כתבתי בתגובה בדף הפייסבוק של ח.י שאני מתעניין ברכישת הC1 בגודל 83" ואני לא רוכש בגלל הדיווח שלך שהם מסרבים להחליף מסך שיצא ישר מהקופסא עם פיקסל שרוף ,בתגובה שלהם הם טוענים "אנחנו מתחייבים לטפל בכל תקלה שעלולה להיגרם למסך, בעיקר אם מדובר במסך חדש שרק יצא מהקרטון"
תנסה לפנות אליהם שוב .
אני כנראה ארכוש מהם את המסך ואקווה לטוב
מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
כפי שכבר אמרתי (או אחרים אמרו?)
יש הבדל בין פיקסל תקוע (דלוק\בהיר) לבין פיקסל מת (כבוי).
גם על פיקסל בהיר יחיד הם צריכים להחליף את המסך.
על פיקסל כבוי לא חייבים, זה גם לא משהו שרואים שמצב צפייה רגיל.
יש הבדל בין פיקסל תקוע (דלוק\בהיר) לבין פיקסל מת (כבוי).
גם על פיקסל בהיר יחיד הם צריכים להחליף את המסך.
על פיקסל כבוי לא חייבים, זה גם לא משהו שרואים שמצב צפייה רגיל.
- Kwodolemiatolis
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 30
- הצטרף: נובמבר 2021
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 6 פעמים
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
מה ההבדל העקרוני? כך וכך זו תקלה, לא נראה לי שבתעודת אחריות יש בכלל אזכור על זה....
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
כי יש לך 8.3 מיליון פיקסלים, ו-33.2 מיליון תתי-פיקסלים.
לא הגיוני לצפות שכל פאנל ייצא מושלם. זו הסיבה שלמרבית היצרנים יש הגדרות של מה נחשב לתקלה ומה למשהו קביל.
פיקסל כהה זה לא משהו מורגש בצפיה רגילה, ולכן גם אם יש כמה כאלה, זה לא קריטי.
אם יש פיקסל בהיר, הוא בד"כ יורגש, ולכן מחליפים על כל אחד כזה את המסך.
לא הגיוני לצפות שכל פאנל ייצא מושלם. זו הסיבה שלמרבית היצרנים יש הגדרות של מה נחשב לתקלה ומה למשהו קביל.
פיקסל כהה זה לא משהו מורגש בצפיה רגילה, ולכן גם אם יש כמה כאלה, זה לא קריטי.
אם יש פיקסל בהיר, הוא בד"כ יורגש, ולכן מחליפים על כל אחד כזה את המסך.
- Kwodolemiatolis
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 30
- הצטרף: נובמבר 2021
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 6 פעמים
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
מה מגדירים היצרנים לא באמת צריך לעניין אותנו הישראלים, חשוב להבין מה ח.י. מכסה כי היא נותנת את האחריות. האם בתעודת האחריות שלה יש הבדלה בין פיקסל מואר לכבוי? לא נראה כך, גם לא בסייגים. המילה פיקסל בכלל לא מוזכרת:
https://www.hye.co.il/news/updates/%D7% ... 7%9F-2020/
אם הדברים מגיעים לבית המשפט אז הטענה של ח.י. באמת תהיה שזו לא תקלה. טענות נגד יהיו שזו אכן תקלה או פגם כי רוב המסכים לא כאלה, גם פיקסל אחד כבוי מוריד מהערך של המוצר ואין סייגים המדברים על מקרים כאלה בתעודת האחריות וכו'. אני לא משפטן אז קצת קשה לחזות מה יהיה בסוף משפט היפותטי שכזה.
עם "לא הגיוני לצפות..." אפשר ללכת רחוק, לדוגמה "לא הגיוני לצפות שכל מסך יציג תמונה צבעונית, לפעמים יוצאים מסכים שמראים רק בשחור ולבן, וזו לא תקלה, קורה, לא נורא."
ההגיון המנחה צריך להיות שאם לא מגדירים שתופעה כלשהי אינה תקלה באופן מפורש, אז זו תקלה. ויש תעודות אחריות בהן העניין של "עד X פיקסלים לא תקינים..." אכן מופיע, אבל לא בזו של ח.י.
https://www.hye.co.il/news/updates/%D7% ... 7%9F-2020/
אם הדברים מגיעים לבית המשפט אז הטענה של ח.י. באמת תהיה שזו לא תקלה. טענות נגד יהיו שזו אכן תקלה או פגם כי רוב המסכים לא כאלה, גם פיקסל אחד כבוי מוריד מהערך של המוצר ואין סייגים המדברים על מקרים כאלה בתעודת האחריות וכו'. אני לא משפטן אז קצת קשה לחזות מה יהיה בסוף משפט היפותטי שכזה.
עם "לא הגיוני לצפות..." אפשר ללכת רחוק, לדוגמה "לא הגיוני לצפות שכל מסך יציג תמונה צבעונית, לפעמים יוצאים מסכים שמראים רק בשחור ולבן, וזו לא תקלה, קורה, לא נורא."
ההגיון המנחה צריך להיות שאם לא מגדירים שתופעה כלשהי אינה תקלה באופן מפורש, אז זו תקלה. ויש תעודות אחריות בהן העניין של "עד X פיקסלים לא תקינים..." אכן מופיע, אבל לא בזו של ח.י.
- ChinggisKhan
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3597
- הצטרף: יוני 2011
- נתן תודות: 214 פעמים
- קיבל תודות: 541 פעמים
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
גם אני לא משפטן, אבל להבנתי דווקא מה שהיצרן מגדיר חשוב ביותר וזה בהחלט לטובת הלקוחות. הרי לא תרצה שבמוסך ישתמשו בשמן שהיצרן לא מאשר.
יש עניין של סבירות בכל מקרה ומקרה ואני מאמין שיכולו להוכיח שלפי הגדרת היבואן זה מקרה סביר.
יחד עם זאת, זכותך המלאה לפנות לבית המשפט.
אני לא חושב שמישהו יצליח לשכנע אותך שלא לעשות את זה, אז בבקשה תעדכן אותנו בעוד חצי שנה-שנה מה הוחלט (בלי ציניות).
יש עניין של סבירות בכל מקרה ומקרה ואני מאמין שיכולו להוכיח שלפי הגדרת היבואן זה מקרה סביר.
יחד עם זאת, זכותך המלאה לפנות לבית המשפט.
אני לא חושב שמישהו יצליח לשכנע אותך שלא לעשות את זה, אז בבקשה תעדכן אותנו בעוד חצי שנה-שנה מה הוחלט (בלי ציניות).
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
@Kwodolemiatolis
ה"לא הגיוני לצפות" לא היה מונח משפטי בכדי שתתחיל לנתח אותו, אלא להעביר את המצב בפועל.
אם בא לך להלחם כדי לצאת צודק (אולי) על פיקסל שרוף, שיהיה לך בהצלחה.
ה"לא הגיוני לצפות" לא היה מונח משפטי בכדי שתתחיל לנתח אותו, אלא להעביר את המצב בפועל.
אם בא לך להלחם כדי לצאת צודק (אולי) על פיקסל שרוף, שיהיה לך בהצלחה.
- Kwodolemiatolis
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 30
- הצטרף: נובמבר 2021
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 6 פעמים
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
@TheCoolestלמה אולי? לא היית מבקש הנחה על/חושש מלקנות מסך יד שנייה עם פיקסל דפוק? נראה לי שזו שאלה רטורית כי ברור לכולנו שזה פגם אמיתי שיש לו מחיר. אז למה לך לא בא להלחם קצת בצד הלקוח במקרה הזה? היבואן יסתדר עם עוד החלפה, באמת לא צריך לדאוג לו.
אני יכול להבין "עוסקי בתחום" למינהם שרוצים לעשות gaslighting ללקוחות (פוטנציאליים) ולשכנע אותם שהתקלה בה נתקלו זו לא באמת תקלה, שזה הכל בראש שלהם ולא כדאי להם לנסות להחליף את המוצר, אבל למה צוות האתר? זה קצת מדכא כי זה אתר/פורום רציני היחיד שיש בישראל לענייני צרכנות מוצרי אלקטרוניקה.
אני יכול להבין "עוסקי בתחום" למינהם שרוצים לעשות gaslighting ללקוחות (פוטנציאליים) ולשכנע אותם שהתקלה בה נתקלו זו לא באמת תקלה, שזה הכל בראש שלהם ולא כדאי להם לנסות להחליף את המוצר, אבל למה צוות האתר? זה קצת מדכא כי זה אתר/פורום רציני היחיד שיש בישראל לענייני צרכנות מוצרי אלקטרוניקה.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
כי אני מבין שאין דבר כזה מושלם, ולפעמים יש פגמים בייצור שהם לא בשליטת החברה. אם הם היו מתחייבים שכל מסך ייצא מושלם, היינו משלמים היום מחירים גבוהים פי כמה וכמה על אותה טכנולוגיה. כמו שכבר אמרתי, תלוי מאד בסוג הפגם.
אם יש פיקסל כהה שלא מפריע לצפיה, לא הייתי מתעסק בזה בכלל.
אם יש פיקסל מואר, הוא בד"כ מפריע לצפיה, ולכן ברור שהייתי מתעסק בזה ומנסה לקבל מסך תקין.
אחידות הפאנל מדאיגה אותי הרבה יותר מפיקסל מת.
אם יש פיקסל כהה שלא מפריע לצפיה, לא הייתי מתעסק בזה בכלל.
אם יש פיקסל מואר, הוא בד"כ מפריע לצפיה, ולכן ברור שהייתי מתעסק בזה ומנסה לקבל מסך תקין.
אחידות הפאנל מדאיגה אותי הרבה יותר מפיקסל מת.
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
יכול להסביר?...
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
ב-OLED לפעמים יש מצב שבו חלק מהפאנל מקבל גוון שונה מהשאר.
ב-B7 שלי זה הופיע בצורה כמעט בלתי מורגשת, היה איזור טיפה צהבהב ביחס לשאר המסך, בדיעבד ולאחר זמן מה זה התמתן. בהתחלה גם שקלתי להפעיל אחריות עד שהבנתי שזה לא באמת משפיע על צפיה.
אבל לפעמים הבעיה יכולה להיות מציקה יותר. למרות שבזמן האחרון לא יצא לי לשמוע על התופעה הרבה.
אם ממש בא לך לבדוק את המסך שלך, תציג רקע לבן טהור על כל המסך.
שים לב שגם אם רואים הבדל גוון מסויים, זה לא בהכרח משהו שיראה בכלל בצפיה רגילה.
ב-B7 שלי זה הופיע בצורה כמעט בלתי מורגשת, היה איזור טיפה צהבהב ביחס לשאר המסך, בדיעבד ולאחר זמן מה זה התמתן. בהתחלה גם שקלתי להפעיל אחריות עד שהבנתי שזה לא באמת משפיע על צפיה.
אבל לפעמים הבעיה יכולה להיות מציקה יותר. למרות שבזמן האחרון לא יצא לי לשמוע על התופעה הרבה.
אם ממש בא לך לבדוק את המסך שלך, תציג רקע לבן טהור על כל המסך.
שים לב שגם אם רואים הבדל גוון מסויים, זה לא בהכרח משהו שיראה בכלל בצפיה רגילה.
- 99eyal (פותח השרשור)
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 6
- הצטרף: נובמבר 2021
- שם מלא: איל כ
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 0
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
הפיקסל שחור. לא עובד. וכן.. ממרחק לא רואים את זה.אבל אני יודע שזה שם! בתעודת האחריות לא רשום שום דבר בנוגע לזה ובנוסף אם היה כתוב בכל האתרים ״הטלוויזיה עלולה להגיע עם עד 5 פיקסלים שרופים ולא מחליפים או מחזירים״ הייתי שוקל פעמיים אם בכלל לקנות את הטלוויזיה.
זה לא מופיע בתעודת אחריות. וכשדיברתי עם השירות של ח.י אני מצטט ״זה לא מופיע באחריות אבל תחפש את זה באתר של החברה הראשית״ יש יותר הזוי מזה? היבואן הרשמי לא כותב משהו באחריות אבל שולח אותי לאתר של החברה בארה״ב כאילו זה בכלל משנה
אז חיפשתי.. לא כתוב כלוםםםם על עד 5 פיקסלים שרופים. יותר מזה יש יוטיוב של בחור שיש לו בעיה של פיקסלים מתים וLG ארה״ב החליפו לו את הטלוויזיה.
ומזה אומר ״אפשר לחיות עם זה״ אם זה היה קורה עוד כמה חודשים.. שנה ומעלה אוקיי נניח.
הטלוויזיה יצאה מהקופסא! נדלקה והפיקסל שרוף. אם הייתם קונים פריט ביגוד או נעליים או כל דבר אחר ב8000 שקל והיה בו חור קטן.. אתם לא רואים אותו אבל זיהיתם שיש חור במוצר.. לא הייתם מתבאסים ומבקשים להחליף?
נראה לי הזוי שזה משהו ״תקין״ מבחינתכם ומבחינת החברה ואפאחד לא טורח לציין את זה.
אם זה משהו כלכך נפוץ שלא מוכנים להחליף את הטלוויזיה בשבילו אז למה לא לציין במעמד הקנייה?
הטעיית הצרכן חד משמעית וכן גם דלת פתוחה לתביעות.
מצד אחד אני מאוד מרוצה מהטלוויזיה, רואים מעולה והאיכות של ה OLED באמת מיוחדת
הייתי רוצה להחזיר אותה ולקבל חדשה...
אבל הפחד שלי עכשיו שאת החדשה גם אקבל עם פיקסל שרוף מי יודע אולי אפילו 4 פיקסלים שרופים...
ולפי השירות של ח.י פחות מ5 הם לא מחליפים.
דרך אגב, אני מיום רביעי שעבר (היום שני כבר) מדבר עם א.ל.מ שמסובבים אותי ודוחים אותי. היום התקשרתי בבקשה לבטל את העסקה ולקבל פרטים כמה יעלה להחזיר את הטלוויזיה בואו נראה מתי יחזרו אליי ומה תהייה התשובה.
באתר של אלמ כתוב שניתן להחזיר את הטלווייזיה עד 60 יום גם אם השתמשתי במוצר.
אעדכן בהמשך...
זה לא מופיע בתעודת אחריות. וכשדיברתי עם השירות של ח.י אני מצטט ״זה לא מופיע באחריות אבל תחפש את זה באתר של החברה הראשית״ יש יותר הזוי מזה? היבואן הרשמי לא כותב משהו באחריות אבל שולח אותי לאתר של החברה בארה״ב כאילו זה בכלל משנה
אז חיפשתי.. לא כתוב כלוםםםם על עד 5 פיקסלים שרופים. יותר מזה יש יוטיוב של בחור שיש לו בעיה של פיקסלים מתים וLG ארה״ב החליפו לו את הטלוויזיה.
ומזה אומר ״אפשר לחיות עם זה״ אם זה היה קורה עוד כמה חודשים.. שנה ומעלה אוקיי נניח.
הטלוויזיה יצאה מהקופסא! נדלקה והפיקסל שרוף. אם הייתם קונים פריט ביגוד או נעליים או כל דבר אחר ב8000 שקל והיה בו חור קטן.. אתם לא רואים אותו אבל זיהיתם שיש חור במוצר.. לא הייתם מתבאסים ומבקשים להחליף?
נראה לי הזוי שזה משהו ״תקין״ מבחינתכם ומבחינת החברה ואפאחד לא טורח לציין את זה.
אם זה משהו כלכך נפוץ שלא מוכנים להחליף את הטלוויזיה בשבילו אז למה לא לציין במעמד הקנייה?
הטעיית הצרכן חד משמעית וכן גם דלת פתוחה לתביעות.
מצד אחד אני מאוד מרוצה מהטלוויזיה, רואים מעולה והאיכות של ה OLED באמת מיוחדת
הייתי רוצה להחזיר אותה ולקבל חדשה...
אבל הפחד שלי עכשיו שאת החדשה גם אקבל עם פיקסל שרוף מי יודע אולי אפילו 4 פיקסלים שרופים...
ולפי השירות של ח.י פחות מ5 הם לא מחליפים.
דרך אגב, אני מיום רביעי שעבר (היום שני כבר) מדבר עם א.ל.מ שמסובבים אותי ודוחים אותי. היום התקשרתי בבקשה לבטל את העסקה ולקבל פרטים כמה יעלה להחזיר את הטלוויזיה בואו נראה מתי יחזרו אליי ומה תהייה התשובה.
באתר של אלמ כתוב שניתן להחזיר את הטלווייזיה עד 60 יום גם אם השתמשתי במוצר.
אעדכן בהמשך...
- 99eyal (פותח השרשור)
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 6
- הצטרף: נובמבר 2021
- שם מלא: איל כ
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 0
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
21/11/2021 8:39avinave כתב: ↑ כתבתי בתגובה בדף הפייסבוק של ח.י שאני מתעניין ברכישת הC1 בגודל 83" ואני לא רוכש בגלל הדיווח שלך שהם מסרבים להחליף מסך שיצא ישר מהקופסא עם פיקסל שרוף ,בתגובה שלהם הם טוענים "אנחנו מתחייבים לטפל בכל תקלה שעלולה להיגרם למסך, בעיקר אם מדובר במסך חדש שרק יצא מהקרטון"
תנסה לפנות אליהם שוב .
אני כנראה ארכוש מהם את המסך ואקווה לטוב
image.png...
כן.. גם כשאני קניתי המתקין הציע לי להרחיב את האחריות ורשם לי ״תחשוב שיהיה לך 3 פיקסלים שרופים זה מסך לפח אתה חייב להרחיב אחריות״
כששאלתי אותו למה הוא כתב את זה אם בשירות אמרו מינימום 5 פתאום זה נהייה ״לאאא התכוונתי ש 3 פיקסלים בשורה אחת ״
הגדרות מאוד ספציפיות כשיש תקלה והבטחות גדולות לפני שאתה קונה.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
את הדעה שלי על הנושא כבר נתתי.
תמיד יש לך את האפשרות להחזיר את המסך תוך 60 יום, מכל סיבה.
אם בא לך לתבוע על זה, שיהיה לך בהצלחה.
יכול להיות שתוכל לקנות מסך חדש אפילו במחיר נמוך יותר כל עוד יש מבצעים.
תמיד יש לך את האפשרות להחזיר את המסך תוך 60 יום, מכל סיבה.
אם בא לך לתבוע על זה, שיהיה לך בהצלחה.
יכול להיות שתוכל לקנות מסך חדש אפילו במחיר נמוך יותר כל עוד יש מבצעים.
Re: מסך OLED C1 65 יצא מהאריזה עם פיקסל שרוף ולא מחליפים
גם לי קרה משהו דומה ופניתי לשירות ואמרו לי שזו לא נחשבת תקלה
יותר מהכול מרגיז שהם הנחו את הנציגים להשתמש בתיאור המכובס "פיקסל מוכהה", כי המונח "שרוף" או DEAD (באנגלית) כמו שמקובל לקרוא להם, נשמע יותר חמור.
גם מרגיז שאין שום שקיפות לגבי מה נחשב אצלם תקלה, אני מאוד אשמח לראות טיפה רשומות ההנחיות של במה מטפלים ובמה לא.
הרי אם כולם יודעים לדקלם את זה, אז זה חייב להיותר רשום איפשהוא.
ובמעטפת זה מרגיז במיוחד כי מדובר בטוויזיות סופר יקרות.
אף אחד לא היה מתקשר לריב איתם על טלוויזיה ב3000 או אפילו ב6000 ש"ח. מדובר על טלוויזיות של 10 או 20 אלף שקל.
יותר מהכול מרגיז שהם הנחו את הנציגים להשתמש בתיאור המכובס "פיקסל מוכהה", כי המונח "שרוף" או DEAD (באנגלית) כמו שמקובל לקרוא להם, נשמע יותר חמור.
גם מרגיז שאין שום שקיפות לגבי מה נחשב אצלם תקלה, אני מאוד אשמח לראות טיפה רשומות ההנחיות של במה מטפלים ובמה לא.
הרי אם כולם יודעים לדקלם את זה, אז זה חייב להיותר רשום איפשהוא.
ובמעטפת זה מרגיז במיוחד כי מדובר בטוויזיות סופר יקרות.
אף אחד לא היה מתקשר לריב איתם על טלוויזיה ב3000 או אפילו ב6000 ש"ח. מדובר על טלוויזיות של 10 או 20 אלף שקל.