מעדכן שהיה אצלי טכנאי של פרטנר.
החליף GIBIC (גם את מתאם הסיב למרות שאני לא משתמש בו).
כרגע נראה שהכל תקין.
[עדכון: התקלה נפתרה!] Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר
- djsavta (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 138
- הצטרף: אפריל 2015
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)
עדכון נוסף:
במהלך היום לא הרגשתי ניתוקים והיה נראה שבסדר.
עכשיו במהלך הערב שמתי לב לכמה ניתוקים כבר.
כנראה שזה לא היה ה-GIBIC, אני באמת אובד עצות כבר.
במהלך היום לא הרגשתי ניתוקים והיה נראה שבסדר.
עכשיו במהלך הערב שמתי לב לכמה ניתוקים כבר.
כנראה שזה לא היה ה-GIBIC, אני באמת אובד עצות כבר.
- djsavta (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 138
- הצטרף: אפריל 2015
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)
הרצתי עכשיו WinMTR ל-8.8.8.8 ונראה שזה משהו בחיבור בין הציוד שלי לציוד בבניין?
התמונה הנ"ל היא כשאני מחובר עם מתאם הסיב של פרטנר עם ה-GIBIC (שניהם הוחלפו היום בבוקר ע"י הטכנאי).
אנסה לשלוח הודעה מחר לטכנאי (הוא השאיר לי את הטלפון שלו) לראות מה אפשר לבדוק.
למישהו יש הצעות?
התמונה הנ"ל היא כשאני מחובר עם מתאם הסיב של פרטנר עם ה-GIBIC (שניהם הוחלפו היום בבוקר ע"י הטכנאי).
אנסה לשלוח הודעה מחר לטכנאי (הוא השאיר לי את הטלפון שלו) לראות מה אפשר לבדוק.
למישהו יש הצעות?
- sys_admin
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3685
- הצטרף: ינואר 2014
- מיקום: גליל מערבי
- נתן תודות: 9 פעמים
- קיבל תודות: 718 פעמים
Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)
השרת עם כתובת 8.8.8.8 נמצע בתוך הבניין שלך? הוא הרי לא נמצא אפילו אצל הספק אינטרנט שלך. כך שבכדי לנסות להזות את מיקום הבעיה אתה מומלץ להתחיל לבדוק מהכתובת הכי קרובה אליך שאתה יכול לבדוק את התקשורת עלייה וכפי שכבר כתבתי מקודם, הכתובת זו היא ה HOP הראשון אחרי הנתב שלך, שאתה מתחיל ממנו לכיוון הספק. אם לשם הכל בסדר, אז באמת יש אפשרות שהבעיה יכולה להיות יותר קרובה אליך, אפילו בציוד או בתשתית שבבניין שלך. אבל, אם לא מתחילים את הבדיקה ממקום היגיוני כלשהו, אין בכלל אפשרות לזהות את הבעיה. גם ברגע שיש בעיה, הנתוני דיאגנוסטיקה של SFP מציגים בעיות כלשהן, יש שגיאות שמצטברות בכלל בממשק זה ?22/02/2021 23:28djsavta כתב: ↑ הרצתי עכשיו WinMTR ל-8.8.8.8 ונראה שזה משהו בחיבור בין הציוד שלי לציוד בבניין?
התמונה הנ"ל היא כשאני מחובר עם מתאם הסיב של פרטנר עם ה-GIBIC (שניהם הוחלפו היום בבוקר ע"י הטכנאי).
אנסה לשלוח הודעה מחר לטכנאי (הוא השאיר לי את הטלפון שלו) לראות מה אפשר לבדוק.
למישהו יש הצעות?
...
- djsavta (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 138
- הצטרף: אפריל 2015
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)
זה לציוד אצלי בבניין:23/02/2021 8:43sys_admin כתב: ↑השרת עם כתובת 8.8.8.8 נמצע בתוך הבניין שלך? הוא הרי לא נמצא אפילו אצל הספק אינטרנט שלך. כך שבכדי לנסות להזות את מיקום הבעיה אתה מומלץ להתחיל לבדוק מהכתובת הכי קרובה אליך שאתה יכול לבדוק את התקשורת עלייה וכפי שכבר כתבתי מקודם, הכתובת זו היא ה HOP הראשון אחרי הנתב שלך, שאתה מתחיל ממנו לכיוון הספק. אם לשם הכל בסדר, אז באמת יש אפשרות שהבעיה יכולה להיות יותר קרובה אליך, אפילו בציוד או בתשתית שבבניין שלך. אבל, אם לא מתחילים את הבדיקה ממקום היגיוני כלשהו, אין בכלל אפשרות לזהות את הבעיה. גם ברגע שיש בעיה, הנתוני דיאגנוסטיקה של SFP מציגים בעיות כלשהן, יש שגיאות שמצטברות בכלל בממשק זה ?22/02/2021 23:28djsavta כתב: ↑ הרצתי עכשיו WinMTR ל-8.8.8.8 ונראה שזה משהו בחיבור בין הציוד שלי לציוד בבניין?
התמונה הנ"ל היא כשאני מחובר עם מתאם הסיב של פרטנר עם ה-GIBIC (שניהם הוחלפו היום בבוקר ע"י הטכנאי).
אנסה לשלוח הודעה מחר לטכנאי (הוא השאיר לי את הטלפון שלו) לראות מה אפשר לבדוק.
למישהו יש הצעות?
......
יש ניתוקים גם בחיבור לציוד בבניין, השאלה אם זה משהו נקודתי אצלי או לא.
אלה הנתונים שאני יכול לראות כרגע מבחינת דיאגנוסטיקה של SFP:
אני לא רואה שגיאות או הבדל מסוים בנתונים, חוץ מזה שה-GIBIC הזה (שהוא מאותו דגם אגב כמו הקודם שלי) עובד בטמפ' גבוהה בהרבה מהקודם (בערך 7-8 מעלות יותר) הטכנאי אמר שזה תקין.
- sys_admin
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3685
- הצטרף: ינואר 2014
- מיקום: גליל מערבי
- נתן תודות: 9 פעמים
- קיבל תודות: 718 פעמים
Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)
לפי איך שזה נראה, לפחות החיבור הפיזי בין ה GIBIC שלך לבין הציוד שבבניין שלכם הוא תקין. לא ברור איך הגעת למסכנה שיש ניתוקים גם בחיבור לציוד בבניין, כי הוא בדרך כלל שקוף ללקוחות מבחינת IP ולא ניתן לבצע עליו PING, אם לא נתנו לך את הכתובת מפורשת שלו בכדי שתוכל לבצע את הבדיקה זו. אם מגיע הטכנאי, הוא יכול לקבל את הכתובת זו ולבצע את הניסוי המדובר.
ובקשר לשאלה, האם זה משהוא נקודתי אצלך, אתה יכול לברר אצל לקוח סיבים נוסף שנמצא בבניין שלך ולבדוק, האם הוא גם סובל מבעיות אלו.
ובקשר לשאלה, האם זה משהוא נקודתי אצלך, אתה יכול לברר אצל לקוח סיבים נוסף שנמצא בבניין שלך ולבדוק, האם הוא גם סובל מבעיות אלו.
- djsavta (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 138
- הצטרף: אפריל 2015
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)
כן עכשיו אני מבין שהכתובת הזו היא לא של הציוד בבניין אלא חיצונית יותר וזה באמת שקוף.23/02/2021 12:42sys_admin כתב: ↑ לפי איך שזה נראה, לפחות החיבור הפיזי בין ה GIBIC שלך לבין הציוד שבבניין שלכם הוא תקין. לא ברור איך הגעת למסכנה שיש ניתוקים גם בחיבור לציוד בבניין, כי הוא בדרך כלל שקוף ללקוחות מבחינת IP ולא ניתן לבצע עליו PING, אם לא נתנו לך את הכתובת מפורשת שלו בכדי שתוכל לבצע את הבדיקה זו. אם מגיע הטכנאי, הוא יכול לקבל את הכתובת זו ולבצע את הניסוי המדובר.
ובקשר לשאלה, האם זה משהוא נקודתי אצלך, אתה יכול לברר אצל לקוח סיבים נוסף שנמצא בבניין שלך ולבדוק, האם הוא גם סובל מבעיות אלו....
אני אנסה לבדוק עם אחד השכנים.
בכל מקרה דיברתי עם הטכנאי של פרטנר מוקדם יותר היום והוא אמר שהוא יעביר את זה לבדיקה כי לא תחת אחריותו לבדוק את הציוד בבניין.
אולי מזה ייצא משהו.
- forum_admin
-
- חבר פעיל
- הודעות: 79
- הצטרף: אוגוסט 2020
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 9 פעמים
Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)
אין אפשרות לבדוק פינג בין הראוטר שלך לבין הציוד בבניין, זה סוויץ שקוף שמדבר וילאנים, גם אין אפשרות לבדוק ממנו בכללי כל מה שקשור לזה23/02/2021 12:56djsavta כתב: ↑כן עכשיו אני מבין שהכתובת הזו היא לא של הציוד בבניין אלא חיצונית יותר וזה באמת שקוף.23/02/2021 12:42sys_admin כתב: ↑ לפי איך שזה נראה, לפחות החיבור הפיזי בין ה GIBIC שלך לבין הציוד שבבניין שלכם הוא תקין. לא ברור איך הגעת למסכנה שיש ניתוקים גם בחיבור לציוד בבניין, כי הוא בדרך כלל שקוף ללקוחות מבחינת IP ולא ניתן לבצע עליו PING, אם לא נתנו לך את הכתובת מפורשת שלו בכדי שתוכל לבצע את הבדיקה זו. אם מגיע הטכנאי, הוא יכול לקבל את הכתובת זו ולבצע את הניסוי המדובר.
ובקשר לשאלה, האם זה משהוא נקודתי אצלך, אתה יכול לברר אצל לקוח סיבים נוסף שנמצא בבניין שלך ולבדוק, האם הוא גם סובל מבעיות אלו....
אני אנסה לבדוק עם אחד השכנים.
בכל מקרה דיברתי עם הטכנאי של פרטנר מוקדם יותר היום והוא אמר שהוא יעביר את זה לבדיקה כי לא תחת אחריותו לבדוק את הציוד בבניין.
אולי מזה ייצא משהו....
גם לטכנאי אין אפשרות לבדוק דבר כזה, יש לסוויץ רק אייפי בניהול out of bandוזה הכל
מה שכן אפשר לבדוק אם האפלינק אצלו צובר שגיאות, אם באמת קיימת בעיה ברמה הזו זה יכול להיות דבר שיקח המון זמן לתקן
- djsavta (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 138
- הצטרף: אפריל 2015
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)
כן כבר הבנתי שאין לי ממש ברירה אלא לעבור לסלקום כרגע.26/02/2021 21:34forum_admin כתב: ↑אין אפשרות לבדוק פינג בין הראוטר שלך לבין הציוד בבניין, זה סוויץ שקוף שמדבר וילאנים, גם אין אפשרות לבדוק ממנו בכללי כל מה שקשור לזה23/02/2021 12:56djsavta כתב: ↑
כן עכשיו אני מבין שהכתובת הזו היא לא של הציוד בבניין אלא חיצונית יותר וזה באמת שקוף.
אני אנסה לבדוק עם אחד השכנים.
בכל מקרה דיברתי עם הטכנאי של פרטנר מוקדם יותר היום והוא אמר שהוא יעביר את זה לבדיקה כי לא תחת אחריותו לבדוק את הציוד בבניין.
אולי מזה ייצא משהו....
גם לטכנאי אין אפשרות לבדוק דבר כזה, יש לסוויץ רק אייפי בניהול out of bandוזה הכל
מה שכן אפשר לבדוק אם האפלינק אצלו צובר שגיאות, אם באמת קיימת בעיה ברמה הזו זה יכול להיות דבר שיקח המון זמן לתקן...
פרטנר לא ממש בכיוון של לתקן את התקלה וזה פשוט מטריף אותי.
המון ניתוקים על בסיס יומי זה לא סביר.
Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)
אני מחובר לפיבר שלהם וחווה ניתוקים על בסיס יומיומי כמוך.
הניתוקים לדעתי אינם ניתוקי תשתית פיבר.
לעניות דעתי והשערתי, תשתית הפיבר נעזרת בהוט נט להעברת תעבורה.
ה latency שלהם גבוה עד זוועתי ומכאן עד לגמגום וניתוקים הדרך קצרה.
איני יודע היכן מיקומך בארץ. אם תרצה אתרים לבדיקת latency או אחרת, צור קשר בפרטי.
הניתוקים לדעתי אינם ניתוקי תשתית פיבר.
לעניות דעתי והשערתי, תשתית הפיבר נעזרת בהוט נט להעברת תעבורה.
ה latency שלהם גבוה עד זוועתי ומכאן עד לגמגום וניתוקים הדרך קצרה.
איני יודע היכן מיקומך בארץ. אם תרצה אתרים לבדיקת latency או אחרת, צור קשר בפרטי.
- djsavta (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 138
- הצטרף: אפריל 2015
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)
עדכון:
פניתי לנציגה של פרטנר בקבוצה בפייסבוק של הסיבים וקיבלתי טיפול קצת יותר רציני.
אחרי שאתמול דיברו איתי בטלפון, היום הגיע טכנאי והעביר אותי לסוויץ השני של הבניין, נכון לעכשיו נראה שהמצב טוב אבל אני אעקוב בתקופה הקרובה.
נ.ב.: נראה גם שאחרי השינוי היום עברתי ל-pool שונה של כתובות ip, עד היום הייתי בזה שמתחיל ב-172 ונראה שעכשיו אני ב-84.
פניתי לנציגה של פרטנר בקבוצה בפייסבוק של הסיבים וקיבלתי טיפול קצת יותר רציני.
אחרי שאתמול דיברו איתי בטלפון, היום הגיע טכנאי והעביר אותי לסוויץ השני של הבניין, נכון לעכשיו נראה שהמצב טוב אבל אני אעקוב בתקופה הקרובה.
נ.ב.: נראה גם שאחרי השינוי היום עברתי ל-pool שונה של כתובות ip, עד היום הייתי בזה שמתחיל ב-172 ונראה שעכשיו אני ב-84.
- djsavta (פותח השרשור)
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 138
- הצטרף: אפריל 2015
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 17 פעמים
Re: Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר (ER-X-SFP)
מעדכן:
אני עם WinMTR כבר בערך 4 שעות ברצף ולא היה איבוד של אפילו פאקטה אחת!
מדהים מה ששינוי פשוט יכול לעשות.
אני עם WinMTR כבר בערך 4 שעות ברצף ולא היה איבוד של אפילו פאקטה אחת!
מדהים מה ששינוי פשוט יכול לעשות.
Re: [עדכון: התקלה נפתרה!] Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר
יפה שהתעקשת והצלחת.
רק מצר על כל שאר לקוחות פרטנר שנשארים עם הקו הגרוע, הip הגרוע,
השירות הגרוע
ולא מצליחים מול מוקד השירות.
מקבלים פיבר עם איכות נמוכה והתנתקויות.
רק מצר על כל שאר לקוחות פרטנר שנשארים עם הקו הגרוע, הip הגרוע,
השירות הגרוע
ולא מצליחים מול מוקד השירות.
מקבלים פיבר עם איכות נמוכה והתנתקויות.
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
Re: [עדכון: התקלה נפתרה!] Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר
יתכן שהסוויץ' הקודם שהיית לא היה תקין או שהסיב שמגיע אליו לא תקין.
- forum_admin
-
- חבר פעיל
- הודעות: 79
- הצטרף: אוגוסט 2020
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 9 פעמים
Re: [עדכון: התקלה נפתרה!] Packet Loss עקבי - פרטנר פייבר
הם יכולים לבדוק במרכז , לדוגמא אני מכיר מבזק...
הטכנאי מגיע למרכז ואו שמחליף ללקוח גיביק או שמחליף לפורט אחר
בעיה בסיב קשה לי להאמין , בדרכ זה קורה בקצה אצל הלקוח
שאני אומר מרכז אני מתכוון לחדר איפה שנמצאת המכונה , זה בדרך כלל stack של כמה מכונות