בתחום הטלוויזיה איבדה החברה 12 אלף מנויים נטו, כך שמספרם עמד בסוף הרבעון על 246 אלף. מתחילת רבעון זה שינתה החברה את אופן ספירת מנויי הטלוויזיה באופן שמנויים המחזיקים באפליקציית cellcom tv light ייספרו רק לאחר שיפעילו את השירות. החברה החילה את השינוי רטרואקטיבית, ועקב כך מחקה ממצבת הלקוחות הפעילים שלה כ-14 אלף מנויים, במקביל לגיוס של 2,000 מנויים. מדובר על האטה בקצב גיוס המנויים, שכן ברבעון הקודם הצטרפו לסלקום TV אחד עשר אלף מנויים וברבעון לפניו 8,000.
בתחום האינטרנט סלקום גייסה אלף מנויים, כך שמספרם עמד על 279 אלף. מדובר על אי יציבות בקצב גיוס המנויים, שכן ברבעון הקודם גייסה סלקום אלפיים מנויים וברבעון לפניו איבדה אלפיים. סלקום כבר לא פורסת סיבים אופטיים, לאחר שמכרה את תשתית הסיבים שלה ל-IBC, שנכון להיום נגישה לכ-350 אלף משקי בית.
https://www.calcalist.co.il/markets/art ... 73,00.html