טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
zangizon91 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 18
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

הודעה שלא נקראה #1 

קניתי 55RU8000 של סמסונג לפני שנה וחודש והיא לא נדלקת.
הגיע טכנאי ואמר שהלך הפאנל ויש לי שתי אופציות:
1. לקבל דגם עודפים באותה רמה בחינם.
2. לשדרג לדגם AU9000 בתוספת של 800 שח.

מה אתם אומרים?
באופציה הראשונה אני לא יודע מה המשמעות של עודפים וגם לא יודע איזה דגם אקבל.
באופציה השניה אני לא מצליח למצוא את הדגם הזה בשום מקום בארץ, רק ביקורות חיוביות מחול.

תודה רבה !

gildmor
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 454
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 22 פעמים
קיבל תודות: 26 פעמים

Re: טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

הודעה שלא נקראה #2 

1. רצוי שתברר איזה דגם בדיוק אתה הולך לקבל, אחרי שנה וחודש אין סיבה שזה לא יהיה בדיוק אותו דגם שקנית, תתעקש על זה. לפני זה תבדוק את החנויות שעדיין מוכרות בזאפ (ראיתי אחת שנקראת סמארט דיל) שמוכרות מיבואן רשמי, אם יש להם מלאי זה מגיע מהיבואן וזה אומר שגם להם יש מלאי אז שלא יספרו לך מעשיות. ורצוי לברר לפני שאתה אומר להם מה החלטת וכמובן להקליט את השיחה

2. אם היית מרוצה ממה שהיה לך אין שום סיבה לשדרג בתוספת שהיא משמעותית לדגם\גודל הזה.

3. יש אפשרו שסתם קבעו שהלך פאנל בדיוק בגלל אפשרות 2, תבקש חוות דעת נוספת האם זה ניתן לתיקון.

קח בחשבון שהמנגינה עלולה להשתנות ברגע שתגיד להם שהחלטת לא לשלם להם שקל נוסף ורק להחליף במסגרת אחריות.

zangizon91 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 18
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

Re: טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

הודעה שלא נקראה #3 

תודה על התשובה המפורטת.

האמת שאין לי בעיה לקבל את אותה טלויזיה חדשה, הייתי מרוצה, אבל לגבי המחודשת/עודפים אני קצת חושש.

לגבי התיקיון לא הייתי מתעסק עם זה, כי זאת האחריות ומה שהם קובעים זה מה שחשוב בחברת Electronics Pro

לגבי הדגם AU9000 אתה מכיר אותו? ממה שאני רואה באינטרנט הוא ממש חדש

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3628
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 150 פעמים

Re: טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

הודעה שלא נקראה #4 

זה ' שקבלת שירות זו התקדמות חיובית,ונדירה.

erire70
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 133
הצטרף: דצמבר 2017
שם מלא: אדי רפאלוב
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

Re: טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

הודעה שלא נקראה #5 

מחודשת? את זה לא אמרת בהתחלה.
ברור שלא מחודשת.

zangizon91 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 18
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

Re: טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

הודעה שלא נקראה #6 

בטופס אחריות רשום חדש או מחודש, עכשיו משיחה עם שירות לקוחות אמרו שזה מוצר עודפים שנבדק במעבדה.

בגדול אופציה ראשונה זה לקבל מוצר דומה, אמרה שככל הנראה אותו דגם שיש לי היום אבל היא לא מבטיחה
אופציה שניה אמרה שזה דגם הכי חדש שיש שעדיין לא הגיע לארץ אז רק בסופש החודש אקבל אותו ועד אז מוצר חלופי.

AU9000 מאמין שזה המוצר מהאתר של סמסונג

גלובל
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 263
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

Re: טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

הודעה שלא נקראה #7 

אני הייתי הולך על השידרוג למכשיר החדש ....בלי לחשוב פעמיים בכלל ,
גם חדש גם אחריות חדשה שמתחילה מאפס ....לעומת מכשיר עודפים מדגם ישן .

benny123
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5599
הצטרף: אוקטובר 2009
מיקום: אצלך במחשב
נתן תודות: 511 פעמים
קיבל תודות: 783 פעמים

Re: טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

הודעה שלא נקראה #8 

גלובל אבל מה הטעם בכך שהוא חוזר לאותה הנקודה תחת אותו נותן השירות והאחריות?
נשמע שפשוט מדובר באחריות מוגבלת ולכן ההתנהלות החוזרת הזאת וזה לא פעם ראשונה שאני קורא על אותו היצרן ואני מניח אותו יבואן שלא אזכיר.
לא הייתי מוסיף שקל אלא דורש טיפול במסגרת אחריות בכפוף לחוזה שעליהם הם חתומים - אם ברמת האחריות הם יכולים גם לספק מוצר שווה ערך ברמת יכולות ומחיר והמוצר הבא "מעודפים" בדגש לא מחודש, אז לקחת בראש שקט..

גלובל
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 263
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

Re: טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

הודעה שלא נקראה #9 

אני מבין שיש לך משהו אישי נגד סמסונג ו/או היבואן שלו .....
יש רבים אותם אני מכיר אישית שיש להם בבית מס' מכשירים של סמסונג ובגדלים שונים ומאוד מרוצים גם מהשירות וגם מהמוצר ,
תקלות יכולות לקרות ושירות בישראל הוא תמיד מאתגר ובעייתי ....לכל יבואן יש רגעים טובים ורגעים פחות טובים .
המוצר עצמו גם הוא יכול להיות טוב ויכול להיות פחות טוב וזה נכון לכל הייצרנים יש סדרות מוצלחות יותר ויש פחות .


בכל אופן לשאלתך מה הטעם לחזור לאותה הנקודה של נותן השירות ....הטעם הוא שבמצב שנוצר
עדיף לו להוסיף קצת ולקחת מכשיר חדש עם אחריות מלאה חדשה לעומת מכשיר מהעודפים ,
בכל סיטואציה אחרת יתכן שהיה יכול ללכת לחנות ולקנות מכשיר של יצרן אחר ....במחיר מלא מן הסתם .

dmitrys
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1531
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 108 פעמים
קיבל תודות: 134 פעמים

Re: טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

הודעה שלא נקראה #10 

10/06/2021 15:58  
גלובל כתב:
אני הייתי הולך על השידרוג למכשיר החדש ....בלי לחשוב פעמיים בכלל ,
גם חדש גם אחריות חדשה שמתחילה מאפס ....לעומת מכשיר עודפים מדגם ישן .
...
אני לא חושב שהוא יקבל אחריות חדשה לא משנה איזו אופציה יבחר. תמיד האחריות נשארת מקורית.

gildmor
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 454
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 22 פעמים
קיבל תודות: 26 פעמים

Re: טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

הודעה שלא נקראה #11 

10/06/2021 20:14  
dmitrys כתב:
10/06/2021 15:58  
גלובל כתב:
אני הייתי הולך על השידרוג למכשיר החדש ....בלי לחשוב פעמיים בכלל ,
גם חדש גם אחריות חדשה שמתחילה מאפס ....לעומת מכשיר עודפים מדגם ישן .
...
אני לא חושב שהוא יקבל אחריות חדשה לא משנה איזו אופציה יבחר. תמיד האחריות נשארת מקורית.
...
במקרה של שדרוג בתשלום הם מחדשים בדרך כלל את האחריות ל-4 שנים, כמובן חשוב לוודא.
אבל, במקרה זה סה"כ עברה שנה ולא השתנה הרבה ותכלס נשארה אחריות כמו סוני\LG חדשה כמעט שלוש שנים...

הגישה של אלקטרוניקס פרו היא שיווקית (ולא שירותית) ויחד עם העובדה שהם מנסים להפחיד את הלקוח עם זה שאולי יקבל "מחודש\מתוקן" זה כנראה הולך להם ממש טוב כי אחרת לא היו מתמידים בזה. הכוונה שאם רוב הלקוחות היו מצביעים ברגליים ואף פעם לא משדרגים ורק מתעקשים לקבל שירות על פי חוזה האחריות אני מניח שאז היו אולי משפרים את הצד השירותי. כנראה שבכל זאת רוב הלקוחות מעדיפים לשלם מה שנראה כתוספת קטנה ולקבל משהו חדש עם אחריות חדשה במיוחד אם זה לקראת סוף האחריות. צריך לזכור שרוב הלקוחות קונים טלוויזיות ברמת כניסה\ביניים ולא דקדקנים לגבי בעיות ויזואליות קלות ועל כן החלופות שמציעים קרובות מספיק ויזואלית (וכספית) למה שהיה כך שלא יבחינו בהרעה כלשהי בדגם החדש יותר גם אם מבחינה טכנית הוא אולי נחות כפי שקורה בסמסונג לפעמים ואפילו יוצאים מרוצים מזה שהוצעה להם אפשרות כזו.

לדעתי, מחודשת זה ברוב המקרים סתם כאלה שנפתחו נבדקו ונארזו מחדש, פחות סיכוי שבאמת תוקנו או שהייתה תקלה משמעותית. פאנלים הם כמעט לא מחזיקים (אולי מפרקים מטלוויזיות ישנות) ולא יודע לגבי חלקי חילוף אחרים, נראה שכל הכוון שלהם הוא פחות להחזיק חלקי חילוף ולתקן ויותר למכור חדש.

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3106
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: סינגפור
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 355 פעמים

Re: טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

הודעה שלא נקראה #12 

10/06/2021 17:02  
גלובל כתב:
אני מבין שיש לך משהו אישי נגד סמסונג ו/או היבואן שלו .....
יש רבים אותם אני מכיר אישית שיש להם בבית מס' מכשירים של סמסונג ובגדלים שונים ומאוד מרוצים גם מהשירות וגם מהמוצר ,
תקלות יכולות לקרות ושירות בישראל הוא תמיד מאתגר ובעייתי ....לכל יבואן יש רגעים טובים ורגעים פחות טובים .
...
אני לא זוכר בשנים האחרונות שרשורים על סוני שהלכה אחרי שנה. גם אם היו כאלו, שלא ראיתי, מספרם פחות ממספר האצבעות על יד אחת של דב נמלים
מנגד... עשרות פוסטים של מכשיר של סמסונג שהתקלקלו אחרי שנה ויום - לברי המזל שיש עוד אחריות אז מציעים חלופות נחותות (דגם או מכשיר משומש) ואלו בלי האחריות פשוט גוררים את המכשיר החדש לצפרדע הירוק.

נכון תקלות קורות! השאלה באיזה תדירות
לכל יבואן כמו שכתבת "יש רגעים טובים ורגעים פחות טובים" רק שאצל א.פ זה תמיד פחות
נערך לאחרונה על ידי ahersko ב 11/06/2021 9:19, נערך פעם 1 בסך הכל.

gildmor
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 454
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 22 פעמים
קיבל תודות: 26 פעמים

Re: טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

הודעה שלא נקראה #13 

10/06/2021 15:58  
גלובל כתב:
אני הייתי הולך על השידרוג למכשיר החדש ....בלי לחשוב פעמיים בכלל ,
גם חדש גם אחריות חדשה שמתחילה מאפס ....לעומת מכשיר עודפים מדגם ישן .
...
על פניו כמו במקרים אחרים הדגם הזה נחות מבחינה טכנית לעומת מה שהיה לך:
https://www.rtings.com/tv/tools/compare ... shold=0.10
אישית לא הייתי משלם תוספת לקבל משהו נחות יותר, אבל זה שיקול שלך.

ChinggisKhan
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1089
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 50 פעמים
קיבל תודות: 154 פעמים

Re: טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

הודעה שלא נקראה #14 

11/06/2021 8:22  
ahersko כתב:
10/06/2021 17:02  
גלובל כתב:
אני מבין שיש לך משהו אישי נגד סמסונג ו/או היבואן שלו .....
יש רבים אותם אני מכיר אישית שיש להם בבית מס' מכשירים של סמסונג ובגדלים שונים ומאוד מרוצים גם מהשירות וגם מהמוצר ,
תקלות יכולות לקרות ושירות בישראל הוא תמיד מאתגר ובעייתי ....לכל יבואן יש רגעים טובים ורגעים פחות טובים .
...
אני לא זוכר בשנים האחרונות שרשורים על סוני שהלכה אחרי שנה. גם אם היו כאלו, שלא ראיתי, מספרם פחות ממספר האצבעות על יד אחת של דב נמלים
מנגד... עשרות פוסטים של מכשיר של סמסונג שהתקלקלו אחרי שנה ויום - לברי המזל שיש עוד אחריות אז מציעים חלופות נחותות (דגם או מכשיר משומש) ואלו בלי האחריות פשוט גוררים את המכשיר החדש לצפרדע הירוק.

נכון תקלות קורות! השאלה באיזה תדירות
לכל יבואן כמו שכתבת "יש רגעים טובים ורגעים פחות טובים" רק שאצל א.פ זה תמיד פחות
...
יש כל מיני סוגים, אז פעם הבא שאתה מכליל תפרט אם אתה מתכוון למין עם 2, 3 או 4 אצבעות.

zangizon91 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 18
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

Re: טלויזיה התקלקלה, מה עכשיו ?

הודעה שלא נקראה #15 

11/06/2021 8:23  
gildmor כתב:
10/06/2021 15:58  
גלובל כתב:
אני הייתי הולך על השידרוג למכשיר החדש ....בלי לחשוב פעמיים בכלל ,
גם חדש גם אחריות חדשה שמתחילה מאפס ....לעומת מכשיר עודפים מדגם ישן .
...
על פניו כמו במקרים אחרים הדגם הזה נחות מבחינה טכנית לעומת מה שהיה לך:
https://www.rtings.com/tv/tools/compare ... shold=0.10
אישית לא הייתי משלם תוספת לקבל משהו נחות יותר, אבל זה שיקול שלך.
...
אבל בלינק ששמת ההשוואה היא ל AU8000 והציעו לי דגם חדש שרק עכשיו יוצא שנקרא AU9000
לגבי האחריות אמרו שאם אני משדרג אני מקבל אחריות לארבע שנים ואם אני מחליף בלי תוספת תשלום האחריות ממשיכה כרגיל

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”