:כותרת: בעיות עם האחריות של באג על XBOX 360

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').

מנהל: מנהל אודיו

שלח תגובה
dizingof
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2518
הצטרף: 09/04/2005 0:00

לינק להודעה #46 

חיים כתב:שאלת תם דיזינגוף

אם אחרי דין ודברים איתם ולא הצלחת איתם
יש אפשרות לתקן במעבדה מקצועית?

כי לפי מה שאתה מסביר(תאמת גם אני לא ידעתי מה זה טבעות המוות)
זה לא משהוא שאי אפשר לתקן
וגם אחרי התיקון זה בעיה בזמן עבודת המכשיר לקרר אותו יותר טוב?
עוד לא הגעתי לדין ודברים איתם , רק שלחתי אימייל לשירות עם פירוט האירוע ודרישה לתקן את הקונסולה.
אני רוצה לקוות שבגלל סוכות לא קיבלתי מענה עדיין ..

כן אפשר לתקן במעבדה פרטית במקרה הגרוע ואז לתבוע.

uris,
כבר אתה מוותר בשבילי? בכזו קלות?
שילמתי 3000 שח... וקיבלתי התחייבות ל3 שנים אחריות .. :@

uris
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 6789
הצטרף: 16/11/2005 1:00
מיקום: שלומית (בונה סוכה)

לינק להודעה #47 

אם יש לך כח כל הכבוד אאחל לך כמובן בהצלחה!
אני מוצא את עצמי הרבה פעמים נכנע בסיטואציות כאלו ....משלם..ועובר הלאה , האנרגיות , הויכוחים , טלפונים , פקסים , מיילים , המתנה ....ניתוקים . התעלמות , הרמת קול וכו' לא טובים לבריאות.

כמובן שיש מקרים שאין ברירה ואז אתה נלחם עד הסוף (עלות גבוהה או אם אין אלטרנטיבה) לי אישית זה לוקח יותר מידי אנרגיות.

dizingof
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2518
הצטרף: 09/04/2005 0:00

לינק להודעה #48 

ברור שזה לפעמים המון אנרגיות.. אולי בגלל זה "שיטת מצליח" התבססה חזק במדינה שלנו.
בוא נארוז מזוודות וזהו , האחרון שיוצא שיכבה את האור.

ביג-בוס
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 25
הצטרף: 08/10/2009 0:00

חבר יקר תקשיב... ותקשיב טוב....

לינק להודעה #49 

לעניות דעתי... אסור לך בשום פנים ואופן לוותר להם-אתה צודק בטענותיך.. וזה שהם מנפנפים אותך אז תנפנף להם תביעה יפה וערוכה היטב- בפנים!!! אחי.. שילמת במיטב כספך במוצר- הם נתנו אחריות שיעמדו מאחורי זה-ואסור שהם יתנו לך להתייאש -ע"מ שתרד מהם. צדקתך חייבת לצאת לאור!!! אני מעודדד אותך... ותדווח לנו מה קורה...

utsur
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 40
הצטרף: 13/12/2004 1:00

לדיזינגוף משתתף בצערך

לינק להודעה #50 

ואכן ההתנהגות של באג מחפירה לדעת, אך אני חייב לציין שמבחינה משפטית אתה בבעיה קשה.

דבר הראשון האי מייל נפתח ב: "מייקרוסופט הכריזה..." ואחר כך אין שום התייחסות לכך שבעקבות הכרזת מייקרוסופט באג שינתה את מדיניות האחריות שלה. (אם מחר מייקרוסופט העולמית תכריז על הרחבת אחריות לכל החיים או משחק מתנה לכל רוכש XBOX על עוגמת הנפש וכו' וכו' זה לא מחייב את היבואן המקומי לעשות גם כן, ואף יכול לגרום לו לפשיטת רגל)

והכי חשוב, המייל הזה לא מיועד אליך אלה למוכרים בחנות כהודעה לגבי מצב המוצר ולהודיע להם שבמידה ולקוחות שואלים מייקרוסופט עשתה כך וכך, ואתה קיבלת ממנו העתק חתום.אורית שחתומה על המייל, גם אם היא בעלת סמכות בחברה לא מחייבת את החברה בכלום, מאחר והיא לא פנתה אליך במכתב אלה למוכרים בחנות. זו לא תעודת אחריות בכל מקרה ואיך שלא תסתכל על זה. אם המייל נכתב בעקבות מייל פניה שלך(או כל פניה בנושא ברת הוכחה בבית משפט) שמור עליו. אם המייל מיועד ספציפית אליך או ספציפית לגבי פניה שלך אתה יכול לטעון להטעיה. אבל כל דבר אחר כולל דין ודברים מול מוכר בחנות נתון לפרשנות ובדר"כ בתי המשפט מעדיפים את הפרשנות הכתובה והיא כמו שאמרתי לרעתך.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 49492
הצטרף: 23/05/2005 0:00

לינק להודעה #51 

dizingof כתב:תליתי מודעות על כל עץ רענן "מישהו ראה את HUBER?"

הבטיח שידבר עם אנשים שהוא מכיר מקרוב ברשת באג אך נעלמו עקבותיו מאז...
המוצא הישר יבוא על שכרו . :שורק:
להובר יש חיים פרטיים (משפחה וילדים, עבודה וכו) והוא לא יכול להיות פה 24/7, בטח שלא בשישבת.

העברתי את המקרה שלך לבחור שאני מכיר בבאג שקשור לחוג העליון, הוא מברר מה אפשר לעשות אבל אני אישית לא התחייבתי אף פעם שזה יתן מענה במאת האחוזים - הבחור סה"כ עושה לי טובה והוא לא מקובעי המדיניות של הסניפים ואני לא יכול לדרוש ממנו שום דבר, רק לבקש שיבדוק מה וזה בבדיקה.

ד"א - הבחורה שחתומה על המייל שששיתפת היא אחת מאנשי הרכש של הרשת.
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 49492
הצטרף: 23/05/2005 0:00

לינק להודעה #52 

Pavelz כתב:
dizingof כתב:תליתי מודעות על כל עץ רענן "מישהו ראה את HUBER?"

הבטיח שידבר עם אנשים שהוא מכיר מקרוב ברשת באג אך נעלמו עקבותיו מאז...
המוצא הישר יבוא על שכרו . :שורק:
הוא בכנס השנתי של PS3 Fanboys 8) :lol:
לא נמאס מהבדיחה העבשה והתפלה הזו? אם זה ה"שכר" שלי על ההשקעה פה בפורום אני אבין את הרמז ואפסיק לשתף מידע על ה PS3 (משהו ציפה שאני אשתף מידע על קונסולה שאין לי?).
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

sam22
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 20351
הצטרף: 30/11/2006 1:00
מיקום: תל אביב

לינק להודעה #53 

Huber,

מה זאת אומרת חיים פרטיים?
אתה מתקיים בשני עולמות בו זמנית?
העם דורש..... כל מיני דברים

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 49492
הצטרף: 23/05/2005 0:00

לינק להודעה #54 

לא ראית אף פעם SUPERMAN?

HUBER הוא הקלארק קנט שלי :roll:

:lol:
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

sam22
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 20351
הצטרף: 30/11/2006 1:00
מיקום: תל אביב

לינק להודעה #55 

קצת בעייתי להיות סופרמן בעידן הזה
אין תאי טלפון ציבורי
העם דורש..... כל מיני דברים

MetalliJoe
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3764
הצטרף: 15/10/2006 0:00

לינק להודעה #56 

אני חושב שהמקרה הזה צריך להירשם בשרשור ההוא "אנשים שצריך לירות בהם", או איך שלא קוראים לו. לא ראיתי ביזיון כזה מזמן. שחור על גבי לבן היא רושמת בצורה הכי ברורה בעולם שבאג אחראים לתקלה למשך שלוש שנים, ופתאום הדברים לא מספיק מובנים, ואולי היא בכלל התכוונה למיקרוסופט! :roll:
Silence speaks louder than words

shuali
סמל אישי של משתמש
טרול
טרול
הודעות: 5010
הצטרף: 12/12/2007 1:00

לינק להודעה #57 

מה גם שזה היה גורם מכריע ברכישת המכשיר... ובאם המסמך לא יכובד מדובר ברמאות.
חוק ראשון של ציידי דילים:
Buy first, Ask questions later.

dizingof
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2518
הצטרף: 09/04/2005 0:00

לינק להודעה #58 

אני חוזר שוב זה לא מייל שנשלח אליי , במעמד הרכישה המוכר הגיש לי את זה כמסמך וטען שזו התחייבות
לשנתיים נוספות על בעיית טבעות המוות - כששילמתי הוא שם חותמת על המסמך הזה של "באג עזריאלי".

אני קורא כמוכם ואני צבר ולהבנתי לא ראיתי שום רמז שאני הלקוח צריך להתנהל מול מיקרוסופט העולמית ולא היבואן באג.

ממתי על מייל פנימי מודפס שמים חותמת של החנות ומגישים ללקוח עם חשבונית ?.. אגב אין לי תעודת אחריות אחרת - זה התבטא בחשבונית ובמסמך הזה.


HUBER,
תודה על כל מאמץ בכיוון. (Y)
אני מניח שגם לי אפשר לקרוא FANBOY רכשתי את הקונסולה רק בשביל HALO3 ב HD ..
אין יותר פאן-בוי מזה :wink:



לצערי דיברתי עם מיקרוסופט הרגע ומספר ה"אירוע" שלי SRX1112652457ID לא קיים יותר...
הנציגה ביקשה מספר טלפון ונעלמה לכמה דקות ארוכות ואז אמרה "זה משהו שקשור באקסבוקס לא? אבל אמרו לך שזה לא בטיפולינו אלא מיקרוסופט העולמית" 8O

עניתי שקולגה שלה ביקש ךפני שבוע את החשבונית ומסמך האחריות ואמר שיעביר הלאה לגורם בכיר ויחזור אליי
אז היא שלפה "הוא יחזור אליך היום או מחר"...

sam22
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 20351
הצטרף: 30/11/2006 1:00
מיקום: תל אביב

לינק להודעה #59 

פשוט בושה ההתנהלות של באג ושל מיקרוסופט

(n)

לא שעד היום רכשתי שם הראבה
אבל אני מתרחק מבאג מהיום והלאה

בכלל,
אני חייב לומר שעסקים קטנים (כל עוד הם שורדים) נותנים שרות הרבה יותר טוב
ולוקחים על עצמם את ההתעסקות מול היבואנים.

רכשתי לבן שלי נינטדו DS לפני שנה ומשהו בפיראט האדום
אחרי שנה וקצת היתה תקלה בקריאת כרטיס
ניגשתי לפיראט האדום, החליפו במקום, בלי ויכוחים ובלי תרוצים
אפילו לא ביקשו לראות חשבונית ותעודת אחריות
שלא לדבר על זה שהם היו זולים בזמנו ב20 אחוז מול טויס אר אס
העם דורש..... כל מיני דברים

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 49492
הצטרף: 23/05/2005 0:00

לינק להודעה #60 

sam22 כתב:פשוט בושה ההתנהלות של באג ושל מיקרוסופט

(n)
SAM - למיקרוסופט (בניגוד לבאג) אי אפשר לבוא בטענות, הם לא משווקים את המכשיר רישמית בישראל. כל מכשיר שנרכש בארץ מגיע ביבוא אפור ולא רישמי ולא הסכמתם. אם כבר לבוא אליהם בטענה שהם מלכתחילה לא מביאים אותו מסודר, לא בטענה שהם לא מוכנים לעזור במימוש אחריות על מוצר שמובא לארת מתחת לאפם.
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”