בנק לאומי - נעלמו בזמן קורונה

נושאים שאינם קשורים בהכרח לתחום הקולנוע הביתי או האודיו אך עדיין עשויים לעניין את הקהל שלנו.

חשוב שלא לערב נושאים שנויים במחלוקת (פוליטיקה למשל).
oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

בנק לאומי - נעלמו בזמן קורונה

נושא שלא נקרא #1 

אני כבר מיליון שנה עם בנק לאומי והם פשוט מתפקדים בזיון בזמן קורונה.

אתמול בבוקר עשיתי פעולה בחשבון. הייתי בפגישה והם התקשרו אלי איזה 3 פעמים במרווח של 5 דקות (מה לעשות שהייתי בפגישה והייתי ב do not disturb). ניסיתי לחזור אליהם:
1. במספר הראשי, מבוך פסיכי של תפריטים שלא מוביל לשום מקום
2. במספר של הסניף שלי
3. במספר של הסניף הראשי (לוד)
4. במייל לבנקאית האישית שלי

בשום מקום אין שום תגובה. נכנסתי לאתר רואה שהם ביטלו את הפעולה שעשיתי ללא הסבר.

אוקיי, הזמנתי דרך האתר שלהם תור לשוחח עם בנקאי, כשהגיע השעה שקבעתי שום טלפון.

אוקיי, צ'אט דרך האתר שלהם. זה בוט, אין שום דרך להגיע לבן אנוש.

היום הצלחתי לחדור את החומה הפסיכית של המבוך תפריטים קוליים שלהם (שמלאים בפרסומות ובאין ספור הסברים על מני שירותים שפשוט לא מעניינים אף אחד- אם אני שומע עוד הסבר על מה זה גודיז אני אחנוק מישהו). הצלחתי להגיע למישהי שהסבירה לי שאין לה גישה ולא יכולה להבין באמת למה ביטלו לי את הפעולה שביקשתי אבל כן כתוב לה שהתקשרו אלי להודיע לי שזה בוטל ולא עניתי. נהדר. למה הפעולה השניה שעשיתי 10 דקות אחרי שזה בוטל עדיין לא בוצעה? באמת מעניין היא אמרה לי בשיחה.

אוקיי, נעשה להם שיימינג ברשת. הייתי מת, יש להם בוט גם בפייסבוק ואין אפשרות לשלוח הודעות.

היום חצי יום, היא הבטיחה לי שמישהו לפחות יסתכל על הבקשה שלי היום. אנחנו ב-12:00 וזה רשום שזה לא טופל...

ג'יזס, יש מישהו שעובד בבנק לאומי בכלל בימים אלה? חשבתי שזה עובדים חיונייים...

alcd
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3510
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 261 פעמים
קיבל תודות: 192 פעמים

Re: בנק לאומי - נעלמו בזמן קורונה

נושא שלא נקרא #2 

oferlaor כתב:אני כבר מיליון שנה עם בנק לאומי והם פשוט מתפקדים בזיון בזמן קורונה.

אתמול בבוקר עשיתי פעולה בחשבון. הייתי בפגישה והם התקשרו אלי איזה 3 פעמים במרווח של 5 דקות (מה לעשות שהייתי בפגישה והייתי ב do not disturb). ניסיתי לחזור אליהם:
1. במספר הראשי, מבוך פסיכי של תפריטים שלא מוביל לשום מקום
2. במספר של הסניף שלי
3. במספר של הסניף הראשי (לוד)
4. במייל לבנקאית האישית שלי

בשום מקום אין שום תגובה. נכנסתי לאתר רואה שהם ביטלו את הפעולה שעשיתי ללא הסבר.

אוקיי, הזמנתי דרך האתר שלהם תור לשוחח עם בנקאי, כשהגיע השעה שקבעתי שום טלפון.

אוקיי, צ'אט דרך האתר שלהם. זה בוט, אין שום דרך להגיע לבן אנוש.

היום הצלחתי לחדור את החומה הפסיכית של המבוך תפריטים קוליים שלהם (שמלאים בפרסומות ובאין ספור הסברים על מני שירותים שפשוט לא מעניינים אף אחד- אם אני שומע עוד הסבר על מה זה גודיז אני אחנוק מישהו). הצלחתי להגיע למישהי שהסבירה לי שאין לה גישה ולא יכולה להבין באמת למה ביטלו לי את הפעולה שביקשתי אבל כן כתוב לה שהתקשרו אלי להודיע לי שזה בוטל ולא עניתי. נהדר. למה הפעולה השניה שעשיתי 10 דקות אחרי שזה בוטל עדיין לא בוצעה? באמת מעניין היא אמרה לי בשיחה.

אוקיי, נעשה להם שיימינג ברשת. הייתי מת, יש להם בוט גם בפייסבוק ואין אפשרות לשלוח הודעות.

היום חצי יום, היא הבטיחה לי שמישהו לפחות יסתכל על הבקשה שלי היום. אנחנו ב-12:00 וזה רשום שזה לא טופל...

ג'יזס, יש מישהו שעובד בבנק לאומי בכלל בימים אלה? חשבתי שזה עובדים חיונייים...
...
תוסיף לרשימה:
נעלמו:
בנק הפועלים
הייטקזון

חצי קלאץ׳:
ויזה כאל
מגדל

זמינים:
ישפאר

אני מנצל את זמן להשקיע בתכנון פיננסי, ביטוחים,החזרי מס, חסכונות והשקעות - ושירות של אותם חברות | גורמים בזמן המשבר גם תורם להבין על מי אפשר לסמוך ועל מי לא.

toxin
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8962
הצטרף: אוקטובר 2008
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 47 פעמים
קיבל תודות: 688 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

בנק פועלים אותו דבר. העיקר "נעבור את זה ביחד"... :roll:

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

כבנקאי אגיב אך אדגיש כי מעבר לנתונים שכתבת כמובן שאינני יודע יותר.
בד״כ כאשר מבקשים לבצע פעולה באינטרנט שהיא או בס״ג חריג או אחר , נדרש אישור בנקאי.
לשם כך , לעיתים הבנקאי מנסה להשיג את בעל החשבון לשם אימות הפעולה - כמובן להבטחת בעל החשבון ולמניעת פעולות שגויות / לא ע״י בעל החשבון / אישור שאר בעלי החשבון במידה והחשבון משותף.
ללא אישור טלפוני לפחות , לא ניתן לאשר הפעולה בפועל וזאת על מנת להגן על בעל החשבון.
אינני עובד בבל״ל והתגובה עצמית שלי ולא מייצגת גורם אחר.

mosheamsalem56
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 354
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

רונן כתב:כבנקאי אגיב אך אדגיש כי מעבר לנתונים שכתבת כמובן שאינני יודע יותר.
בד״כ כאשר מבקשים לבצע פעולה באינטרנט שהיא או בס״ג חריג או אחר , נדרש אישור בנקאי.
לשם כך , לעיתים הבנקאי מנסה להשיג את בעל החשבון לשם אימות הפעולה - כמובן להבטחת בעל החשבון ולמניעת פעולות שגויות / לא ע״י בעל החשבון / אישור שאר בעלי החשבון במידה והחשבון משותף.
ללא אישור טלפוני לפחות , לא ניתן לאשר הפעולה בפועל וזאת על מנת להגן על בעל החשבון.
אינני עובד בבל״ל והתגובה עצמית שלי ולא מייצגת גורם אחר.
...
·ואם לא הצלחת להשיג את הלקוח לא מן הראוי לנסות להשיג אותו שוב לפני ביטול פעולה ?
אולי במייל ? אולי בווטסאפ ? אולי ב-SMS ?
זה פשוט נראה שיש להם רשימה ענקית של טלפונים לחזור אליהם ומי שלא עונה נדפק.
חתימה חתימתית !

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

mosheamsalem56 כתב:
...
...
·ואם לא הצלחת להשיג את הלקוח לא מן הראוי לנסות להשיג אותו שוב לפני ביטול פעולה ?
אולי במייל ? אולי בווטסאפ ? אולי ב-SMS ?
זה פשוט נראה שיש להם רשימה ענקית של טלפונים לחזור אליהם ומי שלא עונה נדפק.
...
·

אני לא בא להגן כרגע , אבל הגיוני בעיני שצריך לדבר עם בעל החשבון
ולזהותו טלפונית במיוחד בגין פעולה חריגה.
לפי הכתוב, הבנק ניסה 3 פעמים לאמת טלפונית.

מה היה אומר הלקוח אם היו מאשרים פעולה בטעות ?
היה שואל - מדוע לא התקשרתם לוודא ? , נכון ?
״הייתי זמין ...״
חובת הזהירות מצדיקה לדעתי את הבנק.

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

עד כאן בסדר. הבעיה שאין דרך לחזור אליהם. לא משאירים הודעה ואין מסלול חוזר. כשהיה לי בנקאי אישי לפחות היה לי כתובת. עכשיו זה מרגיש כאילו הם בנק של 3 עובדים.

mosheamsalem56
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 354
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

רונן כתב:
...
...
·

אני לא בא להגן כרגע , אבל הגיוני בעיני שצריך לדבר עם בעל החשבון
ולזהותו טלפונית במיוחד בגין פעולה חריגה.
לפי הכתוב, הבנק ניסה 3 פעמים לאמת טלפונית.

מה היה אומר הלקוח אם היו מאשרים פעולה בטעות ?
היה שואל - מדוע לא התקשרתם לוודא ? , נכון ?
״הייתי זמין ...״
חובת הזהירות מצדיקה לדעתי את הבנק.
...
·
ברור אני מבין את אמצעי הזהירות
אני רק חושב שאם צריך אישור בנקאי לביצוע הפעולה , צריך גם שיהיה אישור מהלקוח לבטל את הפעולה
הרי בפועל הפעולה עדיין לא בוצעה אז אין פה איזשהי בעיית אבטחה.
אם היו מתקשרים שוב פעם אחרי שעה , אחרי שעתיים , יום אחרי , מתישהו היו תוספים אותו וכל העוגמת נפש הייתה נמנעת
חתימה חתימתית !

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

oferlaor כתב:עד כאן בסדר. הבעיה שאין דרך לחזור אליהם. לא משאירים הודעה ואין מסלול חוזר. כשהיה לי בנקאי אישי לפחות היה לי כתובת. עכשיו זה מרגיש כאילו הם בנק של 3 עובדים.
...
·
במצב של הקורונה , הבנקים , למרות שהם מקום עבודה חיוני
פועלים לפי מתכונת מצומצמת.
זאת על מנת להגן על הלקוחות והעובדים .

אני לא מאמין שבימים כתיקונם קיימת אכזבת שירות כפי המתואר.

ד״א , ביטלתי טיסה באל על , שם המצב גרוע ביותר כי התקשורת ביני
לבינם חד צדדית , הבנת נכון , אני פונה אליהם והם לא מגיבים...
וממתין לשווא להחזר כספי שמגיע לי.

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

mosheamsalem56 כתב:
...
...
·
ברור אני מבין את אמצעי הזהירות
אני רק חושב שאם צריך אישור בנקאי לביצוע הפעולה , צריך גם שיהיה אישור מהלקוח לבטל את הפעולה
הרי בפועל הפעולה עדיין לא בוצעה אז אין פה איזשהי בעיית אבטחה.
אם היו מתקשרים שוב פעם אחרי שעה , אחרי שעתיים , יום אחרי , מתישהו היו תוספים אותו וכל העוגמת נפש הייתה נמנעת
...
·
ממה שהבנתי בעובדות שהועלו , אין צורך באישור ביטול פעולה מצד הלקוח.
מה שקרה לדעתי , זה שהלקוח ביקש לבצע פעולה שנדרשת לגביו אישור בנקאי ( זה רשום באתר )
אם אין אישור בנקאי , בקשת הלקוח לא מבוצעת.
הלקוח מבקש והבנק מאשר
לא - הלקוח נותן הוראה שחייבת להתבצע !
אישור הבנק כפוף בין השאר למצב החשבון , הוראות בעלי החשבון לפי הרכב חתימות
אי מניעה בשל קיום עיקול או קיזוז , יתרה לביצוע ע״ת , לא יום עסקים וכו.

mosheamsalem56
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 354
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

רונן כתב:
...
...
·
ממה שהבנתי בעובדות שהועלו , אין צורך באישור ביטול פעולה מצד הלקוח.
מה שקרה לדעתי , זה שהלקוח ביקש לבצע פעולה שנדרשת לגביו אישור בנקאי ( זה רשום באתר )
אם אין אישור בנקאי , בקשת הלקוח לא מבוצעת.
הלקוח מבקש והבנק מאשר
לא - הלקוח נותן הוראה שחייבת להתבצע !
אישור הבנק כפוף בין השאר למצב החשבון , הוראות בעלי החשבון לפי הרכב חתימות
אי מניעה בשל קיום עיקול או קיזוז , יתרה לביצוע ע״ת וכו.
...
·אתה לא יורד לסוף דעתי...
אני לא אומר שאין צורך באישור הלקוח , להיפך , מסכים , חייב
אני רק אומר שאם הבנק לא הצליח להשיג אותו אז גם לבנק אסור לבצע פעולה של ביטול . שימשיך לנסות להשיג אותו עד שהוא כן מצליח , אם זה מטעמי אבטחה אז הוא מדבר איתו בטלפון ונגמר הסיפור
אם הוא מחליט שאין אישור מטעמים אחרים זה כבר משהו אחר , אבל גם אז , להמשיך לנסות להשיג את הלקוח כדי למסור לו את ההודעה.
חתימה חתימתית !

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

mosheamsalem56 כתב:
...
...
·אתה לא יורד לסוף דעתי...
אני לא אומר שאין צורך באישור הלקוח , להיפך , מסכים , חייב
אני רק אומר שאם הבנק לא הצליח להשיג אותו אז גם לבנק אסור לבצע פעולה של ביטול . שימשיך לנסות להשיג אותו עד שהוא כן מצליח , אם זה מטעמי אבטחה אז הוא מדבר איתו בטלפון ונגמר הסיפור
אם הוא מחליט שאין אישור מטעמים אחרים זה כבר משהו אחר , אבל גם אז , להמשיך לנסות להשיג את הלקוח כדי למסור לו את ההודעה.
...
·
הבנק לא מבצע ״פעולת ביטול״
הבנק לא מאשר את בקשת הלקוח ( זה לא אותו דבר )
הפעולה כלל לא נעשתה. ( מופיעה ע״ת אבל לא סופית )
הבנק התקשר 3 פעמים , נכון ?
הלקוח מטעמו ( מבלי לפגוע בפותח השרשור ) אמור לצפות
לתקשורת מהבנק על מנת לאשר בקשה חריגה.
שיהיה זמין !
פעולות בסכום סביר בד״כ מאושרות אוטומטית ללא בנקאי.
זאת על מנת למנוע את המתואר ...
אולי הבנק מבקש פרטים נוספים , לדוגמא לעניין הלבנת הון ?
הסבר , אסמכתאות , מהות הפעולה ?
אז הלקוח ביקש בקשה ולא עונה ?
אם כל הכבוד לכל הצדדים צריך להיות אובייקטיבי.
אם אני לדוגמא מבקש לבצע פעולה חריגה , האמן לי שאהיה זמין.

mosheamsalem56
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 354
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

רונן כתב:
...
...
·
הבנק לא מבצע ״פעולת ביטול״
הבנק לא מאשר את בקשת הלקוח ( זה לא אותו דבר )
הבנק התקשר 3 פעמים , נכון ?
הלקוח מטעמו ( מבלי לפגוע בפותח השרשור ) אמור לצפות
לתקשורת מהבנק על מנת לאשר בקשה חריגה.
שיהיה זמין !
פעולות בסכום סביר בד״כ מאושרות אוטומטית ללא בנקאי.
זאת על מנת למנוע את המתואר ...
אולי הבנק מבקש פרטים נוספים , לדוגמא לעניין הלבנת הון ?
הסבר , אסמכתאות , מהות הפעולה ?
אז הלקוח ביקש בקשה ולא עונה ?
אם כל הכבוד לכל הצדדים צריך להיות אובייקטיבי.
אם אני לדוגמא מבקש לבצע פעולה חריגה , האמן לי שאהיה זמין.
...
נראה לי ההבדל בגישות שלנו נובע מהעובדה שאתה חלק מהמערכת.
כשאי אפשר לדעת מתי יחזרו אלייך אין אפשרות לתכנן להיות זמין.
מבחינתי אני לקוח של הבנק , אני משלם לבנק כסף עבור שירותים , בנק אמור לשרת אותי , לא ההיפך , לכל דבר שאני צריך אני לא אמור לרדוף אחריו על מנת לקבל שירות שאני משלם עבורו.
זה לב העניין , הרצון לשרת את הלקוח ולא לצאת מידי חובה.
·
חתימה חתימתית !

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

mosheamsalem56 כתב:
...
...
נראה לי ההבדל בגישות שלנו נובע מהעובדה שאתה חלק מהמערכת.
כשאי אפשר לדעת מתי יחזרו אלייך אין אפשרות לתכנן להיות זמין.
מבחינתי אני לקוח של הבנק , אני משלם לבנק כסף עבור שירותים , בנק אמור לשרת אותי , לא ההיפך , לכל דבר שאני צריך אני לא אמור לרדוף אחריו על מנת לקבל שירות שאני משלם עבורו.
זה לב העניין , הרצון לשרת את הלקוח ולא לצאת מידי חובה.
·
...
·
הבנק אמור לשמור על בעל החשבון.
זאת על מנת שלא יבוצעו פעולות שגויות / לא חוקיות.
הבנק ניסה ליצור קשר עם הלקוח 3 פעמים ללא הצלחה.

מיצינו !

חג שמח ומועדים לשמחה.

JamesStone
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1406
הצטרף: יולי 2015
שם מלא: James Stone
נתן תודות: 485 פעמים
קיבל תודות: 142 פעמים

גם אני בבל"ל. עוד לפני הקורונה רציתי לעבור לדיסקונט.

נושא שלא נקרא #15 

אבל כעת, כשהסניפים לא פועלים ולעניין מעבר בנק בטח צריך לחתום על מיליון דפים, התוכנית הושבתה.

חבל שלא עשיתי זאת קודם. חבל !



ג'יימס

שלח תגובה

חזור אל “ללא קשר”