שרשור תגובות: מזל טוב, גולן טלקום בת שנה!

חדשות מכל העולם של מכשירים ניידים - סלולרי, ניווט, וכל דבר שנייד.
zviwr (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
עורך משנה HTmobile
עורך משנה HTmobile
הודעות: 1634
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 173 פעמים

שרשור תגובות: מזל טוב, גולן טלקום בת שנה!

נושא שלא נקרא #1 

למאמר: מזל טוב, גולן טלקום בת שנה!

תמונה

שנה לאחר שחוללה רעידת אדמה ומהפכה בשוק התקשורת הישראלי, ועם למעלה מ- 257 אלף לקוחות, ציינה הבוקר גולן טלקום שנה להשקת פעילותה ולמהפכה הסלולארית.

Jonny123
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1526
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

מזל טוב! (f)
טוב שיש חברות שהופכות את השוק הישראלי לקצת יותר תחרותי והגיוני.

or4558
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 734
הצטרף: נובמבר 2011
נתן תודות: 46 פעמים
קיבל תודות: 46 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

מזל טוב החברה הראשונה שהביאה את המושג ללא הגבלה אחרת היינו עדיין משלמים הרבה הרבה על שיחות :D

Jonny123
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1526
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

היה "ללא הגבלה" בטלפון הנייח של הוט כבר לפני גולן טלקום...
אבל למה להיות קטנוני... :lol:
נערך לאחרונה על ידי Jonny123 ב 12/05/2013 20:30, נערך 2 פעמים בסך הכל.

dor8
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4835
הצטרף: ינואר 2008
נתן תודות: 295 פעמים
קיבל תודות: 195 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

מזל טוב ועד 120! כן ירבו חברות כאלה בארץ! (Y) (l)

Kobikob
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 267
הצטרף: אוגוסט 2011
מיקום: חולון
נתן תודות: 31 פעמים
קיבל תודות: 15 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

מזל טוב!
למרות שאני משתמש בקו העיקרי שלי בסים של הוט.
מדי פעם אני דואג גם להעיר את הסים של גולן שיש לי.

אני חושב שזאת החברה היחידה שבאמת דואגת שאנחנו לא נשלם מחירים הזויים כמו פעם.
להבדיל מהוט מובייל שבה אני נמצא בימים אלה, רק משום שהקליטה של גולן עדיין קצת חלשה בחלק מהמקומות.
ברגע שהבעיה הזאת תיפתר אני בהחלט מתכוון לנדוד מהוט.
שלא תבינו לא נכון, אני מאוד מרוצה מהרשת של הוט, הם הצליחו לבנות רשת יציבה ומהירה יחסית בתקופה כל כך קצרה. אך מבחינת מחירים , אני חושב ש"הראש" של הוט פועל בדיוק כמו של חברות הסלולר (אורנג' , סלקום, פלאפון- " ז*ן על הלקוח, רק תשלם לנו כמה שיותר ") ואני לא אוהב מדיניות כזאת.
אם זה היה תלוי בהוט המחיר היה עולה, זאת דעתי האישית.

*עריכה:
למה לעזאזל המילה "ב-ק-ו" מופיעה בכוכביות?!?!
We need something to hold on to

Av1
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 1276
הצטרף: יולי 2007
שם מלא: שמעון מור יוסף
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 27 פעמים
יצירת קשר:

מאמר שכתבתי לפני מס' ימים

נושא שלא נקרא #7 

כוח השוק ומסחר שאינו הגון
כל חכם אשר עיניו בראשו ,יכול לראות את ה"אמבוש" שכל השחקנים בשוק התקשורת עושים כיום : הוצאת שחקן משמעותי מהמשחק בכדי שהנותרים יוכלו לחלוק את העוגה בצורה חזירית...
העצוב הוא שה"עוגה" היא הכיס שלנו.

הניסיונות של מר מיכאל גולן לגרום לנו הישראלים לקבל את שייחלנו לו, לא ממש עוזרים והתרחיש הגרוע הוא שנחזור לזמנים שלפני "גולן טלקום"

מעטים מבינים כיום את המחיר העצום שכולנו נשלם אם חברת גולן טלקום תקרוס חלילה.
ואם הדבר יקרה יהיה זה מאוחר לנסות ולשנות. לכן הפוסט הזה בא להתריע, על מנת שלא נחזור לתשלום על כל דקת שיחה, "חבילות דקות", שיחות לחו"ל ועבור כל יעד, חבילות SMS וחשבוניות של 200 ש"ח ומעלה.

אבל הרבה מעבר לכך, אנו ולא אף אחד אחר מרתיעים ומזהירים גופים וחברות שלא לבוא ולהילחם ולשנות למענינו, שלא להתחרות ולשבור מונופולים, שלא לשנות ולהוזיל את ההוצאות שלנו.

זו תעודת עניות לנו כחברה שאיננו מתגמלים על הטובה שקיבלנו וזה לא ייתכן שמגיעה חברה כגולן טלקום שעושה בכדי לשנות לטובת כולנו
{ואין אחד שלא מרגיש זאת בכיסו בשנה האחרונה} ואנו בתמורה מחסלים את מקור הטובה.

נכון להיום אין באמת סיבה מדוע לא לעבור לגולן טלקום.
אומנם חבלי הלידה היו ארוכים וקשים מאוד עם הרבה טעויות {שאני מודה אפילו אני בזמנים הראשונים יצאתי מדעתי בניסיונות לקבל שירות}
אבל כיום היא חברת תקשורת כמו כל חברה אחרת ושוב איני מצדיק את הטעויות הרבות שנעשו אבל לכולם היו:
שנזכור את החוסר השמיעה שהיה עם פלאפון, בניתוקים של סלקום {להזכירך "סל-כלום"}, באי היכולת תקשורת באורנג' מחוץ למרכז ובחוסר כיסוי...

לכל שחקן חדש היו חבלי לידה ואנו שילמנו על כך אבל המחירים ששילמנו על הקשיים של החברות האחרות {שהיו גם גבוהים מאוד} הן כאין וכאפס לעומת המחיר שנשלם אם גולן טלקום תצא מהתחרות.

יש לתמוך במי שעשה בכדי לשנות את מחירי הסלולר שהיו נהוגים בישראל.
יש לעשות הכל בכדי שהוא יצליח כי ההצלחה שלו תשדר שאפשר לעשות זאת, בכל תחום שבו קיימים מונופולים.
אנו זקוקים לזה, אין מקום יותר בעולמינו שקבוצה קטנה תשלוט על גדולה יותר ותשמר את השליטה ע"י חיסול ניסיונות {מזכיר שיטות משטר אפלות}.

בכל מקום שיש תחרות והפרטה, המחירים יורדים ויש התמקצעות וייחודיות ומי שאינו רלוונטי לא נשאר במקומו, ואם מתוך בחירה יש קבוצה ששולטת אז שהטוב ינצח אבל אם אין באמת מסחר הוגן וחוקים ושנשמרים אז הכל מכור ונמשיך להיות כלואים בשוק שמוכתב לנו {אני מייחל ליום שתהיה אלטרנטיבה לחברת החשמל, לתאגידי המים, לראשות הנמלים, לרכבות ולכל מונופול אחר}

ב 10 שנים האחרונות הייתי לקוח של סלקום והאמת שאפילו לקוח מרוצה מהשירות שמבחינתי היה שווה את המחיר
אבל מאז כניסתה של "גולן טלקום" לשוק הסלולר, סלקום נערכה בהתאם וצמצמה משמעותית את שירותי הלקוחות שלה הן במענה הטלפוני והן במרכזי השירות ואז התוודעתי להקלטה הארורה שאני בטוח שגם אתם כמוני מאוד לא אוהבים
"זמן ההמתנה ארוך מהרגיל"
אני רוצה לבין, מה זה רגיל?
לפני גולן טלקום?
מאז שצמצמתם כוח אדם - על חשבוני? אני הרי המשכתי לשלם לכם את אותו הסכום, ובתמורה קיבלתי פחות, הרבה פחות.
המשפט הזה אמור לתת לי אשליה שהדבר ישתנה אי פעם או שמא זו הדרך שלכם לאמור "תן את הכסף ותפסיק לבלבל לנו את הראש"
מדוע הרגיל לא חוזר?

אז לאחר 10 שנים שבהם שילמתי מבלי לעשות חשבון {בעצם עשיתי חשבון, מעל 50.000 ש"ח...} ולאחר שבשנה האחרונה ניסיתי {באמת שניסיתי} לראות אם אתם גם רוצים אותי {מה לעשות לקוח אוהב להרגיש מיוחד} ולאחר שהתרוצצתי אחריכם ובזבזתי זמני המתנה, נזכרתם היום ולאחר חודשיים שאיני לקוח שלכם להתקשר אליי 1.5.2013 להציע לי "הצעה שאי אפשר לעמוד בפניה {"מה אתה רציני אתה לא מוכן אפילו לשמוע על ההצעה המדהימה שיש לי" (שאל בהשתוממות הנציג)}
לא אני אפילו לא מעוניין לשמוע מכם, ומקווה מאוד שאף לא אשמע מכם בעתיד

בניסיונות של שאר החברות למנוע מגולן טלקום להגיע לייעד של כ-700 אלף מנויים הן כל הזמן מכניסות עוד ועוד מבצעים בכדי לא לגרום ללקוחות לעבור לגולן, הן מאפשרות לנו הלקוחות הקיימים להגיע לקצה ולאיים בניתוק ואף לחצות את הגבול, אך הן מכירות אותנו ויודעות שהמהלך מצריך כוחות נפש שלרוב הלקוחות אין או אינם מעוניינים לעשות, הן יודעות שאנו עצלנים ובגלל העצלנות הזו אנו משלמים כי החברות הגדולות יודעות שנעדיף לשלם יותר מאשר לנסות לשלם פחות.

היפה בעניין הוא שמיכאל גולן אינו נשאר אדיש כמו שאר החברות הגדולות ומשיב מלחמה בכל פעם ועדיין מחפש ועושה בכדי שיהיה לנו כדאי לעבור אליו ואני קורא לכל מי שעיניו בראשו, באמת מגיע למר גולן שנהיה לקוחותיו, והוא אף משתדל יותר מכולם וממשיך לעשות לנו את החיים קלים יותר שכך יהיה, בואו ונעבור לגולן טלקום, מגיע להם, החברה אטרקטיבית במוצר, במחירים, בשירות, ובואו ונזכור כי בזכותה השתנה שוק הסלולר בישראל ואם אנו מעוניים שהשוני הזה ישתמר ואף יורחב לתחומים אחרים אז כדאי לנו שגולן טלקום תישאר כאן.

ולך מיכאל גולן, תודה רבה
תודה רבה שהראת לנו שאפשרי לקבל יותר, הרבה יותר
חזק ואמץ והמשך להילחם ולא להתייאש.
לדעתי תוכל לשבור את המחסום של רוב הלקוחות בכך שתגרום להם לעשות מעבר קל
אני בהחלט מקווה שתצליח.

הדברים הובאו לראשונה בבלוג האישי שלי
האתרים בעדכונים, הפייסבוק עדכני.
www.facebook.com/Av1.co.il - Av1
www.facebook.com/Av2Av - Av2

ra
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2335
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 156 פעמים
קיבל תודות: 121 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

כל מה שכתבת נכון
כל מי ששואל אותי למי לעבור אני מציע בעדיפות ראשונה את גולן
הבעייה היחידה שמונעת מגולן להתרחב היא הכיסוי
ולא היתה לי ברירה - נטשתי
אני מחכה רק שיהיה כיסוי ואחזור אליהם
גם לדברי גולן יש בעייה בהקמת הרשת
אולי זה בכדי ללחוץ לקבל הקלות ממשרד התקשורת
אבל ללא כיסוי איכותי הלקוחות לא יישארו

noam3039
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3432
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 85 פעמים
קיבל תודות: 487 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

מזל טוב
לי יש את החבילה של 9 שקל וזה מספיק לי ואני
מרוצה

Kobikob
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 267
הצטרף: אוגוסט 2011
מיקום: חולון
נתן תודות: 31 פעמים
קיבל תודות: 15 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

Av1 אני מסכים עם הרבה מהדברים שכתבת.
בהחלט מגיעה תודה ענקית למיכאל גולן!
בלעדיו תוך חודשים היינו חוזרים למסלולים הרגילים ולמחירים האסטרונומים של פעם.

כמו שאמר ra (אבי) רק צריך לשפר את הקליטה קצת וכמות הלקוחות תגדל.
We need something to hold on to

BreezeNET
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1739
הצטרף: אפריל 2005
שם מלא: אבי כהן
מיקום: פתח תקוה
נתן תודות: 137 פעמים
קיבל תודות: 111 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

גם אני בגולן יחד עם כל המשפחה שלי בחבילה של 9 ש"ח כבר שנה, אני מרוצה מהקליטה לעומת אורנג' שבה הייתי לפני כן.
ואני לא מבין "לשפר את הקליטה ", הם הרי רוכבים על הרשת של סלקום.
הביקורת היחידה שלי זה האינטרנט שזז ממש לאט (כלומר האנטרנט של סלקום)

shayf
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1162
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 80 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

BreezeNET כתב:גם אני בגולן יחד עם כל המשפחה שלי בחבילה של 9 ש"ח כבר שנה, אני מרוצה מהקליטה לעומת אורנג' שבה הייתי לפני כן.
ואני לא מבין "לשפר את הקליטה ", הם הרי רוכבים על הרשת של סלקום.
הביקורת היחידה שלי זה האינטרנט שזז ממש לאט (כלומר האנטרנט של סלקום)
...
אני גר בקריית שלום בדרום תל אביב.
היית מראשוני המצטרפים לגולן, עם 3 קווים שהעברתי מסלקום.
למרבה הצער רק לפלאפון יש אנטנה באזור, ומי שמשתמש בתשתית של חברות אחרות מקבל קליטה גרועה מאוד.
מהסיבה הזו עברתי מגולן טלקום להוט מובייל.
במקרה הזה בעיית הכיסוי אומנם קיימת גם עבור סלקום ואורנג, אבל היא מפריעה לגולן לגייס לקוחות חדשים.
בעייה נוספת שאני ולקוחות גולן אחרים באזור סבלנו ממנה היא שיחות רבות שלא היו מגיעות אלינו.
יש לציין שכשהייתי מנוי סלקום לא סבלתי מהתופעה.
I am not young enough to know everything
Oscar Wilde

abnatan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 325
הצטרף: פברואר 2005
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 18 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

גולן טלקום חברה מעולה. הצטרפנו אליהם חודש לאחר ההשקה.
הניוד עבר חלק, הקליטה בדיוק כמו שהיתה בסלקום ומהירות הגלישה לא רעה בכלל.
ממשק ניהול הקווים דרך האתר פשוט גאוני.
בזכות מיכאל גולן אנחנו חוסכים מעל 500 ש"ח בחודש במשפחה.

לא רואה סיבה טובה להעדיף את HOT Mobile, מכיוון שהם עובדים עם רשת דור 3 בלבד.
ולגבי 012 - מה שעצוב זה שאנשים מתחברים אליהם בידיעה שזו חברה חדשה לגמרי ולא מבינים שזה מותג זול של אורנג', כך שהם בעצם לקוחות אורנג' במסווה.

אני אמשיך להמליץ לכל חברי על גולן - כי מגיעה לנו לשם שינוי חברה סלולרית ישרה בישראל.

Jonny123
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1526
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 12 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אם 012 זה כמו 012 של האינטרנט אז אני לא מתלהב בלשון המעטה...

zovirax
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 15619
הצטרף: פברואר 2006
שם מלא: zovirax
נתן תודות: 269 פעמים
קיבל תודות: 303 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

אני לקוח מאוד מרוצה מגולן טלקום.
שווה כל שקל.

שלח תגובה

חזור אל “חדשות ניידים”