מברגת אימפקט Makita DTD152 לחברי פריים 280 ש"ח

ריכוז כל המבצעים, הדילים הכי חמים שחברי האתר מצאו מאתרי אמאזון (ארה"ב, גרמניה, איטליה, בריטניה וספרד)
solidas (פותח השרשור)
צייד דילים
צייד דילים
הודעות: 2847
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 278 פעמים
קיבל תודות: 211 פעמים

מברגת אימפקט Makita DTD152 לחברי פריים 280 ש"ח

נושא שלא נקרא #1 

https://www.amazon.co.uk/Makita-DTD152Z ... B01861LGA2

דיל סופר משתלם בהתחשב בזה שבארץ עולה 200 ש"ח יותר

(ד"א בשביל לא להטעות בארץ אין אחרי שם הדגם את האות Z אני לא יודע אם זה כ"כ משנה בדגם למול הדגם של אמזון)

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4913
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 924 פעמים
קיבל תודות: 416 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

גוף בלבד, נראה אטרקטיבי.
אבל בשביל גוף בלבד אולי כדי כבר לקנות מ EBAY ולהשלים את הסט מסוללות ומטען
live the present.

solidas (פותח השרשור)
צייד דילים
צייד דילים
הודעות: 2847
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 278 פעמים
קיבל תודות: 211 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

@legopart
·אם תהיה לך בעיה במברגה באיביי אין למי לפנות בד"כ
מה גם שיש אנשים שיש להם כבר מטען וסוללה וצריכים רק גוף
עוד דבר זה שהמשלוח באמזון הוא יותר מהיר מאיביי ומגיע גם עד פתח הבית

lion77
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 627
הצטרף: נובמבר 2016
נתן תודות: 215 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

@solidas
·
שירות איביי - יש עם מי לדבר. קיבלתי זיכוי מלא על מוצר וגם את המוצר עצמו לאחר שאיביי התערבו לטובתי.

solidas (פותח השרשור)
צייד דילים
צייד דילים
הודעות: 2847
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 278 פעמים
קיבל תודות: 211 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

@lion77
·טוב זה דבר ששווה לדעת, המוצר נפגם בתקופת האחריות?
איזו אחריות יש באיביי?
מי התערב לטובתך איביי או פייפאל?
אשמח אם תפרט, לא רק לטובתי אלא לטובת כל הפורום-אני בטוח שיש הרבה כאלה שלא יודעים איך לממש התערבות של איביי

לפני כמה שנים רכשתי באיזה דיל באיביי הארדיסק במחיר משתלם, הארדיסק הגיע פגום (אמנם חדש באריזה והכל אבל לא עובד) ואז נדרשתי לשלוח בחזרה את המוצר ולקבל החזר רק על ההארדיסק, את עלות המשלוח ספגתי לבד ולכן זה מעניין אותי עם מי דיברת

lion77
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 627
הצטרף: נובמבר 2016
נתן תודות: 215 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

@solidas
·
קיבלתי זיכוי מלא על מחט לראש shure m97xe. המוכר מסין טען שהיא "jico" אבל שלח לי מחט של שור. מכיון שלא קיבלתי ממנו זיכוי על המשלוח ולא מסמכי החזרה משולמים גם השארתי את המוצר אצלי. איביי אמרו לי כל עוד לא אקבל כסף אני יכול מבחינתם להשאיר את המוצר. המוכר לא פנה אלי עד היום, התשלום הוחזר במלואו, המחט עדיין סגורה בקרטון... אם אני זוכר נכון פשוט התחלתי תהליך החזרה כמו באמזון ושם הסברתי להם את הבעיה אחרי כמה מיילים הם הצדיקו אותי וזיכו אותי. פשוט מאוד.

נחליאלי_לי
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 74
הצטרף: דצמבר 2017
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #7 

קיבלתי זיכוי מלא על מחט לראש shure m97xe. המוכר מסין טען שהיא "jico" אבל שלח לי מחט של שור. מכיון שלא קיבלתי ממנו זיכוי על המשלוח ולא מסמכי החזרה משולמים גם השארתי את המוצר אצלי. איביי אמרו לי כל עוד לא אקבל כסף אני יכול מבחינתם להשאיר את המוצר. המוכר לא פנה אלי עד היום, התשלום הוחזר במלואו, המחט עדיין סגורה בקרטון... אם אני זוכר נכון פשוט התחלתי תהליך החזרה כמו באמזון ושם הסברתי להם את הבעיה אחרי כמה מיילים הם הצדיקו אותי וזיכו אותי. פשוט מאוד.
...

אבל אתה לא נותן לו פרטים מלאים, לדעתי אתה אפילו מטעה ומבלבל.
אל תעלב, לא בא לתקוף.
רק אומר, שאתה מצייר תמונה של
תקנו מאיביי, כי גם שם ניתן לקבל שירות לאחר הרכישה
ומה אני בעצם מבין ממך?
שקיבלת שירות עבור משהו שכבר ידוע.
אם קונים מוצר מסוים ומקבלים משהו אחר - מקבלים שירות.

קח שתבין למה הוא מתכוון, מה שאין באיביי לפחות ממה שידוע לי:

קנית מקדחה.
אחרי 5 חודשים (בכוונה לא 180 יום)
5 חודשים, המקדחה לא עובדת יותר.
אתה תקבל שירות מאיביי?
עזוב את המוכר.
נצא מנקודת הנחה שהמוכר לא ירצה לעזור לך.
למה? כי נגיד הוא יודע שמה כבר תעשה.
באמזון אתה תקבל שירות גם אחרי 5 חודשים וגם אחרי 15 חודשים.

עכשיו הבנת?

כי לדעתי אתה מטעה אותו את הגולשים

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4913
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 924 פעמים
קיבל תודות: 416 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

בסדר... קח את זה בחשבון!, יש ביטוח קנייה אין אחריות בפועל. אבל ביטוח ל 60 יום יש לך על בטוח.
מה יקרה הלאה זה באחריות שלך. דע שאתה משלם פחות ומרוויח מזה מוצר שמרבית התקלות כבר מאחוריו אם לא קרו עד עכשיו.
שוב פעם אני מדבר איתך על אזור ה 200ש"ח, זה לא שאתה קונה אוטו.

המוכר לא יתחיל להתעסק איתך על מוצר שקנית ממנו במשלוחים מעבר לים, זה פשוט לא הגיוני, תדע מראש שמה שאתה קונה במידה ועובד/לא עובד הרווחת ובמידה ומתקלקל אז הפסדת.
לדעתי רוב הסיכויים שמוצר נהרס (לפחות עצלי, זה באשמתי. כן... אני הורס מוצרים ידוע)


לדעתי מי שרוצה להכנס למשפחת המקדחות האלו של MAKITA צריך סיפתח לפחות של מטען + סוללה. בלי זה. זה ממש לא פשוט.
אני את הסיפתח שלי התחלתי מה DREMEL 8200 ועכשיו יש לי מקדחה+אימפקט של BOSCH של 12V (אבל בדרמיל נשרף לוח האם)
ככה נכנסתי לסדרת ה BOSCH 12V
אבל אם ארצה משהו חזק יותר בעתיד, לא נראה לי שאתחיל להרכיב את ה MAKITA מ0
live the present.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 61295
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 340 פעמים
קיבל תודות: 3749 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

לא קונה שום דבר באיביי שמצריך אחריות - כי אין דבר כזה כמעט שם. רכשתי משם מצלמת ווידאו מוסלקת, עלתה כ 70 דולר, 4 חודש אחרי הפסיקה לעבוד. לך תדבר ללאמפה. על הסיפורים של זיכויים והחלפות ללא שאלות בכלל באמזון אני יכול לפרסם ספר. אז מי שמשווה פה שירות ואחריות של אמזון לאיביי, לא באמת התנסה עם שניהם.

ו legopart - רכשתי שואב מאמזון. אחרי 5 חודש הרצועה שמסובבת את הגלגל למטה הפסיקה לעבוד. אז אני הרסתי את זה? ואני צריך "להפסיד" כי המוצר התקלקל? איזו תודעת שירות זו בדיוק?!

שכל אחד יעשה את השיקול שלו, אבל צריך להבין שיש תהום עמוקה בין השירות שמקבלים באיביי לבין השירות באמזון (וזה בלי בכלל לדבר על תופעת הזיופים המאוד ענפה באיביי).

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 61295
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 340 פעמים
קיבל תודות: 3749 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

lion77 כתב:@solidas
·
שירות איביי - יש עם מי לדבר. קיבלתי זיכוי מלא על מוצר וגם את המוצר עצמו לאחר שאיביי התערבו לטובתי.
...
·

כן, כששלחו לך מוצר שבכלל לא תואם למה שהזמנת, קרי רמאות של מוכר במקרה הרע, או רולטת רכישה במקרה הטוב. וגם אז היית צריך את איביי שתתערב, המוכר כנראה רחץ את ידיו מהסיפור. אז לא - זה לא שירות, זה דווקא נורת אזהרה לדעתי, כשאני מזמין מוצר אני רוצה לקבל את מה שהזמנתי ולא משהו אחר, ואח"כ להתעסק עם זיכויים/החלפות.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 61295
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 340 פעמים
קיבל תודות: 3749 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

legopart כתב:גוף בלבד, נראה אטרקטיבי.
אבל בשביל גוף בלבד אולי כדי כבר לקנות מ EBAY ולהשלים את הסט מסוללות ומטען
...
·

זה הכי זול שמצאתי באיבי, 337 ש"ח ללא משלוח ומיסים, איך זה משתלם כשבדיל שפורסם זה 280 כולל משלוח ומיסים?

https://www.ebay.com/itm/Brand-New-Maki ... SwzahZf8v2

Elwin
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 856
הצטרף: נובמבר 2016
נתן תודות: 369 פעמים
קיבל תודות: 107 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

lion77 כתב:@solidas
·
שירות איביי - יש עם מי לדבר. קיבלתי זיכוי מלא על מוצר וגם את המוצר עצמו לאחר שאיביי התערבו לטובתי.
...
זה לא נקרא שיש שירות אם קנית מוצר וקיבלת משהו אחר. בזה גם פייפאל היו עוזרים לך (במידה ורכשת באמצעותם כמובן) ומחזירים לך את כל הסכום, ללא תלות באתר ממנו רכשת.

גם אני משתדל לא לרכוש מאיביי. רק דברים קטנים אני רוכש משם (למשל כיסוי לטלפון או מתאמים וכו'). כפי שנאמר, יש שם גם בעיה קשה מאוד של זיופים, במיוחד בתחום הטיפוח/גילוח.

lion77
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 627
הצטרף: נובמבר 2016
נתן תודות: 215 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

כל אחד שיעשה את השיקולים שלו אבל לבוא ולטעון באופן גורף בכל פעם שאין עם מי לדבר ? אין בעיה תביאו דוגמאות. לגבי מוצרים שצריך אחריות אני בכלל לא נכנס לזה, לא אני מטעה שאני טוען שאין עם מי לדבר, אתם מטעים אלא אם תביאו דוגמאות למברגה שקניתם באיביי והתקלקלה ולא קיבלתם שירות.
להחליט שאין עם מי לדבר באיביי ? מה רשום בעמוד המוצר באיביי, יש אחריות ? היא תקפה בישראל? צריך לבדוק כל עניין לגופו הרי אם קנית מוצר באיביי ללא אחריות מראש למי אתה בדיוק בא להתלונן שאין עם מי לדבר ? ואם קנית מוצר עם אחריות ולא קיבלת שירות באיביי אז באמת אין עם מי לדבר שם...
בכל אופן הטענה החוזרת פה בפורום שוב ושוב היא שאין שירות באיביי, בלי לפרט בלי להסביר וזה מה שמטעה.
אין לי שום אינטרס באיביי ואני לא מנסה לשכנע אף אחד לקנות שם, מעולם לא הזמנתי משם מוצרי חשמל או מוצרים שמצריכים אחריות. את רוב הקניות שלי עושה באמזון וגם משם אני משתדל להמנע ממוצרי חשמל גדולים שמצריכים אחריות, מעדיף לקנות בארץ במידה והמחיר הגיוני, ולקבל שירות הוגן גם לאחר ששנת האחריות למוצר מסתיימת (בשביל זה צריך גם למצוא חנות הוגנת ולשמור איתם על קשר טוב).
בהצלחה לכולם בקניות.

lion77
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 627
הצטרף: נובמבר 2016
נתן תודות: 215 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

@Huber
·
השירות של אמזון מעולה ללא ספק, אבל גם הם לא חפים מטעויות בחודשיים האחרונים מצאתי את עצמי 3 פעמים מתעסק איתם בזיכויים והחזרות כאשר אמזון הוא המוכר, בין השאר על פונו סטייג' שהגיע עם שנאי אמ', בארץ דרשו ממני 180 שקל על שנאי מתאים כאשר כל הקדם עלה לי 240. נאלצתי להחזיר אותו. כאשר מתחילים במחלת הקניות באמזון אין סיכוי שלא להיתקל בטעויות... אבל הכל חלק מהחוויה⁦☺️⁩.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 61295
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 340 פעמים
קיבל תודות: 3749 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

lion77 - רכשת את המוצר מאמזון US אני מניח?

בכל מקרה, ברור שגם באמזון יש בעיות, אבל שירות נמדד באיך נפתרות הבעיות כשהן קורות, ובאמזון מניסיוני הן לרב המכריע נפתרות לשביעות רצוני.

שלח תגובה

חזור אל “Amazon Deals”