מדריך רכישה באמזון לשירותכם (שאלות נפוצות) - הערות ומשובים יתקבלו בברכה

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8338
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1181 פעמים

הודעה שלא נקראה #706 

הזמנתי לפני חודשיים מספר מוצרים מאמזון. כולם נמכרים ומטופלים ע"י אמזון.
לאחר מספר ימים כמעט כל המוצרים יצאו לשילוח למעט מוצר אחד. עליו הופיע שהוא "Not yet shipped". התאריך המשוער היה משהו כמו שלושה שבועות קדימה. אחלה, לא הייתי לחוץ אז חיכיתי. התאריך המשוער הגיע וכלום לא השתנה בסטטוס. פניתי בצ'ט וכמובן שביררו, התנצלו וכל המסביב ואמרו שלא ברור למה זה לא נשלח (לא היה ברור מהנציגה אם יש או אין להם במלאי) אבל הם מעבירים מייל לזרז את זה, שידרגו לי את השילוח לעד יומיים מרגע שיופיע במחסן שלהם. התאריך התעדכן לאחר מכן לאיזה שבועיים קדימה. גם התאריך הזה הגיע והסטטוס עדיין בשלו "Not yet shipped".
שלחתי שאלה במייל לשירות לקוחות שינסו להסביר לי מדוע זה ככה. הסברתי שאני חד משמעית לא מאוכזב או כועס, רק מנסה להבין מה העניין. האם הם ממליצים לוותר על המוצר, לקבל זיכוי ולהזמין משהו אחר?. קבלתי תשובה במייל באורך של מגילת העצמאות, מאיזו נציגה שהתנצלה על אי הנעימות וכו', הציעה לחכות שוב וכמובן שהסבירה שבמידה ואני מעוניין אני מוזמן לבטל ולהזמין משהו אחר. כדי למתק את החוויה הגרועה היא גם הזינה לי לחשבון 10 דולר זיכוי שממומשים בכל הזמנה שהיא שהמכירה והשילוח הם של אמזון עצמה.
אחלה, חיכיתי שוב לתאריך המעודכן (לצערי זה מוצר נדיר יחסית שפשוט לא הצלחתי למצוא במקומות אחרים שגם המחיר בהם הוגן וגם שולחים לארץ). התאריך שוב הגיע לו והסטטוס בשלו "Not yet shipped". לאחר כמה ימים פניתי בצ'ט לשירות ושוב שאלתי את אותה שאלה בנימוס - רק תגידי לי שאין אותו ואני מבטל והולך על משהו אחר. רק תסבירו מה קורה עם זה! יש במלאי! למה לא שולחים?. אין להם תשובות. מופיע לה שיש אותו במלאי והיא שוב זירזה לשילוח סופר מהיר ושוב נתנה לי זיכוי 10 דולר לחשבון כמחווה שירותית, אבל כלום לא זז!!
אין לי בעיה לרוץ ככה שנים האמת. כל שלושה-ארבעה שבועות לפנות לשירות ולשאול מה קורה ולקבל זיכוי של 10 דולר. גאוני. המוצר הזה עולה 26 דולר. אין אחוזי רווח כאלו אפילו בהשקעות באופציות בינאריות. אבל מה נסגר איתם? מישהו נתקל פעם בשטות כזו?
**אגב, יום שישי הזה כבר קניתי מוצר מקביל כאן בארץ. עלה מעט יותר ולא במאה אחוז מה שרציתי, אבל חפיף.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 51150
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 3051 פעמים

הודעה שלא נקראה #707 

זה קורה אצלהם וקרה לי כבר פעמיים. אני מנחש שאלו מוצרים או שאין מלאי, או יותר נכון מכרו במחיר שהם לא יכולים לעמוד בו ומחכים למלאי עדכני במחיר הנכון. לי במקרה אחד ביטלו את ההזמנה והציעו לי לרכוש מוצר אחר עם הנחה (לא עזר, זה לא המוצר שרציתי) ובמקרה אחר פשוט בוטל שרירותית.

ד"א, יש לי עוד הזמנה כזו שממתינה כבר מעל חודשיים, מניח שגם שם יקרה אותו הדבר :lol:

הנה:

https://www.hometheater.co.il/vp2662979#2662979
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8338
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1181 פעמים

הודעה שלא נקראה #708 

@Huber
·
סבבה, אני כאמור זורם איתם.
אם יצליחו לשלוח את המוצר - סבבה.
אם לא, גם סבבה - אני מרוויח מזה משהו כמו 10 דולר בחודש.
לא דרשתי/בקשתי מהם כלום לאורך כל הדרך. אפילו לא התלוננתי. רק שאלתי לעצתם מה מומלץ לי לעשות.
אחת ההשקעות הכי טובות שעשיתי ב- 2017. (Y)
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

JamesStone
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1118
הצטרף: יולי 2015
שם מלא: James Stone
נתן תודות: 366 פעמים
קיבל תודות: 116 פעמים

כש-Keepa שולח איתות שהמחיר הגיע למחיר היעד אבל הוא לא קיים באתר..

הודעה שלא נקראה #709 

מדובר באיזשהו בקבוק נירוסטה לשתיה עם איטום.
נתתי מחיר יעד של $6.40 גם ל-Amazon וגם ל-New.
לפי התמונות אפשר לראות שהמחיר ירד לאיזור ה-$5.26.

אבל כשאני פותח את עמוד המוצר באמזון הרלוונטי, המחיר עדיין גבוה. גם כשאני עובר לספקים אחרים.
רואים בתמונה שהמחיר הנמוך ביותר הוא $9.80 ועוד $4.92 משלוח מאיזו חברה סינית בשם: nbmghndruyi

מה אני מפספס? איפה המחיר שהרים את האיתות?

אשמח לתובנות,

ג'יימס
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור

niguy
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 151
הצטרף: אוקטובר 2006
שם מלא: גיא
מיקום: ירושלים
נתן תודות: 31 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

הודעה שלא נקראה #710 

היי.
אם אתם מעוניינים לקנות/קונים או סתם מחפשים באמזון אני ממליץ לכם על תוסף/add on חדש לגוגל כרום (גילוי נאות: פיתח אותו חבר של חבר טוב שלי). ברגע שמצאתם מוצר כלשהו באמזון,הקליקו על התוסף ומייד הוא יבצע השוואה בין חמשת אתרי אמזון שונים על מנת לקבל את המחיר הטוב ביותר עבור מוצר זה כולל מיסים עד הבית.לחיצה על השורה עם המחיר הזול ביותר תוביל אתכם ישירות למוצר באתר. לא תאמינו איזה הפרשים יש לפעמים על אותו מוצר בין האתרים השונים. אגב,התוסף מאושר ומותקן בחנות התוספים של גוגל כרום.
הלינק לתוסף הוא https://www.mudcompare.com/pages/he/adi ... =mud0102ao

צירפתי דוגמא להשוואה שמתקבלת על המוצר הבא:
https://www.amazon.de/Eurodisc-Cosmopol ... KAKR8XB7XF


תרגישו חופשי להתנסות ולשתף את הלינק לתוסף.
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור

Itay_Pollak
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 19136
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: איתי פולק
מיקום: הולנד
נתן תודות: 817 פעמים
קיבל תודות: 880 פעמים

הודעה שלא נקראה #711 

לא רוצה לבאס אותך - אבל אנחנו משתמשים (מי שעמוק בפנים) בתוסף של KEEPA.
שמראה המון מידע.
גרפים, סטטיסטיקות ועוד.
אם החבר ימשיך - תדווח לנו. בכל מקרה כל הכבוד ובהצלחה!

niguy
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 151
הצטרף: אוקטובר 2006
שם מלא: גיא
מיקום: ירושלים
נתן תודות: 31 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

הודעה שלא נקראה #712 

@Itay_Pollak

איתי הכל טוב, אתה לא מבאס :wink: .
מודה שלא מכיר את KEEPA. אנסה אותו גם.
מה שאהבתי בתוסף שהמלצתי עליו זו ההשוואה בין האתרים השונים של אמזון מתוך דף המוצר עצמו והחישוב הכולל של המחיר.
·

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8007
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1297 פעמים
קיבל תודות: 1145 פעמים

הודעה שלא נקראה #713 

@Itay_Pollak
איתי - התקנתי את התוסף בכרום.
אבל לא מצליח להבין איך משתמשים... :?
בתוסף של "הבחור" בתוך הדף מוצר לוחץ על האייקון והוא מייצר בקלות את ההשוואה.
כיצד אמור לעבוד ב- keepa ?

Itay_Pollak
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 19136
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: איתי פולק
מיקום: הולנד
נתן תודות: 817 פעמים
קיבל תודות: 880 פעמים

הודעה שלא נקראה #714 

אני כבר לא זוכר איך קנפגתי את זה.
אבל הנה:

https://drive.google.com/file/d/0B06f6w ... p=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/0B06f6w ... p=drivesdk
במהלך הגלילה למטה - מופיע איזור קיפה.
בהתחלה זה רק הגרף, ואז אחרי שמקנפגים זאת, כשעוברים עם העכבר הוא טוען את השוואת המחירים.
זה מאוד נוח - כי תכלס - לא לוחצים על שום כפתור, רק "גוללים" בעמוד.
אם רוצים - יש כפתור STASITICS שמאפשר לדעת למעשה אם זה מבצע "אמיתי" או סתם ירידה נקודתית ובעבר היה מחיר נמוך יותר. ועוד ועוד.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 51150
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 3051 פעמים

הודעה שלא נקראה #715 

קיפה משווה מחירים בתוך אותו אמזון לאורך זמן, לא בין האמזונים השונים כרגע.

niguy - אם החבר שלך יכול להוסיף לתוסף התראה אם המוצר שנלח לארץ או לא באותו האמזון, הוא יהיה קרוב למשולם :wink:
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

niguy
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 151
הצטרף: אוקטובר 2006
שם מלא: גיא
מיקום: ירושלים
נתן תודות: 31 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

הודעה שלא נקראה #716 

@Huber

(Y) זה באמת אחד הדברים הראשונים שאמרתי לו שצריך להוסיף ואני יודע שהוא עובד על זה בשיא המרץ.
מבטיח לעדכן כשזה יקרה.

·

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8007
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1297 פעמים
קיבל תודות: 1145 פעמים

הודעה שלא נקראה #717 

תודה... (Y) לא קלטתי שצריך לגלול למטה לגבי קיפה.
לא מצאתי איך מקנפגים את היסטורית המחירים, אבל ראיתי את גרף ההשוואה בינהם לאורך התקופה.

מבחינת חווית הקניה, נראה לי ששילוב של שני התוספים, זה בוננזה.
בקיפה ניתן להבין מהו טווח המחירים שהמוצר "נע" בו, ובתוסף המודוקומפר ניתן להבין באיזה אמזון יש את המחיר הכי טוב נכון לכרגע.
אגב לגבי נושא המשלוח דווקא יש ציון של האם נשלח או לא (איפה שלא, מופיע ------).
אלא אם אני קורא לא נכון את הטבלה.
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

freesoul28
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 482
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 17 פעמים
קיבל תודות: 34 פעמים

הודעה שלא נקראה #718 

@niguy
·
מעניין איך הוא מחשב את המחיר הסופי, כי לפעמים הוא מדייק, ולפעמים לא, בנוסף גם אם המוצר לא נשלח לארץ הוא עדיין מחשב את עלות משלוח ומסים לארץ.

Itay_Pollak
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 19136
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: איתי פולק
מיקום: הולנד
נתן תודות: 817 פעמים
קיבל תודות: 880 פעמים

הודעה שלא נקראה #719 

@avihuli
·
לחץ על כדור הארץ בצד שמאל.
יפתח חלון עם השוואת המחירים.
לחץ בשורה התחתונה - "הראה תמיד השוואת מחירים"

niguy
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 151
הצטרף: אוקטובר 2006
שם מלא: גיא
מיקום: ירושלים
נתן תודות: 31 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

הודעה שלא נקראה #720 

@freesoul28

היות ואין לי מושג איך מתבצע החישוב ואני מודה שאין לי ידע בנבכי אמאזון/מיסים וכו' (אני בפורום הזה בעיקר על תקן חובב אודיו :)) ביקשתי ממנו שיכתוב לי הסבר קצר לגבי מה ששאלתם. עשיתי העתק-הדבק לתשובה שלו:

"היי גיא,

לגבי הפרשי המחירים בחישובי המס בין התוסף לאמזון בעיקר אמזון באירופה (אנגליה,גרמניה...)

לפי רשות המיסים המיסים :[/b]

המס על הדברים הבאים הוא 34.6 %
מערכות משולבות,מקרן ווידאו, רדיו,רדיו משולב במקליט,רמקולים ועוד

באמזון יש בילבול שלם בנושא - בהרבה מקרים הם מחשבים לפי 17%- הרווח כולו שלנו כי אמזון מממנת
את ההפרש ובמקרים אחרים אמזון מחשבת לפי 32% את אותם מוצרים
אצלי בתוסף אני מחשב לפי הגבוה מביניהם 32%
זה עיוותי החישובים של אמזון!!

לאחר הרבה חקירה הצלחנו לעלות על המידע (שולח לארץ/לא שולח לארץ)
היום בערב אני מעלה לתוסף את הפונקציה הזו לגבי מוצרים שנמכרים ע"י אמזון

בהמשך אנחנו נציג בתוסף גם את הספקים החיצוניים ששולחים לארץ ונחשב אצלם רק את המיסים ללא משלוח
כי עכשיו אנחנו מעריכים את המשלוח כמו אמזון (אני מאמין שעוד השבוע נתאים את זה)
בנוסף כשנזהה שלא נשלח לארץ נחשב את המשלוח כמשלוח באותה המדינה (וזה למי שרוצה לשלוח באמצעות ShipTo usunhuישראלים )

אנחנו תוסף שקיים כשבועיים אנחנו עושים ונעשה את המירב להגיע לדיוק גבוה
ועוד נוסיף המון דברים

נשמח להצעות יעול ושאלות למייל [email protected]

שנה טובה
אורי
"
מקווה שעזרתי לשני הצדדים (Y)


·

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”