AppleTv iOS 13 with partner TV - bug !

נטפליקס, אמאזון, סלקוםTV

מנהלים: מנהלי וידאו, מנהל שידורים דיגיטליים

שלח תגובה
kfirtito
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 50
הצטרף: 26/01/2009 1:00

AppleTv iOS 13 with partner TV - bug !

לינק להודעה

שלום לכולם,
לאחר עדכון של מערכת ההפעלה יש בעיה באפליקציה של פרטנר טיוי ורק בה.
יש בעיית scaling רואים רק ברבע מסך התחתון בצד שמאל .
מישהו עוד נתקל בתופעה ?!?
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור

PPR
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 83
הצטרף: 26/10/2011 0:00

כנ"ל

לינק להודעה

נכנסתי לכתוב פוסט דומה והקדמת אותי – גם אני חווה בעיה זהה. הבאג הופיע מיד לאחר העדכון ל-tvOS 13 והוא משתחזר כל זמן שהרזולוציה של ה-Apple TV מוגדרת כ-4K.

מה שניתן, זמנית, לעשות הוא לשנות את הרזולוציה של ה-Apple TV ל-1080p, ואז תתקבל תמונה על גבי מסך מלא (אמת, עקום – אולם לעת עתה דרך זו היא בבחינת "הרע במיעוטו").

שיחה למוקד התמיכה הטכנית של פרטנר לא הניבה כל תוצאה שהיא, שכן הבעיה אינה מוכרת להם.
נערך לאחרונה על ידי PPR ב 28/09/2019 16:36, נערך פעם 1 בסך הכל.

kfirtito
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 50
הצטרף: 26/01/2009 1:00

Re: כנ"ל

לינק להודעה

@PPR
תודה אחי , אני אנסה זאת.
איזה אבסורד...

PPR
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 83
הצטרף: 26/10/2011 0:00

לינק להודעה

אם תוכל להתקשר לתמיכה הטכנית של פרטנר ולהפנות את תשומת לבם לתקלה – אשריך. עדיף שיקבלו כמה שיותר דיווחים.

אגב, שים לב שלאחר שתשנה את הרזולוציה ב-Apple TV תצטרך לסגור את יישומון Partner TV דרך ה-Task Switcher ולהפעילו שוב, אחרת התופעה תשוב להופיע.

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20625
הצטרף: 26/09/2007 0:00

לינק להודעה

לא מפתיע, חברה כל כך גרוע, האפלקציה שלהם על LG שווה לאפלקציה שילד בן 3 עיצב.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

OOkladek
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 229
הצטרף: 23/09/2005 0:00

לינק להודעה

הבאג הזה קיים עוד מגרסת ה beta הראשונה של tvOS 13 צלצולים לתמיכה של פרטנר על מנת לידע את צוות התוכנה שלהם לא הועילו כיוון שעושה רושם שאין שום קשר בין אנשי התמיכה לאנשי התוכנה והפיתוח (אני יוצא מנקודת הנחה שפרטנר באמת אלה שמפתחים את האפילקציות שלהם ולא איזה חברת צד שלישי) התומך שדיברתי איתו ממש רצה לעזור אבל די הודע שאין לו את הכלים להעביר את זה הלאה לאיזה גורם שמסוגל לטפל בעניין.

PPR
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 83
הצטרף: 26/10/2011 0:00

לינק להודעה

עדכון קטן: שמתי לב שכאשר מיישמים את ה-workaround שתיארתי כמה תגובות קודם לכן, היישומון יעבוד בצורה תקינה גם בהפעלות עתידיות שלו – זאת כל עוד שלא אותחל ה-Apple TV מחדש וכל עוד לא נסגר היישומון דרך ה-Task Switcher. משמעות הדבר היא שכאשר היישומון מופעל בזמן שהרזולוציה של ה-Apple TV מוגדרת על 1080p ונותר רץ ברקע, ניתן לאחר מכן להחזיר את הרזולוציה ל-4K תוך שיוסיף היישומון לפעול בצורה תקינה בפתיחות עוקבות שלו (קרי – הבאג רלוונטי רק להפעלתו מחדש). לא אידאלי, אבל נחמה פורתא.

פרטנר לא חזרו אליי בנושא חרף שלוש פניותיי.
נערך לאחרונה על ידי PPR ב 12/10/2019 16:08, נערך פעם 1 בסך הכל.

kfirtito
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 50
הצטרף: 26/01/2009 1:00

לינק להודעה

@PPR



מעולה! אחלה רעיון, כל עוד האפליקציה לא נסגרת מכל סיבה שהיא אפשר לחזור ל4K HDR
והכל יעבוד.

לא יאומן שגם אין אופציה ל feedback ב App Store שב appleTV

PPR
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 83
הצטרף: 26/10/2011 0:00

לינק להודעה

בשעה טובה ומוצלחת שוחרר עדכון ליישומון שמוסיף תמיכה ב-tvOS 13. עדכנתי גרסה ואכן הבעיה טופלה. בקרו ב-App Store ועדכנו אותו בצורה ידנית, אם לא עודכן אצלכם היישומון באופן אוטומטי.

שלח תגובה

חזור אל “טלויזיה מהרשת”