שירות קלוקל באתרים סיניים - או למה אני משתדל מאוד לא להזמין מאתרים סיניים

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 53310
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 158 פעמים
קיבל תודות: 3189 פעמים

הודעה שלא נקראה #61 

oferlaor כתב:הזמנתי רצועה של שעון באלי אקספרס. זה יודע בדיוק מתי זה נחת לי בבית והרצועה והגיע עם שליח (!!) עלות - פחות מחמישית מהרצועה המקורית של אפל...
...
·

ברור כבר סוכם שמוצרים זולים יחסית עדיין רצוי להזמין מאתרים סיניים. רק רצוי מראש להבין שהרכישה משם היא הימור עם כל המשתמע מכך (גם לי הגיעו מוצרים מאלי בשבוע וקצת, מצד שנים היו מוצרים שלקח להם 1-2 חודשים להגיע או שלא הגיעו בכלל, שלא לדבר על המיקרים בהם מגיע ויש בעיה, ע"ע התגובה הראשונה שלי פה ועוד לא מעט דוגמאות). אז כן - בסכומים קטנים זה הימור מקובל, את זה כבר סיכמנו :wink:
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 53310
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 158 פעמים
קיבל תודות: 3189 פעמים

הודעה שלא נקראה #62 

כמה כיף לרכוש מוצרים באיביי :lol:

ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8159
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1321 פעמים
קיבל תודות: 1162 פעמים

הודעה שלא נקראה #63 

צד שני של המטבע...
הזמנתי לפני כמה שבועות צמיד ספורט, שיומי מי בנד 3 מאיביי.
קיבלתי אותו ומסתבר שמדובר בגרסא סינית ולא הגלובאלית. לא היה רשום בעמוד המוצר שבכך מדובר.
התכבתי עם המוכר שניסה להבין את הבעיה ולעזור לפתור אותה, אין אפשרות לקסטם לגרסא אנגלית עם שפת הממשק בטלפון בעברית. ניסיתי אף לפנות ליבואן בארץ לעדכון הגרסא - זה לא יכול לעזור. ניסיתי גם לפנות לייבוא המקביל - ולא קיבלתי בכלל מענה / התייחסות.
שלחתי צילום מסך וסרטונים מיוטיוב להסברת הבעיה למוכר מאיביי, הוא הציע מבחינתו החזר כלשהו שלא רציתי לקבל, כי אני לא מחפש "לדפוק" אותו אלא רק רוצה מוצר שיכול לעבוד איתו וכמובן אשלם עליו את העלות המבוקשת.
בסופו של התהליך וההתכתבות במיילים מולו שהייתה מאוד מהירה, ידידותית, עניינית אתמול קיבלתי מייל ממנו שהוא רוצה לשלוח לי על חשבונו את הדגם הגלובאלי אבל זה ייקח קצת זמן (בהתאם לזמני המשלוח של איביי) ואם זה בסדר שאני אמתין. השבתי בחיוב ואמרתי שאין לי בעיה להמתין.
וידאתי מולו כתובת משלוח ואני ממתין לתשובה האם הוא רוצה שאשלח את הדגם הסיני בחזרה אליו.
מוסר ההשכל - ניתן לקבל גם "שירות של אמזון" בעת הזמנה באיביי... (Y)
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

gal-cohen
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5828
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 515 פעמים
קיבל תודות: 952 פעמים

הודעה שלא נקראה #64 

@avihuli

היי אבי
שים לב שחוויתי את מה שאתה מתאר, אך לבסוף ההבטחה של המוצר הנכון בשנית נשארה רק כהבטחה.
המוצר לא הגיע לבסוף.
לא זוכר אם קיבלתי זיכוי, אני כמעט בטוח שכן, אבל את הסיפור שלך צריך לספר רק בסוף אם יש לו הפי-אנד :-)
בכל מקרה ובלי קשר, לדעתי איביי התדרדרו מאוד בתקופה האחרונה, או יותר נכון המוכרים באיביי.
זמני משלוח לא נורמליים, טעויות במוצרים וכו'.

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8159
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1321 פעמים
קיבל תודות: 1162 פעמים

הודעה שלא נקראה #65 

@gal-cohen
נקווה שיגיע... 8)
וגם אם לא, אז אני ממש מסתדר איתו מבחינת הסינית כי יש אייקונים ברורים. ככה שאני לא אתפוס אותם בקטנה. טיפונת מבאס אבל בהחלט יכול לעבור בשוטף.
אני משתמש איתו נטו למדידת הפעילות הספורטיבית שלי ולא הולך איתו בשוטף, ככה שזה "סביל" ואין בעיה.
מה גם שהאפליקציה, מאוד נוחה, פשוטה וברורה כך שאין צורך למעשה להתסכל על השעון כי הכל מנוטר ומפורט באפליקציה.

לגבי זמני המשלוח, אצלי דווקא החוויה הפוכה. הזמנתי המון (יחסית...) לאחרונה והכל הגיע תוך פחות מחודש.

gal-cohen
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5828
הצטרף: יולי 2006
מיקום: חיפה
נתן תודות: 515 פעמים
קיבל תודות: 952 פעמים

הודעה שלא נקראה #66 

@avihuli

אפרופו, המתאם חשמל 90 מעלות לסאב שהמלצת עליו, אני מחכה כבר חודש וחצי. :lol:

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8159
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1321 פעמים
קיבל תודות: 1162 פעמים

הודעה שלא נקראה #67 

את שלי קיבלתי ממזמן, וגם את שאר השטויות שהזמנתי על הדרך.
אבל עזוב אותך איביי, שאלת השאלות היא מה קורה עם הסאב שנוכל לחבר את המתאם ? זה יותר חשוב... :P
ומה עם הסאב של @עופרפולק - מתי ימכור אותו כבר והאם ביבי ינצח בבחירות ?!
יאללה, לא נצא מזה - שיהיה אחלה יום !!
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

osh78
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 858
הצטרף: יוני 2007
נתן תודות: 156 פעמים
קיבל תודות: 125 פעמים

תהייה מוזרה

הודעה שלא נקראה #68 

הזמנתי את המוצר הזה בעלי, עלה 36$, שזה פחות או יותר המחיר הכי זול שהיה בעלי.
https://www.aliexpress.com/item/4-25L-F ... 93234.html

המוצר הגיע שבור, הדיספיוט עדיין בבדיקה.

ראיתי שבאיביי המחיר הכי זול של המוצר הוא 10$ יותר (חיפשתי מספר מינימלי של מילות מפתח):
https://www.ebay.com/itm/4-25L-LCD-Aqua ... SwRzZcUr4Z

מה יכול להסביר את פער המחירים הזה?

יש לי הרגשה שמחיר המוצר האמיתי הוא כמו של איביי, והוא נמכר בעלי בזול בגלל שזה סוג ב'. אני מזמין הרבה מאיביי ולפעמים מעלי. כל 3 הפעמים שקיבלתי מוצר שבור/צבע לא נכון היו מעלי ושלושתם היו במוצרים של 20-40$ . אף פעם לא קיבלתי מוצר שבור מאיביי (כמובן שהיו מקרים מאיביי שלא קיבלתי בכלל את המוצר ואז קיבלתי בקלות החזר מלא).

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4641
הצטרף: אוקטובר 2013
מיקום: נוף הגליל
נתן תודות: 844 פעמים
קיבל תודות: 389 פעמים
יצירת קשר:

הודעה שלא נקראה #69 

avihuli כתב:צד שני של המטבע...
הזמנתי לפני כמה שבועות צמיד ספורט, שיומי מי בנד 3 מאיביי.
קיבלתי אותו ומסתבר שמדובר בגרסא סינית ולא הגלובאלית. לא היה רשום בעמוד המוצר שבכך מדובר.
התכבתי עם המוכר שניסה להבין את הבעיה ולעזור לפתור אותה, אין אפשרות לקסטם לגרסא אנגלית עם שפת הממשק בטלפון בעברית. ניסיתי אף לפנות ליבואן בארץ לעדכון הגרסא - זה לא יכול לעזור. ניסיתי גם לפנות לייבוא המקביל - ולא קיבלתי בכלל מענה / התייחסות.
שלחתי צילום מסך וסרטונים מיוטיוב להסברת הבעיה למוכר מאיביי, הוא הציע מבחינתו החזר כלשהו שלא רציתי לקבל, כי אני לא מחפש "לדפוק" אותו אלא רק רוצה מוצר שיכול לעבוד איתו וכמובן אשלם עליו את העלות המבוקשת.
בסופו של התהליך וההתכתבות במיילים מולו שהייתה מאוד מהירה, ידידותית, עניינית אתמול קיבלתי מייל ממנו שהוא רוצה לשלוח לי על חשבונו את הדגם הגלובאלי אבל זה ייקח קצת זמן (בהתאם לזמני המשלוח של איביי) ואם זה בסדר שאני אמתין. השבתי בחיוב ואמרתי שאין לי בעיה להמתין.
וידאתי מולו כתובת משלוח ואני ממתין לתשובה האם הוא רוצה שאשלח את הדגם הסיני בחזרה אליו.
מוסר ההשכל - ניתן לקבל גם "שירות של אמזון" בעת הזמנה באיביי... (Y)
...
·כלל ברזל!:
לא להסכים בשום פנים ואופן לשליחה של מוצר חלופי ע"י המוכר (זה לא AMAZON)
תגיד לו שיזכה אותך כספית ואתה תשלם לו בשנית, אחרת תפתח קייס עליו ב EBAY.
"הבטחה", כבר נתקלתי במוכרים כאלו, הייתי מבסוט עד השמים שהם קיימים!, והם לא טרחו לשלוח את המוצר בפועל.
וכמובן שהאחריות של איביי נגמרה...


זיכרון לא קונים מהסינים, נקודה!.
אלקטרוניקה ומוצרי חשמל, מאוד נזהרים, אבל כעיקרון רכיבים לא קונים מהסינים, יש זיוף מאוד רציני!
XIAOMI גם שווה לפקפק באמינות שלהם!, כמו בשאר הדברים הסיניים הצצים. הייתי הולך על איזה מוצר משני, ולא מוצר הדגל של חברה ידוע מאשר משהו סיני!

לגבי חבטות ומכות.... אז כל מוצר מקבל חבטות ומכות. תדמיינו אותו נחבט ומקבל מכות לפני שאתם לוחצים על מקש ההזמנה :).
זה גם לא עוזר, כמה שמבקשים מהמוכר, זה עדיין קורה.
בגלל זה אני מצלם ומתעד, ואחר כך מבקש החזר כספי או זיכוי. כי זה אבסורדי לקבל מוצר שבור!



אני אישית מרוצה מאוד מאפשרויות הרכישה של EBAY של "יד 2", צריך הרבה לוודא, אבל מוצאים הרבה דברים מעניינים מאנשים מרחבי העולם, שדי משמחים אותי עד היום :D (אז... תודה EBAY)
כמו כן, מחירי המשלוח לא הוגנים, המיסים גם ולא כל דבר נמכר במחיר שפוי כשרוצים אותו.

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 53310
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 158 פעמים
קיבל תודות: 3189 פעמים

הודעה שלא נקראה #70 

אז הגיע הזמן לדבר גם על חוויות לא חיוביות באמזון. לפני זמן מה הזמנתי 2 דיסקים קשיחים באמזון. לשם ההוגנות כבר הזמנתי מהם 4 פעמים בעבר דיסקים קשיחים ותמיד הגיע מושלם. הפעם הגיע שניהם נזוקים. שיחה עם נציג שלהם מובילה להצעה לזיכוי במקום החלפה. כמובן שמאז הרכישה המחיר זינק כמע כפול, מסביר לו שאני צריך החלפה ולא זיכוי - כמו לדבר עם רובוט. עכשיו אני תקוע עם מוצר חדש נזוק בלי דרך להחלפה, רק לזיכוי מה שתוקע אותי עם הצורך לשלם הרבה יותר על אותה הזמנה. אז לא תמיד הכל דבש גם באמזון.


עדכון - יום אחרי יצרו איתי קשר מאמזון, שלחו על חשבונם בחינם 2 דיסקים חדשים וההחזרה של התקולים אליהם גם על חשבונם. סוף טוב הכל טוב.

סיפור נוסף, רכישה של מוצר באיביי, המוצר אמור להגיע לכל המאוחר בתאריך X, יומיים לפני ההגעה אני רואה שהמוצר תקוע באותה נקודת שילוח כבר שלושה שבועות. ניסיון ליצור קשר עם המוכר מגלה שהמוכר כבר לא קיים (וכן, כשרכשתי בהחלט בדקתי שזה מוכר עם עשרות אלפי תגובות ו 99.X מהן חיוביות - עדיין המוכר נעלם). אז סתם חיכתי כמעט חודש, סתם התעסקתי עם פתיחת קייס והמתנה לתשובה מאיביי, ולמרות שקיבלתי זיכוי אי אפשר לקרוא לזה חווית רכישה חיובית - הזכיר לי שוב למה אני נמנע ככל האפשר מאיביי (רוכש שם רק כשאין את המוצר בשום מקום אחר).
נערך לאחרונה על ידי Huber ב 10/06/2019 12:42, נערך פעם 1 בסך הכל.
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

amired13
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 633
הצטרף: יוני 2017
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 94 פעמים

הודעה שלא נקראה #71 

Huber כתב:אז הגיע הזמן לדבר גם על חוויות לא חיוביות באמזון. לפני זמן מה הזמנתי 2 דיסקים קשיחים באמזון. לשם ההוגנות כבר הזמנתי מהם 4 פעמים בעבר דיסקים קשיחים ותמיד הגיע מושלם. הפעם הגיע שניהם נזוקים. שיחה עם נציג שלהם מובילה להצעה לזיכוי במקום החלפה. כמובן שמאז הרכישה המחיר זינק כמע כפול, מסביר לו שאני צריך החלפה ולא זיכוי - כמו לדבר עם רובוט. עכשיו אני תקוע עם מוצר חדש נזוק בלי דרך להחלפה, רק לזיכוי מה שתוקע אותי עם הצורך לשלם הרבה יותר על אותה הזמנה. אז לא תמיד הכל דבש גם באמזון.

סיפור נוסף, רכישה של מוצר באיביי, המוצר אמור להגיע לכל המאוחר בתאריך X, יומיים לפני ההגעה אני רואה שהמוצר תקוע באותה נקודת שילוח כבר שלושה שבועות. ניסיון ליצור קשר עם המוכר מגלה שהמוכר כבר לא קיים (וכן, כשרכשתי בהחלט בדקתי שזה מוכר עם עשרות אלפי תגובות ו 99.X מהן חיוביות - עדיין המוכר נעלם). אז סתם חיכתי כמעט חודש, סתם התעסקתי עם פתיחת קייס והמתנה לתשובה מאיביי, ולמרות שקיבלתי זיכוי אי אפשר לקרוא לזה חווית רכישה חיובית - הזכיר לי שוב למה אני נמנע ככל האפשר מאיביי (רוכש שם רק כשאין את המוצר בשום מקום אחר).
...
·מעניין אם יש חוקיות להפרדה בין מוצרים שהם מסכימים להחליף לבין מוצרים שהם מסכימים רק לזכות.
גם לי הגיעו הגיעה הזמנה אחת של נעליים עם קרע (מלכתחילה היו נראות משומשות), אמרו שהם לא יכולים להחליף ואפשר רק לזכות ולתת לי להזמין מחדש. האמת שגם במקרה הזה המחיר היה נמוך מהמחיר הרגיל (105$ לעומת 150$) אבל לא חושב שזו הסיבה - רובנו כאן מזמינים כשיש "דילים" ועדיין יש לא מעט מקרים של החלפה במקרים של תקלה.
מעניין

לגבי איביי - אני איתך. זה הימור... משתדל להזמין שם רק כשאין ברירה. מעדיף אפילו את עליאקספרס

Lee
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4282
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 283 פעמים
קיבל תודות: 475 פעמים

הודעה שלא נקראה #72 

לא טרחתי לקרוא את כל השרשור, אלא בעיקר רפרפתי במהירות על הכותרת ועל כמה מההודעות, אבל השבוע קרה לי משהו מצחיק.
אני מקבל טלפון בשעות הבוקר המוקדמות, ושומע מהצד השני מישהו מרוחק ולא ברור. אחרי כמה ניסיונות להבין מי זה ומה הוא רוצה כבר עמדתי לנתק, כשפתאום אני שומע את המילה "Gearbest". בסוף הצלחתי להבין מהאנגלית העילגת שלו, שהוא סיני מאתר גירבסט שמתקשר לברר אם קיבלתי את החבילה. לא היה לי נעים ממנו, אז השתדלתי להחזיק את עצמי שלא להיקרע לו מצחוק בטלפון. מדובר בהזמנה שעשיתי לפני כחודשיים, ובמשך למעלה מחודש היא אפילו לא יצאה מהם לדואר אזרבייג'ן, דבר שקרה לי לראשונה מתוך עשרות רבות של הזמנות שעשיתי מהם עד היום (בד"כ אם ישנו עיכוב, זה בדרך מהדואר בחו"ל עד ההגעה לארץ, או בדואר הישראלי). הם כבר פיצלו לי את החבילה ושלחו לי קודם לכן חלק מהמוצרים שהיו זמינים, ובאמת קיבלתי את החבילה הראשונה עוד לפני שהסיני התקשר.

לגבי החצי השני, עוד מלכתחילה שירות הלקוחות שלהם שלח לי הודעות התנצלות בזו אחר זו עם הצעה לפיצוי (זניח) בנקודות גירבסט, עד שכבר אני עצמי הרגשתי לא נעים, שבשביל כמה דולרים בודדים ששילמתי על ההזמנה המקורית, הם טורחים כל כך. לדעתי לא היה חסר הרבה שהם ישלחו גם את הסיני עצמו אלי הביתה עם החבילה... :lol:

מה זה אומר באופן כללי לגבי השירות באתרים הסיניים? אין לי מושג...

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20631
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 132 פעמים
קיבל תודות: 1002 פעמים

הודעה שלא נקראה #73 

avihuli
כבר זה לא משנה, תעדכן לגירסה האחרונה והיה לך אנגלית .
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 53310
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 158 פעמים
קיבל תודות: 3189 פעמים

הודעה שלא נקראה #74 

סוף טוב הכל טוב, עידכנתי את התגובה המקורית:

https://www.hometheater.co.il/vp2963868#2963868
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8159
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1321 פעמים
קיבל תודות: 1162 פעמים

הודעה שלא נקראה #75 

mp3lll כתב:avihuli
כבר זה לא משנה, תעדכן לגירסה האחרונה והיה לך אנגלית .
...
לא עובד... :?
אני עם סמסונג גלקסי בעברית, אפליקציית מי בעברית - הממשק בשעון סיני.
אצל אישתי עם אייפון בעברית, אפליקציית מי באנגלית - הממשק בשעון אנגלית.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”