מדוע באנגלית?
-
sagipel
-
- חבר פעיל מאוד

- תגובות: 204
- הצטרף: ינואר 2010
הבחור קורא היטב עברית.
לפעמים עדיפה אמת שחורה על פני שקר לבן.
- RAMIRAMI68
-
- חבר ותיק

- תגובות: 2548
- הצטרף: יולי 2008
- מיקום: פה ושם
אבל כנראה שאינו יודע לכתוב בעברית שאם לא כן היה עושה כך, לא?
- MONI
-
- חבר ותיק

- תגובות: 1341
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: באר שבע
WHAT ? ? ?

you can fool some people sometimes
but you can't fool all the people all the time !
but you can't fool all the people all the time !
- tnsilver
-
- חבר מביא חבר

- תגובות: 4166
- הצטרף: פברואר 2012
Sorry about the English. I read and write Hebrew - but in my entire career I was never required to type Hebrew. That is one though SOB language to type. I will be getting a Hebrew keyboard soon and make my best effort.RAMIRAMI68 כתב:אבל כנראה שאינו יודע לכתוב בעברית שאם לא כן היה עושה כך, לא?...
Let's do a little copy & paste drill:
א זה אוהל - ב' זה בית - ג' זה גראז' גדול - ד' - זה דביל כמוני שהופך כאן הכל
How is that?
- tnsilver
-
- חבר מביא חבר

- תגובות: 4166
- הצטרף: פברואר 2012
Yes - I know it's great. I'll copyright it. It took me 5 minutes.
- Omri617
-
- חבר ותיק

- תגובות: 2291
- הצטרף: ינואר 2011
what's your nickname in Audikarma?
- yuria
-
- חבר מביא חבר

- תגובות: 4181
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: חולון
tnsilver כתב:Sorry about the English. I read and write Hebrew - but in my entire career I was never required to type Hebrew. That is one though SOB language to type. I will be getting a Hebrew keyboard soon and make my best effort.RAMIRAMI68 כתב:אבל כנראה שאינו יודע לכתוב בעברית שאם לא כן היה עושה כך, לא?...
Let's do a little copy & paste drill:
א זה אוהל - ב' זה בית - ג' זה גראז' גדול - ד' - זה דביל כמוני שהופך כאן הכל
How is that?...
מסך אולד LG65C8.
רסיבר Marantz SR7015
רמקולים פולק אודיו S20+S30.
סראונד ביפולר מוניטור אודיו.
רסיבר Marantz SR7015
רמקולים פולק אודיו S20+S30.
סראונד ביפולר מוניטור אודיו.
- Kosh
-
- גורו וינטאג'

- תגובות: 4069
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: Vorlon homeworld
חחtnsilver כתב:Yes - I know it's great. I'll copyright it. It took me 5 minutes....
Vintage audio is a way of life
Retro audio is good for you
ערוץ הסטריאו וינטאג' שלי:
http://www.youtube.com/user/Kosh31100
Retro audio is good for you
ערוץ הסטריאו וינטאג' שלי:
http://www.youtube.com/user/Kosh31100
- RAMIRAMI68
-
- חבר ותיק

- תגובות: 2548
- הצטרף: יולי 2008
- מיקום: פה ושם
אתה לגמרי לא עושה רושם של דביל ובואך לכאן מבורךtnsilver כתב:Sorry about the English. I read and write Hebrew - but in my entire career I was never required to type Hebrew. That is one though SOB language to type. I will be getting a Hebrew keyboard soon and make my best effort.RAMIRAMI68 כתב:אבל כנראה שאינו יודע לכתוב בעברית שאם לא כן היה עושה כך, לא?...
Let's do a little copy & paste drill:
א זה אוהל - ב' זה בית - ג' זה גראז' גדול - ד' - זה דביל כמוני שהופך כאן הכל
How is that?...
- Kosh
-
- גורו וינטאג'

- תגובות: 4069
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: Vorlon homeworld
tnsilver כתב:Sorry about the English. I read and write Hebrew - but in my entire career I was never required to type Hebrew. That is one though SOB language to type. I will be getting a Hebrew keyboard soon and make my best effort.RAMIRAMI68 כתב:אבל כנראה שאינו יודע לכתוב בעברית שאם לא כן היה עושה כך, לא?...
Let's do a little copy & paste drill:
א זה אוהל - ב' זה בית - ג' זה גראז' גדול - ד' - זה דביל כמוני שהופך כאן הכל
How is that?...
Vintage audio is a way of life
Retro audio is good for you
ערוץ הסטריאו וינטאג' שלי:
http://www.youtube.com/user/Kosh31100
Retro audio is good for you
ערוץ הסטריאו וינטאג' שלי:
http://www.youtube.com/user/Kosh31100