השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1053
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 161 פעמים

Re: השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

נושא שלא נקרא #31 

במדינה שלנו אין שירות שירותיות יחס אחרי הגיהוץ תתחיל לרדוף אחריהם במקום שזה יהיה הפוך.

הכל חרטא.

Haimbin
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1317
הצטרף: מרץ 2020
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 228 פעמים

Re: השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

נושא שלא נקרא #32 

לסנסונג יש שיטת דירוג לאיכות המסכים שנקראת PQI, כרגע נכון להיום הטלויזיה שיש לה אותו דירוג כמו לטלויזיה שלך היא Q85A, וזה בערך מה שהם יציעו/צריכים להציע לך במקרה שאי אפשר לתקן. לצערך זו טלויזיה נחותה יותר בגלל פאנל IPS, אולי בגדלים מסויימים זה מגיע עם פאנל VA, למרות שמבחינת בהירות היא צריכה להיות טובה יותר.
לגבי הפוסט נראה לי שפתחת אותו קצת מוקדם, הגיע אליך טכנאי יומיים אחרי שהתקשרת ועוד אחרי חג שהצטברו פניות, סך הכל לא רע במיוחד בהתחשב בזה שהיא עוד עבדה חלקית עד אז, וסתם גורר רק תגובות שליליות, המשך הטיפול אבל פחות טוב וחבל שמושכים את זה.

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8903
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

Re: השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

נושא שלא נקרא #33 

ChinggisKhan
בהנחה שלא מצליחים לתקן, איזה עוד ברירה יש לי?
אם יציעו זיכוי כספי הוגן על המסך התקול, בלי לחשוב פעמיים אני רוכש סוני...


Haimbin
למה Q85A?
אינני מכיר את שיטת הדירוג הזו, אבל המסך שרכשתי ב-2018 היה הבכיר ביותר מסדרה 9
לכן מן הסתם, שווה ערך שלו זה Q95A משנת 2021, או Q95B החדש שעדיין לא נחת בארץ.
בכל אופן אינני מעוניין במסך שאין לו one connect box
פשוט סיוט להתחיל לחפש חיבורים מאחורה , כאשר המסך תקוע על הקיר (ללא זרוע מתכווננת)

לגבי השירות, לא היו לי טענות עד ביקור הטכנאי ביום חמישי.
לדעתי הוא היה צריך להגיע יותר ערוך, עם כל אביזרי החילוף הדרושים.
לא להשאיר אותי באוויר עוד שבוע שלם, בלי להציע אפילו מסך חלופי....

ChinggisKhan
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3597
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 214 פעמים
קיבל תודות: 541 פעמים

Re: השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

נושא שלא נקרא #34 

13/06/2022 14:46  
bariko כתב:
ChinggisKhan
בהנחה שלא מצליחים לתקן, איזה עוד ברירה יש לי?
אם יציעו זיכוי כספי הוגן על המסך התקול, בלי לחשוב פעמיים אני רוכש סוני...


Haimbin
למה Q85A?
אינני מכיר את שיטת הדירוג הזו, אבל המסך שרכשתי ב-2018 היה הבכיר ביותר מסדרה 9
לכן מן הסתם, שווה ערך שלו זה Q95A משנת 2021, או Q95B החדש שעדיין לא נחת בארץ.
בכל אופן אינני מעוניין במסך שאין לו one connect box
פשוט סיוט להתחיל לחפש חיבורים מאחורה , כאשר המסך תקוע על הקיר (ללא זרוע מתכווננת)

לגבי השירות, לא היו לי טענות עד ביקור הטכנאי ביום חמישי.
לדעתי הוא היה צריך להגיע יותר ערוך, עם כל אביזרי החילוף הדרושים.
לא להשאיר אותי באוויר עוד שבוע שלם, בלי להציע אפילו מסך חלופי....
...
בוא נחייה ונראה, אבל במידה ולא יצליחו לתקן, השאיפה שלך צריכה להיות לצמצם נזקים ולא להיות מושקע ריגשית.

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8903
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

Re: השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

נושא שלא נקרא #35 

ברור.
זה גם ממש לא הזמן המתאים לרכוש טלוויזיה.
דגמי 2022 במחירי השקה יקרים, שבוודאי יוזלו משמעותית בהמשך.
דגמי 2021 כבר קשה להשיג...

gildmor
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1256
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 50 פעמים
קיבל תודות: 112 פעמים

Re: השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

נושא שלא נקרא #36 

13/06/2022 0:54  
bariko כתב:
gildmor
בינתיים קיבלתי מסך חלופי.
לא באדיבות היבואן, אלא באדיבות שרגי, הבעלים של לגאסי אודיו, אצלו רכשתי את הטלוויזיה.
אמנם רק 55 אינטש ונחות בהרבה מהסמסונג, אבל לפחות יש מה לראות.

למה להקדים את המאוחר?
כי אני רוצה להיות מוכן לכל התרחישים, ובהתאם לתקדימי עבר והתנסות של משתמשים אחרים- לדעת מה בדיוק מגיע לי, ומה לא.
...
קודם כל אם קנית משראגי זה אולי הוא יוכל לעזור בעניין זה שיתאמצו לתקן ולא יציעו לך חלופות וגם בעניין החלוםות וכמה יעלו שידרוגים.
לגבי מה מגיע ברור שלפי ההגיון מגיע דגם מהסדרה הגבוה ביותר משנה כלשהי שעדיין יש להם טלויזיה כזו בנמצא.
אבל כפי ש-Haimbin אמר אין סיכוי שיציעו דגם שווה ערך מהסדרה הכי גבוה כי שווה ערך נקבע אצלם לפי מדד איכות התמונה שלהם ועל פי טבלאות המרה שהם לכאורה מקבלים מהיצרן ובטח שהם לא מתיחסים לעניני פיצ'רים כמו קופסת חיבורים שהם לא עקביים אצלם בין דגמים\סדרות.

אם אתה באמת רוצה להתכונן מראש תפנה אולי למעבדות\טכנאים עצמאים ותבדוק אופציות של תיקון דרכם, אם יש להם חלפים\ידע. אם יש לך ביד מישהו שאומר שהוא יכול לתקן תקלה כזו יהיה קשה להם לתרץ למה הם לא יכולים.

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8903
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

Re: השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

נושא שלא נקרא #37 

Gildmor
זה בסדר
כאמור שרגי מעורב חזק בכל העניין, ולא משאיר אותי להתמודד לבד מול היבואן/נותן השירות.
אני מניח שביום רביעי נהיה יותר חכמים לגבי מהות התקלה, ואם ניתן לתיקון או לא.

עקרונית אינני מוכן לקבל מסך מסדרה נמוכה יותר.
כאמור בתקנון האחריות רשום:

"במקרה בו יש צורך בתיקון או החלפת חלקים , אלקטרוניקס תהיה רשאית לבחור לפי שיקול דעתה, להחליף את המוצר במוצר זהה או דומה, בין חדש ובין מחודש, במקום לתקנו או להחליף בו חלקים כאמור".

אין חילוקי דעות לגבי "מוצר זהה"
לכן מילת המפתח כאן היא "דומה".
כל צד יכול לפרש את זה אחרת.

Haimbin
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1317
הצטרף: מרץ 2020
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 228 פעמים

Re: השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

נושא שלא נקרא #38 

ההיגיון הבריא אומר שאתה צודק,גם אני חושב ככה, אבל מניסיון של אחרים וכמו שציינו פה יש להם טבלאות המרה והחשיבה של "סמסונג" היא בסגנון של - הטכנולוגיה משתפרת עם הזמן ולכן המסכים עולים באיכותם על השנים הקודמות. במסכים החדשים משתמשים בMini-Led לעומת המסכים האחרים שהם לא כאלו אז הם כבר שונים ולכן מתומחרים שונה וזה כבר יכול לפול משפטית ב"מוצר זהה/דומה", וזו דוגמא אחת ללמה הם לא משווים לפי דגמים אלא לפי מדד "איכות תמונה".

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8903
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

Re: השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

נושא שלא נקרא #39 

לכן קיוויתי לשמוע תגובות ממשתמשים שנתקלו בסיטואציה דומה, ויכולים לדווח מה בדיוק הוצע להם.
לא רק עם סמסונג, גם עם חברות אחרות.

זה יכול היה להכין אותי לקראת מה שצפוי, ולבוא עם תשובות מוכנות מראש...

dudis
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1475
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 100 פעמים
קיבל תודות: 122 פעמים

Re: השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

נושא שלא נקרא #40 

נשמח לשמוע מה עשו בסוף,
גם לאלה שיש ביטוח שמחליפים טלויזיה ולא מנסים לתקן (היה ביטוח יקר, עד היום לא שמעתי שמשהו מימש את זה)
מה זה מ"מסך דומה" בטוח שמשווים לטכנולוגיה והיום זה מסך נחות ממה שקנית , המחיר ברכישה לא משחק להם תפקיד אז הדומה יהיה מסך מהסדרות הנמוכות יותר,
לי יש את ה90R שגם יש את הקופסה החיצונית וששאלתי את המתקין אם הביטוח החלפה שעשיתי יחליף לדגם אחר עם קופסה חיצונית אמר שכן , אבל אתה יודע להאמין להם ....
בקיצור תצפה להחלפה לטלויזיה נחותה היום לא דגם פרמיום שדומה ביכולות לטלויזיה שלך (מסך מרובע, עם כפתורים שמראה תמונה ...)

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8903
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

Re: השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

נושא שלא נקרא #41 

עדכון
היום בצהריים הגיעו אליי שני טכנאים.
הניחו את המסך בזהירות על הספה.
פעולה ראשונה שניסו, היה להחליף את כבל החשמל של one connect box
הופ יש תמונה.
הטכנאי ניסה סוג של סטרימר שלו, לא זוהה.
ביקש ממני להביא את הזידו שלי.
חיבר, המסך זיהה אותו.
בזה תם הטקס.

הטכנאי הבכיר הציע מיוזמתו לתלות את הסמסונג חזרה על הקיר במקום המסך החלופי.
הוא אמר שבדרך כלל אינו עושה דברים כאלה, בהיותו טכנאי ולא מתקין.
הצעתי לו תשלום, הוא דחה את הצעתי בנימוס ואמר שיעשה זאת ללא תשלום
הוריד את המסך החלופי מהקיר ורצה לתלות את הסמסונג, אך לרוע המזל לא מצאתי את הברגים ששיכים למתלה.

לכן כעת נגזר עליי להמתין למתקין של לגאסי אודיו שיגיע כנראה ביום שישי.
הנקודה הכי קריטית מבחינתי- האם המסך יזהה את הרסיבר.
אם כן- אני יכול להעניק לאלקטרוניקס פרו ציון 7 על השירות.
היה יכול להיות 10, אם היו מביאים איתם כבל חשמל כבר ביום חמישי, או לפחות מציעים לי מסך חלופי.
ולא מאלצים אותי לחכות שבוע נוסף ולשלם תוספת על התקנה של מסך חלופי באדיבות לגאסי אודיו.

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8903
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

Re: השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

נושא שלא נקרא #42 

עדכון
היום בצהריים (שני) הגיע מתקין של "לאגסי אודיו" לתלות חזרה את מסך הסמסונג, שלכאורה היה אמור להיות תקין על פי הטכנאי של אלקטרוניקס פרו
האמנם הסתיימה הסאגה?
שוד ושבר, המסך נדלק ונכבה, לא מצליח להתייצב.
סביר להניח שמלבד כבל החשמל של one connect box,קיימת בעיה נוספת חמורה יותר.
ספק כוח, כרטיס (כזכור הוחלף כבר), אולי הפאנל עצמו.
השד יודע.
כעת תואם לי שוב טכנאי ליום חמישי הקרוב.

בדיעבד מה שהיה צריך לעשות מההתחלה, זה לקחת את המסך כולו למעבדה ולהריץ אותו 24 שעות ברציפות , כדי לוודא שהכל עובד .
אבל השיטה שלהם אחרת לגמרי.
קודם מחליפים סוללה בשלט, כבל חשמל, כרטיס וכ וכ'
מצידם שטכנאי יגיע 20 פעמים, והלקוח יישאר בלי טלוויזיה אפילו חודשיים.
הכסף כבר שולם, אז למה צריך לבעור למישהו???

אמשיך לדווח...

Moshe984
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1053
הצטרף: אוגוסט 2015
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 161 פעמים

Re: השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

נושא שלא נקרא #43 

בהצלחה.
מטעויות רק לומדים.

bariko (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8903
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: חיפה
נתן תודות: 1449 פעמים
קיבל תודות: 347 פעמים

Re: השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

נושא שלא נקרא #44 

תודה משה, את זה הבנו
אין צורך לדקלם את אותו דבר 18 פעמים...

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

Re: השירות של אלקטרוניקס פרו... וזה החל

נושא שלא נקרא #45 

אתה "יודע כמה אני "אוהב" את המותג,

אבל בעיית חוסר המקצועיות של הטכנאים היא לא יחודית רק להם.

למרבית ה"טכנאים" אין הבנה בסיסית בחשמל ואלקטרוניקה ורק יודעים להחליף כמו תוכים מה שאמרו להם.

בסה"כ עושה הרושם שכן מטפלים בך, נכון לא במקצועיות אבל בסוף הפרשה הזאת תגיע לסיומה

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”