בנתיים לא נראה שרוב הלקוחות מבינים את הסיבוב ואני קורא הרבה תגובות בסגנון "לא מבין מה אתם רוצים! היום בבוקר הילדים שלי ראו באייפון חצי פרק של משפחת סימפסון והיו מרוצים!"
אם לא תיהיה נטישה המונית אנחנו נישאר עם המוצר הזה לתמיד.
...
השאלה היא האם נטישה המונית באמת תעזור .
כי כפי שזה נראה הם עשו את אותו הסיבוב על עוד כמה מדינות באזור
ישראל היא מדינה בין היקרות בעולם ואף אחד לא יתנדב לתת מחיר של הודו או טורקיה, ככה זה בכל דבר ולא רק בשירות סטרימינג.הקטע עם האפליקציה הנחותה דפוק, אבל לא מהותי.
שטרודל8888 כתב: ↑
תראה מה מקבלים היוונים עבור 6 שקל בלבד ...
פשוט בושה שאנחנו משלמים איזה 10 אירו יותר ומקבלים תמונה מטושטשת .
...
לא הבנתי מה הוא אומר. והאמת שגם לא הבנתי מה אתה אומר. לא ראיתי הבדל בין התכנים שרצו בוידאו הזה לבין מה שאני רואה על המסך אצלי בבית. גם הממשק נראה זהה למעט העובדה שהוא השתמש בדפדפן. אז מה ההבדל בשירות?
אני מבין שהפער במחיר מקומם אותך. אותי מקומם יותר מחירי הדיור בישראל.
אמנם אישית אין לי שום עניין באף אחד מהתכנים המקוריים שהם מציעים, אבל כמנוי ליס+ אשתי התחברה לחצי שנת נסיון ואלו הרשמים שלה:
איכות השידור אינה יציבה. יש תכנים באיכות מעולה ויש עם המון רעשי GRAIN ויש כאלו שנקעים מעצמם. קורה המון שתוכנית מתאפסת ומתחילה מהתחלה פתאום, בעיקר אם יוצאים מהאפלקציה. והכי מטריד בממיר ATV4, לאחר אתחול הממיר צריך להזין מס טל וקוד מחדש כי האפלקציה שכוחת מהחיבור האחרון. במילים אחרות, כעוד שירות צפיה בחינם זה לא מזיק (בתנאי שמסננים תכנים עבור הילדים, כי יש שם אנג'נדה ברורה של שטיפת מוח לקטינים), אבל כשירות בתשלום זה לא שווה שקל אחד בתכונת הנוכחית..
יש בשרשור אינספור תקלות ופיצ׳רים חסרים,
שוחררו על כך לפחות 20 כתבות,
רובם דברים לא סובייקטיבים אלא עובדתיים ומדידים כמו מחיר, איכות, ביצועים, כמות
לי יותר מהכל הפריע הגישה שלהם המזלזלת (לתת מוצר נחות במקסימום מחיר)
אז אם בעינייך ובעיניי רוב הצרכנים כל מה שצריך לעשות זה לחכות - אני מעריך מחדש את דיסני, טיפשים הם לא.
בסוף הצלחתי להתקין גם על fire stick - עשיתי כמה דברים אז לא יודע מה בפועל פתר את הבעיה :
הכל דרך amazon.com ולא דרך המכשיר :
1. שיניתי את האזור שלי לישראל - במקור היה ארה"ב כדי שאפשר יהיה להתקין בסלולרי את האפליקציה של Alexa ישירות מתוך Amazon Appstore
2. מחקתי לגמרי את האפליקציה שהייתה לי של disney+ בגרסה האמריקאית - כלומר הסרתי אותה מהחשבון ולא רק מחקתי מהמכשיר
3. חיפשתי ומצאתי באתר את הגרסה של hotstar והוספתי לחשבון משם
יש סיכוי שמצאתי את האפליקציה רק בזכות שינוי האיזור והמחיקה של הקודמת ולכן ממליץ לבדוק
מצרף את הקישור
"אוהבים את דיסני+? תעבירו את הלינק לחברים ולבני המשפחה כדי שגם הם יוכלו לצפות ולחסוך, במסגרת ההצעה המיוחדת שלנו. 1kx.in/D9CL1FqfiUXj
ההצעה ניתנת למימוש עד ה- 26.06, אחרת היא תפקע"
סוף סוף התקנתי גם את האפליקציה, אני משתמש ב-MI BOX 3
משתמש אחר דיווח שאין אצלו תמונה במכשיר הזה, אצלי יש תמונה, דווקא לא רעה בהתחשב בעובדה שאין לי טלויזיה עם 4K
אבל כל התוכן יצא ב-PCM שכולל 2 ערוצים, וזה לא מקובל עלי.
רק לוודא שאכן מדובר בבעיה מקומית אצלי- מישהו יוכל לבדוק את סרטי שודדי הקאריביים(דגמתי את 1 ו-5) או מלחמת הכוכבים(דגמתי את 7) קיימים אצלם עם 5.1 לפחות (אטמוס עדיין אין לי, אבל אשמח לדעת אם קיים באטמוס)
כל הסרטים וכל הסדרות שבדקתי יוצאים רק עם 2 ערוצים
בעיה מציקה אחרת היא שכל פעם צריך לבחור שפה ,כאשר ברירת המחדל היא פורטוגזית
אני תוהה כמה מהתוכן בדיסני+ הוא באמת מקורי וכמה היה זמין קודם בפלטפורמות אחרות ונמשך מהן. איכשהו יש לי הרגשה שהבשורה העיקרית בהשקה הזאת היא שעכשיו צריך לשלם יותר על מה שכבר היה קודם.