מעבר בין ספקיות ע"ג תשתית אנלימיטד - ייאש מוחלט

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
yogiman (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 160
הצטרף: אוקטובר 2009
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

מעבר בין ספקיות ע"ג תשתית אנלימיטד - ייאש מוחלט

נושא שלא נקרא #1 

אהלן,

החלטתי לעבור מ-015 ל-018.
כבר יומיים שאני מנסה להזיז את הדבר הזה קדימה, ללא כל פתרון באופק.

כל הבלגן משום ש-018 (וגם חברות אחרות כך) מתעקשים לשלוח לי טכנאי הביתה. אני לא רואה בזה שום צורך, בכל הפעמים הקודמות בהן עברתי מספק לספק עשיתי אז זה בטלפון או ששלחו לי דף עם הוראות. בכל אופן, 018 אמרו לי סבבה, לא צריך טכנאי והפנו אותי לאנלימיטד. רק שאף אחד שם לא יודע מי הגורם באנלימיטד שאיתו אני צריך לדבר כדי לקבל את פרטי ההתחברות.

כל הסיפור הזה נשמע לי מוזר מאוד. הרי 018 היא הספק ואליה אני מתחבר. אז למה פרטי ההתחברות נמצאים אצל אנלימיטד? זה לא הגיוני.

eizen5
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1024
הצטרף: ינואר 2010
נתן תודות: 520 פעמים
קיבל תודות: 92 פעמים

נמחק.

נושא שלא נקרא #2 

נמחק.
נערך לאחרונה על ידי eizen5 ב 30/12/2023 19:44, נערך פעם 1 בסך הכל.

eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3388
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 790 פעמים

Re: מעבר בין ספקיות ע"ג תשתית אנלימיטד - ייאש מוחלט

נושא שלא נקרא #3 

@yogiman
·

אתה צריך להתקשר למוקד של אנלימטד *5805 (הכוכבית קודם) ולבקש לעבור ספק. מן הסתם אין שום פרטי התחברות שהרי אין חייגן. פעם אחרונה שעשיתי זאת אמרו לי שזה לוקח עד שעתיים להתעדכן במעשי זה מתעדכן תוך דקות בודדות. מן הסתם אין שום צורך בטכנאי, ואם יגיע טכנאי הוא לא יבין למה קראו לו. החלפת ספק נעשית במוקד של אנלימטד, לא ע"י טכנאי ולא אצל הספק.

אם אתה נופל על נציג שאומר לך משהו אחר תנסה להתעקש שאתה יודע שזה הנוהל ואם לא הולך פשוט תתקשר במועד אחר, מניסיוני רב הנציגים שלהם מקצועיים יחסית. אני לא בטוח לגבי הטענות של shmizan, יצא לי לדבר איתם לא מעט ולבינתיים הם נותנים שירות סביר שמשמעותית יותר טוב מכל ספק אחר שיצא להיות אצלו (בעיקר מעיד על השירות המזעזע אצל הספקים האחרים ופחות על השירות שקיבלתי מאנלימטד שפשוט היה ברמה סבירה יחסית).

כך בחשבון שברגע שהם מעבירים אותך ל-018 תהיה מאחורי NAT. הדרך היחידה לצאת מה-NAT זה לשלם על IP קבוע, דבר שעיתי בזמנו כשבדקתי אותם ולפחות במקרה שלי זה לקח כמה ימים עד שבאמת קיבלתי את השירות שכמובן ישר התחילו לחייב עליו (וגם אז האינטרנט לחלוטין לא זז אז חזרתי מהר ל-015; הדבר היחיד שהיה יותר טוב אצל 018 זה היה בדיקת fast.com שלפחות בזמנו היה ל-018 שרת מקומי אז התקבלה מהירות מלאה). באותם כמה ימים שחיכתי ל-IP יצא לי גם להתרשם מרמת השירות במוקד של 018 שגם תרמה לחזרתי המהירה ל-015 (גם הם ממש רחוקים מתלית שכולה תכלת, כמו לדוגמא זה שאי אפשר לדבר עם נציג של 015 אלא רק לקבל שירות דרך הנציגים במוקד של אנלימטד, אבל עדיין מניסיוני עם הספקים היותר נחשבים בארץ הם הרע במיעוטו).

DANBR22
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 762
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 140 פעמים
קיבל תודות: 33 פעמים

Re: מעבר בין ספקיות ע"ג תשתית אנלימיטד - ייאש מוחלט

נושא שלא נקרא #4 

לפני חודשיים הייתה לי גם בעיה מול 015 וניסיתי לשבור את הראש עד שגיליתי שאין להם באמת תמיכה משלהם והם מסתמכים על הנציגים של אנלימיטד.
אנלימיטד העבירו אותי ל 018 תוך דקות בודדות בטלפון, דבר איתם.

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”