15/11/2023 14:23
oferlaor כתב: ↑
זה לא קשור לתמלוגים, זה יותר קשור לתפיסת עולם. הם/הוא חושבים שהם רוצים לשלוט על מה שיהיה בתוך המערכת ולא רוצים שמערכת אחרת תשלוט. כנ"ל גם כל נושא הניווט - הם רוצים שתוכל לנווט דרך הסופרצ'רג'רים בצורה חכמה.
כמה זה יעיל בפועל? אני לא חושב שהם מצליחים להתחרות בשוק. אם אני מסתכל על הזוועה שהיא apple maps - לפני כמה שנים זה נחשב כקוריוז מצחיק, ותראה היום איזו מערכת מטורפת הם בנו .היא אמינה יותר מגוגל ו-waze. הם פשוט שמו על זה המון מאמץ וזה עובד מדהים (אם כי הם עדיין נחשבים בדיחה בסגנון "bing" בעיקר בגלל שאנשים לא באמת בדקו את זה בתקופה האחרונה).
מי שבאמת לחוץ על הסיפור יכול די בקלות לקבל waze במסך הגדול. יש תאכלס שתי שיטות:
1. יש מכשירים שאתה שם סים בתוכם, והטלפון שלך יזהה אותם כ wireless carplay או Andriod Auto. מהצד השני הם פשוט מזרימים וידאו לדפדפן אז מחברים את ה-Wifi של הרכב אליהם (מה שאומר שהסים הוא נקודת התקשורת של הרכב תוך כדי נהיגה ולא ה-esim המובנה). יש כאלה די זולים, אבל כאמור יש תשלום חודשי (אלא אם יש לכם דרך לעשות סים באפס שקלים).
2. אפשר לשקף את המסך של המכשיר לדפדפן. יש אפליקציות כאלה כמו teslaa. במצב הזה, הטלפון צריך לשתף personal hotspot והרכב מתחבר אליו. זה לא carplay אלא רק שיקוף של המסך.
לשני הפתרונות האלה יש בעיה של דיליי (latency) כי הם משדרים וידאו למסך ואת הנגיעות מעבירים בחזרה למכשיר. זה לוקח זמן אז זה טיפה יותר איטי מ-carplay מובנה.
...