 ש"ח...} ולאחר שבשנה האחרונה ניסיתי {באמת שניסיתי} לראות אם אתם גם רוצים אותי {מה לעשות לקוח אוהב להרגיש מיוחד} ולאחר שהתרוצצתי אחריכם ובזבזתי זמני המתנה, נזכרתם היום ולאחר חודשיים שאיני לקוח שלכם להתקשר אליי 1.5.2013 להציע לי "הצעה שאי אפשר לעמוד בפניה {"מה אתה רציני אתה לא מוכן אפילו לשמוע על ההצעה המדהימה שיש לי" (שאל בהשתוממות הנציג)}
לא אני אפילו לא מעוניין לשמוע מכם, ומקווה מאוד שאף לא אשמע מכם בעתיד
בניסיונות של שאר החברות למנוע מגולן טלקום להגיע לייעד של כ-700 אלף מנויים הן כל הזמן מכניסות עוד ועוד מבצעים בכדי לא לגרום ללקוחות לעבור לגולן, הן מאפשרות לנו הלקוחות הקיימים להגיע לקצה ולאיים בניתוק ואף לחצות את הגבול, אך הן מכירות אותנו ויודעות שהמהלך מצריך כוחות נפש שלרוב הלקוחות אין או אינם מעוניינים לעשות, הן יודעות שאנו עצלנים ובגלל העצלנות הזו אנו משלמים כי החברות הגדולות יודעות שנעדיף לשלם יותר מאשר לנסות לשלם פחות.
היפה בעניין הוא שמיכאל גולן אינו נשאר אדיש כמו שאר החברות הגדולות ומשיב מלחמה בכל פעם ועדיין מחפש ועושה בכדי שיהיה לנו כדאי לעבור אליו ואני קורא לכל מי שעיניו בראשו, באמת מגיע למר גולן שנהיה לקוחותיו, והוא אף משתדל יותר מכולם וממשיך לעשות לנו את החיים קלים יותר שכך יהיה, בואו ונעבור לגולן טלקום, מגיע להם, החברה אטרקטיבית במוצר, במחירים, בשירות, ובואו ונזכור כי בזכותה השתנה שוק הסלולר בישראל ואם אנו מעוניים שהשוני הזה ישתמר ואף יורחב לתחומים אחרים אז כדאי לנו שגולן טלקום תישאר כאן.
ולך מיכאל גולן, תודה רבה
תודה רבה שהראת לנו שאפשרי לקבל יותר, הרבה יותר
חזק ואמץ והמשך להילחם ולא להתייאש.
לדעתי תוכל לשבור את המחסום של רוב הלקוחות בכך שתגרום להם לעשות מעבר קל
אני בהחלט מקווה שתצליח.
הדברים הובאו לראשונה בבלוג האישי שלי
כל חכם אשר עיניו בראשו ,יכול לראות את ה"אמבוש" שכל השחקנים בשוק התקשורת עושים כיום : הוצאת שחקן משמעותי מהמשחק בכדי שהנותרים יוכלו לחלוק את העוגה בצורה חזירית...
העצוב הוא שה"עוגה" היא הכיס שלנו.
הניסיונות של מר מיכאל גולן לגרום לנו הישראלים לקבל את שייחלנו לו, לא ממש עוזרים והתרחיש הגרוע הוא שנחזור לזמנים שלפני "גולן טלקום"
מעטים מבינים כיום את המחיר העצום שכולנו נשלם אם חברת גולן טלקום תקרוס חלילה.
ואם הדבר יקרה יהיה זה מאוחר לנסות ולשנות. לכן הפוסט הזה בא להתריע, על מנת שלא נחזור לתשלום על כל דקת שיחה, "חבילות דקות", שיחות לחו"ל ועבור כל יעד, חבילות SMS וחשבוניות של 200 ש"ח ומעלה.
אבל הרבה מעבר לכך, אנו ולא אף אחד אחר מרתיעים ומזהירים גופים וחברות שלא לבוא ולהילחם ולשנות למענינו, שלא להתחרות ולשבור מונופולים, שלא לשנות ולהוזיל את ההוצאות שלנו.
זו תעודת עניות לנו כחברה שאיננו מתגמלים על הטובה שקיבלנו וזה לא ייתכן שמגיעה חברה כגולן טלקום שעושה בכדי לשנות לטובת כולנו
{ואין אחד שלא מרגיש זאת בכיסו בשנה האחרונה} ואנו בתמורה מחסלים את מקור הטובה.
נכון להיום אין באמת סיבה מדוע לא לעבור לגולן טלקום.
אומנם חבלי הלידה היו ארוכים וקשים מאוד עם הרבה טעויות {שאני מודה אפילו אני בזמנים הראשונים יצאתי מדעתי בניסיונות לקבל שירות}
אבל כיום היא חברת תקשורת כמו כל חברה אחרת ושוב איני מצדיק את הטעויות הרבות שנעשו אבל לכולם היו:
שנזכור את החוסר השמיעה שהיה עם פלאפון, בניתוקים של סלקום {להזכירך "סל-כלום"}, באי היכולת תקשורת באורנג' מחוץ למרכז ובחוסר כיסוי...
לכל שחקן חדש היו חבלי לידה ואנו שילמנו על כך אבל המחירים ששילמנו על הקשיים של החברות האחרות {שהיו גם גבוהים מאוד} הן כאין וכאפס לעומת המחיר שנשלם אם גולן טלקום תצא מהתחרות.
יש לתמוך במי שעשה בכדי לשנות את מחירי הסלולר שהיו נהוגים בישראל.
יש לעשות הכל בכדי שהוא יצליח כי ההצלחה שלו תשדר שאפשר לעשות זאת, בכל תחום שבו קיימים מונופולים.
אנו זקוקים לזה, אין מקום יותר בעולמינו שקבוצה קטנה תשלוט על גדולה יותר ותשמר את השליטה ע"י חיסול ניסיונות {מזכיר שיטות משטר אפלות}.
בכל מקום שיש תחרות והפרטה, המחירים יורדים ויש התמקצעות וייחודיות ומי שאינו רלוונטי לא נשאר במקומו, ואם מתוך בחירה יש קבוצה ששולטת אז שהטוב ינצח אבל אם אין באמת מסחר הוגן וחוקים ושנשמרים אז הכל מכור ונמשיך להיות כלואים בשוק שמוכתב לנו {אני מייחל ליום שתהיה אלטרנטיבה לחברת החשמל, לתאגידי המים, לראשות הנמלים, לרכבות ולכל מונופול אחר}
ב 10 שנים האחרונות הייתי לקוח של סלקום והאמת שאפילו לקוח מרוצה מהשירות שמבחינתי היה שווה את המחיר
אבל מאז כניסתה של "גולן טלקום" לשוק הסלולר, סלקום נערכה בהתאם וצמצמה משמעותית את שירותי הלקוחות שלה הן במענה הטלפוני והן במרכזי השירות ואז התוודעתי להקלטה הארורה שאני בטוח שגם אתם כמוני מאוד לא אוהבים
"זמן ההמתנה ארוך מהרגיל"
אני רוצה לבין, מה זה רגיל?
לפני גולן טלקום?
מאז שצמצמתם כוח אדם - על חשבוני? אני הרי המשכתי לשלם לכם את אותו הסכום, ובתמורה קיבלתי פחות, הרבה פחות.
המשפט הזה אמור לתת לי אשליה שהדבר ישתנה אי פעם או שמא זו הדרך שלכם לאמור "תן את הכסף ותפסיק לבלבל לנו את הראש"
מדוע הרגיל לא חוזר?
אז לאחר 10 שנים שבהם שילמתי מבלי לעשות חשבון {בעצם עשיתי חשבון, מעל 50.000 ש"ח...} ולאחר שבשנה האחרונה ניסיתי {באמת שניסיתי} לראות אם אתם גם רוצים אותי {מה לעשות לקוח אוהב להרגיש מיוחד} ולאחר שהתרוצצתי אחריכם ובזבזתי זמני המתנה, נזכרתם היום ולאחר חודשיים שאיני לקוח שלכם להתקשר אליי 1.5.2013 להציע לי "הצעה שאי אפשר לעמוד בפניה {"מה אתה רציני אתה לא מוכן אפילו לשמוע על ההצעה המדהימה שיש לי" (שאל בהשתוממות הנציג)}
לא אני אפילו לא מעוניין לשמוע מכם, ומקווה מאוד שאף לא אשמע מכם בעתיד
בניסיונות של שאר החברות למנוע מגולן טלקום להגיע לייעד של כ-700 אלף מנויים הן כל הזמן מכניסות עוד ועוד מבצעים בכדי לא לגרום ללקוחות לעבור לגולן, הן מאפשרות לנו הלקוחות הקיימים להגיע לקצה ולאיים בניתוק ואף לחצות את הגבול, אך הן מכירות אותנו ויודעות שהמהלך מצריך כוחות נפש שלרוב הלקוחות אין או אינם מעוניינים לעשות, הן יודעות שאנו עצלנים ובגלל העצלנות הזו אנו משלמים כי החברות הגדולות יודעות שנעדיף לשלם יותר מאשר לנסות לשלם פחות.
היפה בעניין הוא שמיכאל גולן אינו נשאר אדיש כמו שאר החברות הגדולות ומשיב מלחמה בכל פעם ועדיין מחפש ועושה בכדי שיהיה לנו כדאי לעבור אליו ואני קורא לכל מי שעיניו בראשו, באמת מגיע למר גולן שנהיה לקוחותיו, והוא אף משתדל יותר מכולם וממשיך לעשות לנו את החיים קלים יותר שכך יהיה, בואו ונעבור לגולן טלקום, מגיע להם, החברה אטרקטיבית במוצר, במחירים, בשירות, ובואו ונזכור כי בזכותה השתנה שוק הסלולר בישראל ואם אנו מעוניים שהשוני הזה ישתמר ואף יורחב לתחומים אחרים אז כדאי לנו שגולן טלקום תישאר כאן.
ולך מיכאל גולן, תודה רבה
תודה רבה שהראת לנו שאפשרי לקבל יותר, הרבה יותר
חזק ואמץ והמשך להילחם ולא להתייאש.
לדעתי תוכל לשבור את המחסום של רוב הלקוחות בכך שתגרום להם לעשות מעבר קל
אני בהחלט מקווה שתצליח.
הדברים הובאו לראשונה בבלוג האישי שלי
כל מה שכתבת נכון
כל מי ששואל אותי למי לעבור אני מציע בעדיפות ראשונה את גולן
הבעייה היחידה שמונעת מגולן להתרחב היא הכיסוי
ולא היתה לי ברירה - נטשתי
אני מחכה רק שיהיה כיסוי ואחזור אליהם
גם לדברי גולן יש בעייה בהקמת הרשת
אולי זה בכדי ללחוץ לקבל הקלות ממשרד התקשורת
אבל ללא כיסוי איכותי הלקוחות לא יישארו
כל מי ששואל אותי למי לעבור אני מציע בעדיפות ראשונה את גולן
הבעייה היחידה שמונעת מגולן להתרחב היא הכיסוי
ולא היתה לי ברירה - נטשתי
אני מחכה רק שיהיה כיסוי ואחזור אליהם
גם לדברי גולן יש בעייה בהקמת הרשת
אולי זה בכדי ללחוץ לקבל הקלות ממשרד התקשורת
אבל ללא כיסוי איכותי הלקוחות לא יישארו
אני גר בקריית שלום בדרום תל אביב.BreezeNET כתב:גם אני בגולן יחד עם כל המשפחה שלי בחבילה של 9 ש"ח כבר שנה, אני מרוצה מהקליטה לעומת אורנג' שבה הייתי לפני כן.
ואני לא מבין "לשפר את הקליטה ", הם הרי רוכבים על הרשת של סלקום.
הביקורת היחידה שלי זה האינטרנט שזז ממש לאט (כלומר האנטרנט של סלקום)...
היית מראשוני המצטרפים לגולן, עם 3 קווים שהעברתי מסלקום.
למרבה הצער רק לפלאפון יש אנטנה באזור, ומי שמשתמש בתשתית של חברות אחרות מקבל קליטה גרועה מאוד.
מהסיבה הזו עברתי מגולן טלקום להוט מובייל.
במקרה הזה בעיית הכיסוי אומנם קיימת גם עבור סלקום ואורנג, אבל היא מפריעה לגולן לגייס לקוחות חדשים.
בעייה נוספת שאני ולקוחות גולן אחרים באזור סבלנו ממנה היא שיחות רבות שלא היו מגיעות אלינו.
יש לציין שכשהייתי מנוי סלקום לא סבלתי מהתופעה.
I am not young enough to know everything
Oscar Wilde
Oscar Wilde
גולן טלקום חברה מעולה. הצטרפנו אליהם חודש לאחר ההשקה.
הניוד עבר חלק, הקליטה בדיוק כמו שהיתה בסלקום ומהירות הגלישה לא רעה בכלל.
ממשק ניהול הקווים דרך האתר פשוט גאוני.
בזכות מיכאל גולן אנחנו חוסכים מעל 500 ש"ח בחודש במשפחה.
לא רואה סיבה טובה להעדיף את HOT Mobile, מכיוון שהם עובדים עם רשת דור 3 בלבד.
ולגבי 012 - מה שעצוב זה שאנשים מתחברים אליהם בידיעה שזו חברה חדשה לגמרי ולא מבינים שזה מותג זול של אורנג', כך שהם בעצם לקוחות אורנג' במסווה.
אני אמשיך להמליץ לכל חברי על גולן - כי מגיעה לנו לשם שינוי חברה סלולרית ישרה בישראל.
הניוד עבר חלק, הקליטה בדיוק כמו שהיתה בסלקום ומהירות הגלישה לא רעה בכלל.
ממשק ניהול הקווים דרך האתר פשוט גאוני.
בזכות מיכאל גולן אנחנו חוסכים מעל 500 ש"ח בחודש במשפחה.
לא רואה סיבה טובה להעדיף את HOT Mobile, מכיוון שהם עובדים עם רשת דור 3 בלבד.
ולגבי 012 - מה שעצוב זה שאנשים מתחברים אליהם בידיעה שזו חברה חדשה לגמרי ולא מבינים שזה מותג זול של אורנג', כך שהם בעצם לקוחות אורנג' במסווה.
אני אמשיך להמליץ לכל חברי על גולן - כי מגיעה לנו לשם שינוי חברה סלולרית ישרה בישראל.