:כותרת: בעיות עם האחריות של באג על XBOX 360

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').

מנהל: מנהל אודיו

שלח תגובה
XpHunTeR
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 147
הצטרף: דצמבר 2008
מיקום: ר"ה
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

לינק להודעה #76 

אני היתי הולך עם זה לתביעות קטנות.
אתה בטוח זוכה.

gulmer
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 433
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

לינק להודעה #77 

dizingof כתב:gulmer,

אכן התכוננתי לפעול בדיוק כפי שציינת ולתבוע את מלוא סכום הרכישה + הוצאות ואולי אף עוגמת נפש .
בגין מה שמכונה בשפה משפטית "עשיית עושר ולא במשפט" - היינו הטעיית לקוח בזמן ולצורכי ביצוע עיסקה.

אני סמוך ובטוח שאזכה לסעד משפטי בין בתביעה קטנה או באמצעות עורך דיני.

שבוע שעבר פתחתי קריאה נוספת בשירות באג ואתמול התבשרתי מהם שהנושא נמצא בטיפול מול מיקרוסופט ושאמיל מנהל השירות מטפל בכך.
נציגת השירות לא ידעה לומר האם הקונסולה שלי אכן תזכה להגיע לתיקון אצל מיקרוסופט העולמית , על חשבון מי , ומתי אזכה לראות אותה שוב.

בינתיים היא שוכבת במחסן באג דיזנגוף סנטר למעלה משבועיים...
...
זה לא רק מקרה של "עשיית עושר ולא במשפט", אלא פשוט של הפרת חוזה.

והמעניין הוא שלפי המסמך שלך (שאני מניח שאתה שומר על העותק המקורי שלו), ההנחייה של באג אמורה להיות תקפה לכל מי שקנה שם קונסולה. בין אם בית משפט יכריח אותם לפצות אותך, ובין אם הם יודו בזה בעצמם ויתקנו את זה, מדובר פה בתקדים מצויין לכלל הלקוחות. אני ספציפית לא קניתי קונסולה בבאג, אבל בכל מקרה נשמח מאד לשמוע על ההתקדמות שלך עם התביעה. ושיהיה בהצלחה (Y)

dizingof
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2518
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 36 פעמים
קיבל תודות: 81 פעמים

לינק להודעה #78 

הביזיון של באג נמשך !!! :evil:
הובטח לי מהשירות שלהם שיחזרו אליי מתי תישלח הקונסולה לתיקון
הרגע נציגת השירות ,דנה , חזרה על התקליט השחוק "ידוע לך שבאג איננה היצרן ולכן אתה צריך לפנות למיקרוספוט אבל אנחנו עדיין מחכים לשמוע מהם לגבי התיקון .."

חודש וחצי מספרים לי סיפורים.. !

לי נשבר ה%[email protected]#%$ מהם ! :twisted: :twisted: :twisted:

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 50211
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 2971 פעמים

לינק להודעה #79 

כמו שאמרתי לך בעבר, לדעתי יש לך כרגע 2 אופציות:

1. להמשיך להמתין ולהחזיק אצבעות - ז"א גם אם יקח עוד חודש לחכות ולראות מה יקרה.
2. להגיד "נשבר לי" ולעשות משהו בנידון - קרי להגיש תביעה בבית דין לתבעות קטנות.

אני אישית לא הייתי ממתין, אבל בי - זה אני :|
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

ADICT
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8037
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 54 פעמים
קיבל תודות: 258 פעמים

לינק להודעה #80 

תגיד לי אתה לא יודע למתוח שרירים
לשנס את מיתרי הקול
לעמוד במרכז הסניף(עדיף בשעות עומס...)
ולהתחיל לצרוח במלוא חרונך :evil:
עד אשר קונסולות יתחילו ליפול עליך מהתקרה 8O
ורק יתחננו אליך לאסוף אותם :?:

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 70193
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 501 פעמים
קיבל תודות: 3868 פעמים

לינק להודעה #81 

ערכתי את הכותרת של השרשור, אין קשר לישפאר והכותרת הזו מתאימה יותר מאשר "כנסו כנסו"

benny123
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5487
הצטרף: אוקטובר 2009
מיקום: אצלך במחשב
נתן תודות: 505 פעמים
קיבל תודות: 771 פעמים

לינק להודעה #82 

שלום לך dizingof
אני כבר מלא זמן יושב פה וקורא את דברייך על גבי דפי הפורום
יש לי סברה מעניינת תרצה לשמוע אותה?

[behave]
הוצאת דיבה ולשון הרע - מרטין
[/behave]

אתה נאחז במשהו שהוא לא נכון ואתה טועה ומטעה.
מה שיש ברשותך (סברה די נכונה) זה קבלה שקבלת עם המוצר ובה מאחורה יש את תנאי האחריות של רשת באג מולך - האם מוזכר שם משהו על טבעת מוות? אם מייקרוסופט (יצרן) מכיר בתקלה ונותן אחריות מעבר ופתרון בגינה אני לא מבין איפה בדיוק רשת באג בתור יבואן לא רשמי תופס מקום ומחליף לך מוצר (מעבר לתוקף של שנה אחריות).

אבל היי הכל פה סברה אחת גדולה,
אני בטח טועה, אתה בטח צודק ורשת באג תחטוף תביעת ענק לא?

ואם אני צודק, אתה תקח את דברייך חזרה או שתסתכן בתביעה להוצאת דיבה במידה והפוסט שלך באתר פה ולא יודע איפה עוד העלת יפגע ולו ברבב בשם טוב של רשת?

למיטב ידיעתי בתור צרכן מהשורה, אין באג נותנים ללקוחות מיילים של מנהלים ברשת עם תכתובות פנימיות וחותמות של סניפים,
אני מקווה שאני טועה אך אם אתה הוא הטועה אין אני רוצה להיות במקומך אם באמת הפוסט הזה יתפס בצורה שלילית זה יסב פגיעה רצינית בך יותר מאשר אקסבוקס שרוף שצריך לתקנו מול יצרן.

יום טוב
בני

yosifon
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 396
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 24 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

לינק להודעה #83 

benny123 כתב:שלום לך dizingof
אני כבר מלא זמן יושב פה וקורא את דברייך על גבי דפי הפורום
יש לי סברה מעניינת תרצה לשמוע אותה?

[behave]
הוצאת דיבה ולשון הרע - מרטין
[/behave]

אתה נאחז במשהו שהוא לא נכון ואתה טועה ומטעה.
מה שיש ברשותך (סברה די נכונה) זה קבלה שקבלת עם המוצר ובה מאחורה יש את תנאי האחריות של רשת באג מולך - האם מוזכר שם משהו על טבעת מוות? אם מייקרוסופט (יצרן) מכיר בתקלה ונותן אחריות מעבר ופתרון בגינה אני לא מבין איפה בדיוק רשת באג בתור יבואן לא רשמי תופס מקום ומחליף לך מוצר (מעבר לתוקף של שנה אחריות).

אבל היי הכל פה סברה אחת גדולה,
אני בטח טועה, אתה בטח צודק ורשת באג תחטוף תביעת ענק לא?

ואם אני צודק, אתה תקח את דברייך חזרה או שתסתכן בתביעה להוצאת דיבה במידה והפוסט שלך באתר פה ולא יודע איפה עוד העלת יפגע ולו ברבב בשם טוב של רשת?

למיטב ידיעתי בתור צרכן מהשורה, אין באג נותנים ללקוחות מיילים של מנהלים ברשת עם תכתובות פנימיות וחותמות של סניפים,
אני מקווה שאני טועה אך אם אתה הוא הטועה אין אני רוצה להיות במקומך אם באמת הפוסט הזה יתפס בצורה שלילית זה יסב פגיעה רצינית בך יותר מאשר אקסבוקס שרוף שצריך לתקנו מול יצרן.

יום טוב
בני
...
:oops: :חושב:

Nunatak
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3715
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

לינק להודעה #84 

benny123 כתב:שלום לך dizingof
אני כבר מלא זמן יושב פה וקורא את דברייך על גבי דפי הפורום
יש לי סברה מעניינת תרצה לשמוע אותה?

[behave]
הוצעת דיבה ולשון הרע - מרטין
[/behave]

אתה נאחז במשהו שהוא לא נכון ואתה טועה ומטעה.
מה שיש ברשותך (סברה די נכונה) זה קבלה שקבלת עם המוצר ובה מאחורה יש את תנאי האחריות של רשת באג מולך - האם מוזכר שם משהו על טבעת מוות? אם מייקרוסופט (יצרן) מכיר בתקלה ונותן אחריות מעבר ופתרון בגינה אני לא מבין איפה בדיוק רשת באג בתור יבואן לא רשמי תופס מקום ומחליף לך מוצר (מעבר לתוקף של שנה אחריות).

אבל היי הכל פה סברה אחת גדולה,
אני בטח טועה, אתה בטח צודק ורשת באג תחטוף תביעת ענק לא?

ואם אני צודק, אתה תקח את דברייך חזרה או שתסתכן בתביעה להוצאת דיבה במידה והפוסט שלך באתר פה ולא יודע איפה עוד העלת יפגע ולו ברבב בשם טוב של רשת?

למיטב ידיעתי בתור צרכן מהשורה, אין באג נותנים ללקוחות מיילים של מנהלים ברשת עם תכתובות פנימיות וחותמות של סניפים,
אני מקווה שאני טועה אך אם אתה הוא הטועה אין אני רוצה להיות במקומך אם באמת הפוסט הזה יתפס בצורה שלילית זה יסב פגיעה רצינית בך יותר מאשר אקסבוקס שרוף שצריך לתקנו מול יצרן.

יום טוב
בני
...
רק לי הפוסט הזה מריח רע?

uris
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 6781
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: שלומית (בונה סוכה)
נתן תודות: 78 פעמים
קיבל תודות: 246 פעמים

לינק להודעה #85 

benny123 כתב:שלום לך dizingof
אני כבר מלא זמן יושב פה וקורא את דברייך על גבי דפי הפורום
יש לי סברה מעניינת תרצה לשמוע אותה?

[behave]
הוצעת דיבה ולשון הרע - מרטין
[/behave]
אתה נאחז במשהו שהוא לא נכון ואתה טועה ומטעה.
מה שיש ברשותך (סברה די נכונה) זה קבלה שקבלת עם המוצר ובה מאחורה יש את תנאי האחריות של רשת באג מולך - האם מוזכר שם משהו על טבעת מוות? אם מייקרוסופט (יצרן) מכיר בתקלה ונותן אחריות מעבר ופתרון בגינה אני לא מבין איפה בדיוק רשת באג בתור יבואן לא רשמי תופס מקום ומחליף לך מוצר (מעבר לתוקף של שנה אחריות).

אבל היי הכל פה סברה אחת גדולה,
אני בטח טועה, אתה בטח צודק ורשת באג תחטוף תביעת ענק לא?

ואם אני צודק, אתה תקח את דברייך חזרה או שתסתכן בתביעה להוצאת דיבה במידה והפוסט שלך באתר פה ולא יודע איפה עוד העלת יפגע ולו ברבב בשם טוב של רשת?

למיטב ידיעתי בתור צרכן מהשורה, אין באג נותנים ללקוחות מיילים של מנהלים ברשת עם תכתובות פנימיות וחותמות של סניפים,
אני מקווה שאני טועה אך אם אתה הוא הטועה אין אני רוצה להיות במקומך אם באמת הפוסט הזה יתפס בצורה שלילית זה יסב פגיעה רצינית בך יותר מאשר אקסבוקס שרוף שצריך לתקנו מול יצרן.

יום טוב
בני
...

בני אתה עובד בבאג ? קשור אליה עסקית ?

sam22
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 20357
הצטרף: נובמבר 2006
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 947 פעמים
קיבל תודות: 831 פעמים

לינק להודעה #86 

בני בני ילד רע?
העם דורש..... כל מיני דברים

dizingof
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2518
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 36 פעמים
קיבל תודות: 81 פעמים

לינק להודעה #87 

benny123 כתב:שלום לך dizingof
אני כבר מלא זמן יושב פה וקורא את דברייך על גבי דפי הפורום
יש לי סברה מעניינת תרצה לשמוע אותה?

[behave]
הוצעת דיבה ולשון הרע - מרטין
[/behave]

אתה נאחז במשהו שהוא לא נכון ואתה טועה ומטעה.
מה שיש ברשותך (סברה די נכונה) זה קבלה שקבלת עם המוצר ובה מאחורה יש את תנאי האחריות של רשת באג מולך - האם מוזכר שם משהו על טבעת מוות? אם מייקרוסופט (יצרן) מכיר בתקלה ונותן אחריות מעבר ופתרון בגינה אני לא מבין איפה בדיוק רשת באג בתור יבואן לא רשמי תופס מקום ומחליף לך מוצר (מעבר לתוקף של שנה אחריות).

אבל היי הכל פה סברה אחת גדולה,
אני בטח טועה, אתה בטח צודק ורשת באג תחטוף תביעת ענק לא?

ואם אני צודק, אתה תקח את דברייך חזרה או שתסתכן בתביעה להוצאת דיבה במידה והפוסט שלך באתר פה ולא יודע איפה עוד העלת יפגע ולו ברבב בשם טוב של רשת?

למיטב ידיעתי בתור צרכן מהשורה, אין באג נותנים ללקוחות מיילים של מנהלים ברשת עם תכתובות פנימיות וחותמות של סניפים,
אני מקווה שאני טועה אך אם אתה הוא הטועה אין אני רוצה להיות במקומך אם באמת הפוסט הזה יתפס בצורה שלילית זה יסב פגיעה רצינית בך יותר מאשר אקסבוקס שרוף שצריך לתקנו מול יצרן.

יום טוב
בני
...
תן לי לנחש .. נרשמת לפורום רק כדי לרשום בפוסט הראשון שלך את דברי ההבל הללו?..
ברור לך שנודף ריח רע מהודעתך.. אם אתה קשור לרשת באג בכל צורה שהיא לדעתי אתה משיג בדיוק את ההיפך.. הקוראים בפורום זה ניחנו בדבר כזה שנקרא אינטליגנציה...

אבל בכל זאת תקבל תגובה ראויה:
העלתי מקרה אמיתי וכל פרטיו אמת - אין כאן מילה אחת שיש בה משום הוצאת דיבה.

(oferlaor, אכן הכותרת החדשה יותר מתאימה - תודה)

רכשתי במיטב כספי קונסולה עם מכתב התחייבות פיזי (לא מייל!) שצורף לחשבונית במעמד העיסקה ונחתם ע"י המוכר המבטיח לי שקט ל3 שנים בנקודה ספציפית וברורה הנקראית "טבעת המוות" ..

תחילה הנהלת-השירות בבאג התכחשה למכתב שצורף והפנתה אותי למיקרוספוט העולמית, במיקרוסופט ישראל
התחבטו בבעיה ולבסוף הודיעו לי שמיקרוסופט ישראל אינה תומכת בקונסולה ואין ביכולתם לעזור לי ..
יותר מזה לבקשתי הם אפילו אינם יכולים לפנות למיקרוסופט אנגליה לקבלת אישור שאני אשלח בעצמי את הקונסולה אליהם כשכל העלויות תהיינה עליי ..!

היום למעשה תשובת הנהלת השירות של באג היא שמחכים למיקרוסופט שתחזיר תשובה איך שולחים אליהם את הקונסולה לתיקון .. זה נשמע כאילו אני הלקוח הראשון שלהם בארץ שחווה את תופעת "טבעת המוות" וכולם פתאום אובדי עיצות.. :roll:

בארצנו הקטנטונת בלי קשרים שום דבר לא זז .. אם חבר האתר HUBER לא היה מנסה לעזור עם קשריו ברשת באג (ותודתי הרבה על כך) גם את התשובה "מחכים לתשובת מיקרוסופט" לא הייתי מקבל..

מנהל סניף באג דיזנגוף סנטר שאני חייב לומר בחור משכמו ומעלה גילה סימפטיה למקרה זה ואף סיפר לי שקרה לו אישית אירוע דומה והוא שלח את הקונסולה שלו בעצמו לתיקון בעלות של כ70 שח 8O ..
אלא מה הוא אינו זוכר פרטים מדויקים כיצד עושים זאת... אם רק היה אומר לי איך עושים את זה השירשור הזה לא היה נפתח!

אני חוזר בשיחת ועידה ביני , מיקרוסופט ישראל ומיקרוסופט אנגליה האחרונים סירבו לקבל ממני את הקונסולה כשעלויות המשלוח הן עליי! אז מה לעזאזל אני אמור לעשות?


משפט לסיום מר בני השירשור הזה לא נועד להתנגח ברשת באג ולא לפגוע בשמה הטוב עם פנטזיות ודברי ההבל פרי דמיונך..
מוצג כאן מקרה פשוט של התנערות מאחריות כתובה כלפי לקוח שביצע קנייה במיטב כספו ועם ביטחון מלא ברשת ובגלל שמה הטוב.


שבת שלום.

benny123
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5487
הצטרף: אוקטובר 2009
מיקום: אצלך במחשב
נתן תודות: 505 פעמים
קיבל תודות: 771 פעמים

לינק להודעה #88 

dizingof,
אני מבין שאתה די מאמין לדברייך עצמך (קטונתי).

[behave]
הוצאת דיבה ולשון הרע - מרטין
[/behave]


גם אני קונה בבאג, וגם חברים שלי קנו אקס בוקס באותה רשת ולאיש אין את אותו המייל שמקנה לכאורה 3 שנות אחריות למקרה של טבעת המוות, אם זה מוכר זה מוכר ע"י היצרן ואתה דורש מיבואן (לא רשמי) לעמוד במילה של היצרן ולשאת בהוצאות שלך? מה גם שלאחר שלא השגת את דרישתך אתה בא ומעלה על דפי הרשת את הדברים שאתה כתבת...
אז אם אני טועה (ולפי דברייך בגדול) אתה אומר בעצם שאתה לא עובד לשעבר של רשת באג, אין אתה הדפסת את המייל מאחד ממחשבי הסניף אם לא מאותו סניף שהחותמת שאתה מתהדר בה מתנוססת בו ולא אתה שמת את החותמת של החנות?

בזה אני מסכם את דבריי,
אם אתה בטוח באמת שלך לכאורה ואני (שלא יודע את פני הדברים) חושב אחרת כנראה אני זה הטועה אבל אם המציאות פה שונה בנוגע אלייך אזי שאתה טועה ומטעה ועדיין יש כאן הוצאת לשון הרע.

אולי תעלה פוסט דומה ב-ynet לעיני הציבור בקהילה של הצרכנות? או שתפתח אתר רשמי עם עוד תמונות של מיילים לצד אקס בוקסים שרופים אבל הפעם תשלב בבקשה חותמות של עוד סניפים אם תוכל.

שבת שלום,
בני

uris
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 6781
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: שלומית (בונה סוכה)
נתן תודות: 78 פעמים
קיבל תודות: 246 פעמים

לינק להודעה #89 

benny123 כתב:dizingof,
אני מבין שאתה די מאמין לדברייך עצמך (קטונתי).

[behave]
הוצאת דיבה ולשון הרע - מרטין
[/behave]


גם אני קונה בבאג, וגם חברים שלי קנו אקס בוקס באותה רשת ולאיש אין את אותו המייל שמקנה לכאורה 3 שנות אחריות למקרה של טבעת המוות, אם זה מוכר זה מוכר ע"י היצרן ואתה דורש מיבואן (לא רשמי) לעמוד במילה של היצרן ולשאת בהוצאות שלך? מה גם שלאחר שלא השגת את דרישתך אתה בא ומעלה על דפי הרשת את הדברים שאתה כתבת...
אז אם אני טועה (ולפי דברייך בגדול) אתה אומר בעצם שאתה לא עובד לשעבר של רשת באג, אין אתה הדפסת את המייל מאחד ממחשבי הסניף אם לא מאותו סניף שהחותמת שאתה מתהדר בה מתנוססת בו ולא אתה שמת את החותמת של החנות?

בזה אני מסכם את דבריי,
אם אתה בטוח באמת שלך לכאורה ואני (שלא יודע את פני הדברים) חושב אחרת כנראה אני זה הטועה אבל אם המציאות פה שונה בנוגע אלייך אזי שאתה טועה ומטעה ועדיין יש כאן הוצאת לשון הרע.

אולי תעלה פוסט דומה ב-ynet לעיני הציבור בקהילה של הצרכנות? או שתפתח אתר רשמי עם עוד תמונות של מיילים לצד אקס בוקסים שרופים אבל הפעם תשלב בבקשה חותמות של עוד סניפים אם תוכל.

שבת שלום,
בני
...
ושוב , לא ענית לנו ....האם אתה קשור באיזשהו אופן לבאג ? מדוע השרשור הזה עורר בך רגשות כה עזים שנרשמת לאתר רק לצורך תגובה עליו ?

dizingof
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2518
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 36 פעמים
קיבל תודות: 81 פעמים

לינק להודעה #90 

benny123,

מאד מסקרן מה עומד מאחרי כל הרמיזות שלך הגובלות בהוצאת לשון הרע.

לא סיפרת לנו עדיין אם אתה עובד באג ..

לגבי האמת שלי - היא מגובה בחשבונית , מכתב חתום ע"י המוכר בבאג עזריאלי ותעודת משלוח/העברה למעבדה
מס# 197801775 רק מלפני חודש וחצי ...של קבלת הקונסולה לתיקון , תעודה זו הופקה רק אחרי שנציגת החנות התקשרה להנהלה לקבל אישור על כך - הנהלת באג מעולם לא התכחשה למכתב זה ולעובדה שהוא צורף לחשבונית במעמד הקנייה.

לשיטתך אם זה מייל פנימי שהמוסד.. השיג לי אותו.. ורשת באג מתנערת ממנו למה אם כן התקבלה הקונסולה לתיקון שנתיים אחרי הקנייה כשהאחריות בפועל היא רק שנה.. ? :roll:

הקונסולה עדיין מעלה אבק במחסן באג דיזנגוף סנטר.

ובכלל אם היה נדמה לך שמנהלי פורום זה היו מתירים את קיום השירשור ולו לשניה אחת אם היו חושבים לרגע שיש בו ולו ברמז הכי קל משום הוצאת דיבה אתה כנראה באמת לא מכיר את הפורום ומסתיר אג'נדה סמויה ברישום שלך לאתר רק אתמול ורק כדי להגיב נגדי.

[behave]
קנטרני ומיותר - מרטין
[/behave]

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”