"בוקר טוב" ככה נפתחה שיחה עם איש מכירות של סלקום שניסה לשכנע אותי להתחבר לטריפל או TV, אני כבר לא זוכר כי הצילצול שלו העיר אותי משינה והראש עוד לא עובד כהרגלו ואני בד"כ מסנן את השיחות ועל ההתחלה אומר שאין לי צורך.
לאחר הקפה חשבתי לעצמי, מה באמת יש בסלקום להציע עכשיו ללקוח בתוכנית של 500 מגה? נכנס לאתר ורואה ש"התוכנית הרגילה" 100 ש"ח לשנה וכעבור שנה 129 ש"ח ללא מבצעים והטבות, רגע אני בתור לקוח "וותיק" משלם 149 ש"ח על בדיוק אותו מוצר. מתקשר ומתחיל ההמשא ומתן כמו בכל בזאר טורקי שמכבד את עצמו, "ניתן לך החזר 30 ש"ח לשנה, מתאים?"
כמובן, כי אין משהו אחר.
לאחר מכן בודק אצל פרטנר כמה אצלהם, שנה ראשונה 100 ש"ח ואחר כך 129 ש"ח, נשמע מוכר?


חייבים אז חייבים...מגיע טכנאי עם DECO שלא מכיר שום מבצע כזה (הרי ברור כי הוא לא קיים), התקשרות למוקד בתור לקוח פוטנציאלי וגם שם לא יודעים על מה אני מדבר, נסיון לקבל תשובה ממנהל מכירות נגמר שהבטחות להיתקשר והם גם לא מתממשות. דקות לפני כתיבת הפוסט נסיון אחרון לקבל איזה שהוא משוב, כבר משרות לקוחות ושם בהתחלה כמובן שלא מבינים על מה אני מדבר, אין סיכוי אצלינו, וגם אין במחשב שום זכר,מוזר. בקיצור ווידאתי שיפתחו תלונה נגד אותה בחורה (מס' תלונה בין 9 ספרות,מה זה בדיוק רומז?) וישלחו לי מייל עם פרטי העסקה מחדש.
בקיצור אנחנו שקופים קלפי המערכת רק כאשר אנחנו לא עושים שום דבר בנידון, ימשיכו להתעלל בנו איך שרק יכולים עם לא נציב להם גבולות. לא לפחד לדרוש את מה שמגיע לנו ותמיד אפשר ורצוי לקחת צעד אחורה עם משהו לא נראה לכם.
מציעה לכולם לבדוק בדיוק על מה אנחנו משלמים ולמה כ"כ קשה לנו לחיות בארץ. אתם מוזמנים להביע את דעתכם ואפילו לבקר את ההתנהלות שלי, הכל יתקבל בברכה.