Ed3n כתב:למה אתם סתם מטעים? אין פה שום אחריות של אמזון. יש לכם 30 יום אחריות, מעבר לזה מדובר באחריות יצרן מול דייסון ארה"ב, ובהצלחה לכם להתמודד איתם
...
אכן. אין אחריות על מוצרי דייסון מחוץ ל-US.
יש לי תקלה במברשת של v8 שנרכש באמזון. עדיין באחריות.
באמזון שלחו אותי לדייסון, ובדייסון נפנפו אותי.
אשאיר לכם לשפוט האם עדיין כדאי לרכוש מוצר דייסון מאמזון.
לא אלאה אתכם בכל ההתכתבות איתם, אך הבאתי אחת מהתגובות שלהם:
Hello Ahikam.
Per the user guide, using the machine outside of the country that it was designed for, essentially voids the warranty. As mentioned with my previous response, you will be responsible for parts and any shipping cost. You may also reach out to your local Dyson team to see if they have any compatible parts available for purchasing on their side.
Thank you for your time and patience.
Kind regards and thank you for contacting Dyson,
Emmanuel
Dyson Online Support
For product support, troubleshooting videos and more visit
www.dyson.com/support
1-866-MY-DYSON (1-866-693-9766)
[email protected]