שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').

מנהל: מנהל אודיו

שלח תגובה
evgenetic
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

לינק להודעה #76 

כן, זה הכיוון עכשיו כמובן. אם אני לא מקבל מהם שיחה בה הם מבקשים את חשבון הבנק שלי להעברה של כל הסכום ששילמתי על הטלוויזיה+פיצוי בתחילת השבוע הבא, מה שאני מאמין שהם לא יעשו - זה הולך לבית משפט.

@ריימונד1930

כתבת לפני קצת פחות מחודש שבית המשפט היה אמור לפסוק בתביעה שלך, אתה יכול לעדכן?

ריימונד1930
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 71
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 12 פעמים

לינק להודעה #77 

@evgenetic
·כן אני יכול לכתוב שבית המשפט נתן החלטה שיש להגיש סיכומים לשני הצדדים, בנשא המשפטי ( טענות משפטיות ) לא עובדתיות. אבל מאחר שלדעתי יש צורך לכתוב גם מספר טענות עובדתיות שחשובות לתביעה, לאור טענת סמ-ליין בע"מ, שחוק הגנת הצרכן לא חל מאחר שהטלוויזיה " נקנתה מתצוגה " ?! טענה תקדימית לפי מספר עוה"ד שעזרו לי לכתוב סיכומים.
פסק דין יינתן בסוף חודש נובמבר. אני כמובן אכתוב ואפרסם את פסק הדין, גם אם זה יהיה לרעתי ואפסיד בתביעה. אני מקווה שלא, מאחר שמדובר בנושא חשוב לעשרות אלפי אזרחים במדינה - חוק הגנת הצרכן !
בכל מקרה אני מרגיש מופסד, מאחר שקניתי מכשיר טלוויזיה שהיה אמור לתת לי הנאה לראות סרטים ותוכניות ! לא להתחיל לרוץ לבתי משפט. אבל זאת המציאות שיצרו סמ-ליין יבואנית סמסונג ושרות התיקונים ואחריות.
אני לא מתקרב יותר לסמסונג או כל חברה שעובדת עם שירות תיקונים של אלקטרוניקס-פרו. כתבתי הרבה על הסיבות בתגובות שלי. מקווה שאנשים וחברי הפורום ילמדו מניסיוני המר והגרוע.

ben-home
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 166
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 21 פעמים

לינק להודעה #78 

-- ^ --

לאור הטענה המוזרה המועלית, אני מצע שתפנה ל"רשות להגנת הצרכן" במשרד הכלכלה, ל חנה וינשטוק-טירי (היועצת המשפטית של הרשות - [email protected]) עדכן אותה בקצרה במקרה ופרט את נושא הטענה המקורית שמוצר שנרכש מתצוגה אינו כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן.

בקש את חוות דעתה ובמידה והיא כדעתנו (שטענת החברה היא BS) ברר האם יהיו מוכנים לצרף חוות דעת מטעמם לסיכומיך ואולי אף לשלוח נציג לעדות במשפט.

evgenetic
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

לינק להודעה #79 

עדכון קטן,
דיברה איתי אשת קשרי לקוחות של אלקטרוניקס פרו לפני כשעה, זאת שלפני כחודש הבטיחה לי שיתקנו את הטלוויזיה שלי תוך 10 ימים (לקח יותר מחודש ולא תיקנו כלום) ושיביאו לי טלויזיה חלופית "גדולה" עד שיתקנו את שלי (הביאו 32 אינצ' של Pilot). היא ניסתה לדחוף לי LED Panasonic 49EX600 כתחליף, אמרתי לה שאף לד לא יכול להשתוות לפלזמה ושזה לא מקובל. היא הציעה גם אפשרות שיספקו לי דגם ישן יותר של פלזמה או משהו מהעודפים - אמרתי שזה לא בה בחשבון וסותר את ההתחייבות שלהם בתעודת האחריות. אמרתי לה שאני כן אשקול החלפה רק לטלוויזיה שלפחות טובה כמו שלי ושתהיה חדשה. היא אמרה שהיא תבדוק את זה ותחזור אלי היום.

האופציות שנתתי להם משאירות אותם עם ST60 כמו שלי (שהיא כבר אמרה שאין להם), וVT וZT60 המתקדמים יותר של פנסוניק וF8500 של סמסונג. שאני די בטוח שהם לא יוכלו להשיג כחדשים.

evgenetic
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

לינק להודעה #80 

גם הטכנאי שדיברתי איתו במהלך החודש האחרון עשה ניסיון לדחוף את הLED של פנסוניק כתחליף, אמרתי שזה לא בא בחשבון ושהוא צריך לדעת שלד לא יכול להשתוות לפלזמה מבחינת איכות. הוא הבטיח להחזיר לי תשובה ביום שלישי בבוקר אחרי הבירורים מול יורוקום.

למה לוקח ליורוקום (שקרוב לוודאי עוקבים אחרי השרשור הזה) יומיים לברר אם יש להם תחליף ראוי שעונה על ההתחייבות שלהם בתעודת האחריות לא ברור לי...

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8335
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1180 פעמים

לינק להודעה #81 

נפלה עליך סאגה יותר ארוכה ממלחמת הכוכבים..
תהיה חזק.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

jtk
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4497
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 349 פעמים
קיבל תודות: 468 פעמים

לינק להודעה #82 

evgenetic כתב:עשה ניסיון לדחוף את הLED של פנסוניק כתחליף, אמרתי שזה לא בא בחשבון ושהוא צריך לדעת שלד לא יכול להשתוות לפלזמה מבחינת איכות.
...
בנקודה הזו ייתכן שתצטרך להתפשר כי פלזמה כבר לא קיים.
אולי OLED? :)

אם מבחינת מחיר OLED עדיין יקרים ממה שפלזמה היתה בזמן הקניה, אולי בדוק אם יש דגמי LCD עם local dimming סביר.

evgenetic
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

לינק להודעה #83 

כן, אני מודע לזה, ואני בטוח שיורוקום היו מודעים לזה עוד יותר טוב כשמכרו את הפלזמות האחרונות האלה עם 5 שנים אחריות תוך ידיעה שיהיה להם קשה לספק חלקי חילוף לתיקונים, ובמקרים כמו שלי, מסכים שלמים להחלפה.

כמובן שאם יורוקום מחזירים לי את הכסף (אני מקווה שבסופו של דבר הם לא ירצו לגרור אותי לבית המשפט כדי שזה ילמד אותם שצריך לכבד את מה שהם התחייבו עליו בתעודת האחריות...) הכיוון ההגיוני היחיד הוא OLED. את הST60 שלי קניתי ב6400 בזמנו, אני מניח שהמחיר האמיתי (כלומר לא מה שמופיע בזאפ) שלLG B6 הוא לא ממש רחוק מזה.

evgenetic
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

לינק להודעה #84 

לפני כמה דקות התקשרה אליי אשת קשרי הלקוחות של אלקטרוניקס-פרו ועדכנה שיורוקום לא מוכנים ללכת על ביטול עסקה ומתעקשים על כך שה49EX600 הוא תחליף ראוי לפלזמה שלי ושזה הפתרון הסופי שהם מציעים.

למי שלא בקיא בעניין היתרונות של פלזמה על לד בכל הנוגע לאיכות תמונה, הנה סיכום קצר: http://www.rtings.com/tv/learn/lcd-vs-led-vs-plasma
מעבר לאיכות התמונה, לטלוויזיה שהוצעה לי כתחליף אין יכולות תלת מימד כלל, כשלשלי כמובן יש. כך שגם אם נניח שזו טלוויזיית לד הכי טובה בעולם ובדרך פלא כלשהו עולה באיכות תמונה על ST60 שלי, חסרה לה יכולת די מהותית שיש לטלוויזיה שלי.

אז לסיכום העניין,
הנה הסכם האחריות שקיבלתי מיורוקום לאחר רכישת הטלוויזיה:
[imgbig]https://i.imgur.com/UqqWrbu.jpg[/imgbig]

כוון שיורוקום/אלקטרוניקס פרו לא הצליחו לתקן לי את התקלה במסגרת הסכם זה תוך מתן מספיק הזדמנויות מצידי לעשות זאת, בזבזו לי המון זמן, גרמו לטרחה רבה והסבו נזק פיזי לטלויזיה, ניתן לסכם שהם בבירור לא עמדו בסעיפים 2,3 ו 5 בהסכם האחריות.
כמו כן, יורוקום/אלקטרוניקס פרו לא עמדו בסעיף 4 של ההסכם שאמור להיכנס לתוקף אם אין ביכולתם לעמוד בסעיף 2. הם לא הצליחו לספק לי טלוויזיה חדשה זהה ותקינה כתחליף לשלי, וכאמור, לא הציעו לי טלוויזיה אחרת הדומה באיכויות לטלוויזיה שרכשתי ולא הציעו לי להחזיר את הכסף ששילמתי.

נוכח הדברים הללו הברירה היחידה שנשארה לי כדי לנסות להגיע לפתרון צודק היא להגיש תביעה, מה שלדעתי אוכל לעשות כבר מחר כי רוב החומרים וההוכחות הנדרשות כבר פחות או יותר מוכנים.

jtk
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4497
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 349 פעמים
קיבל תודות: 468 פעמים

לינק להודעה #85 

חוץ מציטוט כללי לגבי פלזמה לעומת LCD (במיוחד LCD בסיסי), אולי תוסיף לתביעה גם סקירות על הדגמים.

קשה למצוא הרבה על ה-EX600, אבל הנה אחד:
http://www.s21.com/panasonic-tx-49ex600b.htm
The Panasonic TX-49EX600B is one of the cheapest 49-50 inch TVs available in 2017, but there are good reasons for that. Picture quality is poor, with little contrast in evidence despite this being a HDR model. Motion blur is a problem too. We'd avoid this TV and look elsewhere.
...
יש גם סקירת ST60:
http://www.s21.com/panasonic-tx-p50st60b.htm

(חבל שה-EX600 לא באתרי סקירות מוצלחים יותר, כגון Rtings או HdtvTest).

Nunatak
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3715
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

לינק להודעה #86 

@evgenetic
·

זה בסדר, גם אצלי סירבו לדרישה שלי... ברגע שקיבלו תביעה הם התקפלו מהר מאד. אם אתה צריך עזרה בהגשת תביעה קטנה נגדם שלח לי הודעה.

evgenetic
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

לינק להודעה #87 

תודה רבה, אקח את זה בחשבון! נראה לי שקראתי את כל המדריכים האפשריים בנוגע לתביעות קטנות אז אני חושב שיש לי מושג די טוב איך כל התהליך אמור לעבוד. וכן, גם לי יש הרגשה שהם משחקים איתי chicken ו"בוחנים" האם אגיש נגדם תביעה או לא. כי באמת נראה שלא ממש מעניין אותם המוניטין שלהם (לא יורוקום ולא אלקטרוניקס פרו), אז מה אכפת להם לנסות אותי, אולי אתייאש ואוותר, הרי זה הגיון חאפרי בריא...

אני מנסח את המכתב המפורט שאוסיף למכתב התביעה ברגעים אלה ממש, הוא ברובו מבוסס על הפוסטים שלי פה, רק קצת יותר מוקפד ורציני.

Nunatak
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3715
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 194 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

לינק להודעה #88 

לפני שאתה מגיש תביעה, תשלח להם מכתב התראה ותתן להם שבועיים לשנות את דעתם. חשוב מאד.

אני לא יכול לשלוח הודעות פרטיות, אם אתה צריך עזרה תשלח לי את המייל שלך.

evgenetic
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

לינק להודעה #89 

אני מבין שאתה מדבר מניסיון כי השופט יכול להעיר על כך שלא נתתי להם מספיק זמן להתאפס על עצמם והזדרזתי עם התביעה, וזה בתורו ייפגע בעמדה שלי? אני אעשה את זה אבל נראה לי שאסתפק בפחות משבועיים, קשה לי להאמין שהם סירבו לתת לי פתרון נורמלי בגלל בעיות ארגוניות למינהן. הם מודעים לכל הסיפור הזה מאז הפוסט הראשון שלי בשרשור הזה.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8335
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1180 פעמים

לינק להודעה #90 

איזה בזיון.
יבואן רשמי (לא מעניין אותי כרגע אלק' פרו החאפרים התורנים, אני רואה את היבואן כאחראי לכל זה) עם שם כזה גדול עם "5 שנות אחריות יורוקום" שנכשל שוב ושוב בתיקון תקלה פשוטה בפלזמה, גורר לקוח חודשים בהלוך-חזור מהמעבדה כשכל פעם המסך חוזר עם אותה תקלה + נזק נוסף ובסופו של דבר, אחרי כשהוא נכשל והרס את המסך, יש לו את החוצפה להציע כתחליף למסך פרימיום מסך של חדרי בית מלון. להחליף פלזמה 50ST60 ב- LCD 49EX600 , תשמעו זה אחד הדברים העלובים שנתקלתי בהם.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”