שלום לכולם,
החלטתי לרכוש Q60T והבנתי שיש קצת בעיית מלאי כרגע בארץ.
החלטתי להתקשר ל-3 החנויות הראשונות שראיתי באתר זאפ.
ושאלתי האם הטלויזיה נמצאת כרגע במלאי?
חנות אחת אמרה שכן, ויש במלאי!
שאלתי לגבי זמן אספקה ואמרו "בדיוק כמו שכתוב באתר, 7 ימי עסקים".
לפיכך החלטתי לבצע את ההזמנה.
כמו שאתם כבר מתארים לעצמכם, עברו 7 ימי העסקים והטלויזיה לא הגיעה.
התקשרתי שוב לחנות, שאלתי למה הם מציינים זמן אספקה שהם לא יכולים לעמוד בו?
ענו שזמן האספקה המצויין באתר זה מה שחברת השילוח אומרת להם לרשום (מתנערים מאחריות באופן מוזר).
שאלתי האם אפשר לדבר עם חברת השילוח המדוברת ואמרו כן בטח, תדבר איתם אנחנו לא קשורים לזה.
נתנו לי את הטלפון של חברת "סלע לוגיסטיקה" שם נאמר לי כי הטלויזיה הזאת כרגע בכלל לא במלאי ואין צפי מתי תכנס למלאי.
1. החנות שיקרה לי כאשר אמרה שיש להם במלאי (פשוט מרתיח, רק בגלל זה הזמנתי דווקא מהם).
2. החנות מציינת באתר אספקה של 7 ימי עסקים כאשר בפועל אין להם מושג מתי יהיה מלאי.
עכשיו אני מתלבט כיצד לפעול, מה אתם הייתם עושים?
מהשהו קטן נוסף, הם כבר הורידו תשלום אחד מהבנק.
במידה ואני מבקש מהם לבטל עסקה האם הם מחוייבים לעשות זאת מיידית?
מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(
- JamesStone
- חבר ותיק
- הודעות: 1406
- הצטרף: יולי 2015
- שם מלא: James Stone
- נתן תודות: 485 פעמים
- קיבל תודות: 142 פעמים
Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(
אני הייתי מפרסם כאן את שם החנות האמורה, ומודיע גם לאתר זאפ כדי שיורידו אותה מרשימת החנויות.
במקביל, הייתי רושם בזאפ את חוות דעתי ותמצית הסיפור.
ג'יימס
במקביל, הייתי רושם בזאפ את חוות דעתי ותמצית הסיפור.
ג'יימס
Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(
שום בעיה לבטל, בין בשל כך שהטלויזיה טרם סופקה ולזכרוני 14 הימים מתחילים לרוץ מיום האספקה ולא ההזמנה, בין בשל כך שהמוכר לא עמד בהתחייבותו כלפיך. הענין הוא שביטול העיסקה והשבת התשלום הם ענין של שבועיים לרוב עד לזיכוי. שווה לנסות קניה באתר של חברת מכירות פומביות גדולה, אולסייל או פי 1000 לדוגמה. גם תוכל לקבל מחיר מצוין, גם לא משחקים עם הקליינטים, לפחות לניסיוני.
Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(
מנסיוני ברכישת טלויזיות של סמסונג עד כה, הן לא במלאי של החנויות, אלא במלאי של הספק. החנות משמשת כמתווך שמעביר את פרטי ההזמנה לספק, אשר לעיתים קרובות אפילו מחייב את כרטיס האשראי.21/12/2020 9:04MR-TAL כתב: ↑ החלטתי לרכוש Q60T והבנתי שיש קצת בעיית מלאי כרגע בארץ.
החלטתי להתקשר ל-3 החנויות הראשונות שראיתי באתר זאפ.
ושאלתי האם הטלויזיה נמצאת כרגע במלאי?...
אצלי, למרות שקניתי באתר לאסט פרייס, התשלום חויב על ידי סמליין. מי הישות שחייבה אותך באשראי? סמליין, או החנות ממנה קנית?
Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(
החיוב הוא באמת של סם-ליין אבל למה זה חשוב?21/12/2020 11:38lasik כתב: ↑מנסיוני ברכישת טלויזיות של סמסונג עד כה, הן לא במלאי של החנויות, אלא במלאי של הספק. החנות משמשת כמתווך שמעביר את פרטי ההזמנה לספק, אשר לעיתים קרובות אפילו מחייב את כרטיס האשראי.21/12/2020 9:04MR-TAL כתב: ↑ החלטתי לרכוש Q60T והבנתי שיש קצת בעיית מלאי כרגע בארץ.
החלטתי להתקשר ל-3 החנויות הראשונות שראיתי באתר זאפ.
ושאלתי האם הטלויזיה נמצאת כרגע במלאי?...
אצלי, למרות שקניתי באתר לאסט פרייס, התשלום חויב על ידי סמליין. מי הישות שחייבה אותך באשראי? סמליין, או החנות ממנה קנית?...
החנות היא זאת ששיקרה לי.
החנות היא גם זאת שצריכה לבטל לי את העסקה, לא? (בצעתי את הרכישה באתר של החנות)
Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(
סמליין חייבה אותך, ולכן היא המחויבת לספק. החנות שימשה כמתווך בעיסקה.21/12/2020 12:40MR-TAL כתב: ↑ החיוב הוא באמת של סם-ליין אבל למה זה חשוב?
החנות היא זאת ששיקרה לי.
החנות היא גם זאת שצריכה לבטל לי את העסקה, לא? (בצעתי את הרכישה באתר של החנות)...
להבנתי החנות לא מנהלת המלאי ולכן מעבירה מסרים בנוגע למלאי הסחורה של סמליין.
עם זאת, יתכן שהחנות פעלה בעודף מוטיבציה לקיים עיסקה, למרות שאין מלאי.
לכן תוכל להבנתי לפנות גם לחנות וגם לסמליין על מנת לבטל העיסקה, במידה ואכן אין צפי למלאי.
- Alon_Solo
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4147
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: קרית אונו
- נתן תודות: 71 פעמים
- קיבל תודות: 443 פעמים
Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(
אם הם נתנו לך את המחיר הכי טוב ואתה נעול על המוצר אז אין טעם לבטל כי זה אותו מלאי ראשי של כולם. אם תוכל לקבל מחיר זול יותר במקום אחר אז כמובן יש הגיון לבטל (אבל סביר שינסו לחייב אותך 100 שקל על הביטול) ולהמשיך לחכות למלאי.
בצומת החלטה זו אולי גם תשקול דגם או אף יצרן אחר אם לא מתאים לך להמתין למלאי.
בצומת החלטה זו אולי גם תשקול דגם או אף יצרן אחר אם לא מתאים לך להמתין למלאי.
- adirbooking
- חבר ותיק
- הודעות: 2206
- הצטרף: מרץ 2011
- נתן תודות: 108 פעמים
- קיבל תודות: 107 פעמים
Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(
לא רק שאסור להם לחייב ב100 ש"ח אלא הם חייבים להחזיר לו את הכסף במלואו ועד 3 ימי עסקים גג.23/12/2020 11:37Alon_Solo כתב: ↑ אם הם נתנו לך את המחיר הכי טוב ואתה נעול על המוצר אז אין טעם לבטל כי זה אותו מלאי ראשי של כולם. אם תוכל לקבל מחיר זול יותר במקום אחר אז כמובן יש הגיון לבטל (אבל סביר שינסו לחייב אותך 100 שקל על הביטול) ולהמשיך לחכות למלאי.
בצומת החלטה זו אולי גם תשקול דגם או אף יצרן אחר אם לא מתאים לך להמתין למלאי....
יותר מזה זה עוד סיבה ועילה לתביעה.
הם ציינו 7 ימי אספקה והם הפרו את זה, על מה הוא ישלם דמי ביטול???
Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(
לא צריך לשלם דמי ביטול משום שלא עמדו בתנאי העסקה (7 ימי עסקים) מעבר לכך אם הם לא מחזירים את הכסף עד חודש לזכרוני (תחפשו בגוגל) הם חשופים לתביעה מצידך של 10,000 ש"ח אז איפשהו אתה עושה להם טובה שאתה מזכיר להם שהם צריכים להחזיר את הכסף כי אם הם לא מחזירים אתה יכול להרויח יותר בתביעות קטנות
- winer-r
- חבר ותיק
- הודעות: 1610
- הצטרף: אפריל 2006
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 137 פעמים
- קיבל תודות: 31 פעמים
Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(
או. קי. המקרה שלך מוכר לי עד מאוד !21/12/2020 9:04MR-TAL כתב: ↑ שלום לכולם,
החלטתי לרכוש Q60T והבנתי שיש קצת בעיית מלאי כרגע בארץ.
החלטתי להתקשר ל-3 החנויות הראשונות שראיתי באתר זאפ.
ושאלתי האם הטלויזיה נמצאת כרגע במלאי?
חנות אחת אמרה שכן, ויש במלאי!
שאלתי לגבי זמן אספקה ואמרו "בדיוק כמו שכתוב באתר, 7 ימי עסקים".
לפיכך החלטתי לבצע את ההזמנה.
כמו שאתם כבר מתארים לעצמכם, עברו 7 ימי העסקים והטלויזיה לא הגיעה.
התקשרתי שוב לחנות, שאלתי למה הם מציינים זמן אספקה שהם לא יכולים לעמוד בו?
ענו שזמן האספקה המצויין באתר זה מה שחברת השילוח אומרת להם לרשום (מתנערים מאחריות באופן מוזר).
שאלתי האם אפשר לדבר עם חברת השילוח המדוברת ואמרו כן בטח, תדבר איתם אנחנו לא קשורים לזה.
נתנו לי את הטלפון של חברת "סלע לוגיסטיקה" שם נאמר לי כי הטלויזיה הזאת כרגע בכלל לא במלאי ואין צפי מתי תכנס למלאי.
1. החנות שיקרה לי כאשר אמרה שיש להם במלאי (פשוט מרתיח, רק בגלל זה הזמנתי דווקא מהם).
2. החנות מציינת באתר אספקה של 7 ימי עסקים כאשר בפועל אין להם מושג מתי יהיה מלאי.
עכשיו אני מתלבט כיצד לפעול, מה אתם הייתם עושים?
מהשהו קטן נוסף, הם כבר הורידו תשלום אחד מהבנק.
במידה ואני מבקש מהם לבטל עסקה האם הם מחוייבים לעשות זאת מיידית?...
רכשתי את ה 65Q60T בבלאק פריידי כאשר זמן הספקה של החנות כפי שהופיע בזאפ היה 3 ימים(!). שוחחתי איתם טלפונית והם אמרו לי בעל פה 3 ימי הספקה. אמרתי לעצמי שזה מהר מדי אבל חשבתי שיספקו לי אותה תוך שבוע ורכשתי אותה. עובר שבוע וכלום. התקשרתי אליהם ואמרו לי שהספר ( סמליין ) ייצרו קשר כי הם אלו שמובילים אותה וכנראה יש להם עומסים. חיכיתי עוד שבוע אבל במקביל ראיתי שהדגם לא מופיע באתר של סמליין. דיברתי עם החנות והם אמרו שלא ייתכן שלא קיימת במלאי שהם לא קיבלו שום הודעה מהיבואן והיא נמצאת בארץ ונמכרת. שלחתי מייל ודיברתי עם סמליין ואכן אמרו לי שהדגם אזל בארץ. באותה הזדמנות אמרתי להם מאיכן קניתי והם ציינו שאותה חנות לא נמצאת ברשימה של הספקים המורשים שלהם ( שכחתי לציין כאן שהחיוב האשראי היה לטובת סמליין ) אבל הדגשתי להם שהם ( סמליין ) הם אלו שקיבלו את הכסף של העיסקה. אמרו לי שיחזרו אליי יותר מאוח באותו יום. להפתעתי אחר הצהריים מתקשרי אליי מהחנות מנה רכשתי את הטלויזיה. ככל הנראה דיברו איתו מסמליין...הוא ביקש אלף סליחות ומצטער על העיכוב ושאני אחליט מה אני רוצה לעשות: או לבטל ויחזיר את מלוא הסכום או להמתין עוד שבוע כי סמליין אמרו לו שהדגם יחזור לארץ בעוד שבוע ( זה יהיה ביום א' הקרוב ) יחד עם זאת שיפצה אותי במה שאני רוצה שאבחר פיצוי. אמרתי לו שאני מוכן להמתין עוד שבוע אך לא יותר, לגבי פיצוי עדיין לא חשבתי מה.
לדעתי, אנחנו מדברים על אותה חנות....
- adirbooking
- חבר ותיק
- הודעות: 2206
- הצטרף: מרץ 2011
- נתן תודות: 108 פעמים
- קיבל תודות: 107 פעמים
Re: מה אתם הייתם עושים? חנות שפשוט משקרת :-(
בעיה כשנותנים לך לבחור כי יוצאים מנקודת הנחה שלא תבקש עכשיו משהו ענק.
בוא נגיד, מקרן קול - יתן לך?
ברור שלא..
השאלה אם מבחינת משא ומתן זה שווה להגיד לו "מה אתה מציע?"
כי הוא יציע מה שהכי שווה לו כלכלית...
פה אתה צריך מישהו שמראש היה במצב כזה וימליץ לך מה לבקש
בוא נגיד, מקרן קול - יתן לך?
ברור שלא..
השאלה אם מבחינת משא ומתן זה שווה להגיד לו "מה אתה מציע?"
כי הוא יציע מה שהכי שווה לו כלכלית...
פה אתה צריך מישהו שמראש היה במצב כזה וימליץ לך מה לבקש