טויוטה קורולה HYBRID SUN או היונדאי איוניק?

נושאים שאינם קשורים בהכרח לתחום הקולנוע הביתי או האודיו אך עדיין עשויים לעניין את הקהל שלנו.

חשוב שלא לערב נושאים שנויים במחלוקת (פוליטיקה למשל).
Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 53987
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 162 פעמים
קיבל תודות: 3246 פעמים

הודעה שלא נקראה #46 

shaylev80 כתב:@Huber
ולגבי העיצוב המחודש הוא אכן רק ליקרת סוף השנה צפוי להגיע (אתה יכול לנסות לברר עם קצין הרכבים שלכם הם בדרך כלל יודעים היות והםמזומנים להשקות שלהם).
...
·


אשמח, מאוד יעזור לי לדעת למה לצפות (Y)
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

Amir64
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8351
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 1300 פעמים

הודעה שלא נקראה #47 

Huber כתב:היום עשיתי נסיעת מבחן על שניהן ,מבחינת רעש במושב הנהג האיוניק שקטה יותר. בקורולה ממש שמעתי את המנוע החליף הילוכיםואת הכביש מתחכך בגלגלים.
...
אתה בטוח שנסעת על קורולה היברידית?
בקורולה ההיברידית יש גיר רציף, אין החלפת הילוכים, ולכן לא ייתכן ששמעת החלפת הילוכים.

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 53987
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 162 פעמים
קיבל תודות: 3246 פעמים

הודעה שלא נקראה #48 

לא את ההילוך עצמו, אבל שומעים את המנוע היטב ואת הקפיצה בסל"ד בין הילוך להילוך. שמעתי היטב את הכביש מתחכף בגלגלים ואת פעולת המנוע לפרטים. לדעתי בידוד הרעשים פשוט לא מוצלח.
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

Amir64
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8351
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 1300 פעמים

הודעה שלא נקראה #49 

@Huber
שוב,
כנראה שלא הבנת.
אין קפיצה בסלד בין הילוך להילוך כי אין הילוכים.
כשאתה מגביר לחץ על הדוושה, יש עלייה בסל"ד כדי לספק את הכח הדרוש.
נניח שאתה על 20 קמ"ש ומאיץ ל- 100 קמ"ש.
אתה לוחץ על הדוושה, הסל"ד עולה, וכל עוד אתה לא משנה את לחץ הרגל על הדוושה הסל"ד נשאר אותו דבר בדיוק.

אם אתה בבירור שומע החלפת הילוכים, לא נסעת על קורולה היברידית.

טלHD
סמל אישי של משתמש
חבר כבוד
חבר כבוד
הודעות: 13521
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 924 פעמים
קיבל תודות: 1032 פעמים

הודעה שלא נקראה #50 

אולי נסע על קורולה בנזין.... :?

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8167
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1321 פעמים
קיבל תודות: 1164 פעמים

הודעה שלא נקראה #51 

יש מצב שהרכב לא עבר כיול או שהוא לא היה על מצב פיור דיירקט ?
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6338
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1203 פעמים
קיבל תודות: 1177 פעמים

הודעה שלא נקראה #52 

עשינו השואה מאוד עמוקה בין שתי המכוניות הללו ורכשנו (לא בליסינג) את האיוניק

היא טובה מהקורולה כמעט בכול פרמטר פרמטר

בקורולה יש פיצ'ר של נסיעה בפקק זוחל עד עצירה מוחלטת, אותו אין באיוניק

אבל בקורולה אין את ההתרעה של רכב שמגיע מחוץ לשדה הראייה מה שיש באיוניק

guys
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1221
הצטרף: ספטמבר 2006
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 65 פעמים

הודעה שלא נקראה #53 

@molvy
·
צריך רק לקחת בחשבון שבאיוניק של הליסינג חסרות כמה מערכות בטיחות וכמה מערכות נוחות. למיטב זכרוני, התראה על שטח מת במראה, קיים רק בגרסת הפרימיום

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6338
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1203 פעמים
קיבל תודות: 1177 פעמים

הודעה שלא נקראה #54 

guys כתב:@molvy
·
צריך רק לקחת בחשבון שבאיוניק של הליסינג חסרות כמה מערכות בטיחות וכמה מערכות נוחות. למיטב זכרוני, התראה על שטח מת במראה, קיים רק בגרסת הפרימיום
...
·

אכן לקחנו את הפרימיום

ולכן הדגשתי שהרכישה נעשתה לא בליסינג

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1072
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 92 פעמים

הודעה שלא נקראה #55 

אפשר לקחת בליסינג כל דגם, גם את הפרימיום.
ההפרש כ 200 ש"ח לחודש, לא פרופורציונלי להפרש בין המחירים המלאים, אבל זה ההפרש בתמחור הליסינג.

kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7851
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 296 פעמים
קיבל תודות: 231 פעמים

הודעה שלא נקראה #56 

לא נהגתי על אף אחד מהרכבים הללו אבל מה שחשוב פה זה מה פותח השירשור חושב ולא מה כל אחד אחר חווה. הרי רוכשים פוטנציאלים קונים את שני הרכבים. זה לא שרק אחד מהם נרכש והשני לא. זה בגלל שכל אחד מתרשם אחרת.
טויוטה זה אחד הבראנדים ששומרים על ערכם בצורה הטובה ביותר אבל פה נכנס הנתון שמדובר ברכב חברה אז זה לא רלוונטי. כשהרכבים הקוראנים הגיעו לארץ, הם היו נחותים משמעותית מהרכבים היפנים. היום הפער הצטמצם לגמרי.

אחלה בחירה
תהנה!

Arie10
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1072
הצטרף: פברואר 2015
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 92 פעמים

הודעה שלא נקראה #57 

אף רכב לא "שומר" יותר על ערכו !

השבוע שכן שלי רכש הונדה סיויק (5 דלתות) 2017 (ידנית). הרכב תקין לגמרי ללא שום תאונות. 35,000 ק"מ.
הרכב נקנה מטרייד אין של הונדה. היד הראשונה שהחזיקה ברכב היא פרטית לחלוטין.
הרכב במקור נרכש ב 124,000 ש"ח (ישנה חשבונית).
שכן שלי שילם להם 66,000 ש"ח !

אם זו לא נפילת מחיר...אני לא יודע מה כן ?!

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6338
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1203 פעמים
קיבל תודות: 1177 פעמים

הודעה שלא נקראה #58 

Arie10 כתב:אף רכב לא "שומר" יותר על ערכו !

השבוע שכן שלי רכש הונדה סיויק (5 דלתות) 2017 (ידנית). הרכב תקין לגמרי ללא שום תאונות. 35,000 ק"מ.
הרכב נקנה מטרייד אין של הונדה. היד הראשונה שהחזיקה ברכב היא פרטית לחלוטין.
הרכב במקור נרכש ב 124,000 ש"ח (ישנה חשבונית).
שכן שלי שילם להם 66,000 ש"ח !

אם זו לא נפילת מחיר...אני לא יודע מה כן ?!
...
·נפילת הערך העיקרית של רכב חדש בד"כ בשלוש השנים הראשונות

המוטו שלי הוא לקנות רכב חדש ולהחזיק בו לפחות 7 שנים

כך גם נהנים מרכב חדש ללא הוצאות על תיקונים כי הרכבים של היום מחזיקים את שבע השנים כמעט ללא תיקונים

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 53987
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 162 פעמים
קיבל תודות: 3246 פעמים

הודעה שלא נקראה #59 

Amir64 כתב:@Huber
שוב,
כנראה שלא הבנת.
אין קפיצה בסלד בין הילוך להילוך כי אין הילוכים.
כשאתה מגביר לחץ על הדוושה, יש עלייה בסל"ד כדי לספק את הכח הדרוש.
נניח שאתה על 20 קמ"ש ומאיץ ל- 100 קמ"ש.
אתה לוחץ על הדוושה, הסל"ד עולה, וכל עוד אתה לא משנה את לחץ הרגל על הדוושה הסל"ד נשאר אותו דבר בדיוק.

אם אתה בבירור שומע החלפת הילוכים, לא נסעת על קורולה היברידית.
...
·

עזוב את הדיבור הטכני, סל"ד/הילוך/סלט ירקות - בקורולה פשוט שומעים את המנוע היטב.
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

Huber (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 53987
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: ערן
נתן תודות: 162 פעמים
קיבל תודות: 3246 פעמים

הודעה שלא נקראה #60 

טלHD כתב:אולי נסע על קורולה בנזין.... :?
...
·

אני מבין שיש לך "אינטרס סמוי" פה על הטויוטות (לפחות כמשתמע מדבריך, אשמח להבין על מה מדובר), אבל קצת קרדיט לבנאדם - בהחלט נסעתי על ההיברדית ואני אומר שוב, בהחלט שומעים היטב כל פיפס מהמנוע ומהכביש.
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."

שלח תגובה

חזור אל “ללא קשר”