שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2136
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

הודעה שלא נקראה #136 

יש לסמסונג העולמית נציגות בארץ יושבים בגעש
בזמנו שרכשתי את מכשיר הסמסונג שלי ואחרי שבועיים התחיל לרסט את עצמו ללא הרף היבואן סרב להחליף את המכשיר וסמסנוג העולמית סרבה להתערב. שהתחלתי קצת לחקור ולבדוק התברר לי שלא רק לקוחות סובלים מיחס ושרות מחורבן של נציגות סמסונג זה מתברר דפוס התנהגות כי גם עובדי סמסונג ישראל סבלו באותה צורה של יחס
כניראה שלקוראינים יש מנטליות *** כמו לייבואן הישראלי בניגוד ליפני או האמריקאי ששים דגש על חווי לקוח מרוצה את הקוריאנים כניראה זה לא מעניין
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

BarDar
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 488
הצטרף: ינואר 2015
מיקום: בין אור יהודה לפתח תקווה
נתן תודות: 242 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

הודעה שלא נקראה #137 

@shay1
נכון. יש יצרנים שלא פחות גרועים מהיבואן. זכור לי סיפורים שבהם היבואן הקודם של asus החליף לוחות אם ואחר כך היצרן סירב לזכות אותו בגלל טענות משונות, כמו שריטה שלא קשורה לתקלה ליד אחד מהחורים של הברגים. יצרן הזוי...

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2136
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 39 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

הודעה שלא נקראה #138 

BarDar כתב:@shay1
נכון. יש יצרנים שלא פחות גרועים מהיבואן. זכור לי סיפורים שבהם היבואן הקודם של asus החליף לוחות אם ואחר כך היצרן סירב לזכות אותו בגלל טענות משונות, כמו שריטה שלא קשורה לתקלה ליד אחד מהחורים של הברגים. יצרן הזוי...
...
צריך להבין שזה תופעה שהיא נפוצה בישראל ולא נתקלתי בדבר כזה במדינות אחרות כגון ארה"ב או אירופה
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

seri
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 469
הצטרף: נובמבר 2005
נתן תודות: 80 פעמים
קיבל תודות: 22 פעמים

הודעה שלא נקראה #139 

@evgenetic

כל הכבוד!!

היה לי מקרהגם של מימוש אחריות, אמנם לא טלויזיה אלא מול חברת ביטוח גדולה,
הקבלן משנה שלהם והקבלן משנה של המשנה (כן - כן עוד רמה אחת של קבלני משנה)
לא עמד במה שהיה כתוב בפוליסה/אחריות - בעקבות חדירת מי גשמים

לא אלאה בפרטים - לקח שנתיים שיחות /צעקות מיילים/איומים מול חברת הביטוח ששילמה הרבה כסף (כולל ביטול השתתפות עצמית)
ורק בגלל עקשנות ועמידה איתנה מולם.

והכל לטובת ועד הבית, אפילו לא לטובתי האישית , עניין של עיקרון.

החברות חייבות לעמוד אחריות ! לא לוותר

o2ri
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1022
הצטרף: מאי 2012
נתן תודות: 139 פעמים
קיבל תודות: 465 פעמים

הודעה שלא נקראה #140 

היי,

מקרה קצת דומה ,רציתי לדעת אם יש לכם רעיון מה לעשות :

טלוויזיה פנסוניק עם אחריות ל5 שנים , נציג פרוניקס טוען שאין להם חלפים לטלוויזיה מכיוון שיורוקום בפירוק.

ולכן הם לא מקבלים חלפים מהם ואין לי להם איך ממש לעזור לי ,למעט לחכות שהעניין עם יורוקום יתברר.

האם יש לי קייס מול פרוניקס? כי עם יורוקום אין ממש עם מי לדבר.



רעיון מישהו?

evgenetic (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

הודעה שלא נקראה #141 

@o2ri
מסקרן אותי למה הם בכלל ממשיכים את השיחה מעבר ל-"חברת יורוקום איתה יש לך הסכם אחריות התפרקה ולכן אנחנו כבר לא מספקים עבורה את שירותי התיקונים במהלך תקופת האחריות. שלום ולהתראות.".
מהציטוט שלך ניתן אולי להבין שאם היו להם חלפים רלוונטיים אז הם היו מתקנים לך את הטלוויזיה גם נוכח העובדה שיורוקום כבר מתה. יכול להיות שיש להם מחויבות כלשהי ללקוחות יורוקום שאנחנו פשוט לא מודעים לה?

בכל מקרה - במקרה שלי הם היו אלה שטיפלו בי 95% מהזמן במהלך כל הסאגה, והם אלה שגרמו לי הרבה טרחה, בזבוז זמן, עצבים וכו'. זה היה הטיעון שלי מול השופט שבסופו של דבר פסק לטובתי קצת פיצויים למרות הטענה של אלקטרוניקס פרו שיורוקום הם אלה שאחראים על הכל. במקרה שלך - אם אלקטרוניקס פרו לא גרמו לך שום נזק, יהיה לך קשה להפיק נימוק משכנע על כך שהם פגעו בך בצורה כלשהי ובשל כך צריכים לשלם לך פיצויים. משפט לתביעות קטנות זה די שוק, אבל בכל זאת השופט ייצפה לראות אותך מציג נימוקים משכנעים והוכחות.

משהפרפר
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 316
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 23 פעמים

אני יודע שאני מגיב באיחור של שנה פלוס וזה קצת מצחיק, ובכל זאת...

הודעה שלא נקראה #142 

@evgenetic
·טוב. קראתי את הסיפור שלך כבר מזמן, אבל אך התוצאה הסופית קראתי רק אמש.
כעת אתה גם יודע, למה יורוקום סגרו את הבסטה, ואתה יודע בדיוק מיהו שאול אלוביץ.
כדאי גם שתזכור, שמי שקידמה את יורוקום בתחילת דרכה, עת ייבאה בעיקר מרכזיות טלפון "חכמות", הייתה שרת התקשורת דאז, הגב' לימור לבנת. למה דאגה להם כל כך? לא הבנתי. אבל עובדה, שבזכתה החברה הזו עלתה מעפר, לאחר שיבואן קודם של פנסוניק נעלם גם הוא מהמפה מספר שנים קודם לכן.

אתה גם נפלת "לא טוב" בשל סיבה נוספת: לקראת התקופה בה הסתבכת עם הפלזמה שלך, יצרני הפלזמות הפנימו שאין שוב עילה כלכלית להמשיך ולפתח דורות חדשים של מסכי פלזמה. כי מסכי ה-LED התקדמו ל-4K, ולאף יצרן פלזמות כבר לא היה שווה להשקיע עוד, כדי להתקדם למזעור שכזה.

וכן. באותה תקופה ראית כבר מסכי OLED, שהחלו להוות תחרות הוגנת למסכי הפלזמה ודחקו את הטכנולוגיה הזו לגמרי משולי הבמה. אבל אתה התעקשת על פלזמה ו(בצדק מבחינתך), לא מצאת תחליף הולם שפנסוניק ידעו לייצר באותה תקופה, מה גם שהיבואן עצמו שקע כבר בצרות קשות.

באותה תקופה, גם לי היה מסך פלזמה (של פיוניר), ומול המסך ההוא, לא ממש מצאתי שום דבר שיכול היה "לתת לו פייט" הוגן.
המסך ההוא היה HD READY, ובכל זאת, לא ראיתי אף מסך FHD שהייתי מוכן להניח מולי במקומו.
וכן. באמת שהתחלתי כבר ללטוש עיניים אל ה-OLED, אבל ככל שהתעמקתי בנושא, הבנתי שמדובר (עדיין) בטכנולוגיה לא הכי מושלמת, ואפילו מדבריך, ניתן היה להבין שלא ממש נדלקת על התחליף של LG, שעליו גם הזדכית בסופו של יום.

אז חיכיתי עוד קצת, ובסוף רכשתי מסך FALD 4K של סוני. נו. זו כבר הייתה התקדמות לעומת מרבית המסכים שהיו אז בשוק, גם אם היו לי רגעי חרטה, על שנפרדתי מהפלזמה הישנה והטובה (שסירבה גם להתקלקל, אבל החלה לדעוך בשל גילה המופלג). וכן. העדפתי מסך מואר על פני מסך OLED, שלא מצליח עדיין להתחרות עם מסכים בעלי תאורת LED מרוכזת.

אבל לך הייתה בעיה אחרת: יורוקום לא הציעו לך אלטרנטיבה דומה, וחברת השירות כלל לא ניסתה להוביל אותך לפתרון שחרג ממה שיורוקום יכלו להציע. ונכון. לפנסוניק דווקא היה אז מסך FALD שנחשב מעולה, אבל הם כנראה נמנעו מלייבא כאלה לארץ.
ובאמת שחבל. כי גם כיום, פנסוניק מובילים בתחום המסכים בעולם, אבל אין עדיין מי שהרים את הכפפה כדי להכניסם שוב ארצה.

והנה... סיפרתי לך שרכשתי מסך FALD של סוני, והוא נמצא אצלי שנה וקצת.
ובכל זאת, לפני כ-3 שבועות הוא התקלקל. לפתע הופיעה תמונה של "פיג'מה" - דהיינו, פסים אנכיים שנמרחו על כל המסך. לא ניתן היה לכבות את הטלוויזיה בעזרת השלט, ולכן נאלצתי לנתקה מאספקת החשמל. לאחר שחיברתי שוב את החשמל, המסך מיאן להידלק, וזהו. נראה כי "הלך עליו". אז השארתי אותו מנותק מאספקת החשמל למשך 24 שעות, וחיברתי שוב.
לשמחתי, המסך החל לפעול כראוי, והנחתי שהוא "עשה לעצמו ריסט". אבל זה לא נמשך זמן רב: אחרי כחצי שעה, שוב הופיעה הפיג'מה, אלא שהפעם הוא כבה מעצמו. וזהו. שוב לא ניתן היה להפעילו, וכל שיכולתי לעשות, היה לפנות אל נותן השירות.

ולהבדיל מהסיפור שלך, דווקא הגיע אלי בחור, שחרף נחישותו ליטול את המסך עימו, הוא היה מצוייד במארז מיוחד ומרופד, שבו הוא ארז את המסך וסגר עליו עם רוכסן [מסתבר שכיום יש להם מארזים שכאלה לכל גדלי המסכים כנראה], ודי נהניתי לראותו מתנהג בכבוד אל המוצר היקר.

אז כולי תקווה, שהפעם ולעומתך, אקבל שירות הולם, ובזה הסיפור יגיע לסיומו הטוב.

evgenetic (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 305 פעמים

Re: אני יודע שאני מגיב באיחור של שנה פלוס וזה קצת מצחיק, ובכל זאת...

הודעה שלא נקראה #143 

@משהפרפר
תודה על התגובה.

שני דברים:
מOLED של LG דווקא כן התלהבתי ולדעתי הוא עדיף על פלזמה בכל דבר חוץ מצפיה מזווית רחבה. הבעיה הייתה שהמסך שקיבלתי היה עם פגם באחידות הדי נפוץ, ולכן החזרתי אותו. במהלך אותו סיפור הבנתי שגם ח.י. לא מספקים שירות מספיק טוב כדי שהתעסקות במה שנקרא בחו"ל panel roulette תהיה נוחה וקלה. לכן עזבתי את עניין השדרוג לOLED בינתיים.

לגבי FALD, כן הציעו לי מסך כזה (DX900) בתשלום נוסף לקראת סוף הסיפור, אבל למדתי שיש לו לא מעט חסרונות אל מול פלזמה ובשלב הזה כבר ממש לא רציתי שום התעסקות נוספת עם יורוקום ואלקטרוניקס פרו. גם הייתי בטוח שיש לי סיכוי טוב לזכות בזיכוי כספי מלא, ואם הייתי מפסיד האופציה לקבל את החלופות שלהם הייתה נשארת. אבל כאמור יורוקום התפגרו לפני הדיון הראשון בבית המשפט.

ובהצלחה עם הסיפור שלך! אני חושב שהבנת מהמקרה שלי שהיבואנים/נותני השירות שלנו מבינים רק כוח, כך שאת ההצעות הנורמליות לתיקון/החלפה/שדרוג תתחיל לקבל רק כשהם יבינו שאתה רציני ושתלך איתם עד לבית המשפט אם יהיה צורך.

movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4520
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 28 פעמים
קיבל תודות: 345 פעמים

הודעה שלא נקראה #144 

לכל אלה ש"אוכלים את הראש" עם אלקטרוניקס פרו/סמסונג/סוני וכו'..

בכל שנה יש השקות של החברות הללו (סמסונג/סוני/LG וכו'..)
ותמיד באמצע/בסוף ההרצאה , הם נותנים זמן לשאלות
מדוע אף פעם - אתם לא באים עם כל ההתכתבות הזו ומציגים אותה בהשקות ??
ככה הנציגים של אותו מותג (סמסונג/LG/סוני וכו'..) יענו לכם / יטפלו בכם או שיבינו את עומק הבעיה הזו.

לצערי, השירות בארץ של מס' יבואנים/מותגים/נותני שירות אינו תקין .. זו גם הסיבה שהראבה רוכשים מוצרים מחו"ל ולא מהארץ
כמובן שישנם גם יבואנים שנותנים שרות מצויין (בנדא - מוצרי LOGITECH לדוגמה) והעדיפות הראשונה היא לרכוש מהארץ
גם על מנת שהחנויות בארץ ירוויחו ולא מישהו מחו"ל , אך לא תמיד הדבר אפשרי/כלכלי/משתלם.

tam8
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 30
הצטרף: ספטמבר 2017
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

הודעה שלא נקראה #145 

החוצפנים אמרו לי את זה גם
אבל ביצוג בבית משפט הם מגיעים גם עם הכובע של סמליין·

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”