טסלה - השרשור הרישמי

רכבי ICE, פלאגינים, היברידים וחשמליים כמו ג'ילי, טסלה, איוניק, MG
Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 57683
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 246 פעמים
קיבל תודות: 3550 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

הודעה שלא נקראה #841 

זקוקה לגרירה בטסלה? מאוד מומלץ שתצפו בסרטון הנ"ל!

ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 72028
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 520 פעמים
קיבל תודות: 4190 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

הודעה שלא נקראה #842 

לא למדתי הרבה מדי מהסיפור הזה. רק שאם נכנסים לתאונה שדורשת גרירה, לא להמתין ולהכנס למצב גרירה כמה שיותר מהר...

למדתי שהבטריה מתנתקת בתאונות קשות בכדי למנוע מצב של שריפה, ושלא לנסות עם גרר רגיל אלא רק גרר שיודע לעבוד עם טסלה...

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 57683
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 246 פעמים
קיבל תודות: 3550 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

הודעה שלא נקראה #843 

16/01/2022 10:38  
oferlaor כתב:

למדתי שהבטריה מתנתקת בתאונות קשות בכדי למנוע מצב של שריפה, ושלא לנסות עם גרר רגיל אלא רק גרר שיודע לעבוד עם טסלה...
...
זו נקודת המפתח. יכול לחסוך הרבה זמן וכאבי ראש.
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

bonder
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 100
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 17 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

הודעה שלא נקראה #844 

מה מיוחד בגרירה של הרכב?

dudib
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5121
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: דודי
מיקום: מצפה יאבוייה על הים
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 36 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

הודעה שלא נקראה #845 

16/01/2022 10:38  
oferlaor כתב:

ושלא לנסות עם גרר רגיל אלא רק גרר שיודע לעבוד עם טסלה...
...
עופר , אתה בישראל , הגרריסט פשוט יעלה את הרכב על הגרר גם אם הגלגלים נעולים

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 72028
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 520 פעמים
קיבל תודות: 4190 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

הודעה שלא נקראה #846 

אני מניח שבארה"ב הגררים לא כוללים flat bed אלא שזה דרך החיבור הקדמי.

עם גלגלים נעולים זה די סיפור להעלות את הרכב על הגרר, לא?

dudib
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5121
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: דודי
מיקום: מצפה יאבוייה על הים
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 36 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

הודעה שלא נקראה #847 

ממש לא בעיה , תחשוב על רכב טוטאל לוסט או שאין אפשרות לשחרר את הברקסים, פשוט מחברים את השרשרת ומושכים

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 72028
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 520 פעמים
קיבל תודות: 4190 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

הודעה שלא נקראה #848 

ראיתי שבוידאו הזה הוא השתמש בסופו של דבר ב-WD40 על הגלגלים לגרום להם להחליק למקום... טריק טוב.

שים לב שזה לא רכב טוטאל לוס (רק הפקק אנטי שריפה שלו קפץ). הסיבה שאני מציין את זה הוא שהנזק שאתה עושה מהגרירה רצוי שיהיה מינורי במקרה וזה לא טוטאל לוס.

אגב, הפיתרון הקל יותר הוא מין מתקן כזה שראיתי ששמים על הגלגלים מלמטה ואפשר לגרור רכב ככה בלי להסתמך על הגלגלים שלו בכלל.

dudib
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5121
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: דודי
מיקום: מצפה יאבוייה על הים
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 36 פעמים

Re: טסלה - השרשור הרישמי

הודעה שלא נקראה #849 

אני יודע שלא טוטאל לוס , רק אומר שלגרריסט הנפוץ בישראל זה לא מעניין בכלל מה קורה לרכב.
אני אומר את זה מנסיון , יש לי רכב אספנות ישן שאני משנע אותו לעיתים עם גרר בין מוסכים , יש לי קילומטרז' ארוך בגרר.

שלח תגובה

חזור אל “רכבי ICE וחשמליים”