lg nano 90 - אכזבה

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
moshik82 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 57
הצטרף: נובמבר 2006
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

lg nano 90 - אכזבה

נושא שלא נקרא #1 

שלום לכולם,

רכשתי לאחרונה את הנאנו 90 של LG, אחרי שנים היו לי מסכי סמסונג ופנסוניק והחלטתי קצת לגוון...מה אגיד לכם? אכזבה ענקית!
כיבכול המוצר אמור להיות מהסדרה הגבוהה ביותר (להוציא את מסכי הOLED), אך לצערי למסך קיימות זליגות אור/ עננות מטורפת שלא מאפשרת לצפות כראוי במסך בשעות הערב כלל! כבר לא מדבר על כך שכל אובייקט כהה שזז על רקע בהיר נוצרת מעין הילה מציקה, אלא על כך שחלקים נכבדים במסך מייצרים מראה כביכול מלוכלך (ברקע כהה או בהיר ובשעות הערב בעיקר).
מצטער שלא רכשתי את אחד המסכים של סמסונג מסדרה Q שהבנתי שהם מעולים והתופעה לא קיימת שם.
ח.י לא מאפשרים לבטל את העסקה אלא לשדרג למסך OLED בתוספת פסיכית של 5000 ש"ח! מיותר לציין שלו הייתי יודע על כך מראש, וודאי שלא הייתי מעלה על דעתי לרכוש מסך זה, ומצד שני גם לא הייתי רוכש את OLED, שאני בטוח שהיא מדהימה אך חורגת מהתקציב משמעותית.
אגב, לכל אלו שמבקשים להימנע ממסכי סמסונג רק בשל השירות של אלטרוניקס פרו, כפי שקראי פה רבות, אציין שלטעמי, על בסיס החוויה האישית שלי לא נתקלתי בשירות טוב יותר בחברת ח.י - עשרות שיחות טלפון, לאחר דקות ארוכות של המתנה, מעבר מנציג אחד לשני, הבטחה שיחזרו עם עדכון שלא מתקיימת, אמירות סתמיות ולא מקצועיות, הסכמה לשלוח טכנאי רק אחרי שיחות רבות, ושלא נדבר על שירותי ההתקנה שכבר בפתח הדלת מציעים "לשדרג" כל מיני דברים בעלויות מופקעות - בקיצור שירות ישראלי טיפוסי.
מישהו עבר חוויה כזו ובכל זאת הצליח לבטל את העסקה בשל סיבה זו אחרי מספר שבועות (שכבר ביום שלמחרת נפתחה תקלה על ידי)? או שהצליח לשדרג בעלות סבירה יותר?
אשמח לשמוע דעתכם...

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

Re: lg nano 90 - אכזבה

נושא שלא נקרא #2 

@moshik82
·
אם קנית אונליין בחנות שמופיעה באתר ח.י. כמשווק מורשה, יש לך 60 יום להחזיר את ה-TV מכל סיבה.
עד כמה שידוע לי, מבצעים זאת מול החנות, ולא מול היבואן.
במידה ולא רכשת ממשווק מורשה שמופיע באתר של ח.י., לא תוכל להחזיר את ה-TV.
נערך לאחרונה על ידי TheCoolest ב 14/10/2020 15:32, נערך פעם 1 בסך הכל.

moshik82 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 57
הצטרף: נובמבר 2006
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

Re: lg nano 90 - אכזבה

נושא שלא נקרא #3 

@TheCoolest
·

moshik82 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 57
הצטרף: נובמבר 2006
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

Re: lg nano 90 - אכזבה

נושא שלא נקרא #4 

תודה על ההתייחסות. רכשתי בחנות פיזית ולא אונליין (כמובן שהמסך הוא של ח.י אחרת לא הייתי מקבל שירות כלל)
·

gvid
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 237
הצטרף: דצמבר 2007
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

גם אני חוויתי את האכזבה הזו של מסך דגם 2020 עם זליגות אור איומות שהעכירו את כל הצבעים ולא היה ניתן לראות סצנות חשוכות בצורה נורמלית. אמנם זה היה מסך בסיסי לחדר שינה אבל השירות של ח.י. היה נוראי ולא הסכימו בכלל לשמוע למרות שקיבלו תמונות ברורות של המסך. למזלי היתה לי האפשרות להחזיר לחנות במסגרת ה-60 יום.
מבאס שזה קורה בסדרה היקרה שאם אני לא טועה זה מסך FALD שבכלל אמור למזער את התופעות האלו. לדעתי המסכים של LG מסדרת 2020 פחות מוצלחים משנים קודמות ושמעתי כבר על לא מעט מאוכזבים בנושא זליגת האור והעננות.

מקווה שיסתדר לך להחזיר כי זה נראה באמת משהו לא נורמלי.

dol
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 47
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

נראה זוועה, אני יוצא מתוך נקודת הנחה שהצילום מחמיר את הבעיה, אבל עדיין זה נראה לא תקין.
אני הפעלתי את האחריות על מסך סמסונג עם זליגת אור, הגיע טכנאי וקבע לי החלפת מסך בחדש.

slarti
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1005
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 155 פעמים

Re: lg nano 90 - אכזבה

נושא שלא נקרא #7 

moshik82 כתב:שלום לכולם,

רכשתי לאחרונה את הנאנו 90 של LG, אחרי שנים היו לי מסכי סמסונג ופנסוניק והחלטתי קצת לגוון...מה אגיד לכם? אכזבה ענקית!
כיבכול המוצר אמור להיות מהסדרה הגבוהה ביותר (להוציא את מסכי הOLED), אך לצערי למסך קיימות זליגות אור/ עננות מטורפת שלא מאפשרת לצפות כראוי במסך בשעות הערב כלל! כבר לא מדבר על כך שכל אובייקט כהה שזז על רקע בהיר נוצרת מעין הילה מציקה, אלא על כך שחלקים נכבדים במסך מייצרים מראה כביכול מלוכלך (ברקע כהה או בהיר ובשעות הערב בעיקר).
מצטער שלא רכשתי את אחד המסכים של סמסונג מסדרה Q שהבנתי שהם מעולים והתופעה לא קיימת שם.
ח.י לא מאפשרים לבטל את העסקה אלא לשדרג למסך OLED בתוספת פסיכית של 5000 ש"ח! מיותר לציין שלו הייתי יודע על כך מראש, וודאי שלא הייתי מעלה על דעתי לרכוש מסך זה, ומצד שני גם לא הייתי רוכש את OLED, שאני בטוח שהיא מדהימה אך חורגת מהתקציב משמעותית.
אגב, לכל אלו שמבקשים להימנע ממסכי סמסונג רק בשל השירות של אלטרוניקס פרו, כפי שקראי פה רבות, אציין שלטעמי, על בסיס החוויה האישית שלי לא נתקלתי בשירות טוב יותר בחברת ח.י - עשרות שיחות טלפון, לאחר דקות ארוכות של המתנה, מעבר מנציג אחד לשני, הבטחה שיחזרו עם עדכון שלא מתקיימת, אמירות סתמיות ולא מקצועיות, הסכמה לשלוח טכנאי רק אחרי שיחות רבות, ושלא נדבר על שירותי ההתקנה שכבר בפתח הדלת מציעים "לשדרג" כל מיני דברים בעלויות מופקעות - בקיצור שירות ישראלי טיפוסי.
מישהו עבר חוויה כזו ובכל זאת הצליח לבטל את העסקה בשל סיבה זו אחרי מספר שבועות (שכבר ביום שלמחרת נפתחה תקלה על ידי)? או שהצליח לשדרג בעלות סבירה יותר?
אשמח לשמוע דעתכם...
...
·

צר לי לשמוע שזאת החוייה שלך

לצערי אלו בעיות נפוצות במסכי IPS. לח.י. יש שירות טוב מאוד (בעקרון) - אבל זה לא מספיק (לטעמי) בשביל לפצות על בעיית השחורים הגרועה של מסכי IPS.

לקח לי לא מעט שנים שקניתי סמסונג בשביל להבין שהפתרון הוא בכלל במקום אחר - סוני. הסדרות הגבוהות יותר של סוני (90) מגיעות עם פאנל VA ו-FALD. נותנות תמונה שלא נופלת (ואף עולה על) מסכי סמסונג, אנדרויד מובנה שעדיף בהרבה מה-TIZEN, ובלי השירות הגרוע של סמליין.

dilbert78
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1549
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 233 פעמים
קיבל תודות: 146 פעמים

Re: lg nano 90 - אכזבה

נושא שלא נקרא #8 

moshik82 כתב:תודה על ההתייחסות. רכשתי בחנות פיזית ולא אונליין (כמובן שהמסך הוא של ח.י אחרת לא הייתי מקבל שירות כלל)
·
...
·

אם המסך לא תקין וקנית בחנות מתמחה, תפעיל אותם.
אגב מה גודל המסך?

deelad
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 170
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

נראה זוועה לדעתי !
Q95T "75
Q95T "65
lg c2 "42

vivi
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3263
הצטרף: ינואר 2009
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 897 פעמים
קיבל תודות: 424 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

זליגת אור ידועה בטלוויזיות של LG
חבל על העצבים, תבטל עסקה, תחזיר את המסך
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |

moshik82 (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 57
הצטרף: נובמבר 2006
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #11 

זהו.. שלאחר שסוף סוף הסכימו לשלוח טכנאי החליטו שאין כאן תקלה וזו הטכנולוגיה. מבחינתם הכל תקין ואין בכוונתם לבטל את העסקה או להחליף. ממש מביש..האמת שלא תיארתי לעצמי שבמסך שמתיימר להיות מהסדרות הגבוהות העננות תהיה בעוצמה כזו מורגשת...בכל מקרה למי שתהה לגבי המסך - ממליץ להתרחק ולבחור מסך אחר.
אגב המסך נקנה מאחת מרשתות החשמל, ככל שזה משנה...

yondon
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 320
הצטרף: דצמבר 2011
נתן תודות: 88 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

לא הבנתי. השרות שלהם של 60 ימי החזרה לא קיים? הרי קנית לפי הבנתי ממשווק מורשה...

dol
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 47
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

מקרה מצער מאוד. במיוחד כשמדובר במסך חדש מסדרה גבוהה.
לפי דעתי אתה צריך להזמין טכנאי עוד פעם, נראה לי שנפלת על אדם לא מקצועי ולא אכפתי.
בכל מקרה, במיוחד בתקופה כזו, הכי חשוב הבריאות.
מקווה שמישהו פה שיש לו קשר עם נותן השירות יוכל לעזור לך, כי השם הטוב שיצא להם בפורום בהחלט מוכתם.

אם תוכל להעלות תמונה של gray uniformity 50% ו80% כדי שנוכל לקבל תמונת מצב יותר מדוייקת זה יהיה נחמד.

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #14 

@yondon
·
זה תקף רק אם אתה קונה אונליין, לא בחנות פיזית.

Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1935
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 149 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

יש לי נאנו 90 המצב אצלי אחרת לגמרי הטיוי מדהימה, זה ברור ששלך תקולה

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”