·HTmagDeals כתב:הגיוני כי כל אחד שקונה במרחב הדיגיטלי נתקל מתישהו במוצר שלא לפי המפרט או שירות לא טוב, אבל מכאן ועד לשלילת כל האתרים בעולם בגלל ניסיון שלילי אחד, מראה על חשיבה אמוציונלית שלא מבוססת על הגיון....
אז תרשה לי לחלוק עליך. יש לי רקורד של מאות הזמנות באמזון (אלפים רבים אם מחשיבים אנשים קרובים אלי שרכשו אחרי שהכרתי להם את חווית הקניה באמזון), לא קרה לי אפילו פעם אחת שם מקרה של "מוצר שלא לפי המפרט או שירות לא טוב". ההיפך המוחלט למען האמת. גם כשיש בעיות (שום דבר לא מושלם בחיים אפילו אם זה קרוב), הם תמיד הצליחו להפתיע אותי כל פעם מחדש ברמת השירות שלהם. מצד שני אני רואה פה אינסוף תלונות על אתרים סיניים, ומעכשיו מבטיח לרכז אותם פה בתחילת השרשור בשביל שיהיה לנו רקורד
ולגבי "חשיבה אמוציונאלית" - זה ששיתפתי "רק" מקרה אחד, לא אומר שלא היו מיקרים רבים אחרים (אצלי לפחות 30% מהמיקרים בהם הזמנתי מוצרים מאיביי/אליאקספרס וכו הגיעו מוצרים לא נכונים, מוצרים שמתו אחרי זמן קצר, אפילו זיופים ועוד). כפי שציינתי שם אני מזמין רק מוצרים מאוד זולים ולוקח מראש שיהיה סיכוי לא קטן שאקבל זיוף/מוצר נחות ועוד.