ONLIVE - קונסולת רשת חדשה

חדשות ועדכונים של HT Magazine

מנהל: מנהלי חדשות

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 50294
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 2980 פעמים

ONLIVE - קונסולת רשת חדשה

לינק להודעה #1 

http://www.gametrailers.com/player/47079.html?type=

http://www.gametrailers.com/player/47081.html?type=

המוצר שהוצג GDC 09 מבטיח את היכולת לשחק בכל משחק (מרשימת מפיצי המשחקים שמצוינת בסירטון השקה - 9 מפיצות נכון להיום) ללא שום צורך במחשב או קונסולה - המשחק ירוץ (כנראה) על שרתי החברה וישודר LIVE דרך חיבור רשת/אינטרנט לקונסולה ומשם למסך.

תיאורטית נשמע מבטיח, אני לא מאמין שבארץ עם רמת החיבור שיש לנו זה יעבוד אבל בחו"ל זה בהחלט יכול להיות מוצר מצליח אם השירות יעבוד כמובטח. אחרי הכל זה יחסוך מאיתנו את הצורך לרכוש ולתחזק מחשב לגיימר עם כל המשתמע מכך (וונידוס, דרייברים, באגים, המירות אחר GPU שיריץ משחקים היטב וכו) ויאפשר את האופציה לשחק במשחקים בנוחות כמעט מלאה. נראה מעניין בתיאוריה, עכשיו צריך להמתין להשקת המוצר ולבדוק אם הוא עונה על הציפיות שהם יוצרים. יגיע לשוק בחורף 2009.
נערך לאחרונה על ידי Huber ב 30/03/2009 16:59, נערך 2 פעמים בסך הכל.

uris
סמל אישי של משתמש
מורעל האתר
מורעל האתר
הודעות: 6781
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: שלומית (בונה סוכה)
נתן תודות: 78 פעמים
קיבל תודות: 246 פעמים

מעניין

לינק להודעה #2 

אבל לא נראה שיצליח , זה כמו מגמת ה "מחשוב ענן" אז גם המשחקים ה"כבדים" יהיו דרך האינטרנט ? ימים יגידו ...

Pavelz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4032
הצטרף: דצמבר 2006
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 199 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

לינק להודעה #3 

מה עם ה Latency??
אפילו ברשת ביתית אני רואה latency כשאני משתמש במשהו כמו logmein אז להריץ משחק דרך זה?
תמוהה מאוד...
Need more cowbell

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4532
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 180 פעמים
קיבל תודות: 199 פעמים

לינק להודעה #4 

לגבי latency - הוא טוען שיש להם דרך להעביר נתונים מאוד מהר (יש שם שרטוט בווידאו) ואז לא תרגיש, הוא גם אומר שהדרך לפתור היא להוריד רזולוציה למשתמשים עם רוחבי פס נמוכים. הם כנראה מחזיקים חוות שרתים מאוד חזקות, עם רוחבי פס מאוד גדולים, יכול להיות שהם עושים שיתוף פעולה עם אותן חברות המאפשרות את הדמואים. רעיון ייחודי לדעתי. הוא יעבוד ? הזמן יגיד. הבסיס מבחינה תשתית בנוי נכון (בהשערה שהם פתרו את הlatency).
Vocare Ad Regnum

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 50294
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 2980 פעמים

לינק להודעה #5 


TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4532
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 180 פעמים
קיבל תודות: 199 פעמים

לינק להודעה #6 

...
מעניין אותי מי החמור שתרגם את זה, הרי הוא אומר בפירוש - חיבור של 2 מגה שווה ערך לחיבור של 1.5 מגה, עכשיו אנשים עם חיבור של 1.5 מגה יחשבו שזה יעבוד באותה איכות...
עוד דבר, זה מאפשר לדגום ולשחק דרך PC, עדיין תלוי חומרה בדרך זו או אחרת. עוד דבר - אתה משלם מנוי, אתה עדיין צריך לשלם על הורדה אם בחרת לקנות ובכל אופן אין לך עותק קשיח של המשחק אצלך.
למה אי אפשר לתרגם כתבה כמו שצריך פעם אחת ??? אל תעלה כתבה אם אין לך מושג מה אתה כותב. :roll:

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 50294
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 2980 פעמים

לינק להודעה #7 


9xcalibur9
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1623
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 105 פעמים

לינק להודעה #8 

יש לך טעות
זה ONLIVE
לא ONLINE

ולגבי ה-LATENCY, יש הרצאה שלמה שלהם אצל GAMESPOT. הוא אמר שהם המציאו מאפס אלגוריתם משוגע להזרמת תכני וידאו עם לאג של מליונית השנייה או משהו כזה. בנוסף הוא טען שכדי להזרים משחק ב-720P צריך בסך הכל חיבור בן 4Mb שזה משהו שאפילו מוצע אצלנו בארץ. לא רע בכלל, אבל אני לא מוצא את עצמי קופץ על המציעה כל עוד 1080P לא יתאפשר.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 50294
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 2980 פעמים

לינק להודעה #9 

אין לי מושג על מה אתה מדבר :roll:

:lol:

יש למשיהו כח לקרוא את זה ולסכם לנו?

Why OnLive Can't Possibly Work

http://www.eurogamer.net/articles/gdc-w ... rk-article

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 50294
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 2980 פעמים

לינק להודעה #10 

http://www.bit-tech.net/news/gaming/200 ... iding-e3/1

השירות לא יוצג השנה ב E3, לדיברי המפתחים זו אינה הפלטפורמה הנכונה להצגתה. אני אישית חושב שעדיין אין להם מוצר עובד ביד - ניחוש אישי שלי.

דודיפלצת
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2180
הצטרף: אוקטובר 2006
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 44 פעמים

לינק להודעה #11 

Huber כתב:אין לי מושג על מה אתה מדבר :roll:

:lol:

יש למשיהו כח לקרוא את זה ולסכם לנו?

Why OnLive Can't Possibly Work

http://www.eurogamer.net/articles/gdc-w ... rk-article
...
בקצרה, הרעיון מגניב אבל לא יעבוד מהסיבות הבאות:
כמות החומרה כדי להריץ משחק כבד ברמה גבוהה גדולה מדי בשביל לתחזק.
latency בגלל קידוד הוידאו או לחילופין איכות לא טובה כדי למנוע זאת.
תקלות בגלל עומס משתמשים ורוחב פס בצד ה-servers.

הכותב מציע שכדי לגרום לזה לעבוד המשחקים יעבדו ב-30fps ורזולוציית SD.

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4532
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 180 פעמים
קיבל תודות: 199 פעמים

לינק להודעה #12 

הובר, הם לא יציגו היום או שנה הבאה לדעתי. באיחור של שלוש מאות שנה אני אתן את עיקרי הדברים:
1) כדי להריץ 720P ב60 פריימים צריך מעבד של high-end dual core PC running a very fast GPU - a 9800GT לכל משתמש המתחבר(לכל חיבור של שחקן)
2) על מנת לחבר כמות "צנועה" של שחקנים - לשם דוגמא יצא GTA4 און ליין (על השרתים שלהם), רק עבור כמות כזו צריך כוח עיבוד מטורף, אוסף של מספר לא מובן של שרתים בעלי כוח עיבוד כמו שציינתי בסעיף הקודם, כמות החום שתיפלט ממספר כל כך רב של שרתים ייעודיים הוא אסטרונומי. אגב, גם לגבי המעבד הוא אומר שיצטרכו להוסיף עוד משהו כדי שיתן 60 פריימים בשנייה.
3) הוא כותב שכיום - כמה זמן שמעבד מקודד את התמונה יותר זמן - יותר טוב, למעשה הLatency הנמוך שלהם ייצור תמונה גרועה לעומת מה שהם רוצים להראות.
4) לפי מה שהם כותבים הLatency (שיהוי) על הקו יהיה 1 מילישנייהMS... זה יוצא שהמקודד שלהם עובד ב1000Fps (!!!).
5) חוות השרתים תשב יחסית רחוק מהמפתחים של הפלטפורמה - זה מקשה על שליטה בה וזה דבר חשוב מאוד.
6)נקודה שאני מכניס - יהיה כאן צורך בשידור ווידאו בלייב למעשה (זמני תגובה של המשחקים), אתרים מרוחקים יסבלו קשות משיהוי, זהו טבעו של אות מרוחק. (אני עובד עם ווידאו דרך האינטרנט וזו סוגייה בלתי פתירה).
7) עלויות, עלויות, עלויות - עלויות לספקים, הקמת שרתים, מהירויות (נושא מאוד כואב) ועוד ועוד. און לייב לא מדברים על זה.
8) הוא קורא לסיכום שזה מה שנקרא: תער אוקלום - אם זה נראה נכון אז זה נכון. במקרה פה הוא אומר שיש יותר מדי משתנים שאין עליהם תשובה, הוא מקווה לטעות אבל מסכם שזה פשוט לא נראה ככה.
זו לא תגובה שלי אלא תרגום מאמר. מי שרוצה יכול לראות את הסרטונים בקישור שהובר שלח ולראות על מה הוא מדבר (מאקרובלוקים במשחק).
Vocare Ad Regnum

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 50294
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 2980 פעמים

לינק להודעה #13 

גם אני בספק אם המוצר יגיע למימוש אמיתי וגם אני לא חושב שזה יות רמגימיק - אבל ניתן לזמן לעשות את שלו - אני מבטיח להעלות את הדיון הזה עוד כשנה מנבכי הפורום ולדווח היכן הם יהיהו אז :wink:

TANDBERG
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4532
הצטרף: פברואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 180 פעמים
קיבל תודות: 199 פעמים

לינק להודעה #14 

הובר, זה כמו חברה שאמרה שתעביר 720P ב30 פריימים בשנייה ברוחב פס של 768Kbps וגם אז: Over the Internet... בחיים זה לא יעשה, לא עם הטכנולוגיה של היום ולא בUDP. אני לא אוהב הצהרות, אני אוהב מעשים, קל לראות ולהוכיח.
בכל אופן, I will take you up on that offer - אני לא פסימי ונראה לאן הדברים יתגלגלו שנה הבאה.

נקודה אחת חזקה (וכואבת) על פירטיות: לא תהיה שם. יוצר תלות בספק עצמו אבל מבטל קונסולה בבית.
Vocare Ad Regnum

Pavelz
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4032
הצטרף: דצמבר 2006
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 199 פעמים
קיבל תודות: 48 פעמים

לינק להודעה #15 

Huber כתב:http://www.bit-tech.net/news/gaming/200 ... iding-e3/1

השירות לא יוצג השנה ב E3, לדיברי המפתחים זו אינה הפלטפורמה הנכונה להצגתה. אני אישית חושב שעדיין אין להם מוצר עובד ביד - ניחוש אישי שלי.
...
השירות הזה יקבל את פרס Vaporware of the year. יהיו חזירים כתומים בשמיים לפני שהשירות הזה יעבוד
Need more cowbell

שלח תגובה

חזור אל “חדשות HT”