חזרה לדו"ג

רכבי ICE, פלאגינים, היברידים וחשמליים כמו ג'ילי, טסלה, איוניק, MG
ufffnick (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 4623
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 466 פעמים

חזרה לדו"ג

נושא שלא נקרא #1 

עבר יותר מעשור מאז רכבתי, ומעדיף שרכיבות החזרה שלי לתחום לא יתחילו בחזרה מרכישה של כלי.
למישהו יש רעיון איפה אפשר להתחיל לתרגל?
אולי שכירות של אופנוע , רצוי כבד, המלצות יתקבלו בברכה, או המלצה למורי נהיגה באזור כפר סבא-רעננה-נתניה שאפשר אצלם להתאמן כדי לצבור חזרה ביטחון ולגרד חלודה.

itamars2
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2551
הצטרף: נובמבר 2011
מיקום: ליד אקליפטוס שורק בלוז כנעני
נתן תודות: 242 פעמים
קיבל תודות: 329 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

לדעתי עדיך לרכוש ואז לתרגל במגרש אין ככ טעם לתרגל על כלי אחר ואז לתרגל שוב כדי לבדוק את הגבולות של הכלי הזה.

אם זה עניין של ביטחון מורי נהיגה בהחלט אופציה

ufffnick (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 4623
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 466 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

נמצא מורה לנהיגה ומגרש לניסויים, השלב הבא -
מחפש המלצות לחנות ציוד מיגון (קסדה, כפפות, מעיל חורף ומעיל קיץ), בכל מקום בין נתניה-כפר סבא-תל אביב.
חשוב לי שיהיה מגוון מידות רחב ככל האפשר, וציוד ברמה גבוהה (לא רק דיינז ושואי, אם אפשר), מאחר וזהו ציוד שישמש על בסיס יומי.

הכוונה לקנות בחנות ולא להזמין מחו"ל אז אם יש לה שם טוב מבחינת מחירים בפרט למי שקונה סט ציוד, וכן שירות טוב = לא מהסוג שעסוק בלמכור לך, אלא מהסוג שמעדיף לתת את מה שמתאים לצרכים של הרוכב גם אם מתח הרווחים לא מירבי, ומפגין רמת שירות גבוהה גם אחרי ששילמתי ויצאתי מהחנות.

תודות לעוזרים.

wallalon
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1924
הצטרף: נובמבר 2009
מיקום: מרכז
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

בהצלחה וסע בזהירות.
ממליץ על ציוד של RST- יש לי מעיל וכפפות שמחזיקים כבר שנים
גם קסדה של HJC עושה חיל, ודיס-המלצה על קסדה של LS2 שכל מה שיכול להשבר בה נשבר (ואני מתייחס סבבה)

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

@ufffnick
·
ברוך שובך לתחום, עדיף מאוחר מאשר אף פעם.

להסרת חלודה אחרי עשור הייתי ממליץ לך להתחיל בלקחת כמה שיעורי רכיבה אצל מורה נהיגה (רכיבה). לא צריך יותר מידיי, משהו בכיוון ה- 3-4 שעורים. כאשר תשלב בהם כמובן בין שליטה במגרש לרכיבה בכביש.

אבל זה משהו ראשוני בלבד. אחרי שאתה רוכש את הכלי ואת הציוד אני ממליץ לך בחום לקחת קורס רכיבה מתקדם יותר. קורס אומנות הרכיבה 1+2 של אופנוען מאומן או קורס מקביל של פרוריידינג. זה בגדר MUST לכל מי שהוא רוכב חדש ו/או רוכב חלוד שחוזר לתחום. וגם רוכבים וותיקים מאד שרוצים רענון רכיבה זה רק תורם ואף פעם לא מזיק.

מבחינת ציוד רכיבה, זה מאד תלוי מה אתה מחפש. לא משנה לאיזו יבואן/חנות תלך לברר ולמדוד - ממליץ לך מנסיון לבדוק ולהשוות בכמה מקומות שונים. אתה לא בקיא במחירים של פריטים ולפעמים קל לאכול לקרדה בגלל שירות נפלא, כוס אספרסו וחיוכים.

ממליץ לך (לא מנסיון שלי אמנם אבל מנסיון של אחרים) לדבר עם ספורטריידר בנתניה (מירי) ועם כלבוטקס בת"א (משה) וגם אבזריון. אני בכלל מהצפון ואת רוב הציוד שלי קניתי בכלל באבזריון חיפה ומוטוליין בעפולה - בשניהם בגלל מחירים ושירות מעולים.

אם תרצה ממש ייעוץ, על כל פיפס שקשור לרכיבה, מחירים וציוד (רק כביש. לא מבין בציוד ומחירים לשטח.) אתה יותר ממוזמן לפנות אליי גם כאן, גם בפרטי ואם תרצה גם אתן לך את הטלפון שלי.

בהצלחה
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

ufffnick (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 4623
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 466 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

@jacko-il
·

חזרתי בצהריים משיעור רכיבה, מוכה אנדרנלין.
כבר שכחתי כמה כיף כרוך בנהיגה סתמית בעיר כשאני על דו"ג.

את אביזריון מכיר, קניתי שם בגילגול הקודם, גם בקריות אצל... התותח נדמה לי, היתה לי חווייה טובה, לא הייתי בטוח ששימרו את השירות לאורך זמן.
אדגום את שאר ההמלצות בימים הקרובים.

מבחינת ציוד זה לכביש בלבד, הכי דחוף - קסדה (את המעילים והכפפות עוד לא הוצאתי מהקרטון לבדוק מצבם, ייתכן שעדיין סבירים, אבל הקסדות גמורות). הAGV שלי היתה מאוד נוחה ושימושית, אבל כל הפנים שלה מתפורר, כנל קסדה HJC נוספת, שהיתה שימושית בעיר, אבל הרבה פחות נוחה לנסיעות שיוט, וצפוי לי הרבה משני סוגי הרכיבה.
אין לי כוונה להשתמש בדיבורית בנהיגה, כך שאפשר לוותר על הפונצייה הזו.
מלבד AGV, SHOE, ARAI, BELL אולי HJC אם הנוחות השתפרה, יש שחקניות נוספות בתחום ששווה להתעכב עליהן?

(מעדיף לדון על דפי הפורום, שיהיה זמין למי שיבוא אחריי בחודשים הקרובים עקב נתיבי הזוועה בבקרים)

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

התותח היה בזמנו מקום עלייה לרגל באזור הקריות. הייתי לקוח של רביב לפני 20 שנים, בערך בשיא. היום אני לא מוצא יותר סיבה ללכת לשם. ניסיתי לברר כמה פעמים מחירים של מוצרים אבל זה אף אחד פעם לא היה מספיק אטרקטיבי בעיניי, אז הפסקתי לנסות. אבזריון מאד מומלצים עם קסדות של שואי. הם היבואנים והמחירים שלהם כיום בקסדות (בניגוד למה שהיה עד לפני כמה שנים) מאד תחרותיים. במיוחד כשיש מבצעים (כמו מידות/צביעות אחרונות או החלפה של ליין קודם וכו'). קניתי מהם כבר 2 קסדות בשנים האחרונות (האחרונה ממש לפני כמה חודשים) והמחירים שלהם היום תחרותיים אפילו ביחס לחו"ל.
שואי NXR למשל (שזו גם קסדה פשוט מעולה שהייתי ממליץ לבחון) עולה שם סביב ה- 1900 עד כ- 2100 ש"ח (תלוי בצביעה/מבצע). שווה לך מאד לקפוץ אליהם מחר (שישי) להתרשם ולמדוד, ממש במקרה יש להם מחר יום הפנינג ואמורים להיות מבצעים. בחן אותם ותשווה גם מול מחירים חו"ל, בלי להתבייש.

מבחינה שעשיתי בארץ לפני כשנה קסדות AGV ו- HJC לא אטרקטיביות ביחס לחו"ל ומתומחרות כאן במחירים קצת חזיריים ולא מציאותיים. על קסדת AGV K5 SV למשל ביקשו ממני כאן 2100 ש"ח לפני הנחה (והיו מוכנים לתת הנחה לאזור ה- 1800 ש"ח) הזמנתי אותה מאמזון אנגליה עד הדלת במשהו כמו 600 ש"ח. אחרי כמה שבועות שימוש הבנתי שהיא ברמה נמוכה וסתם מאכזבת אותי והעברתי אותה הלאה בסכום סמלי לחבר טוב שממש אהב אותה. אותו כנ"ל עם HJC בפעם האחרונה שבדקתי - ביקשו על דגמים שבררתי סביב פי 2 ממה שעולה בחו"ל.

אני אישית מחזיק בעיקר מאראי ושואי (שעושים לפי האג'נדה שלהם רק קסדות פרימיום איכותיות) ומעוד כמה דגמי עילית של יצרנים כמו AGV, שארק ו- X-LITE ועוד כמה, רק שאיתם צריך לברור דגמים מפני שיש כאלו איכותיים ויש כאילו דגמי כניסה זולים שגם מרגישים כך.

ממליץ לך בחום לגשת מחר לאבזריון, להתרשם מהשואי NXR ותמשיך משם. תעשה עליה כבר הערב שיעורי בית מבחינת מחירים שלה בחו"ל וכו' כך שתגיע כבר מוכן עם מחירים בראש ועם צביעות שמעניינות אותך.

על איזה כלי אתה רוכב או מתכוון לרכוב? אם לא דגם אז לפחות כיוון או סגנון
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

ufffnick (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 4623
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 466 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

jacko-il כתב: על איזה כלי אתה רוכב או מתכוון לרכוב? אם לא דגם אז לפחות כיוון או סגנון
...
·

בהתחלה הכיוונתי לאחד הנייקדים (650), אחרי שעליתי על כמה, הבנתי שזה לא למימדים שלי (1.90, 100 קילו).
ברגע שהתיישבתי על הvstorm, כבר לא היה ספק (קניתי אצל אישימוטו, חוויית קניה מהסוג הנדיר, שלא בא לדחוף לך מה שהכי מרוויחים עליו, אלא באמת מה שמתאים לצרכים שלי).

אמנם לא יצאתי כלי חדש מהניילונים כמו שתכננתי, אבל יצאתי עם כלי שתפור למימדים שלי בול, ונוח למטרות בית-עבודה.

את הקסדה קניתי אצל אבזריון, אחרי שמדדתי כמה קסדות של AGV, הNXR, באמת פשוט נוחה מכולן. אולם טיפה רועשת באזור ה100 קמש.

תודה על העזרה!
עכשיו זה ליקוט של השלמות...
מסתבר שהרצועות של מגיני הבירכיים התרככו מידי, בשמן לשרשרת נגמר הלחץ וצריך למצוא פתרון להיעדר ג׳ק אמצע לאופנוע...

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

@ufffnick
·
תתחדש! (גם אם הכלי לא חדש)
ויסטרום אחלה כלי. שמעתי עליו רק דברים טובים.
גם אני בעל מידות מעט בעייתיות לאופנוע (1.93 על 100 קג), אבל לצערי אני מתחבר רק לנייקד וספורט. זה אכן לא שיא הנוחות, אבל זו פשרה שלקחתי על עצמי בגלל שאני פחות בכיוון של רכב מנהלתי ליום יום ויותר בכיוון של רכיבות ספורטיביות (כולל ימי מסלול וכו') וטיולים וכדומה.
בכל אופן, אני שמח שמצאת לך כלי מתאים, קסדה וכו' !
וטיפ חינם עליי: מנסיון, חבל על הזמן והכסף בתחזוקת שרשרת. קנה לך ליטר שמן תמסורת 80W90 באיזה 30₪ וזה יספיק לך לשנים קדימה. תן מריחה דקה עם מברשת צבע קטנה פעם באיזה 600-800קמ וזהו. אין גם צורך לנקות אלא אם ממש מדובר כבר בשכבות לכלוך ו/או יש סממנים של סימני חלודה. כל התרסיסים הללו הם תרמית אחת גדולה ולא שווים את הכסף.

בכל אופן, שוב תתחדש ותרגיש חופשי לפנות אליי בכל שאלה שקשורה לתחום, מאביזרים, דרך קורסים ועד חלפים וטיפולים.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

שלח תגובה

חזור אל “רכבי ICE וחשמליים”