zula כתב:אתם יודעים אם ניתן גם במי-אונו (קריית אונו)?
...
·לא כל התאגידי מים שהם לקוחות של ארד טכנולוגיות מוכנים לשלם את התוספת (היחסית קטנה) כדי שהצרכנים שלהם יוכלו לקבל גישה למונה באינטנט.
בכל מקרה, פשוט תנסה להרשם כמשתמש חדש באתר: https://cp.city-mind.com/
אם זה יעבוד, אחלה.
hsafra כתב:@theone
·
אמור להתרענן כל חצי שעה (1800 שניות). אצלי עובד בפעם הראשונה ואז מקבל בלוג.
2020-07-27 16:28:53 ERROR (MainThread) [homeassistant.helpers.entity] Update for sensor.water_meter_reading fails
Traceback (most recent call last):
File "/usr/src/homeassistant/homeassistant/helpers/entity.py", line 272, in async_update_ha_state
await self.async_device_update()
File "/usr/src/homeassistant/homeassistant/helpers/entity.py", line 465, in async_device_update
await self.hass.async_add_executor_job(
File "/usr/local/lib/python3.8/concurrent/futures/thread.py", line 57, in run
result = self.fn(*self.args, **self.kwargs)
File "/config/custom_components/citymind_water_meter/sensor.py", line 131, in update
self._data_provider.refresh_data()
File "/config/custom_components/citymind_water_meter/sensor.py", line 96, in refresh_data
json_str = soup.select_one("#cphMain_div_properties").text # The data is hidden as json text inside the html
AttributeError: 'NoneType' object has no attribute 'text'
hsafra כתב:גם אצלי מופיעה ההודעה על ה- timeout עם גרסה 0.1.2 אבל נראה שהנתונים מתעדכנים למרות זאת.
...
·נראה שהשרת לפעמים תקוע ומגיעים ל-timeout. הוספתי הגבלת timeout כדי לא לזבל יותר מדי את הלוגים.
·שיניתי גם את הניהול של ה-session כך שיהיה יותר יציב. נקווה שעכשיו זה יעבוד חלק יותר.
אצל כל אחד מאיתנו ההגדרות קצת שונות והשרות מתנהג קצת אחרת, אז מקבלים התנהגות שונה.
בבקשה תדווחו מה אתם רואים. תודה.
hsafra כתב:@ma0r
·
עובד סבבה ב-4 שעות האחרונות בלי הודעות שגיאה בלוג.
תודה רבה
...
·אני שמח לשמוע.
תודה @hsafra על הבדיקות והאישור.
עכשיו, כשאין יותר בעיות (עד כמה שאני יודע), אפשר להזמין את כולם להשתמש.
ההתקנה פשוטה, באמצעות HACS.
אל תהססו לידע אותי על כל בעיה. תודה.
1. כשהרכיב עולה, לא תתבצע גישה לשרת לייבא את הנתונים עד לעדכון הבא
2. עד לסיום העדכון השני, consumption לא מתעדכן, לפחות צריך להיות שווה לערך הקריאה הנוכחית
3. הרעיון של consumption לפי מה שאני מבין מהקוד, זה כמה היה מהעדכון האחרון - הפעולה הזאת מיותרת בעיקר מכיוון שיש רכיבים אחרים ב HA שיודעים לעשות חישוב של פחות הפעם האחרונה
4. ההנחה היא שהרכיב של הקריאה יתעדכן לפני הצריכה, ההנחה הזאת לא תהיה תמיד נכונה ולכן חשוב לייבא את המידע בשני הרכיבים,
או לחילופין, להוסיף ל DATAMANAGER טיימר שיעדכן כל X זמן (לפי מה שהוגדר) את המידע מהשרת ואז יבצע עדכון של הרכיבים מבחוץ
אם תרצה, אני יכול לתקן את כל אלה ולשלוח לך PULL REQUEST
דבר נוסף, בפונקציה create_session הקוד רץ על כל השדות, מוסיף, מעדכן את המידע הנוסף,
אפשר לעשות את זה בצורה קצת יותר יעילה אם מביאים רק את מה שצריך, ב ASP.NET WebForms זה רק השדות הבאים:
מישהו יודע אם אפשר להתחבר גם לקריאת המד הראשית של הבניין (עם מספר דיירים שונים) על מנת לדעת על דליפות בצנרת הראשית או מעקב אחר השקיית גינה? יכול להיות שזה מדווח ליד המד הפרטי?
@HT-Assaf ו- @Bright_Star - תפנו לתאגידי המים שלכם ותשאלו. אני משער שמי אביבים לא תומכים בשירות, פשוט כי לקוחות לא מפעילים עליהם לחץ לתת את השירות. אני מציע שתפנו ותבקשו את השירות של התראת SMS כאשר יש דליפה אצלכם (זו המטרה העיקרית של השירות). ככול שיותר אנשים יבקשו, יש יותר סיכוי שהם יתנו את השרות.
ייתכן שעכשיו זה זמן טוב לפנות אליהם כי בחודשים הקרובים ארד טכנולוגיות, החברה שמספקת את השירות בפועל, אמורה להוציא גרסה חדשה של התוכנה שלהם לתאגידי המים, אז אולי הדבר יעלה אצלם על הפרק. בהצלחה.
עדכון בקשר לחיבור למד המים הראשי.
שלחתי מייל לתמיכה של ארד, הם עונים ממש מהר, ואמרו שאפשר להתחבר אם יש לי את מספר הצרכן של המד הראשי ומספר זיהוי נכס. וצריך כתובת מייל אחרת. עדיין לא ניסיתי להתחבר.
דרך אגב, הייתה פעם תמיכה במד הראשי אבל הם אמרו שהם הורידו אותה כי אנשים לא הבינו מה זה אומר, והיו גם בעיות בזה.
דיברתי עם חברת המים שלי וביקשתי דוח של הצריכה מתחילת 2019, כי הם חושבים שיש דליפה. נתנו לי דוח יומי של צריכה של המד הראשי, גם פה מהר בלי בעיות. בדוח הזה למעלה מופיעים כל הפרטים שצריך לחיבור.
עדכון נוסף:
התחברתי לאתר בתור "מד מים ראשי"
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
נערך לאחרונה על ידי HT-Assaf ב 01/10/2020 17:58, נערך פעם 1 בסך הכל.
HT-Assaf כתב:עדכון בקשר לחיבור למד המים הראשי.
שלחתי מייל לתמיכה של ארד, הם עונים ממש מהר, ואמרו שאפשר להתחבר אם יש לי את מספר הצרכן של המד הראשי ומספר זיהוי נכס. וצריך כתובת מייל אחרת. עדיין לא ניסיתי להתחבר.
דרך אגב, הייתה פעם תמיכה במד הראשי אבל הם אמרו שהם הורידו אותה כי אנשים לא הבינו מה זה אומר, והיו גם בעיות בזה.
דיברתי עם חברת המים שלי וביקשתי דוח של הצריכה מתחילת 2019, כי הם חושבים שיש דליפה. נתנו לי דוח יומי של צריכה של המד הראשי, גם פה מהר בלי בעיות. בדוח הזה למעלה מופיעים כל הפרטים שצריך לחיבור.