בשלבי חיפוש רכב - מתחיל להתכנס

טכנולוגיה בתחבורה כללי
oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 71316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 505 פעמים
קיבל תודות: 4049 פעמים

הודעה שלא נקראה #61 

1. הצבע החיצוני. משום מה זו תופעה שראיתי בהרבה יצרנים יפניים שבלי יש נראה פחות טוב מול יצרנים אירופאים. לדוגמא פיז׳ו.

2. יש כל מני שיטות למעקב אקטיבי של המסלול. זה פיצ׳ר חדש ומתוחכם ומבחינתי היה קריטי. כשזה דלוק זה מזהה את גבולות המסלול שלך (קצה הכביש או הנתיב). בישראל זה טיפה יותר מורכב בגלל כמה שהתשתיות שלנו הן עולם שלישי. נתיבים נעלמים, יש נתיבים עקומים ביותר, קוים על קוים כי הפועלים התעצלו למחוק את הישן או שהתבלבלו והשאירו גם וגם. יש גם כמה שיטות שהרכב יכול להתמודד איתן כשהוא מזהה שאתה כאילו סוטה מהנתיב. סוברו השתמשו בשיטה אגרסיבית למדי, ההגה טיפה נאבק בך כשזה פועל. בחברות שונות עשו דברים שונים, למשל נתנו לך מין תיק תור כזה או זיהו שאתה בכוונה מושך הצידה. זה לא כזה ביג דיל ומי שלא אוהב יכול לכבות.

snad
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 461
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

הודעה שלא נקראה #62 

בתור אחד שיש לו XV שנתיים, רציתי להוסיף יתרון אחד חשוב - שיכוך מהמורות ובורות מעולה. יש לי באזור כמה רחובות שבורים והייתה לי סיאט ליאון לפני כן - אחרי המעבר פשוט הייתי בשוק כמה שהנסיעה הפכה נינוחה ושקטה יותר ברחובות האלה עם ה XV.
עופר - לגבי נקודה שלוש, קראתי על זה בפורומים של הXV, אם אני זוכר נכון זה בגלל שבקרוסטרק אין בלם יד חשמלי, אצלי באייסייט יש ואז הוא לא מתנתק גם בעמידה...

kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7827
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 292 פעמים
קיבל תודות: 229 פעמים

הודעה שלא נקראה #63 

oferlaor כתב:1. הצבע החיצוני. משום מה זו תופעה שראיתי בהרבה יצרנים יפניים שבלי יש נראה פחות טוב מול יצרנים אירופאים. לדוגמא פיז׳ו.
...
·נקודה 2 הבנתי. בנקודה הראשונה לדעתי חסרה איזו מילה. "... יצרנים יפניים שבלי יש..."

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 71316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 505 פעמים
קיבל תודות: 4049 פעמים

הודעה שלא נקראה #64 

אוטוקורקט.

קשה טיפה להסביר. בגדול שמתי לב שהרכבים היפניים כוללים פיניש צבע שהוא פחות איכותי מחלק מהיצרנים האירופאים. אם אני משווה למשל את ה-paint job של הסוברו לפיז'ו משהו בצבע שם אחר לגמרי. לא בדיוק ברור לי מה הסיפור, יתכן שזה בכלל עניין של ציפוי של המתכות שגורם לזה לפיניש, אולי עוד שכבות של צבע או סתם הטעם היפני בצבעים, אבל כשלא מדובר בשני רכבים לבנים הצבעים האירופאים נראים טוב יותר ועם פיניש יותר איכותי.

בעבר זה לא משהו שהטריד אותי אבל זה נקודה שלחלק מהאנשים עלולה להיות חשובה יותר.

kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7827
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 292 פעמים
קיבל תודות: 229 פעמים

הודעה שלא נקראה #65 

oferlaor כתב:אוטוקורקט.

קשה טיפה להסביר. בגדול שמתי לב שהרכבים היפניים כוללים פיניש צבע שהוא פחות איכותי מחלק מהיצרנים האירופאים. אם אני משווה למשל את ה-paint job של הסוברו לפיז'ו משהו בצבע שם אחר לגמרי. לא בדיוק ברור לי מה הסיפור, יתכן שזה בכלל עניין של ציפוי של המתכות שגורם לזה לפיניש, אולי עוד שכבות של צבע או סתם הטעם היפני בצבעים, אבל כשלא מדובר בשני רכבים לבנים הצבעים האירופאים נראים טוב יותר ועם פיניש יותר איכותי.

בעבר זה לא משהו שהטריד אותי אבל זה נקודה שלחלק מהאנשים עלולה להיות חשובה יותר.
...
מעניין מאוד מה שאתה אומר. מעולם לא שמעתי דבר כזה והייתי מספר שנים מוביל דעה בקארספורום.
יכול להיות שבאמת לא כולם שמים לב.

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 71316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 505 פעמים
קיבל תודות: 4049 פעמים

הודעה שלא נקראה #66 

זה יותר בולט בסוברו אבל גם גוונים רבים במזדה, ניסאן, טויוטה גם נראו לי ככה. הרבה ישראלים אוהבים צבעים כמו כסף, לבן ושחור שזה לא באמת רלוונטי בהם.

carmonle
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1171
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 76 פעמים
קיבל תודות: 99 פעמים
יצירת קשר:

הודעה שלא נקראה #67 

אשמח להוסיף חוו"ד בתור מי שיש לו סובארו אייסייט 2018 מנוע 2.0 כשנתיים + (נרכש יד שניה אחרי כחודשיים עם כ-2500 ק"מ)

עברתי לרכב זה מוולוו S60 לקראת פרישתי שכן רציתי משהן קצת יותר צנוע - הזול לא בהכרח קיים היום בשום רכב במוסכי היבואן

הישיבה ותא הנוסעים מאוד נוחים וכנ"ל השקט מצד שני הרכב אינו חסכוני וכמי שנוסע את מרבית נסיעותיו בעיר הממוצע שלי בין 9/10 ק"מ לליטר (עושה פחות מ-1000 בחודש)

המערכת בסיסית מאוד ואני מתחבר ומשקף מסך בעזרת חיבור כבל ותוכנת Android Auto, המערכת מאוד בסיסית ולטעמי היא אחת מחולשות הרכב

הרכבים המיובאים כיום הם בתקינה קנדית ואין קיפול מראות, ניטור לחץ אויר בצמיגים ועוד....

תא המטען של הרכב מוגבל בנפחו ולכן יש לי גם גגון על הרכב כשצריך. אנחנו שני מבוגרים ככה שביום יום הרכב מספק

אני חבר בכמה פורומים של סובארו ומאוד הפריע לי מסמך היבואן שחייבים שמשה מקורית בגלל מערכת האייסייט, לאחרונה פורסם שניתן להתקין שמשה תחליפית בתנאי שהיא איכותית והמערכת עוברת כיול. הרחבות ביטוח בנושא עלותן מאות ש"ח ו-AIG מציע את הנ"ל בתוספת לא גדולה - חידשתי אצלם את הביטוח השנה

רכב 4X4 קבוע אסור להעלות בזמן טסט על מתקן לבדיקת בלמים ואלו צרכים להבדק בנסיעה בלבד. יש תקנה של משרד התחבורה בנושא וצריך לוודא ולא להסכים שבמכון טסטים יעלו אותו על המתקן - אשמח להעביר את העתק המסמך למי שזקוק לו

רכב נחמד בגדול, אבל לא בטוח שארכוש אותו שוב בשל מורכבותו והיותו עם מערכת מצלמות במקום רדאר

ערן
קידמיים Paradgim monitor 11 V.6
סנטר Paradgim monitor cc-290
אחוריים Paradgim monitor 9 V.6
סאב SVS PC-4000
מסך Panasonic 65VT60
רסיבר Denon AVR-X3600H
Oppo BDP-103 Blu-ray
Nvidia Shield Pro

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 71316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 505 פעמים
קיבל תודות: 4049 פעמים

הודעה שלא נקראה #68 

אני לא זוכר סיפור של לחץ אוויר. אתה בטוח?

לגבי הבלמים. גם על זה לא שמעתי מעולם.

carmonle
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1171
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 76 פעמים
קיבל תודות: 99 פעמים
יצירת קשר:

הודעה שלא נקראה #69 

לי ב-xv יש ניטור אויר בצמיגים, ככל שיודע לא קיים בדגמים החדשים. יש בדגם שלי גם מראות מתקפלות ומעצור יד חשמלי, ניתן להסתכל על זה כיותר אפשרויות לתקלות
קידמיים Paradgim monitor 11 V.6
סנטר Paradgim monitor cc-290
אחוריים Paradgim monitor 9 V.6
סאב SVS PC-4000
מסך Panasonic 65VT60
רסיבר Denon AVR-X3600H
Oppo BDP-103 Blu-ray
Nvidia Shield Pro

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3633
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 70 פעמים
קיבל תודות: 150 פעמים

הודעה שלא נקראה #70 

האם יש עדיין בעיה של צריכת שמן גבוהה
בxv?

imprezadude
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 13
הצטרף: מאי 2018
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 0

הודעה שלא נקראה #71 

oferlaor כתב:אוטוקורקט.

קשה טיפה להסביר. בגדול שמתי לב שהרכבים היפניים כוללים פיניש צבע שהוא פחות איכותי מחלק מהיצרנים האירופאים. אם אני משווה למשל את ה-paint job של הסוברו לפיז'ו משהו בצבע שם אחר לגמרי. לא בדיוק ברור לי מה הסיפור, יתכן שזה בכלל עניין של ציפוי של המתכות שגורם לזה לפיניש, אולי עוד שכבות של צבע או סתם הטעם היפני בצבעים, אבל כשלא מדובר בשני רכבים לבנים הצבעים האירופאים נראים טוב יותר ועם פיניש יותר איכותי.

בעבר זה לא משהו שהטריד אותי אבל זה נקודה שלחלק מהאנשים עלולה להיות חשובה יותר.
...
אולי זה בכלל עניין של תהליך הכנת הרכב בסוכנות הספציפית, בסוף זה תלוי ברמת העבודה והחומרים, ובספק רב איכות הצבע והלכה עצמם.

האם אתה מטפל ברכב או לוקח אותו לטיפולי דיטיילינג קבועים?

אם לא, זה מקור הבעיה כנראה, בתור אחד שהיו ברשותו מספר רכבים מיצרנים שונים, ומטפל בצבע של רכבים שגם לא ברשותי, לחלוטין לא חושב שזה המצב.

carmonle
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1171
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: הוד השרון
נתן תודות: 76 פעמים
קיבל תודות: 99 פעמים
יצירת קשר:

הודעה שלא נקראה #72 

amitbak כתב:האם יש עדיין בעיה של צריכת שמן גבוהה
בxv?
...
·לא בדגמים החדשים, אין בעייה אצלי

alcd
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3118
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 171 פעמים

הודעה שלא נקראה #73 

oferlaor כתב:אתמול אספתי את הרכב.
Subaru XV crosstrek special edition.

בינתיים מאוד מרוצה, נדווח בהמשך אם אני מתחרט :)
...
במצב דומה, משום מה לא חשבתי על סובארו אפילו

מיצובישי עוד לא נסעתי - אבל נראה לי שאתה צודק ויהיה הרבה רעש
נסעתי בחול על ds3 crossback - היה אחלה - אבל בהחלט לא שווה את הכסף בארץ וגם חושש לקחת אירופאת - יש את 2008 על פלטפורמה שלו אבל פה חושש לקחת אירופאית (חווית נסיעה אכן טוב) . דירשות בס״כ ג׳יפון עם בטיחות על וסלון סופר סופר שקט

אם לא היה פער במחיר , כן היית הולך על 3008?

בדקתי כבר הונדה, מזדה, סוזוקי וטויוטה - ולא אהבתי
פגו היה אחלה
מתכנן לבדוק מיצובישי , יונדאי, קיה ועכשיו מוסיף סובארו

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 71316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 505 פעמים
קיבל תודות: 4049 פעמים

הודעה שלא נקראה #74 

שתי הסיבות שלא הלכתי על ה-3008, למרות שהיא ממש מצאה חן בעיני זה הפער במחיר שהיה קשה להצדיק (אחרי מיקוח הצלחתי להגיע לפער די משמעותי בין המודלים הכי יקרים). זה נכון שהיו כמה דברים חסרים ב-XV (מראות, סנסורי חניה קדמיים) אבל הפער היה ממש דרמטי.

הסיבה השניה היתה בעיקר נקודת הפחדה על שמירת ערך של פיז'ו מול סוברו. כלומר, זו לא סיבה מעשית אלא יותר הפחדה שעשו לי ובסופו של דבר ראיתי שבאמת ירידת הערך שלהם היתה משמעותית יותר לאורך זמן. אני לא מחזיק רכבים לזמן קצר (הם לרוב עוברים בירושה בתוך הבית, כמו האייפונים) אז זה היה אלמנט פחות מטריד אבל בכ"ז.

yeuda
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1166
הצטרף: דצמבר 2004
מיקום: רחובות
נתן תודות: 58 פעמים
קיבל תודות: 81 פעמים

הודעה שלא נקראה #75 

אני כרגע בכיוון של ה 3008
גם במנוע ה 1.2 טורבו הקטן יותר - הביצועים נראים טובים מהסובארו
וגם באבזור ברמת הכניסה Active יש שיפור השנה והוא די דומה לסובארו crosstek
כאשר ה 3008 עם אבזור פינוק יותר טוב אבל רמת אבזור בטיחות קצת נמוכה יותר

נראה שמבחינת ירידת ערך דווקא ה 3008 הפתיעה והסובארו קצת מאכזבת
מצד שני בסובארו היבואן די מוריד במחירים
https://www.auto.co.il/article/133837-local-news

מודה שנהניתי מאוד בנסיעת מבחן בסובארו (אבל גם ב 3008)

שלח תגובה

חזור אל “רכב כללי”