תקלה נפוצה ב-UHD40

מקרנים קידמיים - Front Projector.
Toffet (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 32
הצטרף: פברואר 2010
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

תקלה נפוצה ב-UHD40

נושא שלא נקרא #1 

יש לי מקרן Optoma UHD40 שרכשתי ב-2018. כבר מהיום הראשון הייתה לו תופעה מרגיזה שמעבר בין מקורות במגבר, מדי פעם גורמת לחצי מסך "להיעלם", כלומר חצי תמונה שמאלית מופיעה וחצי ימני שחור. אם עוברים מהר למקור אחר זה מסתדר לפעמים ולפעמים כל המסך משחיר.
הבעיה היא במקרן ולא במקור כי גם את התפריט של המקרן רואים חלקית או בכלל לא. הדרך היחידה להתגבר היא לכבות את המקרן, להמתין ולהדליק מחדש אחרי כמה דקות.

בזמנו הזמנתי נציג מהחברה שקניתי ממנה את הציוד, הוא יצר קשר עם היבואן ועלתה דרישה לא זולה עבור פירוק, הובלה, בדיקה, תיקון, החזרה והרכבה של המקרן (אז באחריות) ואני סירבתי, בעיקר כי אני לא רואה סיבה לתשלום גבוה על מכשיר באחריות וגם מפני שזו השבתה של חדר הקולנוע בגלל תקלה שקורית מדי פעם.

לאחרונה החלטתי לנסות לפתור שוב, ראיתי שיש לא מעט מקרים מתועדים ברשת, חשבתי שאולי עדכון קושחה יעזור, אבל אני לא מוצא קבצי עדכון להורדה.

מישהו נתקל בבעיה דומה והצליח להתגבר עליה?

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6710
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 302 פעמים
קיבל תודות: 623 פעמים

Re: תקלה נפוצה ב-UHD40

נושא שלא נקרא #2 

לי יש דגם אחר שלהם, אחת לכמה זמן כשהוא נדלק אז המסך מפוצל כשחלק אחד בהיר יותר. זה מסתדר אם אני בוחר שוב את אותו סוג ה image בתפריט, זה הכי מהיר.
קצת מעצבן שזה קורה אבל זה לא קורה הרבה, ואם זה מסתדר לי בלחיצת כפתור ולא צריך להפעיל מחדש אז ניחא. קראתי תגובות מאנשים עם הסדרה הזאת של UHD שאצלם זה לא קרה אף פעם. וכאלה שהחלפת כבל עזרה, וכלה בהתעסקות יותר מסובכת.

אבל חצי מסך שחור זה ממש מוזר.
לאיזה מכשיר אתה מחבר אותו ?

GGGLLL
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 49
הצטרף: אוקטובר 2020
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 5 פעמים

Re: תקלה נפוצה ב-UHD40

נושא שלא נקרא #3 

לא מובן למה לשלם על מכשיר באחריות

mulder
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6710
הצטרף: מאי 2008
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 302 פעמים
קיבל תודות: 623 פעמים

Re: תקלה נפוצה ב-UHD40

נושא שלא נקרא #4 

13/02/2024 23:39  
GGGLLL כתב:
לא מובן למה לשלם על מכשיר באחריות
...
צודק. לא ברור למה לשלם אם זה בתקופת האחריות.

שלח תגובה

חזור אל “מקרנים”