פרטנר פייבר, מהירות העלאה איטית ב1.0Gbs Full (התקלה תוקנה,למי שלא- לדווח)

פורום רשתות, IT ומחשוב כללי - רשתות, ראוטרים, מחשבים ניידים, אביזרים וכו'.
kosta (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 117
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 10 פעמים

פרטנר פייבר, מהירות העלאה איטית ב1.0Gbs Full (התקלה תוקנה,למי שלא- לדווח)

נושא שלא נקרא #1 

// תודה לDamit1 ולפרטנר על הטיפול בתקלה.

למי שעדיין לא עובד, נא לדווח פה ולציין אם יש לכם חייגן או DHCP ואם אתם בחבילת גיימר או לא.


תופעה מאוד מוזרה, נראה לי קשור לראוטר?
אז כך. ניסיתי את זה על מס' מחשבים שונים עם כרטיס רשת שונה. כבלים : CAT 7 .
כאשר אני שם את כרטיס הרשת על Auto Nagotiate או על 1.0gb/s full duplex, הוא מקבל אוטומטית 1.0gb/s . בבדיקת מהירות (לשרתים בארץ) , אני מקבל מהירות תקינה 1000/100 , בדיוק על מה שאני משלם.

כאשר אני מעלה סרטון ליוטיוב או טוויטר או לשירותים דומים , קורה משהו מוזר:
1. בדיקת מהירות בכל הדפדפנים מראה על מהירות תקינה (1000/110)
2. בדפדפן Chrome וOpera זה מעלה לי גג, אפילו 'תקוע' כאילו יש הגבלה בדיוק- על 5-6 מגבייט לשנייה (כלומר העלאה על 50mb/s במקום 100)
3. בפיירפוקס וEdge זה מעלה גג עד 1-2 מגבייט לשנייה (כלומר גג 10mb/s במקום 100)

אבל ! כאשר אני מגדיר את כרטיס הרשת על 100mb/s full duplex :
הכל תקין! מעלה ליוטיוב וטוויטר , בכל הדפדפנים על מהירות מקסימלית (12 מגה לשניה ), כמו שצריך אבל כמובן , מהירות ההורדה תקועה על 100 מגה .

ניסיתי בעוד 2 מחשבים, עם וינדוס 10, בילדים שונים (אחד מהם על בילד האחרון אבל לא 'ניסיוני') עם 2 כרטיסי רשת שונים! ואותו דבר.

התקנתי וינדוס מחדש ושום דבר לא עוזר. תופעה הזויה.



אשמח אם מישהו עם ראוטר אחר ואינטרנט של פרטנר פייבר יינסה להעלות סרטון ליוטיוב ולרשום מה מהירות העלאה.

תודה
נערך לאחרונה על ידי kosta ב 16/04/2019 14:17, נערך 4 פעמים בסך הכל.

morkan
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 44
הצטרף: נובמבר 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אצלי בדיוק אותה בעיה והטיפ שלך עזר גם לי. כמובן לא אידיאלי אבל לפחות עכשיו יש דרך לקבל את המהירות העלאה המובטחת. עדיין מוזר שזה עובד כמו שצריך לשרתים ישראלים ורק הבעיה עם שרתים בחו''ל. מעניין אם זה אותה דבר בלינוקס.

הפרטים שלי הם: וינדוס 10, טכניקולור, כבלים 5E
שני מחשבים עם כרטיסי רשת מובנים אחד של Intel® I219V
השני של Atheros

kosta (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 117
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 10 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

morkan כתב: אצלי בדיוק אותה בעיה והטיפ שלך עזר גם לי. כמובן לא אידיאלי אבל לפחות עכשיו יש דרך לקבל את המהירות העלאה המובטחת. עדיין מוזר שזה עובד כמו שצריך לשרתים ישראלים ורק הבעיה עם שרתים בחו''ל. מעניין אם זה אותה דבר בלינוקס.

הפרטים שלי הם: וינדוס 10, טכניקולור, כבלים 5E
שני מחשבים עם כרטיסי רשת מובנים אחד של Intel® I219V
השני של Atheros
...
גם חשבתי להעלות אולי Linux מUSB ולבדוק. אנסה את זה מאוחר יותר. תופעה הזויה ביותר ובפוקס חשבתי לנסות את זה.
אשמח אם מישהו עם ראוטר אחר ופרטנר עם 1000 מגה, ינסה רגע להעלות סרטון ליוטיוב ולבדוק אם זה מעלה לו על מהירות נורמלית.

צריך גם לבדוק איך זה באלחוטי (העלאה לחו"ל, למשל לנסות להעלות YOUTUBE)

תופעה הזויה ביותר. אולי בקווי יש הגבלה למס' המכשירים שמחוברים לראוטר? אבל אז למה בבדיקת מהירות לארץ זה כן 1000 מגה. הזוי

boim
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 496
הצטרף: אוגוסט 2005
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

בדיוק רציתי לפרסם פוסט שכנראה קשור -
אני גם מחובר עם פרטנר פייבר בקווי וכמו שאתה רושם הSpeer test הכל נראה תקין לשרת בארץ אבל כאשר הוספתי קבצים גדולים ב Gmail אני בטוח שהup היה איטי משמעותי. כלומר נשמע זהה למה שאתה מספר.
אני אגב עם ראוטר פרטי usg ו ap ac pro של unifi.

עכשיו לחלק הממש מוזר - כאשר אני ב wifi אני מצליח לקבל את המקסימום בהורדה (נגיד 350, תלוי בהגדרות של הwifi) אבל בהעלאה אני לא עובר את ה 20 מהאייפון ו30 בערך מהמחשב בוויפיי.
אגב הבעיה לא ב WiFi כי כאשר אני עושה upload לרשת הביתית (לשרת ה nas) הכל טס על 350.
בכל מקרה בדקתי כל דבר אפשרי - בדקתי את הציוד שלי במקום אחר, החלפתי כבלים, החלתי ראוטר, ותמיד אותם תוצאות.
דיברתי עם התמיכה של פרטנר, העבירו אותי מdhcp לחייגן ואז חזרה ושום דבר לא שינה. גם גיימר.
הגיעו שני טכנאים אלי הביתה עם הראוטר של פרטנר כי כמובן ישר האשימו את הציוד שלי כי בקווי זה נראה שזה עובד ב speed test, והם ראו בדיוק את אותה בעיה. ב WiFi לא עוברים אתה 20-30 בup למרות שההורדה על 300+.
היו שעתיים ולא הצליחו לפתור את הבעיה.

העניין העיקרי הוא שהאינטרנט בוויפיי פשוט לא עובד טוב. דברים נתקעים, יש loading ועוד.

זה נראה שזאת אותה בעיה.

eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3388
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 790 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

1. זה שה-upload של התשתית הוא 100 מגה זה לא באמת אומר שתצליחו לעשות upload של 100 מגה לשרת כלשהו (בטח לא בחיבור בודד). בדיוק כמו שאם יש לכם הורדה של 1 גיגה זה לא אומר שבכל הורדה באמת תקבלו 1 גיגה מלא. יותר גרוע המהירות לשרת מסוים תלויה בעומס הרגעי על הספק ויכולה להשתנות בצורה ספורדית בכל רגע ולהוביל למסקנות מוטעות אם מנסים לתת פירוש לתוצאות השונות לפי שינויים ברשת המקומית.

אני מקווה שברור גם, שחשוב לסגור/לנתק כל מכשיר או תוכנה אחרת שיכולים להשתמש באינטרנט בזמן הבדיקות.

במיוחד אם בבדיקת מהירות של הספק עצמו מקבלים תוצאות טובות אבל לשרתים אחרים בארץ ובחו"ל לא, אז כמעט בטוח שזה כל הסיפור. לפחות המקרה של boim, נשמע לי כזה.

2. כדאי וחשוב להתחיל בבדיקה של המהירות של הרשת המקומית בעזרת תוכנה כגון iperf3. במחשב אחד מריצים iperf3 -s ובשני iperf3 -c 192.168.1.17 -R אם ובלי ה-"-R" בסוף (בשביל לבדוק את שני הכיוונים). ב-iperf3 אין אופציה מובנת לבדיקת תקשורת full duplex אבל אפשר לפתוח שני חלונות ולהריץ שני פקודות כאלה במקביל (אחת עם "-R" והשניה בלי; תכינו את שתי הפקודות קודם ואז ללחוץ enter כמה שיותר מהר בשניהם).

בחיבור קווי 1 גיגה אמור לקבל באיזור ה-920-950 מגה (כגיל 940 פלוס מינוס; לא משנה לאיזה כיוון כל עוד מריצים כל כיוון בנפרד). אם מריצים את שני הכיוונים ביחד זה יכול לרדת קצת, אבל בחיבור קווי זה לא אמור לרדת הרבה (נגיד ירד ל-800+).

אני מקווה שמיותר לציין שהכרטיס רשת חייב להיות ב-auto negotiate (ובכלל עדיף להשאיר את כל ההגדרות של הכרטיס כל הברירת מחדל שלהם).

3. אחרי שברשת המקומית מקבלים מהירות תקינה אפשר להתקדם לבדיקת speedtest מול השרת של הספק.

כאמור הדבר היחיד שאולי אפשר להסיק מהעלאת קבצים לשרת כלשהו (כגון השרתים של gmail), זה עד כמה החיבור בין הספק לשרת או השרת עצמו עמוסים ברגע הבדיקה. במקרים אחרים אולי אפשר לשקול החלפת ספק (אבל למיטב הבנתי אין אופציה כזו בפרטנר פייבר).

4. הדבר היחיד שמוזר לי, לפחות בהודעה שפותחת את השירשור, זה שכיביכול המהירות כשכרטיס הרשת מוגדר על 100 מגה מתקבל upload יותר גבוה. אם זה באמת תוצאה "אמיתית" (בניגוד לזה שבמקרה התקבלה תוצאה גבוה ברגע הבדיקה הזו ותוצאה נמוכה כשכרטיס הרשת הוגדר נכון), אז הכי סביר שזה בעיה בראוטר. הראוטר הוא הרכיב היחיד שחשוף למהירות של החיבור הקווי (בהנחה שהמחשב האמור מחובר בכבל ישירות לראוטר).

עדיין כדאי להתחיל מהבדיקות שציינתי לעיל לפני ש"קופצים" למסקנות מוזרות.

morkan
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 44
הצטרף: נובמבר 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

לי אישית אין בעיה במהירות ההורדה בבדיקת ספיד טסט, גם לשרתים בארץ וגם לשרתים בחו''ל. הבעיה במהירות העלאה. יש מאה מגהביט אפלוד בספיד טסט לשרתים של פרטנר, הוט, וסלקום. ובסביבות השמונה מגהביט לשרתים של חו''ל לדוגמא לשרת בגרמניה. המהירות הנמוכה נפתרת כאשר משנים במאפיינים של הכרטיס רשת מאוטומטי למאה דופלקס מלא. אז מהירות העלאה בספיד טסט לשרתים בארץ ובגרמניה תקינה ומקבלים מאה מגהביט אבל אז כמובן מהירות ההורדה יורדת למאה מגהביט גם.

מתוך מחשבה הגיונית אם יש מאה מגהביט העלאה לשרתים בארץ אז למה שהבעיה תהיה בציוד והגדרות שלנו? אבל בכל זאת שינוי המאפיינים בכרטיס רשת משפיע על משהו. מ8 מגהביט קופץ ל94 מגהביט בספיד טסט לגרמניה, בדיקות מרובות מניבות אותן תוצאות, זה באג שאפשר לחזור עליו בקלות.

eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3388
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 790 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

morkan כתב: מתוך מחשבה הגיונית אם יש מאה מגהביט העלאה לשרתים בארץ אז למה שהבעיה תהיה בציוד והגדרות שלנו? אבל בכל זאת שינוי המאפיינים בכרטיס רשת משפיע על משהו. מ8 מגהביט קופץ ל94 מגהביט בספיד טסט לגרמניה, בדיקות מרובות מניבות אותן תוצאות, זה באג שאפשר לחזור עליו בקלות.
...
·
eran405 כתב: 4. הדבר היחיד שמוזר לי, לפחות בהודעה שפותחת את השירשור, זה שכיביכול המהירות כשכרטיס הרשת מוגדר על 100 מגה מתקבל upload יותר גבוה. אם זה באמת תוצאה "אמיתית" (בניגוד לזה שבמקרה התקבלה תוצאה גבוה ברגע הבדיקה הזו ותוצאה נמוכה כשכרטיס הרשת הוגדר נכון), אז הכי סביר שזה בעיה בראוטר. הראוטר הוא הרכיב היחיד שחשוף למהירות של החיבור הקווי (בהנחה שהמחשב האמור מחובר בכבל ישירות לראוטר).

עדיין כדאי להתחיל מהבדיקות שציינתי לעיל לפני ש"קופצים" למסקנות מוזרות.
...
אוסיף גם, שבשביל בידוד התקלה שווה גם לנסות לעקוף את הראוטר ולחבר את המחשב ישירות למתאם האופטי. "מתוך מחשבה הגיונית" לפחות במקרה הזה לא אמורה להיות התופעה שאתם מציינים ואז אפשר להיות בטוחים שהבעיה בראוטר. הייתי בודק בעצמי אבל אצל אנלימטד עם ראוטר פרטי אין את הבעיה הזו....

morkan
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 44
הצטרף: נובמבר 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

חיברתי ישירות לממיר והבעיה עדיין קיימת עם שרתים בחו''ל, עובד סבבה עם שרתים של פרטנר בספיד טסט. עשיתי גם את הבדירה של iperf והכל תקין אבל כבר לא רלוונטי אחרי החיבור הישיר לממיר אופטי

eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3388
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 790 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

@morkan
·

זה ממש ממש מוזר. לפי דבריך אז לשרתים של פרטנר בארץ אין את הבעיה אבל לשרתים בחו"ל יש, אבל איך השרת בחו"ל יכול לדעת שהגדרת את הכרטיס רשת במחשב שלך על 100 מגה?

הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו, שזה איזושהוא מנגון חלוקת רוחב פס / QoS של פרטנר שברגע שרואה שאתה חוגג עם ההורדה (השלב הראשון של בדיקת מהירות) הוא מחליט להגביל אותך בצורה כלשהי.

ככה או ככה זה בעיה אצל פרטנר ואין לך הרבה מה לעשות בנידון. אתה יכול לנסות להעלות את הנושא מול התמיכה שלהם אבל זה לא דבר פשוט לקבל תמיכה על נושא כזה. אם אתה רוצה לנסות, תצא מנוקדת הנחה שלא תצליח להגיע בטלפון לנציג שיכול לעזור לך. במקום זאת הייתי מנסה לקבל מייל שאפשר לכתוב להם את כל הממצאים שלך בצורה מסודרת ומנומסת ולבקש שיעבירו לטיפול אצל גורם מוסמך.

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

תשכח מזה, אין באמת דרך לטפל בזה, וברור לך שזה משהו ברמת חלונות ולא קשוור לספק.

מנגד לא הצלחתי להבין את הבעיה? הסרטונים עדיין עולים לו תקין.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

morkan
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 44
הצטרף: נובמבר 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

כן, כנראה הבעיה אצלם. בטח אחד השרתים שלהם לפני היציאה לחו''ל לא מוגדר כראוי. המהירות האיטית קיימת גם בטוויץ ויוטוב ושם אין חגיגת הורדות לפני האפלוד. בכל מקרה, לפחות יש סוג של פיתרון עם הורדת המהירות למאה של כרטיס הרשת.

ניסיתי לינוקס מיואסבי, הבעיה קיימת גם שם אבל הפיתרון של הורדת כרטיס רשת למאה לא עזר שם כמו שזה בוינדוס. לא השקעתי יותר מדי זמן בבדיקות שם, יכול להיות ניתן לסדר את זה בלינוקס גם אבל לא מאמין שרלוונטי.

ניסיתי עוד כל מיני דברים שמצאתי בגוגל כמו להוריד מאפיין של כרטיס רשת Large Send Offload (IPv4) אבל יש גרסה שונה אצלי Large Send Offload V2 (IPv4)
לא עזר בכל מקרה.

מישהו הזכיר בעיה דומה ובסוף זה היה השרת של הספק שלא היה מוגדר לעבוד עם ג'יגה פול דופלקס וזה גרם לבעיות אבל אין לי מה לעשות לגבי זה

אשמח אם מישהו בעל פייבר תקין יכול להריץ את הפקודה ולהדביק את התוצאה בשביל הסקרנות שלי
tracert a.rtmp.youtube.com

kosta (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 117
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 10 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

morkan כתב:בכן, כנראה הבעיה אצלם. בטח אחד השרתים שלהם לפני היציאה לחו''ל לא מוגדר כראוי. המהירות האיטית קיימת גם בטוויץ ויוטוב ושם אין חגיגת הורדות לפני האפלוד. בכל מקרה, לפחות יש סוג של פיתרון עם הורדת המהירות למאה של כרטיס הרשת.

ניסיתי לינוקס מיואסבי, הבעיה קיימת גם שם אבל הפיתרון של הורדת כרטיס רשת למאה לא עזר שם כמו שזה בוינדוס. לא השקעתי יותר מדי זמן בבדיקות שם, יכול להיות ניתן לסדר את זה בלינוקס גם אבל לא מאמין שרלוונטי.

ניסיתי עוד כל מיני דברים שמצאתי בגוגל כמו להוריד מאפיין של כרטיס רשת Large Send Offload (IPv4) אבל יש גרסה שונה אצלי Large Send Offload V2 (IPv4)
לא עזר בכל מקרה.

מישהו הזכיר בעיה דומה ובסוף זה היה השרת של הספק שלא היה מוגדר לעבוד עם ג'יגה פול דופלקס וזה גרם לבעיות אבל אין לי מה לעשות לגבי זה
...
·
מקווה שזה ייסתדר בעתיד הקרוב. אגב, נראה לי זאת 'תקלה' של החודש האחרון. כשהתקינו לי לפני חודשיים לא הייתה בעיה. אז נקווה לטוב

eran405
אחראי תחום רשתות
אחראי תחום רשתות
הודעות: 3388
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 380 פעמים
קיבל תודות: 790 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

morkan כתב: אשמח אם מישהו בעל פייבר תקין יכול להריץ את הפקודה ולהדביק את התוצאה בשביל הסקרנות שלי
tracert a.rtmp.youtube.com
...
·

זה עם אנלימטד + 015:

קוד: בחירת הכל

Tracing route to bartmp.l.google.com [74.125.173.198]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.8.1
  2     1 ms     1 ms     1 ms  185.110.110.1
  3     3 ms     2 ms     2 ms  192.168.1.24
  4     3 ms     2 ms     2 ms  192.168.1.7
  5     2 ms     2 ms     2 ms  192.168.2.0
  6     3 ms     3 ms     2 ms  192.168.2.19
  7    51 ms    51 ms    51 ms  ffm-b10-link.telia.net &#91;213.248.96.40&#93;
  8    52 ms    51 ms    51 ms  ffm-bb4-link.telia.net &#91;62.115.137.210&#93;
  9    51 ms    51 ms    52 ms  ffm-b1-link.telia.net &#91;62.115.121.9&#93;
 10    63 ms    63 ms    63 ms  google-ic-319726-ffm-b1.c.telia.net &#91;62.115.151.25&#93;
 11     *        *        *     Request timed out.
 12    63 ms    63 ms    63 ms  108.170.235.252
 13    63 ms    64 ms    64 ms  108.170.251.208
 14    64 ms    65 ms    65 ms  108.170.226.3
 15    70 ms    78 ms    73 ms  108.170.236.248
 16    64 ms    64 ms    64 ms  108.170.252.1
 17    64 ms    64 ms    64 ms  74.125.253.245
 18    52 ms    51 ms    51 ms  74.125.173.198

Trace complete.

kosta (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 117
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 10 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

morkan כתב:


אשמח אם מישהו בעל פייבר תקין יכול להריץ את הפקודה ולהדביק את התוצאה בשביל הסקרנות שלי
tracert a.rtmp.youtube.com
...
·

הינה : (כ.רשת על Auto Nagotiate)

[img2=1390x1020]https://imgur.com/oImprRA.png[/img2]
נערך לאחרונה על ידי kosta ב 10/03/2019 13:40, נערך פעם 1 בסך הכל.

morkan
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 44
הצטרף: נובמבר 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

eran405 כתב:
...
...
·

זה עם אנלימטד + 015:

קוד: בחירת הכל

Tracing route to bartmp.l.google.com &#91;74.125.173.198&#93;
over a maximum of 30 hops&#58;

 1 2 1 ms 1 ms 1 ms 185.110.110.1
 3 3 ms 2 ms 2 ms 192.168.1.24
 4 3 ms 2 ms 2 ms 192.168.1.7
 5 2 ms 2 ms 2 ms 192.168.2.0
 6 3 ms 3 ms 2 ms 192.168.2.19
 7 51 ms 51 ms 51 ms ffm-b10-link.telia.net &#91;213.248.96.40&#93;
 8 52 ms 51 ms 51 ms ffm-bb4-link.telia.net &#91;62.115.137.210&#93;
 9 51 ms 51 ms 52 ms ffm-b1-link.telia.net &#91;62.115.121.9&#93;
 10 63 ms 63 ms 63 ms google-ic-319726-ffm-b1.c.telia.net &#91;62.115.151.25&#93;
 11 * * * Request timed out.
 12 63 ms 63 ms 63 ms 108.170.235.252
 13 63 ms 64 ms 64 ms 108.170.251.208
 14 64 ms 65 ms 65 ms 108.170.226.3
 15 70 ms 78 ms 73 ms 108.170.236.248
 16 64 ms 64 ms 64 ms 108.170.252.1
 17 64 ms 64 ms 64 ms 74.125.253.245
 18 52 ms 51 ms 51 ms 74.125.173.198

Trace complete.
...
תודה. הנה אצלי

קוד: בחירת הכל

Tracing route to bartmp.l.google.com &#91;173.194.182.230&#93;
over a maximum of 30 hops&#58;

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  OpenWrt.lan &#91;192.168.1.1&#93;
  2    <1 ms    <1 ms    <1 ms  176-230-251-131.orange.net.il &#91;176.230.251.131&#93;
  3     *        *        *     Request timed out.
  4     3 ms     3 ms     3 ms  82.102.132.78
  5    71 ms    71 ms    81 ms  80.179.166.85.static.012.net.il &#91;80.179.166.85&#93;
  6    73 ms    73 ms    73 ms  72.14.216.121
  7    68 ms    68 ms    68 ms  108.170.252.1
  8    65 ms    66 ms    65 ms  209.85.247.141
  9    73 ms    73 ms    73 ms  173.194.182.230

Trace complete.. 
מוזר ששרת של 012 בארץ עם פינג 80?

שלח תגובה

חזור אל “רשתות, אינטרנט ו- Fiber”