האם יש דרך לשלוח לאמזון צרפת מייל תלונה? (התנהגות מחפירה של נציגי שירות)

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').

מנהל: מנהל אודיו

שלח תגובה
krembo18
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: 30/06/2011 0:00

האם יש דרך לשלוח לאמזון צרפת מייל תלונה? (התנהגות מחפירה של נציגי שירות)

שליחה על ידי krembo18 »

מקרה ממש מוזר בגלל שמדובר באמזון.
פניתי לאמזון צרפת לגבי חישוב משלוח יקר על הזמנה שביצעתי (לפי מידות המוצר שמופיעות בדף)
(ההזמנה כבר הגיעה אליי)
שלחתי את הפירוט של המידות של המוצר כמו שמופיעות אצלהם + התעריף של המשלוחים שמופיע באתר
(לא מדובר על פיקדון עבור מס!!!)

Delivery option Cost per shipment + Cost per kilo + Cost per item
AmazonGlobal Priority (6 to 11 days) 12,00 EUR / sending + 9,26 EUR / kg no

לפני בערך שנה היה לי מקרה דומה ובאמת הנציג בצ'ט חישב איתי מחדש את המשלוח וזיכה אותי על ההפרש.

הפעם אחרי שפניתי דרך המייל (יש פנה אלינו באנגלית), התקשרו אלי באותו יום (יכול להיות שמדובר על נציגים ממוצא הודי, לא בטוח לגמרי)
והנציג פשוט התעקש איתי שהמערכת שמחשבת את המשלוח היא אוטומטית ואין להם דרך לזכות או לחשב או כלום.
עכשיו דיברתי איתו יפה והסברתי לו על המקרה שהיה בעבר, ושאין לי בעיה אם לא יהיה זיכוי אבל אני רוצה שיתנו לפחות את הנוסחה לאיך הגיע הסכום של חישוב המשלוח כי זה לא הגיוני.
ויכול להיות שכמו בעבר יש תקלה בחישוב המשלוח.

הם פשוט היו אטומים.
הייתה שיחה ארוכה ובשלב מסויים הוא עשה אסקלציה למנהל שלו והעביר אותי אליו (תחושה שלי שמדובר על נציג מקביל ולא על מנהל, בדומה לטריקים שהיו מבצעים בארץ במרכזים טלפוניים)

המנהל חזר על אותם הדברים,
המציא שיש מצב שהמשלוח יותר יקר כי זה בגלל תלות בחברת שילוח, ושמשלוח בינלאומי עולה יותר בגלל שזה DHL, ובתגובה הסברתי שהרי לאמזון, וגם בטבלאות המשלוח שלהם יש 3 אופציות לכל היותר למהירות שילוח, ולא אני קובע את המשלח, ולכן אין אפשרות שיש לזה קשר. כמו כן שמחירי השילוח ומידות המוצר מופיעות בבירור.
בנוסף ניסיון לשלוח את המוצר היום הראה מחיר קצת יותר נמוך (ברבע דולר), כך שיש אפשרות שהמערכת של חישוב המשלוח היא דינמית ויכול להיות תקלות, ואני סך הכל רוצה שיעשו בירור.
בשלב מסויים ניתק לי בפנים.
חזר אחרי דקה, אמר שהוא יהרוג אותי (ככה נשמע לפחות), באיזה שהוא שלב התחיל לקשקש "בלה בלה בלה".
אמר שגם אם אפנה בהמשך הוא יגיד לי מחר ומחרתיים ועוד שבוע את אותה התשובה.
בשלב הזה כבר ציינתי בפניו שהשיחה הזו וגם השיחה הקודמת שתיהן מוקלטות. ושאני אפנה לאמזון בנושא הזה. לא בטוח שהוא חשב שאני מדבר ברצינות כי לאחר מכן הוא אמר שאין לו איך לעזור לי וסיים איתי את השיחה.

חשוב לציין (סורי על החפירה הארוכה)
כל אותו הזמן אני מדבר עם שניהם יפה, לא בצעקות, לא בקללות, מסביר, נותן אופציות, ופשוט כלום.
בקיצור יש מייל פניות שאפשר לפנות דרכו (כי אני רוצה לצרף את ההקלטות של השיחות)
כי דרך המערכת באתר הוא לא נותן לצרף קבצים.

תודה מראש

guyezra
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 33118
הצטרף: 06/01/2005 1:00

שליחה על ידי guyezra »

מנסיון שלי ושל אחרים שאני מכיר לא ניתן להתמקח על מחירי משלוח, מה שהמערכת נותנת וזהו
אולי פעם היה אפשר

למשל משהו שהיה לי ממש לאחרונה, נאס 2 מפרצים עם 2GB זיכרון - מחיר משלוח 71$ אותו נאס בדיוק רק עם 4GB זיכרון 30$ משלוח ונאס 4 מפרצים שגדול וכבד יותר - 40$ משלוח
ברור שזה מוזר....
דיון איתם לא עזר לי בכלל, זה המחירים וזהו

krembo18
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: 30/06/2011 0:00

שליחה על ידי krembo18 »

@guyezra
·
היה לי צ'ט עם נציג לפני שנה (מדובר על הזמנה שבוצעה כבר)
וכשהראתי לו את המידות של המוצר ואת התעריף משלוח שלהם, הוא זיכה אותי על ההפרש


I have received your message regarding a shipping price of this order **************.

I have done research and inform you that due to some technical error your shipping cost of this order was charged 27.37 euros instead of 12.463 euros.

I understand how frustrating it can be, so I have conveyed your remark to the relevant department for serious consideration and will not happen again in the future.

Your satisfaction is our priority and we put every effort to provide you with a service of quality as a result.


In order to solve your problem, I've requested a refund of 15.00 (diffrence) to your payment card for this order. The refund amount will be credited back to your Account. Once your refund has been completed, please allow your bank between 5-7 business days to process it.
נערך לאחרונה על ידי krembo18 ב 28/10/2019 15:23, נערך פעם 1 בסך הכל.

guyezra
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 33118
הצטרף: 06/01/2005 1:00

שליחה על ידי guyezra »

krembo18,
תנסה, מקסימום לא יתנו

Yozer
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 67
הצטרף: 13/10/2012 0:00

שליחה על ידי Yozer »

krembo18 כתב:@guyezra
·
היה לי צ'ט עם נציג לפני שנה (מדובר על הזמנה שבוצעה כבר)
וכשהראתי לו את המידות של המוצר ואת התעריף משלוח שלהם, הוא זיכה אותי על ההפרש


I have received your message regarding a shipping price of this order **************.

I have done research and inform you that due to some technical error your shipping cost of this order was charged 27.37 euros instead of 12.463 euros.

I understand how frustrating it can be, so I have conveyed your remark to the relevant department for serious consideration and will not happen again in the future.

Your satisfaction is our priority and we put every effort to provide you with a service of quality as a result.


In order to solve your problem, I've requested a refund of 15.00 (diffrence) to your payment card for this order. The refund amount will be credited back to your Account. Once your refund has been completed, please allow your bank between 5-7 business days to process it.


לא נראה לי הבנת איך זה עובד איתם, המחירים קבועים לא ניתן להתמקח או להתערב, הזיכוי לעומת זאת הוא פעולה אישית של הנציג כל נציג יכול לזכות אותך בסכום מסויים ולנמק בסיבה כלשהיא זה מה שקרה לך עם הנציג הקודם, הפעם נפלת על נציג פחות נחמד או שאולי הם רואים את ההיסטוריה שלך והחליטו שפעם אחת ודי \ אתה מנצל את המערכת או שסתם הפסיקו לתת יד חופשית לנציגים.
מה שאני יכול להגיד זה שאני קיבלתי זיכוי מנציג בחודש האחרון על הטבה שאינני זכאי לה כי היא רק לתושבי ארהב, אבל זה רק בגלל שהנציג היה נחמד והציע לי בעצמו אחרי שיחה ארוכה של אפשרויות שכולן נפלו אז אני יכול להגיד לך שזה עדיין קיים ועדיין בשיכול דעת לפחות חלקי של הנציג ללא קשר לחברה.
·

krembo18
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 70
הצטרף: 30/06/2011 0:00

שליחה על ידי krembo18 »

עדכון לגבי התוצאות.
האמת שרק אתמול שלחתי את המייל לאמזון.(היה עומס ונולד גם ילד בין לבין :) )
הסיבה היא שעברתי על ההקלטות של השיחות (זה היה משהו כמו 40 דק)
פרטתי את הבעיה. ציינתי את התגובות של הנציגים (קללות/זלזול/ניתוק בפנים) בהתאם לזמן של השיחה.
(בכל זאת אני לא מצפה שהם יקשיבו ל40 דק שיחה)
ענו תוך פחות מ24 שעות. זיכו אותי על כלל המשלוח (לא רק ההפרש)
באמת שירות מעל ומעבר.

חשוב לציין שאני מזמין משם המון, ואפשר לספור על יד אחת את הפעמים שפניתי לשירות לקוחות שלהם (עד היום זה היה רק בצ'ט)

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”