אמזון ישראל כבר בתחילת 2019?

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').

מנהל: מנהל אודיו

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 50445
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 2987 פעמים

לינק להודעה #16 

זו דרך נכונה לחיים בכלל, לצפות לגרוע ביותר ואם טועים לגלות הפתעה נעימה, ולא להיפך.
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

PayneBack3
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 383
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 83 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

לינק להודעה #17 

Huber כתב:לא, אין לי שום נסיון איתם, רק עם האמריקאי והאירופאיים. זה די משעש ד"א, כי השירות לקוחות של רב אמזון יושב בהודו :lol:
...
·
צודק, היה לי נסיון לא טוב איתם ומאז אני יוצר קשר רק בשעות שהאמריקאים עובדים כדי לא להגיע אל ההודים.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 50445
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 2987 פעמים

לינק להודעה #18 

PayneBack3 - הוא מדבר על אמזון הודו בכללי, ולא על הנציגים ההודים של אמזון בשירות לקוחות.
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 50445
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 2987 פעמים

לינק להודעה #19 

https://www.globes.co.il/news/article.a ... 1001285485


כניסת אמזון מעבר לפינה: מבקשת למפות את המוכרים בישראל
ל"גלובס" נודע כי אמזון מבקשת לדעת מי ערוך למכירה באופן מיידי, מי יהיה ערוך לתחילת מכירה במהלך 2019, מי זקוק ליותר מידע בכדי לקבל החלטה ובאילו קטגוריות כל שחקן פעיל
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

jtk
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4499
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 350 פעמים
קיבל תודות: 468 פעמים

לינק להודעה #20 

אמור להפתח בספטמבר:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340, ... 46,00.html

אלקטרה מתכננת לפתוח חברת ניהול חנויות אמזון (?):
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340, ... 42,00.html

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 50445
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 2987 פעמים

לינק להודעה #21 

jtk - נשמע מעט מידיי מאוחר מידיי. רק מוכרים ישראלים? אמזון לא תהיה בין המוכרים? אפא כל המותגים הגדולים והמוכרים שיש באמזון העולמיים?

אני אישית חושב שבמתכונת הנוכחית זה לא ממש יהווה תחליף נאות להזמנות מאמזון COM/UK וכו.
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

keyser
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 15218
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
נתן תודות: 43 פעמים
קיבל תודות: 264 פעמים

לינק להודעה #22 

Huber כתב:jtk - נשמע מעט מידיי מאוחר מידיי. רק מוכרים ישראלים? אמזון לא תהיה בין המוכרים? אפא כל המותגים הגדולים והמוכרים שיש באמזון העולמיים?

אני אישית חושב שבמתכונת הנוכחית זה לא ממש יהווה תחליף נאות להזמנות מאמזון COM/UK וכו.
...
בשלב ראשון אמזון לא תמכור בעצמה.
ההשפעה העיקרית של אמזון בשלב הזה תהיה בעיקר בכך שכל מי שירצה למכור דרכה, יצטרך להתיישר על סטנדרט מסויים של זמני שילוח, נהלי החזרות וכדו' , שזה כבר טוב יותר ממה שקורה בארץ היום בחלק גדול מהמקרים.

אני "מניח" שאחרי השלב הראשון יגיעו שלבים נוספים.

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 50445
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 2987 פעמים

לינק להודעה #23 

keyser - שוב, כפי שציינתי, חצי צעד ולא ממש מרגש. שיתקשרו אלינו שיעשו את הצעד המלא (מכירות דרכם ישירות, מחסנים עם סחורה בארץ, מכירה של כל המותגים הבינלאומיים המוכרים וכו).
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

Aviv943
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 547
הצטרף: אפריל 2011
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 40 פעמים

לינק להודעה #24 

@Huber
מי יתן ונתחיל לראות גם דילים שלך לא רק מאמזון COM ו UK אלא גם ישראל :wink:

Huber
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 50445
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 128 פעמים
קיבל תודות: 2987 פעמים

לינק להודעה #25 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340, ... 54,00.html

השירות אמור להיכנס לתוקף כבר ב 12/9. אעקוב ואראה על מה מדובר בדיוק.
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8335
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1180 פעמים

לינק להודעה #26 

איזה יישום חסר משמעות (בעיניי) - לקחו את כל הסיבות העיקריות שבגינן ישראלים קפצו על רכישות מאמזון וזרקו אותן לפח.
מה עוזר לי לרכוש מסוחרים ישראלים דרך הפלטפורמה של אמזון? איפה בדיוק היתרון? איזה ייחודיות זה מביא לשוק?

הוצאתי עשרות אלפי שקלים בשנים האחרונות באמזון בדיוק בגלל שזה עוקף את השוק המקומי - עוקף את התמחור המקומי החזירי ועוקף את עניין השירות לאחר המכירה המעאפן שנהוג בארץ.

לקנות מסוחרים ישראלים דרך אמזון ולקבל את אותם המחירים ואותה תודעת השירות? לא תודה. NEXT.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

jtk
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4499
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 350 פעמים
קיבל תודות: 468 פעמים

לינק להודעה #27 

נראה לי שלאמזון יש סטנדרטי שירות גם לסוחרים שמוכרים אצלם? אם מישהו לא עומד בסטנדרטים, אני משער שהם עושים לו סנקציות ובסוף מורידים לו את החנות.

אם כבר, אחרי הסיפור שלי עם אמזון, ובגלל שנראה שאמזון לא עומדים בסטנדרטים שהם מציבים לאחרים, נראה לי שלסוחרים ישראלים יהיה שירות טוב יותר, לפחות במקרי קצה. :)

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8335
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1180 פעמים

לינק להודעה #28 

@jtk
·
המקרה שלך הוא חתיכת מקרה פרטי. לא חושב שהוגן לקחת אותו כמקרה מייצג לשירות שלהם.
וגם במקרה החריג שלך - כן פתרו לך את הבעיה וכן קבלת ביטול עסקה. אולי לא הכי אידיאלי מבחינתך בהתחשב בכך שהיתה לך הרבה התעסקות, התכתבות וטלפונים וגם הפסדת את מחיר המבצע - אבל בשורה תחתונה הם לקחו את האחריות על התקלה וזיכו אותך ללא חקירות ושאלות. ואחרי שזה נאמר אני עדיין חושב שזו זכותך ולגיטימי להיות בכל זאת מאוכזב מהשירות שלהם.
רק תראה לי סוחר ישראלי שייזכה לקוח בכל כך קלות מבלי לעשות לו את המוות. ואני אפילו לא מדבר כרגע על מקרה חריג כל כך כמו שלך בו קבלת אריזה ריקה וללא מוצר אלא פשוט זיכוי כי המוצר תקול/שרוט וכו'. הסוחר הישראלי קודם כל חושב איך הוא מרוויח את הכמה שקלים של המכירה כרגע ולא ממש מעניין אותו מהן ההשלכות של זה לטווח הארוך.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

jtk
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4499
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 350 פעמים
קיבל תודות: 468 פעמים

לינק להודעה #29 

כן, יש גם ערך לשירות במקרים רגילים לפי הספר. אבל נראה לי שאפילו חנות ישראלית גרועה היתה מתקשה לסרב להחליף מוצר אם היית קונה חדש ומקבל בבירור משומש, שלא לדבר על קופסא ריקה. מקרה יוצא דופן, אבל במידה מסוימת הבדיקה "האמיתית" של שירות היא כשיש בעיות יוצאות דופן.

(אגב, לא הייתי אומר שפתרו את הבעיה במקרה שלי. מעבר לאובדן ההזדמנות המשמעותי, ולזה שעכשיו תקוע לי אצלם כסף, ולהתעסקות, כרגע אני גם בנזק כספי מסוים.)

יתרון אחד במוכרים ישראלים הוא שקל יותר לתבוע אם צריך :), אם כי ייתכן שגם את אמזון אפשר.
בכל מקרה, הנקודה היתה, אולי סוחרים ישראלים על הפלטפורמה הזו יצטרכו לתת שירות טוב יותר ממה שהם עושים בערוצי מכירה אחרים.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8335
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1180 פעמים

לינק להודעה #30 

jtk כתב:בכל מקרה, הנקודה היתה, אולי סוחרים ישראלים על הפלטפורמה הזו יצטרכו לתת שירות טוב יותר ממה שהם עושים בערוצי מכירה אחרים.
...
·

אני מקווה שלפחות את זה זה ישיג כי אחרת אני באמת לא מבין מה הפואנטה.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”