מגברי וינטאג' - מה כדאי לקנות באיזור ה500 ש"ח?
עזוב אותך,יש בבסביבות ה 500 ש"ח מגברים הרבה יותר טובים מה 2216 ,לדוגמא ה 6060 אחלה רסיבר עם סאונד מצוין ועם הרבה כח וכדאי לך גם לבדוק את הדגמים של רוטל אפילו את הקטנים שגם נשמעים מצוין כמו ה RX 830,RX 845,RX 850,RX 855.
אמרתי לך ואגיד שוב הפיוניר SX 750 עדיף מכולם
ולא רק בגלל הכח , אלא גם הסאונד .
http://www.classicaudio.com/value/pio/SX750.html
ולא רק בגלל הכח , אלא גם הסאונד .
http://www.classicaudio.com/value/pio/SX750.html
- tnsilver
- חבר מביא חבר

- תגובות: 4166
- הצטרף: פברואר 2012
- נתן תודות: 619 פעמים
- קיבל תודות: 1301 פעמים
I would get a nice Dan Haschan 'kupa' box and save my money till I have 800 NIS. Then I'd get a Sansui 8080 off yad2. I would really not recommend throwing a good 500 NIS on anything.
- RAMIRAMI68
- חבר ותיק

- תגובות: 2548
- הצטרף: יולי 2008
- מיקום: פה ושם
- נתן תודות: 166 פעמים
- קיבל תודות: 263 פעמים
חחח...הוא חושב שהמחירים כאן כמו באמריקה...udii כתב:It is one hell of a dream to find sansui 8080 in yad2 for 800 nis...
- tnsilver
- חבר מביא חבר

- תגובות: 4166
- הצטרף: פברואר 2012
- נתן תודות: 619 פעמים
- קיבל תודות: 1301 פעמים
חחח...הוא חושב שהמחירים כאן כמו באמריקה... [צוחק בקול] בטח הוא ייצפה גם לעודף מ 800 ש''ח [צוחק בקול]...
Very funny. Yes. I would expect change from 800. First, I am not in the US now - I'm in Tel-Aviv. Keeping an open eye for real vintage on yad2 too. In fact - there was an 8080 from Beit-Shemesh for 800 NIS on yad2 just 8 weeks ago. I was actually thinking of buying it for scavenging (killing it for parts) but at the end I had no heart to do so. However, I talked to the owner - he was willing to bring the unit to Tel-Aviv by him-self for 800.
It's really not worth more. An 8080 would go for $150 on flea bay. 800 NIS is just short of $200 so really 800 NIS is over-priced. Don't underestimate the Sheqel. It's a mean MOFO now.
Second, If you people won't jump at any 30 year old piece of crap sold as 'vintage' for 'mevinim' on yad2 - maybe the prices there were more realistic too. Plus - I get the feeling advertisers on yad2 are expecting a negotiation for the asked price. I'm well aware this is the middle east here - but I do know the pricing
Third, to go back to the initial subject, with all due respect to the Sheqel - 500 is just not enough to get good audio. If this is all you got - get a good bottle of scotch, or a girl or go to a fancy restaurant and have some fun for the money - because it would not be well spent on audio. 500 just doesn't cut it.
- RAMIRAMI68
- חבר ותיק

- תגובות: 2548
- הצטרף: יולי 2008
- מיקום: פה ושם
- נתן תודות: 166 פעמים
- קיבל תודות: 263 פעמים
Sorry I'm just kidding
But be sure that there is no second hand bargain prices
sansui 8080 in 800 NIC...i want also
But be sure that there is no second hand bargain prices
sansui 8080 in 800 NIC...i want also
- tnsilver
- חבר מביא חבר

- תגובות: 4166
- הצטרף: פברואר 2012
- נתן תודות: 619 פעמים
- קיבל תודות: 1301 פעמים
yad2 has an SMS service that informs you of any bargain the minute it goes public. Subscribe - and be persistent and maybe you'll get it sooner than you think.
אגב, אני רכשתי 2245 לפני מספר חודשים ב500 ש"ח. צירוף מקרים שגם אותו רכשתי מבית שמש. לא 8080 אבל שווה כל גרוש ב-500 ש"ח.
And I agree that a different tone of voice in our forum will be more than appreciated...
And I agree that a different tone of voice in our forum will be more than appreciated...
Rust never sleeps
- tnsilver
- חבר מביא חבר

- תגובות: 4166
- הצטרף: פברואר 2012
- נתן תודות: 619 פעמים
- קיבל תודות: 1301 פעמים
NICE!!! very good price - nice unit! Are you going to re-cap it?BennyO כתב:אגב, אני רכשתי 2245 לפני מספר חודשים ב500 ש"ח. צירוף מקרים שגם אותו רכשתי מבית שמש. לא 8080 אבל שווה כל גרוש ב-500 ש"ח.
And I agree that a different tone of voice in our forum will be more than appreciated......
החלפת קבלים לבד גדול עליי - הלחמתי רק דברים פשוטים ואין לי מושג באלקטרוניקה.
אשמח לקבל מושג מחברי הפורום כמה צריכה לעלות החלפת קבלים קומפלט (לקבלי אודיו טובים) למכשיר כזה אצל מישהו מקצועי.
אגב, במכשיר שקניתי החליפו את מחברי כניסת הפטיפון למוזהבים והקבלים הגדולים הם של ELNA מישהו יודע אם אלו המקוריים או אולי כבר הוחלפו? הבעלים הקודמים של המכשיר לא ידע להגיד לי הוא קנה אותו ככה.
אשמח לקבל מושג מחברי הפורום כמה צריכה לעלות החלפת קבלים קומפלט (לקבלי אודיו טובים) למכשיר כזה אצל מישהו מקצועי.
אגב, במכשיר שקניתי החליפו את מחברי כניסת הפטיפון למוזהבים והקבלים הגדולים הם של ELNA מישהו יודע אם אלו המקוריים או אולי כבר הוחלפו? הבעלים הקודמים של המכשיר לא ידע להגיד לי הוא קנה אותו ככה.
Rust never sleeps

