היזהרו מ"צ'יטה"

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
shlomis1zzz
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1292
הצטרף: אפריל 2018
נתן תודות: 664 פעמים
קיבל תודות: 114 פעמים

Re: היזהרו מ"צ'יטה"

הודעה שלא נקראה #31 

armagedd0n כתב:הזמנתי מוצרים מאמאזון.
מתקשר אלי שליח ממש עכשיו, אומר שמשאיר את המשלוח בארון חשמל.
זה אחד הדברים הכי הזויים שדמעתי.
מה זה החברת שליחויות הקיקיונית הזאת?
אני מגיש תלונה לאמאזון ומבקש שלא ישלחו עם החברה הזאת.
ועוד מדבר איתי בצורה מזלזלת.
...
·וזה בדיוק מה שעשיתי עם דואר ישראל :
https://www.hometheater.co.il/vt322490.html
פשוט מאוד !
להחרים להחרים להחרים .
יש חברות מעולות
ולא חסר כדוגמאת DHL הנפלאים ומה לא .

shayze
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2626
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

הודעה שלא נקראה #32 

צחוק הגורל
הייתי צריך משהו דחוף והזמנתי משלוח מהיר (מחנות בארץ). התחייבות תוך 3 ימים...
ואז קיבלתי סמס מצ'יטה :evil:
ידעתי שמשהו ישתבש, ולא התאכזבתי. צ'יטה טעו בכתובת למשלוח והם הולכים לספק אותו למקום הלא נכון (אפילו לא קרוב אלי).
כמובן שווידאתי את כתובת ההזמנה והיא תקינה.
פשוט לא יאמן
עלינו לשמור על איכות הסביבה למען ילדינו. לפעמים פעולות קטנות כל יום עושות שינוי גדול.

The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8338
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 781 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

הודעה שלא נקראה #33 

אתמול בבוקר קבלתי SMS מצ'יטה ש-"משלוח שהזמנתי מחו"ל יימסר לחברת השילוח וייצא להפצה בימים הקרובים" וכו'. סבבה, זכרתי שהזמנתי משהו מאמזון לפני כשבועיים אז הכל אחלה. הכתובת למשלוח שלי באמזון היא העסק המשפחתי של הוריי מפני שתמיד יש שם מישהו שיכול לקבל את המשלוח וזה גם ממש קרוב לביתי.
כאן החל לו אחד הימים ההזויים שהיו לי עד היום עם חברת שילוח. כל שעה פחות או יותר קבלתי מהם שני SMS'ים ברצף עם הסבר שאני יכול לבחור נקודת איסוף לפי נוחיותי ברחבי העיר או לא לעשות כלום והמשלוח פשוט יגיע לכתובת. פשוט לא הגבתי בתקווה שהמשלוח יגיע לכתובת העסק אליה הזמנתי. אחרי כמה שעות החלו להגיע אליי אימיילים עם אותו ההסבר, כל שעה בערך אימייל, במקביל כאמור כל שעה בערך גם SMS, ככה יום שלם. נונ-סטופ עד הערב. בערב הגיע SMS אחרון שונה אשר אומר שלמחרת המשלוח צפוי לצאת אל הכתובת המקורית אך אם אני מעוניין שהשליח ישאיר לי בארון חשמל / שכן / תיבת דואר וכו' שאשיב ל SMS עם המספר 17. אם אני מעוניין שיגיעו במועד אחד להשיב 18 ואם הכל תקין וניתן להגיע להשיב 19. אבל מה הקטע המוזר בכל הסיפור הזה? שהכתובת אליה הם כביכול מגיעים היא בכלל הכתובת של הבית שלי ומעולם לא הזנתי אותה באמזון. אין לי מושג מאיפה הם הוציאו את הכתובת שלי (מה גם שהיא היתה חלקית כי היה רק מספר בניין ללא מס' הדירה) אבל אני תמיד (אבל תמיד!) שולח לכתובת של העסק. ווידאתי את זה אפילו ב- SHIPPING ADDRESS שלי באמזון לראות שאני לא הוזה.
היום בבוקר התקשר אליי השליח לשאול על קומה/דירה בבניין. הבהרתי לו שזו לא הכתובת ובקשתי ממנו אם ניתן למסור לי את זה בעסק (שנמצא כ- 100 מטר מהבית). למזלי לא היתה לא שום בעיה עם זה והכל עבר בשלום.
אבל נשארתי עם כמה תהיות/סוגיות עיקריות:
1) מה לעזאזל הקטע בלהפגיז את הלקוח ב- SMS'ים ואימיילים כל היום?! (נשבע לכם, קבלתי איזה 10 SMS ואיזה 4 אימיילים, כולם זהים). מספיק לשלוח SMS אחד ואימייל אחד זה מעל ומעבר.
2) עדיף להוסיף באותם SMS/אימיילים מעט פרטים על המשלוח (כמו מי השולח ולאיזה כתובת המשלוח ממוען) כדי שהלקוח יוכל להבין מי נגד מי ולהחליט. חלקנו מזמינים כמה וכמה משלוחים בחודש ולא תמיד זוכרים מהי ההזמנה ולאיזה כתובת היא אמורה להגיע.
3) איך לעזאזל קורה שהזמנתי מוצר לכתובת X והמשלוח אליי מבוצע לכתובת Y. היא אמנם באמת כתובת מגוריי, אך גם אף אחד לא נמצא שם במהלך היום (ובגלל זה אני לא שולח לשם הזמנות) וגם איך למען השם השגתם אותה? ולמה?
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4560
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 364 פעמים
קיבל תודות: 473 פעמים

הודעה שלא נקראה #34 

jacko-il כתב:1) מה לעזאזל הקטע בלהפגיז את הלקוח ב- SMS'ים ואימיילים כל היום?!
...
באגים במערכת? :)
3) איך לעזאזל קורה שהזמנתי מוצר לכתובת X והמשלוח אליי מבוצע לכתובת Y. היא אמנם באמת כתובת מגוריי ... וגם איך למען השם השגתם אותה?
...
אולי משהו ממערכת המכס לפי ת"ז?

shmizan
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 607
הצטרף: ינואר 2010
נתן תודות: 353 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

הודעה שלא נקראה #35 

גם אצלי חוויה לא טובה עם צ'יטה.
נתחיל מזה שהקישור לבחירת נק' איסוף כתב מהשניה שהתקבלה ההודעה "לא ניתן לבצע שינוים בשלב זה".
בכל מקרה העדפתי לקבל בבית, אך כמו אצל @jacko-il, כתובת לא נכונה (הכתובת הקודמת שהיא במרחק של כמה בניינים מהנוכחית), ועשרות הודעות\אימיילים על המשלוח.
חצי מהמחיר של ההזמנה היה עלות המשלוח אז אני ממש לא התכוונתי להתקשר לצ'יטה ולחכות למענה כדי לתקן, הזנתי כתובת באמזון ולשם זה אמור להגיע.
התקשר השליח להודיע שהוא עוד חצי שעה יהיה בכתובת הלא נכונה, תיקנתי אותו לכתובת הנכונה, אמר שיגיע.
התקשר אחרי חצי שעה וביקש שאני ארד לקחת את החבילה :oops: :oops: אמרתי לו שמשלוחים מאמזון זה עד הבית, אבל הוא חזר וביקש, אז ירדתי.
אני רואה את האוטו שלהם נוסע על פני הבניין שלי וממשיך לכתובת הישנה :roll: .
מתקשר אליו ואומר לו שהוא צריך להגיע לכתובת הנכונה והוא כמובן "וואלה נכון שכחתי שתיקנת".
רואה אותו ממרחק והוא עושה לי לבוא אליו ולפגוש אותו באמצע הדרך.............
בא אליו והחבילה קרועה לחלוטין באחת הפאות של המלבן וכל התוכן חשוף. שואל אותו מה קרה, הוא עונה ככה קיבלנו.

בקיצור תלונה לאמזון באופן מיידי - לדעתי זו הדרך היחידה לטפל בעניין.


משלוח אחר מ-UK לפני כמה ימים נמסר ע"י "בר" בלי בעיות מיוחדות..

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8338
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 781 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

הודעה שלא נקראה #36 

@jtk
·
וואלה אין לי מושג האמת. פשוט הזוי.
מדבקה בצד אחד על החבילה עם כל הפרטים פיקס מאמזון עם הכתובת של העסק (הם שלחו את זה באמצעות ARAMEX), ובצד השני על החבילה מדבקה של צ'יטה עם פרטים שלי בעברית עם כתובת שגוייה של הבית הפרטי שלי..
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

noam3039
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3421
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 81 פעמים
קיבל תודות: 486 פעמים

הודעה שלא נקראה #37 

גם אני לא מרוצה מהשרות שלהם ..
1- הם לא עומדים בלוח הזמנים אומרים עד 17.00והשליח
מגיע בשעה 21.00
2-נהגים ושליחים לא רצינים ומושכים זמן
3-בחודשים האחרונים הזמנתי 3 הזמנות מחול וממש
השתגעתי מהאי דיוק בזמנים אומרים שעה ובאים מאוחר
ובאחת ההתכתבויות שלי איתם אמרתי להם בשביל מה
אני משלם לכם? שאני מקבל ממכם שרות על הפנים
אקיצר חברה גרועה שרות גרוע יחס על הפנים שליחים
באים לא בזמן אני התיאשתי כבר מהם
חבל שeBay עובדים איתה דרך משלוח גלובל זה איום
וגם לוקחים יקר
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8338
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 781 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

הודעה שלא נקראה #38 

אני רק חייב לציין ולהדגיש שדווקא השליח שלהם היה החלק טוב בשרשרת. הטעויות שציינתי קודם כולם טעויות "מערכת" ברמת המאקרו ולא תלויים באדם מסויים לדעתי. עוד היבט גרוע ומשהו שלא ציינתי קודם הוא שלא קבלתי מהם חלון זמנים או צפי, לשון ההודעה היא "שלום שחר, משלוח X מחו"ל צפוי להגיע לכתובת Y היום." בלי חלון זמנים בלי כלום, פשוט "היום". מתישהו.
השליח עצמו דווקא היה בסדר גמור. קבלתי ממנו טלפון ב- 7:50 בו הוא יידע אותי שהוא יגיע בזמן הקרוב ושאל על קומה ודירה כאמור. לשמחתי לא היתה לו שום בעיה להביא לי את זה לכתובת האמיתית אליה הזמנתי, בה גם באמת מישהו פיזית.
אנסה לתפוס את צ'יטה כדי להבהיר על עניין בטעות בכתובת השילוח שלהם, זה לא בסדר בלשון המעטה. אם הם יקטינו ראש או ינפנפו אותי/לא יענו פשוט אפנה ישירות לאמזון עם התלונה.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

shayze
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2626
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

הודעה שלא נקראה #39 

דיברתי עם השירות של אמזון בנושא. הבעתי את החששות שלי מהשימוש בחברת צ'יטה בפניהם. בהתחלה אמרו שהכל באחריות של אמזון, ולא לדאוג וכל מיני כאלה. לחצתי עוד קצת והבהרתי להם שאם משלוחים יגיעו דרך צ'יטה אני פשוט מפסיק להזמין מהם. הפלא ופלא הגדירו עבורי חברת שילוח שלא עובדת בארץ עם צ'יטה.
לדעתי כמה שיותר אנשים שיפנו לאמזון, מהר יותר הם יבינו שזו בעיה אמיתית ולא מתלונן אחד או שניים, וימנעו מלעבוד איתם, ולדעתי בצדק. חברת השילוח הנוראית ביותר שעבדתי איתה אי פעם.
עלינו לשמור על איכות הסביבה למען ילדינו. לפעמים פעולות קטנות כל יום עושות שינוי גדול.

The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/

ofir_nim
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 332
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 81 פעמים
קיבל תודות: 17 פעמים

הודעה שלא נקראה #40 

מרגיש צורך לשתף דווקא חוויות חיוביות מהשירות של צ'יטה ב-2 רכישות שביצעתי לאחרונה מאמאזון.
הם אמנם שלחו לי אין ספור סמסים בכדי שאתאם נק' איסוף במקום שהשליח יגיע אליי (מעצבן מאד!), אך לאחר שהתעלמתי מהם, קיבלתי את המשלוח תוך יומיים לכתובת שמסרתי לאמאזון.

EyeKey
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 324
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

הודעה שלא נקראה #41 

בעיקרון אין לי תלונות עליהם, חוץ מהקטע עם שימוש בכתובות ישנות. אני מעדיף לקבל חבילות בעבודה. אבל פעם אחת הזמנתי חבילה לבית כי היא היתה מאוד כבדה. ואז משלוח אחד אחרי זה גם היה לבית במקום לעבודה. למזלי יש לי נקודת איסוף עשרות מטרים מהבית.

אגב, UPS עשו לי את אותו קטע בדיוק - התעלמו מהכתובת שעל החבילה ושלחו לכתובת ישנה. כמה פעמים.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8338
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 781 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

הודעה שלא נקראה #42 

פניתי אתמול לצ'יטה עם העניין של הכתובות. ראשית טלפונית עם נציג ואז כשהוא הבין שזה מעבר לתחום שלו הוא פתח לי קריאה אצלהם וחזרו אליי ב- SMS עם לינק. משם שאר התקשורת התנהלה בסוג של התכתבות דרך המערכת הפנימית שלהם. טענו תחילה שאין אפשרות כזו שכתובת יוצאת למשלוח X אך הם מפיצים אותה לכתובת Y. הצעתי לשלוח תמונות כהוכחה ברורה ומשם עירבו את המחלקה הבינלאומית שלהם והמשכנו באימייל. שלחתי להם את ההסברים + התמונות (מצד אחד מדבקת שילוח של אמזון עם כתובת שלי בעבודה ומצד שני המדבקה שלהם עם כתובת של הבית הפרטי שלי ככתובת להפצה). כתבו לי חזרה: "אנו מתנצלים על אי הנעימות. פנייתך הועברה לטיפול ובירור. הנושא ייבדק ויטופל בהתאם."
וזהו בגדול. רשמתי להם כבר קודם לכן שאני לא מנסה לריב ולא מנסה לקבל התנצלות או פיצוי, סה"כ רוצה שמישהו אצלהם יבין איפה הטעות במערכת שלהם ויתקן כדי שלא נתקל בדברים כאלו בעתיד.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4398
הצטרף: יוני 2005
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 436 פעמים

הודעה שלא נקראה #43 

אחרי קצת חבלי לידה, המשלוחים בזמן האחרון שמגיעים דרך צ'יטה מגיעים בלי דרמות מיוחדות.

shayze
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2626
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 169 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

הודעה שלא נקראה #44 

jacko-il כתב:פניתי אתמול לצ'יטה עם העניין של הכתובות. ראשית טלפונית עם נציג ואז כשהוא הבין שזה מעבר לתחום שלו הוא פתח לי קריאה אצלהם וחזרו אליי ב- SMS עם לינק. משם שאר התקשורת התנהלה בסוג של התכתבות דרך המערכת הפנימית שלהם. טענו תחילה שאין אפשרות כזו שכתובת יוצאת למשלוח X אך הם מפיצים אותה לכתובת Y. הצעתי לשלוח תמונות כהוכחה ברורה ומשם עירבו את המחלקה הבינלאומית שלהם והמשכנו באימייל. שלחתי להם את ההסברים + התמונות (מצד אחד מדבקת שילוח של אמזון עם כתובת שלי בעבודה ומצד שני המדבקה שלהם עם כתובת של הבית הפרטי שלי ככתובת להפצה). כתבו לי חזרה: "אנו מתנצלים על אי הנעימות. פנייתך הועברה לטיפול ובירור. הנושא ייבדק ויטופל בהתאם."
וזהו בגדול. רשמתי להם כבר קודם לכן שאני לא מנסה לריב ולא מנסה לקבל התנצלות או פיצוי, סה"כ רוצה שמישהו אצלהם יבין איפה הטעות במערכת שלהם ויתקן כדי שלא נתקל בדברים כאלו בעתיד.
...
אם תקרא מה שכתבתי למעלה, גם במשלוחים בארץ הם מפשלים בכתובת, וכשניסיתי לדבר איתם על זה, באותה מערכת שתיארת, בסוף התקשר אלי מישהו כדי "להבין" מה הבעיה, ואחרי 10 שניות בערך פשוט התחיל לצעוק עלי ולא היה מוכן בכלל לשקול שאולי יש להם בעיות במערכת. אז לא הייתי עוצר את נשימתי, כמילות הפתגם הישן...
עלינו לשמור על איכות הסביבה למען ילדינו. לפעמים פעולות קטנות כל יום עושות שינוי גדול.

The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8338
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 781 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

הודעה שלא נקראה #45 

@shayze
·
בסדר, יכול מאד להיות שלא ישתנה אצלהם כלום. שיעשו מה שבא להם, הכדור במגרש שלהם. מה שלא לומדים בדרך הקלה לומדים לעיתים בדרך הקשה. הלקוחות יחנכו אותם בדרך היחידה שעסקים מבינים - דרך הכיס.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”