תקלה באזעקת "פימא" - דרוש עזרה בבקשה

מערכות אזעקה, מצלמות אבטחה וכו'

מנהל: מנהלי HT Home

Eranhakim1
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 125
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 36 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

לינק להודעה #31 

@JEXY
·
מציע לך לשתות מים קרים ומהר (או כל משקה אחר שמרגיע אותך), קרא על המושג חופש הביטוי לפני שאתה פותח את הפה על משתמשים.
כן שוב דווחתי עליך על זה שאתה קורא לי שקרן.
זכותי וזכות כולם להביע דעה עליך ועל ההתנהלות שלך, לא מקובל עליך? אתה מוזמן לא להגיב ולא להתייחס , לא נכעס עליך.
תיהיה בריא ושיהיה לך לילה טוב ובהצלחה.

MosheDrori
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 15
הצטרף: מאי 2009
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #32 

Eranhakim1 כתב:@miki775
·
אז ככה, התקשרתי למי שקניתי ממנו את הבית לפני כמה שנים והוא הפנה אותי למתקין שהתקין את המערכת בזמנו, לאחר דקת שיחה בטלפון (בחור מאוד נחמד) הוא עזר לי לפתור את התקלה.
כל מה שהיה צריך לעשות זה לבטל את המרחיב האלחוטי ולהחזירו , פעולה שלקחה לי 7 שניות :-)
תודה לכולם על הניסיון לעזור,
התקלה נפתרה וחסכתי כמה מאות שקלים (מטרתי מלחתחילה).
יום טוב לכולם.
...
הי ערן,
יש לי את אותה התקלה בדיוק. יש לי קוד ראשי, אך לא קוד טכנאי.
תוכל לעזור לי כיצד לבטל את המרחיב האלחוטי ולהחזירו לפעולה?
תודה רבה


·

Eranhakim1
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 125
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 36 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

לינק להודעה #33 

@MosheDrori
·
היי, אעזור בשמחה, אבל חייב קוד טכנאי, לדעתי יש קוד טכנאי ברירת מחדל, תעשה בדיקה באינטרנט ואם לא שינו אצלך את הקוד טכנאי אז אפשרי לסדר את זה.
בגדול הנה השלבים:
1. קוד טכנאי תפריט.
2.התקנת מערכת
3. מרחיבי אזורים
4. תראה שני מינוסים ופלוס אחד, תעביר את הפלוס למינוס, תאשר הכל.
5. חזרה על שלבים 1-4 רק הפעם איפה ששמנו מינוס להחזיר לפלוס.

חייב לציין שאני לא טכנאי ולא מתיימר להיות, פשוט לא הייתי מוכן לשלם הרבה כסף וחפרתי קצת בנושא.
הניסיון על אחריותך בלבד כמובן... לי הדבר פתר את הבעיה.
בהצלחה, אם צריך עוד משהו תרשום.

Elad8
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6181
הצטרף: ינואר 2006
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 430 פעמים

לינק להודעה #34 

טעות
אלעד

MosheDrori
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 15
הצטרף: מאי 2009
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #35 

Eranhakim1 כתב:@MosheDrori
·
היי, אעזור בשמחה, אבל חייב קוד טכנאי, לדעתי יש קוד טכנאי ברירת מחדל, תעשה בדיקה באינטרנט ואם לא שינו אצלך את הקוד טכנאי אז אפשרי לסדר את זה.
בגדול הנה השלבים:
1. קוד טכנאי תפריט.
2.התקנת מערכת
3. מרחיבי אזורים
4. תראה שני מינוסים ופלוס אחד, תעביר את הפלוס למינוס, תאשר הכל.
5. חזרה על שלבים 1-4 רק הפעם איפה ששמנו מינוס להחזיר לפלוס.

חייב לציין שאני לא טכנאי ולא מתיימר להיות, פשוט לא הייתי מוכן לשלם הרבה כסף וחפרתי קצת בנושא.
הניסיון על אחריותך בלבד כמובן... לי הדבר פתר את הבעיה.
בהצלחה, אם צריך עוד משהו תרשום.
...
תודה רבה!
המתקין נתן לי את הקוד. הבעיה נפתרה
·

Eranhakim1
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 125
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 36 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

לינק להודעה #36 

@MosheDrori
·
בכיף, שמח שהסתדר.

MosheDrori
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 15
הצטרף: מאי 2009
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #37 

@Eranhakim1
·ערן, עזרה אחרונה להיום ...
אם יש לך לינק למדריך למתקין - אשמח.
לא הצלחתי למצוא אחד כזה להאנטר פרו

Eranhakim1
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 125
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 36 פעמים
קיבל תודות: 6 פעמים

לינק להודעה #38 

@MosheDrori
·
שלח מייל שלך, צריך להיות לי על המחשב איפשהו...

MosheDrori
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 15
הצטרף: מאי 2009
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #39 

@Eranhakim1
·תודה רבה ערן!
הוכחת את מה שכתבת בתחילת השרשור.
האינטרנט בכלל והפורומים בפרט נותנים לכולנו יכולת מדהימה לסייע אחד לשני בקלות ולפתור בעיות יום-יומיות, בעזרת חיפוש, למידה קצרה, ועזרה הדדית. זו ברכה ענקית. ואני שמח לראות פעם אחר פעם שהעזרה ההדדית לא מתמעטת. באף פורום ובאף נושא.

ובנוסף, גם לאנשי המקצוע יש ברכה.
זו דרך טובה לדעתי להשקיע, לרשום עצות שנשארות לנצח למחפשים בעתיד, להתפרסם בצורה ממוקדת וחיובית וכך להיחשף ללקוחות פוטנציאליים עתידיים ללא הגבלת זמן. לא כל אחד רוצה לרדת לפרטים, לא כל בעיה פתירה ללא כלים ואי אפשר לדעת איך ומתי הלחם שנשלח על המים יחזור לשולח
(Y)

SneakySneaky
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 1
הצטרף: מאי 2020
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

לינק להודעה #40 

@Eranhakim1
עברתי דירה לפני שנה רק עכשיו חיברתי את האזעקה שוב ושמתי לב שבכל החיישנים יש התראה L על סוללה.
פתחתי אחד מהם לראות איזה סוללות צריך אחרי שחיברתי אותו חזרה הוא נותן התראה FL על אותו חיישן אלחוטי.
F = גלאי מנותק

קראתי מה שכתבת:

"בגדול הנה השלבים:
1. קוד טכנאי תפריט.
2.התקנת מערכת
3. מרחיבי אזורים
4. תראה שני מינוסים ופלוס אחד, תעביר את הפלוס למינוס, תאשר הכל.
5. חזרה על שלבים 1-4 רק הפעם איפה ששמנו מינוס להחזיר לפלוס. "

לא כל כך הצלחתי להבין :)


כרגע קיפלתי הכל, הזמנתי סוללות.. מחכה שיגיעו שאחליף בהכל עד אז מקווה כבר להבין מה התכוונת :)

שלח תגובה

חזור אל “אבטחה ומיגון”