אז לפני כמה ימים הצטרפתי להוט+הוטנט ל-200/5
גילינו שאנחנו משלמים הון לבזק+בזב"ל ושיש צחוקים ויש חלאס.
התקינו לנו hotbox 4 שמחובר ישירות לכבל שמגיע מהרחוב בתוך הארון תקשורת (יש לנו yes בבית אז תשתית coax תפוסה)
ההוטבוקס מקבל IP בסאבנט 100וה-IP החיצוני מתחיל ב-37 - בקיצור, NAT.
אני כבר שלושה ימים בטלפונים מול הוט והוטנט, כל אחד מעביר אותי לשני לסירוגין.
טוענים בתוקף שאי אפשר לצאת מהNAT והאופציה היחידה שלי היא לשלם על IP סטטי (אני לא רוצה כתובת סטטית, רק חיצונית!)
הפעלתי גם "חסימת אתרים" בתקווה לקבל הקצאה בבלוק IPים אחר, אבל לשווא - נראה שהם לא עדכנו שום פרט (כי גם שרתי הDNS נותרו זהים...)
באמת שירות מתחת לכל ביקורת, הוטנט הרבה יותר אדיבים מהוט ועונים מהר יותר, אבל נשמע שהם לא יכולים לעשות כלום בתשתית core עצמה וצריכים נציג HOT שיעשה את זה.
הנציגה מהוטנט העלתה לוועידה נציגה מהוט שפשוט ניתקה את השיחה!!!!
אני עדיין מחובר לבזק והם מתחילים לייאש אותי, עוד מישהו שמע סיפורים שאי אפשר לצאת מהNAT?
מבחינת ביצועים הוטנט נראים סבבה דווקא, ושמעתי על בעיות בשילוב של בזב"ל והוט...
הוט+הוטנט מסרבים להוציא מNAT
Re: הוט+הוטנט מסרבים להוציא מNAT
הייתי במצב דומה לפני כמה חודשים, עם נציגי תמיכה של הוטנט שלא היה להם מושג (או שיחקו כאילו אין להם) איך עושים את זה והעבירו אותי לכל מיני שלוחות אקראיות (אני חושב שאחת הייתה של מכירות ואחת הייתה איזו פונקציה של הוט לעסקים).
עד כמה שאני מבין - זו אכן פעולה שהוט אמורה לעשות טכנית (כי זה חיבור ללא חייגן והם משייכים את החיבור שלך לניתוב הרלוונטי של הספקית שלך ופשוט מגדירים את HOTNET ואת HOTNET_NAT כ- "ספקיות" שונות)
בגדול - בסוף העבירו אותי לתמיכה של הוט (אחרי מלא המתנה) ואמרתי לתומך שם משהו בסגנון "התומך של הוטנט העביר אותי אליך כדי שתעביר אותי לחיבור ללא NAT" (מה שטכנית היה אפילו נכון במקרה שלי, הוא התחיל את שרשרת ההעברות האלו) והוא פשוט עשה את זה. אתה יכול לנסות לחסוך את המתווכים וההמתנה ופשוט להתקשר עם שורה כזו לתמיכה של הוט
עוד אופציה, אם אני זוכר נכון וזה אכן מהוטנט (בטוח כתוב על זה איפשהו בפורום) - אני חושב שיש אפשרות גם להצטרף לשירות לסינון אתרים של הוטנט, שמוציא אותך מה- NAT, ולהגדיר לנתב/מחשב שלך להשתמש ב- DNS שונה מזה של הספקית (מה שיבטל את הפונקציה של הסינון)
עד כמה שאני מבין - זו אכן פעולה שהוט אמורה לעשות טכנית (כי זה חיבור ללא חייגן והם משייכים את החיבור שלך לניתוב הרלוונטי של הספקית שלך ופשוט מגדירים את HOTNET ואת HOTNET_NAT כ- "ספקיות" שונות)
בגדול - בסוף העבירו אותי לתמיכה של הוט (אחרי מלא המתנה) ואמרתי לתומך שם משהו בסגנון "התומך של הוטנט העביר אותי אליך כדי שתעביר אותי לחיבור ללא NAT" (מה שטכנית היה אפילו נכון במקרה שלי, הוא התחיל את שרשרת ההעברות האלו) והוא פשוט עשה את זה. אתה יכול לנסות לחסוך את המתווכים וההמתנה ופשוט להתקשר עם שורה כזו לתמיכה של הוט
עוד אופציה, אם אני זוכר נכון וזה אכן מהוטנט (בטוח כתוב על זה איפשהו בפורום) - אני חושב שיש אפשרות גם להצטרף לשירות לסינון אתרים של הוטנט, שמוציא אותך מה- NAT, ולהגדיר לנתב/מחשב שלך להשתמש ב- DNS שונה מזה של הספקית (מה שיבטל את הפונקציה של הסינון)
קטע כן,שהרבה מצרי iot עדיין לא תומכים בipv6.
זה במיוחד כשור למצלמות.
י
גם,למשזה צריך כמעט אין שרותי VPN שתומכים וברוב הסיכויים אפשר לקבל ipv6 leak שזה רע לפי דעתי למי שמחבר נגני מדיה שלהם לעקוף הגבלות של זכויות יוצרים .
יש עוד בעית שבכלל לא ברור איך להסתדר איתם.
זה לא אומר שאני נגד ipv6.
פשוט נכון להיום זה לא "תרופה".
זה במיוחד כשור למצלמות.
י
גם,למשזה צריך כמעט אין שרותי VPN שתומכים וברוב הסיכויים אפשר לקבל ipv6 leak שזה רע לפי דעתי למי שמחבר נגני מדיה שלהם לעקוף הגבלות של זכויות יוצרים .
יש עוד בעית שבכלל לא ברור איך להסתדר איתם.
זה לא אומר שאני נגד ipv6.
פשוט נכון להיום זה לא "תרופה".
- Ymac (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 574
- הצטרף: נובמבר 2014
- שם מלא: יואב
- נתן תודות: 24 פעמים
- קיבל תודות: 44 פעמים
Re: הוט+הוטנט מסרבים להוציא מNAT
ניסיתי, באמת שניסיתי.turniv כתב:הייתי במצב דומה לפני כמה חודשים, עם נציגי תמיכה של הוטנט שלא היה להם מושג (או שיחקו כאילו אין להם) איך עושים את זה והעבירו אותי לכל מיני שלוחות אקראיות (אני חושב שאחת הייתה של מכירות ואחת הייתה איזו פונקציה של הוט לעסקים).
עד כמה שאני מבין - זו אכן פעולה שהוט אמורה לעשות טכנית (כי זה חיבור ללא חייגן והם משייכים את החיבור שלך לניתוב הרלוונטי של הספקית שלך ופשוט מגדירים את HOTNET ואת HOTNET_NAT כ- "ספקיות" שונות)
בגדול - בסוף העבירו אותי לתמיכה של הוט (אחרי מלא המתנה) ואמרתי לתומך שם משהו בסגנון "התומך של הוטנט העביר אותי אליך כדי שתעביר אותי לחיבור ללא NAT" (מה שטכנית היה אפילו נכון במקרה שלי, הוא התחיל את שרשרת ההעברות האלו) והוא פשוט עשה את זה. אתה יכול לנסות לחסוך את המתווכים וההמתנה ופשוט להתקשר עם שורה כזו לתמיכה של הוט
עוד אופציה, אם אני זוכר נכון וזה אכן מהוטנט (בטוח כתוב על זה איפשהו בפורום) - אני חושב שיש אפשרות גם להצטרף לשירות לסינון אתרים של הוטנט, שמוציא אותך מה- NAT, ולהגדיר לנתב/מחשב שלך להשתמש ב- DNS שונה מזה של הספקית (מה שיבטל את הפונקציה של הסינון)...
בפעם הראשונה נתנו לי מספר פנייה לתת לנציג של הוט ולהגיד את שורת המחץ של לצאת מNAT. הוטנט אפילו ניתבו את השיחה להוט ישירות. - נציג הוט לא ידע וטען שאין דבר כזה.
בפעם השנייה הנציגה המקסימה מהוטנט העלתה נציגת הוט לועידה, כי לי נמאס מהטרטורים - הנציגה של הוט פשוט ניתקה את השיחה באמצע והשאירה את נציגת הוטנט לגמגם שאין לה מה לעשות.
סינון אתרים - לא עובד, אבל לדעתי זה כי הם פשוט לא עשו שום דבר חוץ מלהגדיר את הקיום של זה בחשבון שלי.
קרי - גם שרתי הDNS שאני מקבל מהוטנט הם השרתים הרגילים ללא הסינון! כלומר ברמה התשתיתית לא הגדירו את זה.
האם יעזור לי לבקש חיבור עם חייגן? DHCP זה די בזיוני, הם מחלקים IPים על עיוור (הצלחתי לקבל 3 כתובות שונות בתוך הNAT שלהם - כלומר הם משייכים כתובות אקראית לפי MAC ולא לפי ה"פורט" או המזהה של המודם...)
היום אני מדבר עם הוט ישירות (באנדל הפוך, הוטנט כבר התייאשו ואמרו לי לדבר רק עם הוט כי טכנית אני רק לקוח של הוט)
ואם הם ימשיכו עם הראש הקטן אני פשוט אתנתק. למזלי בזק עדיין מחובר אצלי והציוד יוביקוויטי מאפשר לי בלחיצת כפתור לעבור תשתית בלי שהבית מרגיש
·