B6 - מסך כמעט בן שלוש - האם זו צריבה ?

פורום מסכי OLED בחסות LG

מנהל: מנהלי וידאו

Adir88
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 327
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

B6 - מסך כמעט בן שלוש - האם זו צריבה ?

לינק להודעה #1 

היי

אתמול הבחנתי פתאום בכתם בצד ימין למעלה על המסך.
האם זו צריבה ? יש דרך לטפל בזה ?
במידה וזו אכן צריבה, מה המדיניות של ח.י לגבי אחריות במקרים כאלו ?

זו כבר תקלה שניה שלי עם ה oled.
הראשונה היית שהגיע לי מסך עם שורה פיקסלים צרובה וח.י לא עשו חייים קלים עם ההחלפה שלו (פתחתי שרשור בזמנו בנושא).
עכשיו הכתם המעצבן הזה...
מאכזב מאוד.
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור

חיבה_לריבה
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 64
הצטרף: מרץ 2019
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

לינק להודעה #2 

לא מומחה אבל בהחלט נראה שזה מקום סטנדרטי של לוגואים של ערוצים ולכן די בטוח שזו צריבה

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 70231
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 502 פעמים
קיבל תודות: 3876 פעמים

לינק להודעה #3 

נראה שכן. נסה להפעיל מצב ״ריענון פיקסלים״.

ronsvis
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 62
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 4 פעמים

לינק להודעה #4 

נראה לי שכן.. גם לי יש את זה ב lg b7 אם תשימו לב זה בדיוק הצבעים כתום צהוב ואדום בחלק התחתון של לוגו ערוץ 12.. בנוסף לזה שים לב אם נצרב לך חלק ימני תחתון של המסך מהלוגו של ערוץ 13 בעיקר בבוקר. רואים הכי טוב במסך צהוב כתום וורוד.. אפשרי פשוט להרים את תפריט התחתון של המסך ולגלול עד שתגיע לצבעים האלו.

Adir88
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 327
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

לינק להודעה #5 

אנחנו פחות רואים טלויזיה בבוקר אז לא סביר שתיהיה צריבה של הלוגו שלהם..

איך מבצעים "ריענון פיקסלים" ?

tamir89
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 50
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

לינק להודעה #6 

גם לי הייתה B6 עם צריבה זהה.
וגם לי זו הייתה תקלה שניה בטלוויזיה תוך שנה וחצי.
מפה לשם החליפו לי ל-B7 חדשה.

Adir88
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 327
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

לינק להודעה #7 

דיברתי עם ח.י. אחרי שהבינו כי ככל הניראה מדובר בצריבה (יביאו טכנאי לאמת את זה).
הציעו לי ל'שדרג' למסך סדרת 2018 ב 1200 שח או לקבל מסך B7 מחודש.

מדובר בהחלפה שניה של המסך בתוך פחות משלוש שנים (!)
למה אני צריך להוסיף עוד שקל אחד על החלפה למסך חדש כששלי עדיין באחריות ?? (ועוד שילמיתי עליו בזמנו מעל 16K :!: )
אני מקווה שמדובר רק בשיטת מצליח של הנציגת שירות הלקוחות ובסוף יחליפו לי למסך חדש ללא עלות נוספת.
מעצבן מאוד.

נעזוב לרגע את עניין השירות.
מבחינה החוקית, לפי תנאי תעודת האחרויות מותר להם בכלל לספק לי מסך מחודש ולא חדש ?
(הנציגה קישקשה לי שם ציטוט של "מגיע לך מסך שווה ערך")

evgenetic
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2641
הצטרף: דצמבר 2010
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 313 פעמים

לינק להודעה #8 

@Adir88
מבחינה החוקית, לפי תנאי תעודת האחרויות מותר להם בכלל לספק לי מסך מחודש ולא חדש ?
(הנציגה קישקשה לי שם ציטוט של "מגיע לך מסך שווה ערך")
...
לא, אסור להם לספק את זה ללא הסכמתך. תעודות האחריות נשענות על חוק להגנת הצרכן והנוסח שלהם די קבוע. אם החברה לא מצליחה לתקן את המסך, היא חייבת להחליף אותו במסך עם לפחות איכות זהה למסך שקנית. המושג "שווה ערך" לא מופיע בנוסח התעודה לפי מה שני זוכר.

זו אכן שיטת המצליח, אז יש לך את כל הסיבות לדרוש תיקון, ואם הם לא יכולים לתקן, אז החלפה במסך חדש מהניילונים. וכל זה תוך שבועיים גג. אתה לא צריך להוציא שקל על הסיפור הזה.

CoreOxide
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 90
הצטרף: מאי 2018
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 10 פעמים

לינק להודעה #9 

אני לא כל כך מבין מאיפה יש להם מסכים "מחודשים".
זה מסך שהיה בתצוגה בחנות? מסך שהוחלף למישהו במסגרת האחריות? אם זה מסך שעבר תיקון - מדוע לא הוחזר ללקוח?

בכל מקרה, זה לא מסך שהייתי רוצה לקבל.

הייתי מסכים, נגיד, לקבל מסך מחודש מסידרה גבוהה יותר.. אם בא להם פתאום להביא לי C9 מחודש, הייתי זורם :)

Adir88
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 327
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

לינק להודעה #10 

ההצעה היא על B7 מחודש או C8 בתוספת תשלום.
גם אני לא מצליח להבין מאיפה יש להם מחודשים ולמה ניראה להם לגיטימי לדחוף אותם ללקוח עם תקלה.
בכל מקרה עם האמינות הלא כל כך גבוהה שיש למסכים האלה מניסיוני (לפחות מהדגם שלי יש ניסיון איתו - B6) - מחודש מבחינתי לא בה בחשבון.

מקווה שהם יתעשתו ויחזרו אלי עם בשורות טובות.

TheCoolest
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 15061
הצטרף: מאי 2007
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 154 פעמים
קיבל תודות: 1794 פעמים
יצירת קשר:

לינק להודעה #11 

@Adir88
·
אתה לא חייב, מאפשרים לך לשדרג לדגם חדש במחיר נמוך - אם האחריות על המסך החדש תהיה ל-3 שנים, לדעתי זאת אופציה טובה מאד.
B7 מוצלח בהרבה מה-B6.

tamir89
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 50
הצטרף: מאי 2017
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

לינק להודעה #12 

@Adir88
·
גם לי בזמנו הציעו כזו הצעה כשהייתה לי צריבה.
זו אכן שיטת מצליח.
פשוט תתעקש ותשדר להם שמסך מחודש זה בכלל לא אופציה מבחינתך.

ambar
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 898
הצטרף: מרץ 2005
מיקום: הרצליה
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 36 פעמים

לינק להודעה #13 

אל תסכים לקבל את ה"מחודשים" האלה, יש מצב שהם יותר פגומים מהמסך שלך.
במקרה הכי גרוע שווה לשלם בשביל לקבל מסך חדש ניילונים ועוד 3 שנים אחריות.

אני ממש מצטער שקניתי את האולד הזה, בזבוז כסף אחד גדול, לטעמי החסרונות עולים על היתרונות...

בהצלחה

netangor
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 41
הצטרף: פברואר 2017
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

לינק להודעה #14 

צריך לעשות תביעה ייצוגית אני בימים הקרובים מגיש תביעה מי שרוצה להיצטרף אליי מוזמן

Adir88
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 327
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

לינק להודעה #15 

טוב אתמול כבר חזרו אלי לתיאום החלפה ל- B8 חדשה אך עניין האחריות מאוד מטריד אותי.
אם אני אקח B8 (ללא עלות נוספת כמובן) - האחריות לא תורחב ותסתיים בדיוק בעוד חודשיים במועד המקורי שלה.
ביקשתי שיבררו לי את נושא הרחבת האחריות וחזרו אלי היום עם האפשריות הבאות:

B8 חדשה ללא עלות נוספת - אחריות נגמרת עוד חודשיים.
B8 חדשה - 1200 שח - אחריות מורחבת לעוד שלוש שנים.
C8 ב1200 עם אחריות לשנה או 1600 עם אחריות לשלוש שנים.
C9 ׁ(בהמתנה של מספר שבועות שיהיה מלאי מסודר) ב1700 עם אחריות לשנה או 1900 עם אחריות לשלוש שנים.

מצד אחד מעצבן אותי להוסיף עוד סכום כזה. מצד שני האחריות במסכים האלו הוכחה כקריטית וניראה לי שהדבר הנכון הוא להרחיב אחריות לעוד שלוש שנים של שקט.
עכשיו השאלה היא לאיזה דגם....

בעניין השירות של ח.י אז אם אני אתעלם לרגע משיטת המצליח המאוד מעצבנת של הנציגה הראשונה וההצעה שלה להחליף את המסך ל'מחודש',
שאר התתנהלות מולם היית מעולה. תוך שעתיים אחרי ששלחתי להם תמונות קיבלתי אישור להחלפת מסך.
אתמול אחר"צ כבר הציעו לי שטכנאי יגיע עם B8 חדשה השבוע וכשביקשתי לברר על נושא האחריות נציגת מכירות חזרה אלי הבוקר עם שלל אפשריות שידרוג לדגמים מתקדמים \ מסכים גדולים יותר.

חבל שהם הורסים לעצמם עם השיחת טלפון הראשונה וחבל שהייתי צריך להתעצבן כדי להוריד אותם מהרעיון של המסך המחודש.
אם לא זה, הם באמת יכלו להצטיין...

שלח תגובה

חזור אל “פורום OLED בחסות LG”