ביקורת והאם לבטל עסקה?

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
ChinggisKhan
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3312
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 185 פעמים
קיבל תודות: 489 פעמים

Re: ביקורת והאם לבטל עסקה?

נושא שלא נקרא #31 

כל השרשור הארוך הזה ובסוף ענית לעצמך בשאלה: קנית טלוויזיה ואתה מרוצה מהתמונה והסאונד. אתה לא מרוצה ממה שיהיה אולי לאנשים אחרים להגיד עליה. נשמע לך סיבה מספיק טובה להחליף טלוויזיה ?

magshield
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 319
הצטרף: נובמבר 2022
נתן תודות: 58 פעמים
קיבל תודות: 21 פעמים

Re: ביקורת והאם לבטל עסקה?

נושא שלא נקרא #32 

18/11/2023 21:35  
shmizan כתב:
כמובן שלזה התכוונתי.
צריך את זה, בוא נגיד, יותר משצריך VPN בטלוויזיה :lol: :lol: :lol:
למשל, אך לא רק, כדי להעלים JUDDER ועוד דברים שמשנים הרבה יותר בחווית הצפיה מאשר VPN :lol:



ואחרי כל זה, להתווכח על משהו שבכלל אין לך חצי מושג בו... מדהים :lol:
...
שאלוהים יעזור לי עם דיונים עם אנשים כמוך. זו תגובה אחרונה שלי אליך כי זה סתם לבזבז זמן.
יש לי LG (צוין מקודם) וסטרימר עם מערכת פתוחה. בהשוואה ביניהם, ה-LG מפוצץ בעיות (לדעתי הטלויזיה תקולה). החוויה הרבה יותר נעימה בסטרימר + אפשרות לצפות בתכנים באמצעות VPN.

אני כן אציין שהתמונה שמתקבל איננה זהה ולכן אני אעדיף שהמערכת פתוחה תהיה בטלויזיה. לא נתקלתי בשום צורך של 120 הרץ בשום אפליקציה שהשתמשתי.

לך יש בסך הכל טלויזיה של סוני למיטב זכרוני. שום אפשרות להשוות מערכת פתוחה לסגורה, אבל בכל זאת אתה יודע יותר טוב.

magshield
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 319
הצטרף: נובמבר 2022
נתן תודות: 58 פעמים
קיבל תודות: 21 פעמים

Re: ביקורת והאם לבטל עסקה?

נושא שלא נקרא #33 

18/11/2023 21:35  
shmizan כתב:
כמובן שלזה התכוונתי.
צריך את זה, בוא נגיד, יותר משצריך VPN בטלוויזיה :lol: :lol: :lol:
למשל, אך לא רק, כדי להעלים JUDDER ועוד דברים שמשנים הרבה יותר בחווית הצפיה מאשר VPN :lol:



ואחרי כל זה, להתווכח על משהו שבכלל אין לך חצי מושג בו... מדהים :lol:
...
אין לי טלויזיה שמגיעה עם גוגל טי וי, אבל יש לי טלויזיה עם מערכת סגורה + סטרימר של כרום קאסט כך שיש לי אפשרות להשוות בין שתי מערכות ההפעלה (בניגוד אליך שלך יש רק מערכת פתוחה).

אבל נראה שאתה רק מחפש להתווכח, תרשום שצדקת כי אין לי כוח להמשיך את הדיון הזה. בהצלחה

shmizan
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1017
הצטרף: ינואר 2010
נתן תודות: 515 פעמים
קיבל תודות: 92 פעמים

Re: ביקורת והאם לבטל עסקה?

נושא שלא נקרא #34 

תודה שאתה אומר לי מה יש לי... :lol:
כל כך קשה לקרוא, הנה, אעזור לך:
18/11/2023 14:35  
shmizan כתב:
אני עם QLED חדשה של סמסונג אחרי OLED של סוני, והכל פשוט עובד, אחרי הגוגל TV מלאת הבאגים.
...
אין לך טלויזיה שמגיעה עם גוגל TV, אבל אתה רוצה להתווכח על הודעה שאני כתבתי על טלויזיה עם גוגל TV.. ועוד אני מחפש להתווכח :lol:
מהניסוח שלך נראה שהתחלת בגבוה וסיימת.. איך נאמר, מתחת לבלטה :)
לול, אתה ממש לא מבין אהה?
...
:lol:

העיקר שהפעם תעמוד במילה

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18569
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 228 פעמים
קיבל תודות: 2349 פעמים
יצירת קשר:

Re: ביקורת והאם לבטל עסקה?

נושא שלא נקרא #35 

אז ככה, ל-99.99% אחוז מהתכנים כל מה שצריך זה 24P, ו-60HZ מספיק ל-UI חלק וזורם.
הבעיה, בחלק מהמסכים, מתחילה בזה שלא כולם יודעים להתמודד עם תוכן 24P על 60HZ, ובכך מתקבל jadder בתמונה.
ב-LG וסמסונג אין עם זה בעיה, הטלוויזיות ביניים ומעלה של החברה יודעות להתמודד עם זה ללא בעיה. לכן בחלק מהמקרים אין באמת חשיבות לתמיכה ב-120HZ בסמארט.
עם זאת, אי אפשר להגיד שזה כך בכל הטלוויזיות (למשל RTINGS מבצעת בדיקות כאלה). אפשר גם לבדוק את זה לבד בעזרת מצלמה בטלפון וסרטון שיש באתר RTINGS עם הסבר על איך לכוון את המצלמה.

כמו שאמרתי קודם, לכל אחד יש דעה והעדפה שלו. ואין עם זה בעיה, ודעה או העדפה הן לא עובדות.
בבקשה תשמרו על קור רוח ועל שיח מכבד ולא לגופו של אדם.

shmizan
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1017
הצטרף: ינואר 2010
נתן תודות: 515 פעמים
קיבל תודות: 92 פעמים

Re: ביקורת והאם לבטל עסקה?

נושא שלא נקרא #36 

מה זה אומר להתמודד עם תוכן 24p על 60hz?
אין איך להתמודד חוץ מלשנות refresh rate כד שיתאים לתוכן, ואת זה אתה חייב לאפשר בהגדרות של המקור.
וזה גורר השחרת מסך ו-DELAY שונה באודיו לעומת הוידאו בכל אחת מה-frame rates.
אני בדקתי את זה לבד ב-OLED של סוני (בדיוק עם הסרטון בדיקה של RTINGS, על חשיפה של שנייה) ע"י אפליקציות שונות במסך המובנה, וזה כשל כישלון חרוץ, ומכאן המסקנה שכתבתי.
ובכל אופן זה רק אחד מהחסרונות של גוגל TV ואפילו לא המשמעותי שבהם, ויחד עם זאת, מי שזה סבבה לו ונראה לו טוב - שישתמש ולא ידאג מכלום, ואני אהיה הראשון לומר את זה אחרי ש"שדרגתי" לאולד ו"שנמכתי" אח"כ ל-QLED.
אני סה"כ התייחסתי לשטות שנכתבת כהמלצה גורפת למרות שהיא (לפי כל מה שראיתי ואך ורק מניסיון) ההפך הגמור 8)

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4519
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 344 פעמים
קיבל תודות: 574 פעמים

Re: ביקורת והאם לבטל עסקה?

נושא שלא נקרא #37 

18/11/2023 11:53  
mrraz111 כתב:
נראה לך שהיבואן לוקח את כל האחריות של המוצרים על עצמו ?
אם טויוטה נותנים שנות אחריות על הרכבים והמערכות זה היבואן שלוקח את זה על עצמו ?
כשהיצרן רוצה להכנס ולבנות אמון הוא יכול לתת אפילו 7 שנות אחריות
אחריות בעיקרון נופלת על היצרן ולא על היבואן.
...
1. אני לא יודע על מי האחריות של השנה הרביעת, לפעמים זו יוזמה מקומית של היבואן (היתה לי מיצובישי בסינגפור עם 10 שנות אחריות על המנוע והגיר וזאת היתה אחריות של היבואן ולא של היצרן... שאלתי)
2. תכל'ס לא משנה מי שלם את האחריות - אין עוד מותג שנותן בחינם אחריות שכזו, אין!
3. יבואן/יצרן יתן אחריות ארוכה אם הוא באמת מאמין במוצרים שלו
4. סמסונג לדוגמא נותן שנה אחת ועוד שנתיים בתשלום... למה? מה זה אומר על המוצר?

shmizan
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1017
הצטרף: ינואר 2010
נתן תודות: 515 פעמים
קיבל תודות: 92 פעמים

Re: ביקורת והאם לבטל עסקה?

נושא שלא נקרא #38 

אני חושב שזה אומר כלום על המוצרים.
אפשר לעשות סדר:
LG נותנת על חלק מהדגמים שנת אחריות אחת, ועוד הרחבה לשנתיים נוספות ב-99 ש"ח. זה בעיקר בדגמים הזולים, שבד"כ אין בהם תקלות.
באחרים נותנים 3 שנים, וב-OLED אפשר להרחיב אחריות בעוד המון כסף. מה זה אומר?
SONY רק לאחרונה נותנים 4 שנים, וטכנאי שהיה אצלי הציע הרחבה של כל שנה ב-450 ש"ח. מה זה אומר?
סמסונג נותנים שנה אחריות + 3 שנים נוספות ב-199 ש"ח, אבל הן זהות לשנה הראשונה, ומראש סמסונג מתומחרים הרבה יותר זול מסוני למשל. מה זה אומר?
TCL נותנים שנה אחריות, ועוד שנתיים "מוגבלות" שאתה משלם על ביקור טכנאי. מה זה אומר?

האם ניתן להסיק מסקנות לגבי המוצרים? אתה מוזמן לנסות וכנראה תטעה :)

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2105
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 161 פעמים

Re: ביקורת והאם לבטל עסקה?

נושא שלא נקרא #39 

יש סודות שאף אחד לא מגלה אבל אם שמים לב אז לכל החברות הידועות יש נציגות בארץ שלא קשורה ליבואן
להערכתי הנציגות הזו מטפלת בנושאי האחריות והמבצעים מול היבואנים השונים של המותג

TzahiAknin (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 3
הצטרף: נובמבר 2023
שם מלא: צחי
מיקום: באר שבע
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

Re: ביקורת והאם לבטל עסקה?

נושא שלא נקרא #40 

תודה לכולם על התגובות והדיון הסוער :)

העניין של גוגל TV וכל מיני תכונות זה נחמד אבל זה לא דיל ברייקר, זה מתאים לצרכים שלי ככה שזה לא רע.
מבחינת 120HZ, בין אם יש תכנים בטלוויזיה שתומכים או לא המטרה העתידית היא לקונסולה או מחשב שיהיה לילדים בעתיד אז זה ישתלם לי בסוף.

עיקר החשש שלי ומשם באה השאלה, האם פיליפס היא חברה אמינה מספיק לכמה שנים קדימה?
הטלוויזיה הנוכחית שלי איתי 8 שנים של חברת הייסנס ועבדה מעולה אך כעת התחילו להישרף פיקסלים.
מכיוון שפיליפס לא חזקה בתחום הטלוויזיות בישראל ובמיוחד בארה"ב (הבנתי ששם הן יושבות בצד ליד הפחים, ברמה כזאת) אז דאגתי שהיא תיהרס אחרי שנה שנתיים.

מבחינת איכות, צבע וחדות אני מאוד נהנתי כשבחנתי אותה לעומק בחנות וגם ראיתי חוות דעת של איזו חברה לדירוג מוצרים מאירופה על דגם 8807 שקיבלה ציון דיי גבוה, אמנם זה דגם אחר אבל מאותה סדרה אז זה קצת עודד אותי.
מה שגם ש-AMBIENT LIGHT זה נחמד, נכון שזה גימיק אבל זה משהו שיכול להיות יפה כשאני צופה בסרטי מארבל וכדומה.

לדעתי אני אשאר איתה, אלא אם כן מישהו פה יגיד שזה סכנה רצינית למרות שהרוב אמרו שאין שום דבר מהותי שיכול להיות גרוע בטלוויזיה.

ChinggisKhan
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3312
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 185 פעמים
קיבל תודות: 489 פעמים

Re: ביקורת והאם לבטל עסקה?

נושא שלא נקרא #41 

לדעתי לצפות מטלוויזיה היום שתחזיק 8 שנים זה לא הכי ריאלי.

TzahiAknin (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 3
הצטרף: נובמבר 2023
שם מלא: צחי
מיקום: באר שבע
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

Re: ביקורת והאם לבטל עסקה?

נושא שלא נקרא #42 

19/11/2023 10:41  
ChinggisKhan כתב:
לדעתי לצפות מטלוויזיה היום שתחזיק 8 שנים זה לא הכי ריאלי.
...
איפה כתבתי שאני רוצה שהיא תחזיק 8 שנים? כתבתי שהקודמת שרדה לי 8 שנים.

אני לא רוצה פשוט להחליף כל שנתיים טלוויזיה, זה הכל. תחזיק כמה שתחזיק.

ואמרו לי אותו דבר על מחשב והוא שרד 11 שנים, אז הכל בסדר

shmizan
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1017
הצטרף: ינואר 2010
נתן תודות: 515 פעמים
קיבל תודות: 92 פעמים

Re: ביקורת והאם לבטל עסקה?

נושא שלא נקרא #43 

19/11/2023 10:41  
ChinggisKhan כתב:
לדעתי לצפות מטלוויזיה היום שתחזיק 8 שנים זה לא הכי ריאלי.
...
למה?

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 74753
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 615 פעמים
קיבל תודות: 4651 פעמים

Re: ביקורת והאם לבטל עסקה?

נושא שלא נקרא #44 

וואי וואי, ירדתם מהפסים...

אין שום צורך שאפליקציות יוציאו 120הרץ. התוכן בעולם מגיע בכמה טעמים: 24FPS, 25FPS, 50HZ, 60HZ (ועוד כמה ווריאציות). כמעט כל מה שעובר בסטרימינג הוא 24+25, וזהו. המסך אמור להמיר את זה ל-120 בעזרת עיבוד תמונה.

לתוכן חיצוני, בעיקר למטרות גיימינג, יש משמעות ל-120 וגם 144הרץ.

לגבי TPV ופיליפס. הם עשו שותפות כבר לפני הרכישה, כך שפיליפס השתמשה בפאנלים של TPV במסכי ה-LED/LCD שלה. TPV הרחיבו את זה והוסיפו גם פאנלים של OLED מתוצרת LG. מערכת ההפעלה היא google TV (לשעבר AndroidTV), ודי דומה למימוש של סוני ושל היצרניות הסיניות.

לגבי ההבדלים בין מערכת הפעלה פתוחה וסגורה. בזמנו היה יתרון בולט ל-AndroidTV בכך שהיה שם אפליקציות תוכן שלא היו זמינות וזה כיום לא המצב. כיום כל האפליקציות המשמעותיות בעולמות התוכן רצות על כל המערכות. אז מה בכ"ז ההבדלים? בגדול ב-googleTV יש סט של אפליקציות ותכנים שלא זמינים במערכות הסגורות- VPN (לצפיה בתכנים ממדינות אחרות למשל), ואפליקציות שאין להשיגן במערכות הסגורות מסיבות חוקיות (KODI, STREMIO ודומיהן).

כפי שנאמר, יש לזה מחיר - מערכת ההפעלה לא תפורה בדיוק למידות המסך ולכן זה לעיתים נתקע, לא מגיב, עושה דברים מוזרים ולא צפויים, או מאיט. לרוב במסכים יש מגבלה על המעבד שכלול במסך, מסיבות כלכליות, ולכן סטרימר עם מעבד חזק לרוב יתפקד מהר יותר מה-googleTV המובנה.

מבחינת ממשק משתמש, כמעט כל היצרניות מיישרות קו וההבדלים מבחינת ממשק משתמש לאט לאט נמחקים בין מערכות ההפעלה השונות.

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4519
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 344 פעמים
קיבל תודות: 574 פעמים

Re: ביקורת והאם לבטל עסקה?

נושא שלא נקרא #45 

19/11/2023 9:17  
shmizan כתב:
אני חושב שזה אומר כלום על המוצרים.
אפשר לעשות סדר:
LG נותנת על חלק מהדגמים שנת אחריות אחת, ועוד הרחבה לשנתיים נוספות ב-99 ש"ח. זה בעיקר בדגמים הזולים, שבד"כ אין בהם תקלות.
באחרים נותנים 3 שנים, וב-OLED אפשר להרחיב אחריות בעוד המון כסף. מה זה אומר?
SONY רק לאחרונה נותנים 4 שנים, וטכנאי שהיה אצלי הציע הרחבה של כל שנה ב-450 ש"ח. מה זה אומר?
סמסונג נותנים שנה אחריות + 3 שנים נוספות ב-199 ש"ח, אבל הן זהות לשנה הראשונה, ומראש סמסונג מתומחרים הרבה יותר זול מסוני למשל. מה זה אומר?
TCL נותנים שנה אחריות, ועוד שנתיים "מוגבלות" שאתה משלם על ביקור טכנאי. מה זה אומר?

האם ניתן להסיק מסקנות לגבי המוצרים? אתה מוזמן לנסות וכנראה תטעה :)
...
לקחת את כל מה שכתבתי ושכתבת אותו כרצונך

רק סוני נותנת 4 שנים חינם!
כל השאר 3 ומטה
מה שבתשלום לא נחשב לדיון של שרות חינם גם אם הוא עולה שקל
תייקר את הטלווזיה בשקל ותן בחינם...

נקודה.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”